Topp 25 spillere

silent boss

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
1 xeroxy CASH
Odd og Jostein har jo stått på siden starten. De har hatt god kontroll på 1.plassen, og ikke minst CASH. Proffe og voksne mennesker. Artig å spille med. Har kommer seg litt opp på ranken på ODA til noe mer akseptabelt for en 1.plass. Det fortjener absolutt plassen.

2 qO.Op CASH
Guttene forvandler vann til vin, går på vannet og vi andre i CASH er deres disipler. Simen og Jo er v19 sin Jesus! INGENTING kan stoppe dem. Det hadde en litt vanskelig start hvor de lå godt inne i plommen. Men så tok de hull på plommen og de begynte straks og renne ut over hele egget. Overlegen vekst, overlegen ODA, overlegen i krigen, overlegen i samarbeid. Teach me senpai!

3 FalckKiller69 CASH
Når jeg tok over denne kontoen, var den et vrak. Den hadde en øye plassering, men nesten ingen tropper og nesten bare deff der det var tropper. Jeg og min dual har bygd og stått på til å være med i toppen. Vi har hatt et par episoder med misforståelser som har ført til at et par nukes har gått til spille på feil måte, men alt i alt er vi en effektiv konto. Gidder ikke skrive så myem er på meg selv. :p

4 mrzhalt CASH
Hadde jo et bra overtak på 3.plassen er periode. Stor rimmkonto med veldig mye potensiale. Skal ikke se bort i fra at de plutselig er på topp 3 igjen når verdenen er over.

5 Simen Helberg CASH
Eller vel 4-5 spillere på kontoen her nå. Har vært en del dualer innom her gjennom tiden, men nå har det etablert seg et par karer her. Når de først kom inn i varmen så brant de likeså gjerne ned en del 123457. Tror ikke dual love er så spesielt glad i big bang theory lenger.

6 WeirdAldo CASH
Gamle Madworld, imponert stort den siste tiden. 1 av 2 kontoer som lenge lå å ventet på å sette inn et nødesstøt. De har jammen meg vist hva de er gode for og har ikke noe annet å gi dem enn ros. Bra jobba gutta!

7 Number Six 123457
123457, der var du ja! Kjenner lite til kontoen, bortsett fra at de faktisk har klart å ta noen CASH-byer. Bare å klare det burde vel hylles?
Ellers har de en fin og stødig vekst hvor de får tatt byer og regner med de koser seg med spillet. Ikke gi opp!

8 p0kemonZ CASH
Utrolig god innsats på alle mulige måter. En drivkraft og motivasjon for CASH-spillere. En du absolutt ikek vil sloss mot. Er den andre kontoen som lå å ventet på et nødestøt og har også satt inn et skikkelig ett.

9 salomon 123457
Tror Jeg har hørt om deg fra v8? Har hatt en gjevn og god vekst og tipper han er en av dem som holder motivasjonen oppe i 123457. Men vært veeldig stille den siste uka. Inaktiv?

10 Dual love 123457
Her vet jeg hvertfall at simen spiller. Han overtok jo kontoen for ikke så lenge siden. Og du kan skylle på at kontoen var kaos når du kom inn så mye du vil, men når du sender halvnuke på halvnuke på halvnuke uten religiøsitet inn i en stacka by så kan du nok skylle på deg selv at det ikke ser så særlig lyst ut for tiden.
For meg har dual love vært den kjepphøye kontoen som bare er ord og ikke så mye ellers.

11 Elina 123457
Møtte en del motstand for litt siden, men bygger deg opp igjen. Bra du heller ikke gir opp. Spent på å se om de faktisk kan få tatt en del CASH før de blir spist opp selv. Har drept sin andel tropper og. Lurer på hva planen din er framover.

12 X O C O X CASH
Konto som bygger seg opp sakte men sikkert. Har hørt veldig mye bra om Trym, og han er jo absolutt god og hyggelig. Mistenker farmingen til denne kontoen ikke er spesielt stor.

13 norseman CASH
Villig til å ofre alt for stammen, en spiller alle stammer vil ha på laget. Lager positiv stemning uansett status og legger ut sin del morsomheter på off-topic :p

14 Trevor Philips 123457
Hørt at disse skal være guder. Akkurat nå er Jesus en del mer mektig hvertfall. Tviler på at de kommer til å få vist fram skillsa ordentlig før verden er over. Har hørt de er opptatt med andre verdener, men sånn er det noen ganger.

15 wrjw69 123457
mah 69 brotha! Vokser gjevnt og gjør seg klar til å møte mer motstand enn før tenker jeg. Burde vel vært på topp 25 på ODA hvertfall??

