Topp 25 spillere

DeletedUser

Guest
Da håper jeg du ikke spiller på v19?
Ville innrømmet lovbrudd på forum i så tilfelle.
 

DeletedUser

Guest
Om du vet passord på en konto på en gitt verden, har du ikke lov til å spille på en annen konto. Det blir, som du sier, en form for multiaccount.
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Noen som har tid og gidd til å lage en ny liste, så jeg har litt å lese på mens jeg er på jobb? :)
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Tallene i parentes og i fancy farger bak navnene er sammenligninger med min forrige liste. Er en stund siden den tid, så vi kan ende opp med mye forskjellig, menmen. Noen av dere vet jeg fortsatt ikke hvem er, og det gjør det ganske vanskelig for meg å skrive noe om dere. Som dere ser klarer jeg å skrive mye om spillerne jeg kjenner/vet hvem er, mens hos de som ikke identifiserer seg har jeg ikke skrevet fullt så mye...




1. TreaSure Hunterzz, Pirate 3.535 (+0)
Jørn, en tysker og en amerikaner? Å gud, ikke det at jeg husker, men mener å ha hørt det et eller annet sted. Anywho, Jørn & co. er godt kjente for sin overlegne farming under startupen, og med tanke på antallet DR + DP denne kontoen har tatt, er det ingen som tviler på nettopp dette. Likevel mangler to DR her, som Port Royal har klart å snike seg unna med! Dette snur Jørn ryggen til, ettersom han nå har akademi og har rettet synet mot spillere å adle!

TreaSure Hunterzz har 5k ODA, noe som tyder på at spillere i området har svidd en del. Mulig at adlingsmålet allerede er clearet? Det blir spennende å se om dette er en konto med ambisjoner om å gjøre det bra (har hørt at de er der), om DR'ene fortsatt kan tas, og hvem som blir Jørns første måltid! Hva sier man igjen? Bon Appétit?


2. Port Royal VII, Cash 2.191 (+4)
En konto som bare har gjort det bedre og bedre under oppstarten. Har ligget nokså stabilt på rank 5-6 en stund nå, men plutselig fikk de fart på seg! :D Denne kontoen farmer veldig godt; dermed to DR (pluss en DP). Akkurat nå virker dette som en stabil og ikke minst erfaren konto. Tror dette kommer til å være en av de kontoene som vil gjøre mest motstand mot Pirate, dersom presset opprettholdes! Port Royal er også hertug av Cash, noe han tar på strak arm :D

Port Royal ser ut til å holde troppene sine mer til brystet enn Jørn. 1,3k ODA er en del mindre enn TreaSure, men mer kommer vel så snart det akademiet er klart. Likevel synes jeg personlig du burde hatt litt mer, ettersom du har noen fine farmer rundt deg som kanskje kunne trengt en rengjøring?


3. qO.Op, Pirate 1.966 (+4)
En mindre kjent konto enn de to over her. Faktisk vet jeg ikke engang hvem som spiller her. Henger likevel godt med, og tror dette blir en konto å regne med i fremtiden dersom kortene spilles riktig. Har er greit område med en god del 300-900p byer, som sikkert er clearet og farmes. 5k ODA her også gitt! :D


4. Kaptein Sabeltann, Pirate 1.425 (-2)
Bacardi Razz/Roger og Stian som spiller her. Stian er flink IG, men også når det kommer til PnP (noe jeg alltid har syntes er det morsomste med TW). Roger har et rykte på seg til å være fryktelig god så lenge han finner motivasjonen. Denne komboen blir nok spennende! Likevel kan vi trygt si at denne konten kan holde seg vel fungerende selv under en god del press, da de ikke er redde for store tall i form av fakes! Mr. Sabeltann har 3k ODA; med andre ord fine store farms sannsynligvis alene (hvertfall ganske nærme).


5. xeroxy, Katt 1.378 (NY!)
Hvor kom du fra? Lukter jeg PP? I alle fall noe PP. Har ligget stabilt rundt rank 40-25 en stund nå, men plutselig bestemte denne kontoen seg for å sette seg på raketten og ta en tur opp til rank 5. Hva som er drivstoffet til raketten vet jeg ikke; enten veldig god farming, eller bare et høyt PP forbruk. Ville tippet på den siste.


6. Bambam, Plan B 1.354 (-2)
Denne kontoen har ligget rundt topp 5 en stund, og ser ut til å holde seg greit der. Ikke noen spesielle ambisjoner om å dra noen som helst vei, verken opp eller ned. Virker som om denne kontoen klarer seg med topp 5, som forsåvidt er veldig bra i seg selv (så og si bare 4 spillere som er bedre enn deg da). Likevel vet jeg ikke hvem som spiller her, så dermed vanskelig å kunne dømme kontoen altfor mye.


7. Andrek, Plan B 1.347 (-4)
Ikke altfor mange store farms rundt deg å cleare ser det ut som. Dette kan også gjenspeiles i det faktum at det ikke er altfor mye ODA ute og går her heller. Likevel holder du godt følge, noe som alltid er positivt! :D


8. charlius, Cash 1.287 (NY!)
Har sett dette navnet flere ganger før, og mange som ligner. Blir helt forvirret her :p men joda, Charlius henger med han! Holder seg godt oppe på topp 10, og ser ikke ut til å ville gå noen andre steder enn oppover!


