Topp 25 spillere

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Siden den andre tråden var helt håpløs, lager vi heller bare en ny en :D


Fleste nicks her er ukjente for meg. Sikkert noen startup kontoer som daffer av etterhvert. Blir spennende å se hvem som blir og hvem som forsvinner!


1 TreaSure Hunterzz KZFS 370 1 370
Speed gutta. Jørn, Magnus (?) og flere? Haha, vet ikke helt jeg, men det er sikkert at denne kontoen ligger langt foran alle andre, som de alltid gjør på nye verdner. Though, det virker som om det er startup disse folka kan; mulig at motivasjonen blir verre etterhvert? Btw, stammen deres = OP!


2 Kaptein Sabeltann KZFS 290 1 290
Dette er helt klart et fakenick (har blitt brukt tidligere, men tydeligvis ikke seriøst), derfor aner jeg ikke hvem som spiller her. Men gjør det hvertfall greit. Hele 80 poeng mellom 1. og 2. plass, men det er forståelig, ettersom Jørn & co. er rågode på startup. Jeg skulle likt å vite hvem som spiller her da :D


3 Andrek KZFS 283 1 283
TW stats sier meg at dette er en konto som ikke har kommet noen særlig vei tidligere. Jeg vet ikke forhistorien til denne konten, men akkurat nå ser det hvertfall ut som om noe blir gjort bra! Keep it going! (yes)


4 Bambam Plan B 272 1 272
Denne kontoen har gjort det bra på v3, men ikke noe særlig mer etter det. Er mulig kontoen/spillerne her virkelig skal satse, men jeg vedder på at de sliter litt med motivasjonen sin (ettersom kontoen har spilt på flere verdener, men ikke gjort det noe bra der). Vel, ikke vet jeg! Blir spennende å se! :D


5 bothvidt TCO 257 1 257
Gjør det ok på casual, og har registert seg på mange andre verdener, uten om å få til noe skikkelig der. Nå som du er i en god stamme, kanskje du kan få til noe her?


6 Port Royal VII Wc* 251 1 251
Fakenick, helt klart. Vet dermed ikke hvem som spiller her, og kan ikke si mye heller...


7 qO.Op KZFS 248 1 248
Enda et fakenick.


8 Mary kay Wc* 246 1 246
Mary Kay har gjort det bra på v18 (gjør det fremdeles forsåvidt), og kontoen har vel skaffet seg ryktet sitt derfra. Nå prøver de seg på enda en verden, noe som sannsynligvis kommer til å gå utover aktiviteten/motivasjonen til å spille en av verdenene. Håper de ikke tar v19 altfor seriøst, da de har skaffet seg et over gjennomsnittet godt fotfeste på v18! :D


9 yasir 243 1 243
Stammeløs :( Yasir er vel også kjent fra v18, men i mindre grad i forhold til Mary kay. Det er vel et ok valg å starte opp her også, ettersom det allerede er en gankse klar vinner av v18.


10 Erdem Wc* 239 1 239
Denne kontoen fikk rundt 1,7 mill på v12. Not bad, not bad. Er ofte gøy å se hvordan "veteranene" gjør det på de nye verdnene.


11 Moatheblackman. KZFS 238 1 238
2. kontoen til å få LK, og har rank 11 atm. Noe sier meg at LK blir masseprodusert i hoptall her i gården! Som er bra - vi alle liker LK! :D


12 granney96 ~TO~ 236 1 236
En relativit ny konto ser det ut som. Sikkert en gammel konto noen fant ut at de kunne bruke. Anyways, startupen ser ut til å gå greit :D


13 Thirty Seconds To Mars KZFS 235 1 235
Har sett det profilbildet før. Eller hvertfall et som ligner... Uansett, tydeligvis ny konto. Derfor kan jeg ikke si stort.

http://i.gyazo.com/f7ed363456f67426d23dd78c11223517.png


14 cannavaro KZFS 233 1 233
v11, gjorde det ok. Ellers, ikke mye å skryte av på denne kontoen. Men jeg mener å huske dette nicket fra et annet sted også, i forbindelse med svært erfaren. Oh well, hukommelsen min er ikke veldig god akkurat. Likevel tror jeg denne kontoen har mulighet til å gjøre det bra her på v19! (yes)


15 Jisco -WAO- 232 1 232
Hmm, hvem er dette? No idea, fakenick...


16 X O C O X KZFS 231 1 231
Kontoen har ikke så mange presentasjoner verdt å skryte av, men jeg mener å ha sett deg en del på forumet under dette navnet. Er helt mulig du har spilt andre steder enn denne kontoen også, med tanke på at du gjør det bra her :D


17 Ras al Ghul -WAO- 231 1 231
Husker dette nicket fra et sted også. v18, mon tro? Still, kontoen sier meg ikke så mye...


18 buben69 SOA 228 1 228
Ingen presentasjoner å skryte av, aner ikke hvem du er.


19 Tokam TDS 225 1 225
v14, 180k poeng. Ellers ser jeg ikke stort annet. Vet ikke hvem du er.


20 martinfug BST 225 1 225
Aner ikke hvem du er.


