Topp 25 spillere

Port Royal VII

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Er nok mer det faktum at jeg har prioritert tropper over akademi sålangt, samtidig som jeg har hatt det svært travelt irl. Men nå er det full ferie, noe som fører til at det blir aktivitet hele døgnet! ;)

Prioritere tropper kan fint gjøres selv med bygging av andre ting. Vi har hatt prod i Stall, Brakker og Verksted siden vi fikk det, og forsatt klarer vi og bygge :)
 

DeletedUser

Guest
Prioritere tropper kan fint gjøres selv med bygging av andre ting. Vi har hatt prod i Stall, Brakker og Verksted siden vi fikk det, og forsatt klarer vi og bygge :)

Helt enig, men som skrevet så har jeg hatt det svært travelt irl. Jeg gikk fra å være nummer 4 eller 5 til både 10k ranet og 1k plyndringer, til å nå ha hatt fotballtreninger fra 7 til 15 hver dag den siste uken, noe som selvfølgelig fører til at jeg ikke får farmet i nærheten av like mye og har derfor falt litt etter. Vil uansett si at 20. plass med en god del tropper ikke er så ille med tanke på at jeg har mistet 1/4 av de siste 5 dagene til andre ting uten tilgang på internett.
Har uansett fått hatt produksjon i stall og brakker rimelig konstant, men hq har stått litt stille pga lite farm, men nå er det tilbake til vanlig hvor det er produksjon 6 timer fremover i alle deler ;)


Redigert: Kan vell også nevne at jeg foreløpig idag har farmet like mye som i hele går ;)
 
Sist redigert av en moderator:

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
1 qO.Op Cash 5.682 2 2841
Fyllesamen gjengen aka Simen og olve + ei jente (dame eller kvinne, whatever huske itj navnet hennes). Som dokk ser så har de rushet te akademi og stjålet rank 1 fra deres kjære piratvenn Trezzy. De har feltherre medaljen noen som tyder på at de har endel tropper ellers gjør kontoen her bra te vanlig. De har så langt hengt med i topp 10 fra starten av helt til no. De fleste begynner å få adelsmenn og adlingan starte snart. Trur dokk at qO.Op kommer te å falle av toppen eller har de ren flaks med andrebyen deres? comment belllooow

2 TreaSure Hunterzz Cash 5.042 2 2521
Trezzy, dokker hunter vel småe skatter antar æ. Accen her som alle hadde store forhåpninger til adlet en 500p by og bygger deff på den. Det er som old clas at de adler småe byer og bygger dem. Men ka skjer når hovedbyen blir katta ned fra topp till grus? ryktes at heskey time har besøkt skattene deres flere ganger og stjålet 6levler fra smien (20-13). Hvordan går det no? og kommer heskey time noen gang til å bli stoppet? han e maad sur på alle btw.( gale jævel)

3 Port Royal VII Cash 4.838 1 4838
Yep, asle- philip, ROYAL og Sander som spiller her. Asle er kjent for de fleste her og har mye erfaring innenfor tw og er en god startup player. Har snakket endel med royal og han virker ganske oppegående type som skjuler mye av sine skillz og som kan bli farlig i fremtiden (who knows). Så er det sander og philip som er igjen da, sander kommer til å trekke ned accen så gærli det e æ sikker på men phillip vet ikke æ nå om. Ryktes at philip plages med aktiviteten og klarer ikke holde tidsskjemaet hans men thats bare rykter (dont judge). Eller har kontoen her brukt OP MYE OMG pp. De har brukt så my pp at de kunne laget 4 sykehuser i Afrika og gjort kreft foreningen rik. I think u get the idea. De har aka og spare tog. Hvem blir Royls første offer?
Btw, navnet Port royal stamme fra russe bussen te royal som heter Port Royal og dokk kan se det HER!

4 xeroxy Plan B 3.466 1 3466
ODD og JOSTEIN spiller her<3 De er op både i mentalt og fysisk (random shitt) og har stått på i det siste og har gjort et suverent jobb med å ta rank 4 fra kapteinen. Er ikke så mye å si om guttan her enn at de kommer te å ligg på toppen lenge..lenge.....veldig lenge.

5 Kaptein Sabeltann Teemo 2.960 1 2960
Arr, arr kaptein. Kaptein sabeltann vet vi alle hvem det er. Jepp det er roger som er kapteinen også har vi stian som slaven te kapteinen. Vi vet alle kor op roger og stian duon e og at roger svette som F. Roger gamer dag og natt uten å svett i det hele tatt og det e dødsfarlig. Prøvde å si te mora hans men hu sa at han arva det fra faren.. (jaha). IG så ble kapteinen backstabbet i skipet sitt og kastet ut i vannet. Han kom seg til land heldigvis og laget seg et nytt skip som han kalle Teemo (den værste skapningen på LOL) og styrer den alene. Klarer kapteinen seg uten sine følgere eller blir han pirat kongen og fortsetter og herje som eventyrene forteller?