16 -Sonic- 123457
Se der har vi en konto som vokser som man skal vokse. Virker som han har fått en del gratis med tanke på ODA. Er vel ikke lenge før vi er i kamp vi to. Gleder meg til å se hva du har å by på.

17 cannavaro CASH
Flink konto som gjør jobben sin og bidrar. Som liten konto tok du over ganske mange fiendebyer. Du fikk riktig nok litt hjelp, men fortsatt et klapp på skulderen til deg.

18 wannabezz 123457
Vært veldig usynlig så langt. Ble tatt inn i 123457 for at det ikke skulle se ut som de lå etter med så veldig mye vel.

19 steimler 123457
Ble vel også tatt inn for å få litt mere deff til fronten.

20 lurvee CASH
Expect the unexpected.

21 Instinct CASH
Vet lite om spillerne her egentlig. Bygger seg opp sakte. Lite farming her og tenker jeg. Odd ikke farm så mye!!

22 Graffyz 123457
Aldri bidratt til noe så vidt jeg har skjønt. Og lar vel qoop spise han opp for å ikke ha så mange byer å tenke på tenker jeg.

23 keal 123457
Vet ingenting om deg dessverre. Er deffet ditt hos Salomon eller Elina?

24 peace 4ever 123457
Deffkonto som snart er borte. V20 åpner snart da, kan jo satse der?

25 bibben GON
Er vel snart i 123457?
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Fin liste! :)

10 Dual love 123457
Her vet jeg hvertfall at simen spiller. Han overtok jo kontoen for ikke så lenge siden. Og du kan skylle på at kontoen var kaos når du kom inn så mye du vil, men når du sender halvnuke på halvnuke på halvnuke uten religiøsitet inn i en stacka by så kan du nok skylle på deg selv at det ikke ser så særlig lyst ut for tiden.
For meg har dual love vært den kjepphøye kontoen som bare er ord og ikke så mye ellers.

Hvis du tenker at jeg har vært kjepphøy så har jeg på noen måte ikke prøvd å være det, jeg var optimistisk en stund, så muligens det er det du ser på som kjepphøy.

Ang. halvnukes så kan jeg virkelig ikke huske det, utenom å sende i ny og ne for å få gjort om byer/få plass til kirke/mur. Når jeg overtok sto det en del LK/Øks i byer som det var generelt mye forsvar i. Kontoen var kaos, og jeg har brukt altfor lang tid på å få ordna på den, og jeg også vært altfor lite aktiv i krigingen, noe jeg vet godt selv, og har tatt selvkritikk for det.
 

silent boss

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Hvis du tenker at jeg har vært kjepphøy så har jeg på noen måte ikke prøvd å være det, jeg var optimistisk en stund, så muligens det er det du ser på som kjepphøy.

Ang. halvnukes så kan jeg virkelig ikke huske det, utenom å sende i ny og ne for å få gjort om byer/få plass til kirke/mur. Når jeg overtok sto det en del LK/Øks i byer som det var generelt mye forsvar i. Kontoen var kaos, og jeg har brukt altfor lang tid på å få ordna på den, og jeg også vært altfor lite aktiv i krigingen, noe jeg vet godt selv, og har tatt selvkritikk for det.

Siktet mer til kontoen generelt, og ikke deg personlig. Vet hvordan det er å gå inn på en kaos-bruker, og det er verken lett eller gøy til tider.

Mulig jeg har sett feil da ang nuksa, men du sendte jo en hel del inn i Simen Helberg sine byer som han adlet fra deg. Mulig de var hvertfall religiøse. My bad i så fall (angel)
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
De på Simon sendte jeg ut ja, stemmer. Regner med at de fleste var religiøse, men unntak var det helt sikkert :)
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Da er det på tide min min fantastiske topp 25 liste ! (happy)

1 - Xeroxy

Farming, farming. Ehhhh.... hva mer ? farming ? :S Skjønner virkelig ikke at dere gidder å gjøre det dag inn og dag ut :/
Men ellers så er dette en svært aktiv og adlingsvillig konto. Forsett med dette ! :)


2 - qo.op

Dette er en konto jeg vil aller helst ikke være fiende med. Bare grøsser med tanken på det :( Adler stor om dagen og leder hittil OD ranken. Med en svært høy ODA.
Så bare bli i cash dere. Ikke tenk på tanken Simen og Skattum (spesielt du Simen) på å prøve å gjøre et opprør (angel)


3 - FalckKiller69

Er strengt talt bare grunn av han ene spillern her som får meg til å lage en liste. Liste hans kom alt for tidlig ut :/ Menmen !
La oss se.

Dere har:
- 5 skatter (glade i dem eller ?)
- Grei ODA og lav ODD

Det var egentlig alt... ELLER vent litt !