9. dtkolev, -N-L- 1.289 (NY!)
Har holdt seg veldig jevnt på rank 8, som er bra! Du ligger rett ved grensa mellom core og gråbyene. Det er bra, ettersom du da får mye mer å farme :D


10. Mesteren, -N-L- 1.265 (NY!)
Du er ukjent for meg, dessverre. Men hang in there! :D


11. Kokken Tor, stammeløs 1.220 (NY!)
Kjenner ikke til deg, dessverre.


12. Mary kay, Cash 1.154 (-4)
Sindre som spiller her, solo :O Mary kay-nicket har gjort seg kjent gjennom v18, der det har blitt spilt veldig bra. Her vil jeg si at jeg er sånn halvveis skuffet; tror Sindre kunne gjort litt mer for denne kontoen. For dersom han hadde satset fullt ville jeg forventet denne kontoen mye høyere (hvertfall med tanke på flagg fra v18).


13. Heskey Time, Katt 1.101 (NY!)
Her kobles flere forskjellige nicks opp. Blant annet GueSSe28 og Number Six. Vet at disse spillerne er gode, og dersom de har motivasjonen, har de også det som trengs for å gjøre det bra her! For å være ærlig tror jeg denne kontoen kunne vært plassert litt lengre opp på ranken.


14. Untvs, Cash 1.097 (NY!)
Vet ikke hvem du er.


15. The Hound, ~TO~ 1.081 (NY!)
Ærlig talt, digger bare nicket! Har sett noen av postene dine på forumet her, bra (y) står på profilen din at du er ny til spillet; det tror jeg ikke noe på :p synes du gjør det bra, keep it up! Husket jeg å si at jeg bare digger nicket? :D


16. Elina, TCO 1.049 (NY!)
Aner ikke


17. shybert, Ha 1.029 (NY!)


18. Falckkiller69, Cash 1.007 (NY!)
Dette er meg. Ting kunne gått bedre. En god del bedre. Faktisk veldig mye bedre. Men ting går altså ikke så veldig mye bedre, som er grunn synd...


19. King hakon, Cash 1.000 (NY!)
Var det planlagt å ha nøyaktig 1k poeng når jeg lagde denne listen eller? Kjenner igjen nicket fra v18 ihvertfall. Du har veldig lite ODA nå, som du egentelig burde hatt nå. Meneh, kan hende muligheten bare aldri åpner seg heller.


20. X O C O X, Cash 992 (-4)
Har sett deg en del på forumet. Flere sier du er en god spiller, men selv har jeg verken snakket eller spilt med/mot deg før. Jeg for vel stole på hva andre sier og ønske deg lykke til :D


21. Christerfister, Ha 973 (NY!)
Idk who you are.


22. Hateme?, stammeløs 953 (NY!)
Samme som over.


23. Cannavaro, Plan B 951 (-9)
Virker som om noen har gitt opp her, ettersom kontoen faller. Tror at dersom Cannavaro hadde villet, hadde han fått til en høyere plass enn dette.


24. de hvit, -N-L- 956 (+0)
Forrige liste tenkte jeg at dette var noen å regne med. Tror nok dette heller er en mid/late-game spiller, mulig at det er grunnen til den dårlige startupen. Ellers kan det være noe annet. Ikke vet jeg :p


25. Salomon, Katt 951 (NY!)
Vet ikke hvem du er.
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Du må også ha litt i bakhodet at folk lager tropper akkurat no siden noen får adels enn å bare rushe til akademi og feile, men awesome liste og grønt fra mæ :)
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Knall liste! =)
Du har fått grønt fra meg!
For de av dere som lurte, det er meg og HolyMother som spiller på xeroxy :)
Vi startet opp bare for gøy, men så plutselig gikk det bra for oss, hehe :p
Og det lukter ikke svidd av lommeboken vår, iallefall. Vi kjøpte 600pp hver på starten, vi har igjen 800pp av de 1200 vi hadde ;)
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Knall liste! =)
Du har fått grønt fra meg!
For de av dere som lurte, det er meg og HolyMother som spiller på xeroxy :)
Vi startet opp bare for gøy, men så plutselig gikk det bra for oss, hehe :p
Og det lukter ikke svidd av lommeboken vår, iallefall. Vi kjøpte 600pp hver på starten, vi har igjen 800pp av de 1200 vi hadde ;)

Unnskyld, da var det veldig dårlig research av meg. Jeg kunne jo ha sjekket TW stats og fått opp noe på nicket. Men takk for oppklaringen, tar det med til neste gang! :D
 

DeletedUser

Guest
Hehe, blir nok ikke min skyld at dere blir nedadlet denne gangen dog :)
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Nei, det tror ikke jeg heller :)
Vi er så dårlige at vi kommer til å adle oss selv ned :D
 

DeletedUser

Guest
15. The Hound, ~TO~ 1.081 (NY!)
Ærlig talt, digger bare nicket! Har sett noen av postene dine på forumet her, bra (y) står på profilen din at du er ny til spillet; det tror jeg ikke noe på :p synes du gjør det bra, keep it up! Husket jeg å si at jeg bare digger nicket?

Woof, woof. (yes)
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Hehe, takk for gode ord. Spiller ikke seriøst på v19, og er svært lite aktiv på v18. Skal prøve å rette litt på begge deler :)
 

DeletedUser

Guest
23. Cannavaro, Plan B 951 (-9)
Virker som om noen har gitt opp her, ettersom kontoen faller. Tror at dersom Cannavaro hadde villet, hadde han fått til en høyere plass enn dette.

Er nok mer det faktum at jeg har prioritert tropper over akademi sålangt, samtidig som jeg har hatt det svært travelt irl. Men nå er det full ferie, noe som fører til at det blir aktivitet hele døgnet! ;)
 
Topp