6 Bambam Plan B 2.911 1 2911
Bambi<<3 er en gammel veteraner som har startet på nytt da vel. Han gikk under navnet White Death på v14 og husker ikke koss det gikk der men håper at han kommer seg langt her. Han sitter da i ledelsen hos stamme rank 2 aka Plan B. Ka va plan A btw? vil vit. Så langt så er det god tone mellom lederen og medlemmene sine aka slavene (rart at slavan like mestern sin.. hmm).

7 Andrek Plan B 2.818 1 2818
Legen...wait for it... DERY YEY (party), mine damer og herrer den mest skillzfulle kvinnen på tw has returned... Wohoo. Dama som vant v10 og kom på rank 2 iz back. YEah, gues whos back, back again, Helga is back, to fuck some shitt up again.
Yeah
Op Acc herre, andre har gjort strålende jobb med å holde aktiviteten oppe dag og natt. Han holdt sæ på top 10 lenge og kommer til å bli værende der lenge igjen. Helga is back som sagt og hun kommer te å bli maad awesome. Glad at hu e på min side.<3 ilu helga <3

8 salomon Plan B 2.648 1 2648
Når æ ser navnet der så tenker jeg på et anime serie som æ ser på som heter Kingdom of Magi. Kongen av alle magikerne hete salomon og han e op badass og æ syns det passer perfet navnet her for guttane som sitter i accen. De som sitter her er jo Torkild aka Haloween og damn forventa ikke duden her men ladies and gentle menn, give applause for MR. MAGNAR aka Nice hunter. Ber at de som er naboean demmers om å restarte med engang. Har advart dokker no. Peace

9 Unvts Cash 2.566 1 2566

Her har vi en ukjent cash spiller og jeg vet ingenting om han. Men klarte å sneake mæ inn på forumet te cash så la oss se ka han har sagt om sæ selv:
Unvts skrev:
hej allesammen :)

i vil nok undre jeg lidt over dette ikke er helt norsk :p men det er fordi jeg er en dansker :D

Jeg er 1 af dem på denne konto, bedre kendt som E (og vil derfor underskrive mine indlæg med /E til sidst. Jeg er en Dansk Tribalwars spiller, som har været her i rigtig mange år, spillede siden DK V1 til nu, hvilket er pænt lang tid. Jeg er en rigtig god teamspiller, og er meget snakkesaglig.

det var lidt om mig ;) jeg vil lade de andre herpå præsentere sig selv :D

/E

En dansker? nigga wøøt. Vi vet alle at danskene gir sæ før mid game læl så hopper over han.

10 charlius Cash 2.545 1 2545
Enda en cash dude, men sadly så har vi ingen record på han så hopper over han

11 FalckKiller69 Cash 2.517 1 2517
Bruker navnet høres ut som en 12åring så har ingen aning på hvem som sitter her.

12 dtkolev Cash 2.500 1 2500

DTKOLVE, høres ut som en DJ men navnet er kjent men husker ikke kor æ har sett det. Men er en erfaren spiller som sitter her.

13 kokken tor 2.429 1 2429
Kan du lage kfc for mæ tor? takk, e sulten.

14 xkill3rx Plan B 2.312 1 2312

Skrilez is back. Han kom fra nordsjøen no og har klart å henge med mens han rensa olje på olje plattformen oppi nord. Han e op og har en fin plassering. Like duden og han herje akkurat som skrilex

15 Mesteren Cash 2.123 1 2123
Mesteren på cash? isåfall trenger æ litt cash, sponse du? tanx

16 mrzhalt Plan B 2.087 1 2087
Olala.. Simen her, han skjuler seg aldri. men så har vi milfen Hèlen da som man legger minst merke te men som dukker midt på natta drunk og snipe alt og countersnipe, nuke og alt bullshitt. Digge hu btw <3 MILF <3
De herjer her btw. Sitter kv for dem no og svette med å farme alle disse 800byene rundt dem som ingen andre farme. Damn slave arbeid jo

17 The Hound Cash 1.971 1 1971
Who let the dog out? wof wof wof. Ingen record på han så la oss se på ka han skreiv på forumet deres:
The Hound skrev:
Hei, og riktig god kveld!

Først vil jeg takker for tilliten og invitasjonen, Royal, samt de hyggelige samtalene med X O C O X.

Jeg spiller under et nytt nick på V19 etter en lang tids pause. Det er en stund siden jeg var innom start-up sist gang, men ut fra hvor jeg nå ligger på rankinga så kan jeg vel tolke det som "helt ok". Jeg kan det meste fra A til B, og kanskje litt C av og til, men man blir jo aldri ferdig utlært i dette spillet, så resten av bokstavene kommer vel etterhvert.