Vil du gifte deg med meg Simen? <3<3<3<3<3
Hvilken Simen da ? :eek:


4 - mrzhalt

Hva skal jeg si, hva skal jeg si. Ikke hatt så mye å gjøre med folka på denne kontoen. Ligger strengt talt i safe sone. Blir iallefall mye nuking da :O


5 - Simon Helberg

Er dere 4 eller 5 spillere ? Virker som dere ikke vet det selv :S
Men kriger nå får tiden mot Dual love (?). Klarer seg rimlig greit.


6 - WeirdAldo

Her er Johan og jeg. Koser her vettu. Adler, farmer (Johan mest). Snart så inntar vi 3. plassen og etterhvert 1. plassen (happy). Uffff... merker allerede at dette vil bli slitsomt å skrive en topp 25 liste :/


7 - Number 6

Første AN spiller nå. Weeeeee... (clapping). Etter det jeg har hørt. Så har hver spiller sin oppgave. Ene på det deffansive, andre på det offansive. Altså en spiller jeg ikke kommer til like å krige mot xD


8 - p0kemonZ

Her sitter Håkon og netland (?). Håkon kom inn som et brak. Da satte han adlingsturboen. Til glede for noen og hat for noen (hint: AN). Stjal byer fra meg iblant. Irriterende nabo :D (neida, enda glad i dere (hug))


9 - Salomon

Andre AN spiller :) Adlet mye en periode, men i det siste har det stoppet opp litt. Inaktiv ? Fikk beskjed fra Odd og Sindre om å latterliggjøre kirke oppsettet dems. Masse kirke 1 hører jeg (yes) Fornøyd nå gutter ? :/


10 - Dual Love

Igjen en AN spiller. Kriger og forsvarer seg. Sorry TK, dette begynner å ta på nå xD Kan si at du er hyggelig, snill og kjempe god spiller (hug)


11 - Elina

Her har vi en tidligere v4 spiller. God spiller, men som nå for tiden sliter med å sende raske adelstog :/


12 - X O C O X

Hater denne kontoen. Slo oss ut av TW-champion :( Makan til oppførsel også :trist: Neida, Trym og Heine er noe koselig karer som alltid sprer ut et god humør :)


13 - norseman

En cash spiller jeg dessverre svært lite om :/ Heller ikke så høy OD ^^


14 - Trevor Philips

Her har vi to kjerne karer, Henrik og Pelle. Disse to er vanvittige gode spiller som vi i Cash må passe oss for, og heller ikke la dem få 3 av samme skatt. Noe dem planlegger å gjøre :O For å drøye v19 o_O


15 - wrjw69

Her sitter vel Carneolt og Kjetil(?). Carneolt vet jeg er god (fra v1), men litt usikker på Kjetil (om han i det heletatt spiller)


16 - -Sonic-

Her har jeg null peiling ! Eneste jeg tenker på når jeg ser det navnet. Er at han liker Sonic. Det er alt :/


17 - cannavaro

Også en god spiller på sitt beste. Slet litt for tid tilbake. Kommet seg opp på beina igjen. Blir vel snart mye mer adling (nerd)


18 - wannabezz

Nå kommer det en del spilelr jeg har null peiling på. Det jeg kan si her.... ehhh... kult navn ?


19 - steimler

Du har et merkelig navn.


20 - lurvee

Ny spiller kommet inn her nå. Forventer mye av deg nå :D Neida, ta deg tiden du trenger :)


21 - Instinct

Ikke så mye å si om deg. Inaktiv konto :/


22 - keal

Har ikke peiling.... Igjen ! Du har.. du har... nei jeg gir opp.


23 - peace 4ever

Blir adlet ned for tiden. Er vel hade bra snart. Starter du på v20 ?


24 - bibben

Første spiller som ikke er i Cash eller AN :O Når jeg ser navnet ditt, tenker jeg på bibelen. Skjønner ikke hvorfor :/


25 - Graffyz

Blir adlet ned nå for tiden. Hade bra til deg også :)'

---------


Takk for meg. Nå er jeg sliten :/
 
Sist redigert:

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
De på Simon sendte jeg ut ja, stemmer. Regner med at de fleste var religiøse, men unntak var det helt sikkert :)

fakta er at hadde du sendt 1 nuke til der hadde du komt igjennom så du hadda da maks uflaks i tilegg nesten alt jeg hadde der var gone :/
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
1 xeroxy Cash 719.599 108 6663
Her sitter odd. Han liker og farme han farmer hele dagen lang. men ikke hele tiden vel? Eller jo han farmer når han er på jobb og når han sover til og med når han er på do :eek: han farmer hele tiden aldri en soldat som er hjemme. Og han tømmer alt rundt seg er bare små rester igjen etter han har vært der som soldatne ikke har orket og ta med stakkars odd må leve med slike late folk som ikke vil ta med seg 100 ress til siden da blir dem mer sliten. Og når han kommer tilbake har en av hans underslåtter i cash tatt og stjelt dem attpåtil. Nei er et hard liv odd lever. Også liker odd damer og han viser gjerne bilder av damer kl 2 om natten menst han sitter på jobb og farmer vedsiden av ofc. Også har vi jostein hei jostein han er vel bare her innimellom ser aldri mye til han :| Har han gått seg vill eller finner han aldri fram til skype anyways du gjør en god jobb med hva en du no gjør (y)

