Topp 25 - Spillere

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Fikk ikke gitt deg ryktepoeng for lista, Morten.. men den var en herlig liste. Morsom var den og :)

@Gamla: Nå får du ikke gitt meg flere røde ryktepoeng på ei stund :p. Artig at jeg skal få det på siste innlegg. Lurer på hva som provoserer så ille der :p
 

Shining wolf

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Nope. Du spilte heller ikke på Lilleulven når jeg spilte, men var derimot du som ødela kontoen ved å bytte passord å la kontoen gå til grunne.


Nop jeg spilte på lilleulven fra by 1 til 150 byer så slutta jeg,så hørte du hadde joina der og spurte Aslak om jeg kunne fucke opp kontoen siden du var der.:)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
2 ting å se på her.

1. Du lyver, jeg kom inn på Lilleulven når den hadde under 100 byer da spilte ikke du.

2. Ser man hva slags type spiller du er.
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Kan bekrefte at Sondre spilte på Lilleulven tidlig i spillet, type rundt 2-3 byer. Dog usikker på hvor lenge han spilte, men vet han kom inn som dual ellerno.
 

Shining wolf

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
2 ting å se på her.

1. Du lyver, jeg kom inn på Lilleulven når den hadde under 100 byer da spilte ikke du.

2. Ser man hva slags type spiller du er.

Jeg spilte først på mr.vin diesel elns ble adla av zippy,da hadde lilleulven 1 by og jeg vart adla,så kom jeg over til Aslak siden vi kjørt dual på v8 og etter det kjørte vi dual på v18 til vi hadde 100 byer før jeg dessverre ikke hadde tid til og spille lengre og sa jeg tok en pause!:)
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Kort oppsummert.

Lilleulven var aldri din konto, du var dual det en liten periode. Som vanlig sier du at den og den kontoen er din, som du bare har vært inne på en liten periode.
 

Shining wolf

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Kort oppsummert.

Lilleulven var aldri din konto, du var dual det en liten periode. Som vanlig sier du at den og den kontoen er din, som du bare har vært inne på en liten periode.

kort periode da jeg styrte adlingene fra by 2 til by 100:)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
kort periode da jeg styrte adlingene fra by 2 til by 100:)

okey. Enda et tegn på at du lyver. Først snakker du om fra by 1 til 150. nå er det fra by 2 til 100. Du i deg selv er en stor løgn, Sondre. GGWP, visste du kom til å fcke opp forklaringen etterhvert.
 

Shining wolf

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
okey. Enda et tegn på at du lyver. Først snakker du om fra by 1 til 150. nå er det fra by 2 til 100. Du i deg selv er en stor løgn, Sondre. GGWP, visste du kom til å fcke opp forklaringen etterhvert.

Sorry,men må nok bare innrømme at jeg spilte der fra by 1,men som sakt adling skjer først når du tar en by som vil by 2 til by 100
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Sorry,men må nok bare innrømme at jeg spilte der fra by 1,men som sakt adling skjer først når du tar en by som vil by 2 til by 100

Du har ingen ide om hvor teit disse frem og tilbake forklaringene dine var. du spilte max til 50 byer, tviler på at du spilte så lenge.
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Du har ingen ide om hvor teit disse frem og tilbake forklaringene dine var. du spilte max til 50 byer, tviler på at du spilte så lenge.

Bare for å legge inn ett lite tillegg her så spilte ikke du heller så lenge på v18 og hadde en generelt sett lav innflytelse i både stammen og på krigen som var. Husk Husk!
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Bare for å legge inn ett lite tillegg her så spilte ikke du heller så lenge på v18 og hadde en generelt sett lav innflytelse i både stammen og på krigen som var. Husk Husk!

jeg har spilt relativt lenge på v18 totalt, gjerne motbevis det.
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
jeg har spilt relativt lenge på v18 totalt, gjerne motbevis det.

Du var problem maker nr1 en periode, og det er det ikke mange som legger skjul på. Du var på et tonn av kontoer og var inaktiv når kontoen din ble ned adlet i front.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Du var problem maker nr1 en periode, og det er det ikke mange som legger skjul på. Du var på et tonn av kontoer og var inaktiv når kontoen din ble ned adlet i front.

Hvilken konto du sikter til? Uchiha ble innadla. Jeg nekta å hjelpe deg og Dora ja, og det med god grunn mtp holdningene deres. Morten(Xandor) derimot, hjalp jeg. Jeg orka bare ikke å bruke ressurser i området mitt når det jeg måtte samarbeide med var kålhoder som ikke tålte å høre ei glose eller to.
 
Topp