21 Bodyguard -IC- 225 1 225
Husker deg fra v18, du fikset med en attack-ID side for TW. Nå er jo dessverre attack-ID borte, så da blir det ikke så mye verdi igjen av siden din heller. Utenom det husker jeg ikke så mye til deg.


22 TraVzY 225 1 225
Gud, det eneste jeg tenket på når jeg ser dette, er TrAnXZ (eller hva det nå enn er). Dette er hakket vanskeligere å stave, derfor gidder jeg ikke å sjekke deg opp på TW stats engang (I know, copy/paste, but who cares?)


23 naskelaske BIRKI 223 1 223
220k på v11. Ellers vet jeg ikke hvem du er.


24 de hvit NGS 222 1 222
Hmm, 5 mill på v3, 1 mill på v11! Dette blir nok en konto vi kan regne med i fremtiden! :D


25 Masquerade -V- 222 1 222
Aner ikke hvem du er.



Takk for meg! :D

Grønt rykte please ^^
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Altså, de som var først til LK & sånt ble avgjort pga en bug. At Moa var 2. til LK betyr ikke at det produseres lk som en gal, da han ikke har nok poeng til å ha stall. Og ang. 30STM: RainbowDash/MMu7? X O X O C er også en ganske god spiller. Trym (ove). Som sagt, en topp 25-liste etter 1 dag er magert.
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Altså, de som var først til LK & sånt ble avgjort pga en bug. At Moa var 2. til LK betyr ikke at det produseres lk som en gal, da han ikke har nok poeng til å ha stall. Og ang. 30STM: RainbowDash/MMu7? X O X O C er også en ganske god spiller. Trym (ove). Som sagt, en topp 25-liste etter 1 dag er magert.

Javel, beklager for mine misforståelser. Jeg burde kanskje sjekket et par ting opp bedre før jeg startet. Men jeg mener at selv om det er magert, er det bedre enn ingenting. Og det er bedre enn en topp 3 tråd der hver spiller er kommentert med en linje hver.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
andremann til lk ar vel kaptein sabeltann som fikk et for en 2-3 timer siden ca(si ifra om jeg tar feil), så ja, TreaSure har en god ledelse siden de har godt over 50lk allerede.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Synes det er bra, at noen overhodet tar seg bryet med å lage en liste (yes)
 

Bambam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Foruten den lk'en jeg fikk fra Hula, så har jeg noen jeg med.
Nesten så diskusjonen rundt hvem som var nummer 2 skulle hatt en egen tråd vøtt.

Bra liste, Kileren10.
 

FylleSamen

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
Hva gjør et nick til fakenick?
Hvis 2 eller 3 spillere, for den saks skyld, går sammen og skal spille dual for første gang, så må de jo ha ett nick som matcher dem.
Blir ikke det samme for de to duala mine om jeg tar mitt originale nick og vi bruker det.
Men god liste kileren!
 

Bambam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Fackenick er vel brukt som en betegnelse på nick mann skjønner er erfarne spillere men ikke aner hvem er..?

Litt det samme som at sjøsamer ikke bor i båt.
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Fackenick er vel brukt som en betegnelse på nick mann skjønner er erfarne spillere men ikke aner hvem er..?

Litt det samme som at sjøsamer ikke bor i båt.

Kan du forklare den? Forstår ikke helt sammenligningen (annet enn at du brukte same som eksempel grunnet "fyllesamen")
 

Bambam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Sjøsamer er et skjellsord ofte brukt mot samer som kun sjøsamer selv blir fornærmet av.
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Fakenick er å lage en ny bruker (eller en relativt ny bruker), uten tidligere identitet eller kontakt med andre spillere. Dette er for å skjule seg dersom man ikke ønsker at de andre skal finne ut hvem du er. Kan brukes i forskjellige situasjoner, men ofte i forhold til spiking, da fiendtlige spillere ønsker å eliminere deg (fordi du er erfaren), før du rekker å vokse stor.
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Finfin liste. Jeg spiller forresten solo på MK, og vil det en god stund fremover både på v18 og v19.
 

DeletedUser

Guest
Kunne jo ventet et par timer :( Ga deg ryktepoeng uansett jeg da. Ich liebe lister (yes)
 

loc dog

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Altså, de som var først til LK & sånt ble avgjort pga en bug. At Moa var 2. til LK betyr ikke at det produseres lk som en gal, da han ikke har nok poeng til å ha stall. Og ang. 30STM: RainbowDash/MMu7? X O X O C er også en ganske god spiller. Trym (ove). Som sagt, en topp 25-liste etter 1 dag er magert.

ka du snakke om? har 31lk og fikk aldri 1lk oppdraget pga bug og mods nekta og gi mæ dem siden de mente at æ gjor bra allerde
 

DeletedUser

Guest
14 cannavaro KZFS 233 1 233
v11, gjorde det ok. Ellers, ikke mye å skryte av på denne kontoen. Men jeg mener å huske dette nicket fra et annet sted også, i forbindelse med svært erfaren. Oh well, hukommelsen min er ikke veldig god akkurat. Likevel tror jeg denne kontoen har mulighet til å gjøre det bra her på v19! (yes)

Hehe, spilt en god del plasser, har også et nick som ligner veldig som jeg brukte i starten ;)
 
Topp