2 qO.Op Cash 662.349 81 8177
apekontoen består ofc av tre aper. neida kværna hvirker da som en trivelig fyr. hvorfor kalle seg selv for en kommune? Why not liksom. Skal jeg starte en konto som heter bergen? eller kanskje frekhaug why not is in no h8. liksom han elsker da kommunen sin kanskje kværna skulel fått hele kommunen sin til og begynne og spille TW. Så kunne han lagd en stamme og kalt den kværnang kommune. Hadde ikke det vært konge (y) ellers har dem et søtt profil bilde sikker selfi av kværnangen ofc er kun søte kjekke folk i den kommunen. skattum er jo også en trivelig fyr og hjelper gjerne til med noen nuks der han lusker rundt i det skjulte kommer puselig inn på skype chatten sånn uten videre og før du vet ordet av det er han ute igjen. Mon tro hva han driver med for tiden. Mathilde vet jeg dog ingenting om men hun gjør sikkert mye spennende hun også who knows?

3 mrzhalt Cash 407.192 51 7984
simen er da en hyggelig fyr når han ikke er sinna ofc. Jeg er redd sinna simen sinna simen er ikke koselig simen. Var da også mer aktiv i skype chatten når han var i plan b en i cash :| why not speak to us simen do you hate us? Hvem vet vel ka simen tenker han står no med rimmen menst han ler godt over alle noobsa han adler menst han deler ut alt defet sitt som han ikke bygger noe annet. Ellers har helene gitt seg er why helene why hyggelig dame men hun hadde vel ikke tid :( hyggelig helene må komme tilbake (y)

4 FalckKiller69 Cash 400.302 51 7849
disse folkene er slemme stjeler rank 4 fra meg og greier ikke bra heldigvis er det snart over jeg tar dere igjen som ild i tørt gresss muhahaha. Neida greie folk her tror jeg glømt hvem som satt her no hvorfor glømmer jeg slik dette skal du jo vite magnar men nei har glømt det helt vekke. Sitter olve her? er usikker nei skal ikke tippe men om olve sitter her så gj keep the good work om ikke så beklager jeg no h8 men altså kan ikke huske alt :/ ellers gjør dem det bra IG elsker navnet hvem kom på det navnet liksom? jeg har aldri hørt om det før jeg vil tippe at dere tasta noen kanpper i blinde så lagde dem et ord av det. Er ikke sikker skal slutte og tenke på det.

5 Simon Helberg Cash 398.739 49 8138
her sitter det noen kjekke karer som er på vei opp igjen etter slemme dual love har slutta og bry seg om at byene hans forsvinner. Takk for byene btw befolkningen liker meg som ny diktator ja jeg liker ordet diktator tenk deg diktator magnar hadde det ikke vært fett. No skal jeg lage en plan for å ta over Norge. Må bare bli ferdig med listen først.

6 p0kemonZ Cash 356.688 46 7754
her sitter håkon også kjent som gud han kan løfte opp kontoer fra ingenting til og bli en dominanse. No leker han seg med 123457 folk og spiser dem til frokost,lunsj.middag og kvelds. Han har hacket innogames slik at han konstant kan lage nye AM. Sånn serr han går aldri tomt for adelsmenn det adles jo hele tiden der. Kan du lære meg hvordan du gjør det håkon sånn serr du er en gud hvordan gjør du det. Ellers sitter netland her han er en koselig fyr selv om vi bare pleier og diskutere samme med håkon egentlig vet ikke om denne kontoen liker meg etter dette cluster styret håper at dem liker meg :( like meg jeg trenger dere sånn serr liker ikke at folk hater meg. Men kanskje dem ikke gjør who knows hyggelig folk som sitter og adler som sakt 24/7

7 WeirdAldo Cash 356.042 45 7912
her sitter det 2 kjekkeste TW spillerne i historien johan og andreas. johan studere i molde no? husker jeg riktig no h8 pls johan jeg elsker deg det vet du selv om du har et hemmlig forhold med andreas vent det skulle jeg ikke si ops srry. Anyways damer johan er singel og den kjekkeste karen på TW 2014 så er bare og kjøre på dere kan sende han en mld på skype til denne accounten (johan.molde) Da får dere mange kjekke bilder av han her karen. Ellers er andreas her han gjør livet til johan herlig og hjelper han. Han sender også mange sånne kyssemunner og hjerter på skype. Er dette normalt? jeg vet ikke hva som er normalt liksom men er det normalt og sende skyssemunn og hjerter til andre gutter? Kan være jeg som er gammal tror jeg skal gå til andreas for å bli hipp og passe inn i dagens samfunn. Forandre klestil og greier tror jeg skal det andreas er jo inn i det nye smily fjesene og alt dette kan han.

8 Number Six 123457 321.146 43 7469
første 123457 medlemmet oi hey man ka skjer der borte. Ser du koser deg en så lenge. Her sitter martin han liker og skifte bilder på accounten sin til ørten forskjellige damer. Digger damer også faktisk bra smak liker smaken din for damer (y) ellers så har du en artig account navn hvorfor number six egentlig? Han som skal evt intervjue deg må spøre deg om det. Det lurer jeg på (jeg sitter oppe om nettne og tenker på hvorfor akkurat number six) eller så er martin her han pimper damer på fritiden ellers ruler han over TW verden som en pro gangster og styrer over et fint cluster no veldig fint cluster. tror han kan bli viktig for 123457 stamme vennligs skift stamme navn også no h8 men hvorfor det stamme navnet.

9 Elina 123457 231.325 32 7229
her sitter hvem altså jeg har ikke peiling har faktisk aldri snakka med deg men vet at du bryr deg lite om jeg tar en by fra deg? Hvorfor bryr du deg ikke kom igjen altså vet du ikke har en kjankse mot min swag men du må jo bry deg ellers er det jo sjedelig og ta deg. Eller vent du stacka en by no bravo men why så seint var troppene dine opptat med noe annet? Hva var troppene dine opptatt med jeg vil vite pls pls pls jeg kan gi deg godteri om du sier det.

10 norseman Cash 186.993 30 6233
her sitter geir. geri er en grei fyr. Magnar liker geir magnar liker at geir hjelper stamme og at geir alltid er hyggelig og snakke med. geir er også flink til og få ting fiksa som når kontoen til magnar gikk skjeivt magnar var trist da men geir finne ut hvem og geir ordne magnar liker. Ellers er geri geir og geir er veldig grei sånn sett glømte jeg og nevne at han var grei?

11 salomon 123457 186.666 28 6667
torkild vil eller pimpe damer og drikke seg drita istedenfor TW. Jeg skal lage en gruppe på face som heter hjelp Torkild ut av krisa. Vi må få deg aktiv på Tw ikke på alkohol og damer fysj fysj hvem trenger alkohol og damer anyways når man har TW bare spør odd han har jo forlovet seg med farming no du ser ikke han sur gjør du? Nei så derfor må vi får deg til og like Tw bedre sånn at du blir mer aktiv og hjelper fisken din opp igjen (hum hørtes feil ut men salomon er da en fisk er det ikke) Ellers er ikke du aktiv på forumet eller cmon bli aktiv vi trenger flere på forumet er kjedelig forum på v 19 :| delusion vet faktisk ikek IRL navnet engang gjør vel en god jobb utenom at han går ut og kapper ned nettet sitt siden han begynner og bli lei av og sitte på kontoen. neida den var styg men er bra nettet er tilbake da slipper du og tenke om kveldene på hvordan det går med fisken.

12 X O C O X Cash 171.824 25 6873
her sitter trym. trym liker og drikke og er helg alkis ilag emd seg har han heine. Heine fikser seg dame på byn (vi har bevis) og er den store pimpen på kontoen her. Han har no begynt sin karriere som player og drar damer all dat long ellers så spiller han TW. Ser du torkild han greier det men ikke du :( Trym han drikker bare hele dagen lang menst han sitter og tenker på om han skal farme eller ikke før han finner ut at han kan ikke farme han trenger alle troppene hjemme til neste aksjon om 4 uker.

13 Trevor Philips 123457 124.731 23 5423
her sitter henrik og pelle. Pelle har dag og henrik har natt. Veldig greit egentlig henrik er veldig hyggelig og snakke med :nod: jeg har snakak med mye med henrik har desverre ikke snakka med han omtrent siden jeg gikk til cash magnar savner og snakke med henrik :( Henrik er en hyggelig fyr :nod: Pelle er også en hyggelig fyr han liker og hjelpe sine stamme medlemmer som er litt mindre inlligente som jeg var :nod: uten at han blir sprø over at jeg stiller han 10000 spørsmål når jeg ikke forstår en pøkk pelle og henrik er 2 hyggelige fyrer som ikke gjør annet en og spille TW når dem kan. Eller jo dem er ikke like ille som odd dem spiser faktisk mat og spiller ikke på DO. Eller tar jeg feil?

14 lurvee Cash 122.692 17 7217
her sitter en jente :eeek: nei er ikke kødd jeg er sånn dønn serr jeg trodde det nesten ikke selv. Hun kaller seg for cleo hvem er egentlig cleo har bare hørt om henne men aldri spilt med eller imot henne før? Er cleo grei er hun flink who knows eller vent hørt at hun er begge deler :eek: men har aldri møtt henne kan jeg stole på andre folk mamma har alltid sakt at jeg ikke skal stole på fremede :|

15 -Sonic- 123457 113.206 20 5660
jeg så deg når jeg var liten og vet du hva jeg likte ikke serien. Jeg vet ikke hvorfor en en blå smurf som løper intens fort inntreserte meg ikke :| men det andre likte og se på den men no har mamma alltid skat at jeg ikke er normal og pappa ja pappa han kaller meg retard. Kan du lære meg og bli en cool kid pls i bag you on my knees pls pls pls. Ellers pimper du damer med fredrik på simon helberg.

16 wrjw 1869 123457 105.949 17 6232
hvem er du utenom at du netopp vant prisen for verdens mest uforståelig navn vet jeg ingenting om deg. Nada null niks. Hvem er du hvor bor du hva er kontonr ditt? Jeg vil vite ang det sist så har jeg bare tenkt og låne noen kr av deg. Viss det går greit ofc. vet ikke bare lurte egentlig om du ikke vil går det greit? Eller gjør det de jeg vet ikke faktisk vil jo alltids låne penger men så må jo man betale tilbake også da den er kjip :( sies at carnolt sitter her hvem er h*n ikke vet jeg er det et intetkjønn who know bare gudne vet det. Om dere ikke vinner verden kan dere trøste dere med at årets rareste navn gikk til dere (y)

17 Dual love 123457 104.224 23 4531
Tk liker jeg men TK gir opp for lett magnar ikke like det. Men kontoen gjør meg glad for når jeg har lyst på en by sender jeg en 31 timers tog dit og tar en etter 1 magnar liker det. Men magnar synes det er kjedelig og vente på en by han vet han får i 31 timer. Kan vi få en raskere verden så jeg slipper og vente så lenge pls. Neida men du må ikek gi opp var hyggelig at du prøvde litt. Også liker Tk og weaste def som en ekte gud ja han brenner opp defet sitt alt av spyd og når jeg spør han hva en svermann er klør han seg bare i bakhode for det har han aldri hørt om ka e det for noe sier han. Men om du har lyst på oppskriften til stekt def er det bare og spøre tk for dette kan han.

18 wannabezz 123457 96.918 18 5384
her er gangsteren i 123457 han er wannabe gangster til og med. istedenfor gård har han ghetto og istedenfor adelsmann har han mafia mann osv. fet fyr som kruser rundt i bilen sin på grønland menst han pimper damer.

19 cannavaro Cash 93.548 18 5197
frank er glad frank er blid frank kan kjøre mange mil. Jau det kan han vetdu også vet han hvordan man reiser oppigjen kontoen sin igjen etter og tapt nesten av den (y) godt jobbe frank (y) frank er en god og dyktig spiller som har brukt flere uker av livet som han aldri får igjen for å få tilbake byene som salomon og flere andre tok fra stakkars frank :( Hva har frank gjort mot dere har frank noengang stjålet noe fra dere? :( stakkars frank (pray4frank)

20 steimler 123457 85.904 16 5369
hyggelig og lære villig fyr. Aktiv også vet ikke mye om deg men du har flytta deg du ville vekk fra det store gutta no gjømmer du deg bak tante elina som snart skal vekk da står du som neste og bak deg har du onkel salomon som det ikke er mye hjelp i skal du da gjømme deg bak bestefar numbersix og bestemor trevor philips?

21 keal 123457 67.504 12 5625
endå en sopp som er henta inn for å gi def til front for 123457 strevsom stamme navn btw. altså hvorfor bruker den stammen uskyldige folk til og defe opp byene sine fordet dem ikke greier det selv stakkars keal. Men tipper han koser seg jeg han får jo gratis brus og boller fra store vise sjef number six som er sjef det right who knows who cares anyways kos deg.

22 Instinct Cash 58.867 9 6541
tipper ditt instinct er latskap da denne kontoen nesten ikke vokser :| kanskje på tide og bytte instinct til adle som bare F'en eller ka sier du tjommi? Ikke vet jeg men med litt cash kan vel alt gå fort.

23 peace 4ever 123457 44.607 7 6372
viss du vil ha fred har du nok komt til feil sted tjommi derimot kan jeg hendvise deg til simcity4 https://www.origin.com/no-no/store/buy/simcity-2013-/mac-pc-download/base-game/standard-edition?utm_campaign=origin-search-no-pbm-g-sim13-e&utm_medium=cpc&utm_source=google&utm_term=simcity%204&sourceid=origin-search-no-pbm-g-sim13-e

dette er et gøyt spill der det alltid er fred og du kan kose deg. Uten og tenke på at din befolkning kommer til og lide og at dem kanskje bytter eier.

24 bibben G.o.N 43.230 12 3603
ohh helige bibel kremt jeg mener bibben uansett vet ikke hvem du er men du er vel snart gon? eller hva den var dårlig btw jeg beklager jeg er ikke en morsom person. mamma samt pyskologen min sier jeg er morsom igjallefall eller ler dem av meg? ikke vet jeg uanset bibben du får kose deg så lenge du kan ellers starter v 20 om et par timer

25 nuppe PITA 36.355 8 4544

stammen din minner meg om pita brød hemmm pita brød pokker no fik jeg lyst på pita brød :( men jeg har ikke pita brød hvorfor gjør du dette mot meg nuppe hva har jeg noen gang gjort mot deg :( nuppe er btw et fint navn liker navnet nuppe vet ikke hvorfor men likte det. eller har du faktisk 2 skatter hallelulja kanskje du vinner verden tenk det nuppe vinner verden aleine med pita pokker no blei jeg mer sulten jeg blir bare mer og mer sulten vær gang jeg skriver pita pokker må stoppe og skrive det kaller stammen din for stammen du aldri skal nevne navnet til. Det var bra GL btw og kos deg :)

dette var alt fra meg gutter og jenter. jeg har vist at jeg har masse swag. vent det skal jeg bruke i en jobb søknad. Da får jeg sikkert jobb sier at jeg har swag og laga topp 25 liste på off,forumet på v 19. Sender det inn no gleder meg. oi folk sier swag ikke er bra nok :( eller vent der fikk jeg en jobb snakkes peps jeg har nok swag til og jobbe på mcdonalds og hvem sa at swag ikke var bra nok for noe. no blir mamma og pappa solt av meg når di får høre at jeg har fått drømme jobben min som vasker på mcdonalds (y)
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Haha, lo litt nå :)

Alle andre har gitt opp, så jeg har gitt opp jeg også, så skal få sende 50 timers tog om du så har lyst . Jeg liker ikke sverd nei, da liker jeg heller en blanding av spyd/TK, som går mye raskere å bygge, samt mye raskere å sende rundt om.
 

DeletedUser

Guest
lurer på om Magnar var litt beruset når han lagde den lista :D


Og jeg heter Kristian.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Jeg skrev bare til topp 16 iom. at det var de eneste spillerne jeg faktisk kjenner litt til. Resten er veldig ukjente for meg og jeg har ikke noe spesielt og fortelle om dem heller.
Det var bare kort og greit, litt av andre sine meninger er vell greit å lese??

Topp 25 spiller liste (16)

1. Xeroxy
Odd og Jostein, to spillere som virkelig har stått på. Ledet v19 lenge nå, og leder den enda men med en litt mindre margin. De farmer mye, de adler mye, de kriger mye, og de er hertug av Cash. Gjort en strålende prestasjon på v19 så langt, og ja på mange måter avgjort den også. 2 spillere jeg håper klarer å holde teten helt til siste slutt.

2. qO.Op
Denne kontoen er vell den som har "prestert" best på v19. De har adlet et "hav" av fiender og det stopper aldri. STOR utfordrere til rank 1 når v19 er over. Kvæna, Skattum og ei te? har gjort en strålende jobb. Det forventes at de kriger til siste slutt, og kjemper enda hardere om 1 plassen. De blir også kåret til v19's tw champion i kveld overlegen seier, og fullt fortjent!

3. FalckKiller69
Jeg vet at Fabi ihvertfall spiller på denne kontoen, og et par andre duals aswell. Jeg vet ikke så mye om deres "skillz" IG, men de har ihvertfall lykkes med å holde aktiviteten oppe og de adler også mye byer. Er en stor kandidat til å kjempe om 3 plassen på v19.

4. mrzhalt
En konto som har vært lite aktiv i det siste, mye pga spillere som har "sluttet" og mye pga deres posisjon på kartet. De ligger "safe" og har ikke like mye å adle ifra som andre kontoer. Simen som har gjort en god jobb å holde kontoen oppe, og nå er vell olve også dual der? Usikker om ruben enda spiller der også. Denne kontoen tror jeg desverre kommer til å falle enda lengre ned i rank, og ikke kan kjempe om 3 plassen. De har vært en stor bidragsyter i Cash ang. deff og nuke hjelp. Ut ifra posisjonen deres kunne en ikke spurt om mer ifra denne kontoen. Godt jobba!

5. Simon Helberg
Her styrer Magnar skuta. Han har gjort det bra siden han kom inn på kontoen, og adler og er veldig aktiv. Dette er nok også en utfordrer konto til 3 plassen på v19. Personlig så kjenner jeg ikke magnar så godt, men han har virkelig stått på her på v19. Selv om det i det siste ikke har krevd så veldig mye, iom at verden så og si er avgjort og motstanden synker betraktelig. Ellers blir dette en konto der veksten blir spennende og følge med på.

6. P0kemonz
Meg selv og netland. Ja pass på nå kommer vi også for å ta rank 3!

7. WeirdAldo
Johan og Andreas! Dette er den eneste ex-teemo kontoen som faktisk har imponert meg. De har virkelig stått på her på v19 og adler stort. Fremragende spillere som peiser og kjører over det de møter på. Disse tror jeg kan stige hvertfall 4 plasser til på rank før v19 er over. Så her må fiendene passe seg, for prinsene tar dere !

8. Number Six
Helt ærlig så vet jeg ikke hva jeg skal si om denne kontoen. Dette er den største kontoen i 123457 atm, men det er vell en av de få kontoene som enda ikke har møtt motstand. De virker veldig aktive, og har gjort det bra så langt, iom at de enda er så høyt på denne listen. Men fremtiden tror jeg ser temmelig mørk ut dessverre.

9. Elina
Holder seg enda høyt rangert. Fikk møte litt motstand for en stund tilbake der h*n mistet mye byer til meg selv og cannavaro. Hører rykter om at det smeller godt med nukes også der om dagen så det kan bli spennende og følge med denne kontoen. Selv er jeg ikke noe spesielt imponert hverken av off eller deff ferdighetene her. Så show me what you got! :D

10. norseman
Geir, geir, geir. De fleste har hørt om denne karen, har sikkert hørt mye fælt. Men dette er en knakende hyggelig fyr, spiller aktivt, bidrar til stammen og har virkelig en god spill forståelse. Han er som regel en stor bidragsyter for stammen sin, og utrolig loyal. Han tror jeg også kan hevde seg i toppen snart, med mindre han går tom for små spillere å adle der ute på rimmen :s

11. X O C O X
Husker da jeg startet på v19, så hadde p0kemonz kontoen like mange poeng som denne.
Jeg må ærlig innrømme at spillere av deres "kaliber" har skuffet meg litt. Men dere har vært flinke til å bidra når det har trengtes. Heine og trym er to god gutter uten like, begge elsker å drikke, spesielt når de kan ringe rundt til tw folk og fortelle historier, spesielt trym.
Ellers så håper jeg de adler mer og vokser seg enda større og sterkere :) Hadde en knekk mot Kims, men kom hardt tilbake igjen!

12. Salomon
uff uff uff, dere bygde dere så fint opp men så fort det kom litt motstand så ser det ut som aktiviteten falt drastisk.. Håpte å kunne krige mot dere men ble ikke slik. Kan dere fjerne stacken ifra byen i clusteret mitt?!

13. lurvee
En konto som mistet mye byer pga lite aktivitet, men dette har snudd. Lurvee har fått seg dual og dama tar og drar godt i girspaken og setter aktiviteten i gang. Adler mye om dagen, håper dere holder oppe aktiviteten slik! Ellers er dette en konto som har stått stille litt for lenge.. Så keep up the good work!

14. Trevor Philips
2 veldig gode spillere som sitter her, men aktiviteten har synket drastisk. Dere var veldig aktive en periode, men nå har det sagt stopp.. forstår dere godt, bedre å bruke tid og energi på en verden som er verdt å kjempe for. Ellers har jeg fått en forståelse for at dere er veldig hyggelige utenom, og ser frem til å bli bedre kjent med dere!

15. wrjw69
Spiller Carneolt her enda? Uansett så er jeg ikke noe spesielt imponert her ifra heller. Lite aktivitet og liten vekst generelt.

16. cannavaro
Frank er en fyr jeg har funnet ut at er veldig grei å samarbeide med. Han er aktiv, sosial og en flott kar! Håper du snart adler mer, slik at du kan få tatt litt hevn, og ikke bare adle tilbake byer:)
 

DeletedUser

Guest
Ja beklager den Håkon.. hadde jeg hatt nettet hadde jeg kjempet men når det forsvinner i helgen og jeg kommer tilbake tirsdagen og hører nesten alle har gitt opp da orket jeg ikke desverre :s
 

DeletedUser

Guest
kom med en liste plz hvor folk utenom cash får noen ord siden dem er last enemy standing :p
 
Topp