Spørsmål eller behov for en samtalepartner? Send meg en melding, vel! :)

- Woof Woof

blah, ikke så mye-.-

18 Elina TCO 1.845 1 1845
Hei Elina, har du bigg tities?:)

19 HabboAgenten Atom 1.827 1 1827
Mangnus sug, vi hopper over han
Btw, han vinn v18 på accen Mao zedong. (moa zedong <3)

20 cannavaro Plan B 1.789 1 1789
Frank som herje her. Han er assistent trener for rosenborg og gamer tw mens pery kjefter på dem. Genialt ide ja?

21 Moatheblackman. Plan B 1.742 1 1742
Moatheasian som spiller her. Han har 3k lk og 6k øks. Hele slekta hans er pirater så trur det blir lett for han å kappe skattene når de havner i nærheten.

22 Ras al Ghul Plan B 1.727 1 1727
En meget erfaren venn av meg som spiller her. Og tru mæ, han tar rank 1 lett hvis han satse. Han e OPx10

23 shybert Ha 1.722 1 1722
Skybert e skummel

24 Hateme? Cash 1.717 1 1717
No idea
25 Mary kay Cash 1.699 1 1699
sindre som spiller her og han herjer på v18 også. Vil dokk hør en fun fact? Han hadd sex mens han snipa et tog engang. yeh crazy right?



Va alt æ hadd å kom med. sry for mye skrive feil men har vondt i hendene no,redigerer senere.
 
Sist redigert:

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
BlackManMoa skrev:
7 Andrek Plan B 2.818 1 2818
Legen...wait for it... DERY YEY , mine damer og herrer den mest skillzfulle kvinnen på tw has returned... Wohoo. Dama som vant v10 og kom på rank 2 iz back. YEah, gues whos back, back again, Helga is back, to fuck some shitt up again.
Yeah
Op Acc herre, andre har gjort strålende jobb med å holde aktiviteten oppe dag og natt. Han holdt sæ på top 10 lenge og kommer til å bli værende der lenge igjen. Helga is back som sagt og hun kommer te å bli maad awesome. Glad at hu e på min side.<3 ilu helga <3

Haha, dette blir artig... Forsvinner vel randomly i ei uke her og som på v10 :p Får bare håpe at ho ikke gjør det da
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
1 Port Royal VII Cash 9.053 3 3018
Er no den første til og adle 3 byer og ligger godt til no. Er asla blandt annet som sitter her og vet fra tidligere at han er en utrolig dyktig startup spiller desverre falt han litt sist gang jeg så han da han mødte motstand vil han stå imot denne gangen and will he stand the test of time? tiden får vise en utrolig spennende konto og følge fremovar. Den har også btw veldig OdT for størrelsen men betyr vel bare mer tropper.

2 xeroxy Cash 7.982 2 3991
Hopper fra Plan B til Cash etter missnøye med stammen. Skal ikke utale meg så mye om det utenom at er jostein og odd som sitter her dem er høyt oppe etter en billig start men tror dem vil holde seg er lenge og ville nok komt høyt opp uansett så dem er nok og regne med. Ellers har det en veldig svak ODT også men som sakt dem fikk en billig start.

3 qO.Op Cash 7.710 2 3855
Vet ikke mye om denne kontoen utenom at det ser ut som enkelte slutter tar en pause? men uansett er dette den første kontoen som har ODt som er bra i forhold til poengene sine tyder også på at dem har tøffe naboer som kanskje har gitt dem en liten motstand? Hva vet jeg men dem ligger no bra til med 2 byer var også det første til og adle når kommer nummer 3?

4 TreaSure Hunterzz Plan B 6.177 2 3089
Bra ODT her også og var også nummer 2 til og adle. Utenom dette så er det nye eiere på vei inn sånn jeg har forstått det så ikke så mye og si her akkurat no.

5 Bambam Plan B 4.715 2 2358
Her har vi lederen til Plan B utrolig bra start til no men vil han holde den oppe med ansvar for Plan B også? Tiden får vise. akkurat no sitter no han med grei ODT og har 2 fine byer. Ellers er det en bra spiller bak rattet her også som styrer skuta og tror dette er en og finne langt utovar i gamet :) Kanskje til slutten?

6 Kaptein Sabeltann Teemo 4.659 2 2330
god aften Roger. Roger er da en bra spiller som har vist mye opp igjennom vet ikke hvem dualen din er men du gjør det no bra. Stor teemo fan selv om ikke alle liker han i ranked to squisy. Men ellers gjør han det greit snappa nummer 3 til 2 byer noen timer før saloman kom som nummer 4 og har en veldig bra ODT var også nummer 1 til 10k ODT.

7 xkill3rx Plan B 4.608 2 2304
Vet desverre pent lite om denne spilleren utenom at han har hatt en grei start. Har også en veldig fin ODt keep on. Ellers hvirker det ut som en rutinert og oppegående fyr :)

8 Andrek Plan B 4.336 2 2168
Blir vel det samme som over her.

9 FalckKiller69 Cash 4.245 1 4245
Vet ikke hvem dette er utenom at jeg vet at en i Cash ikke liker han og at han tror han er verdensmester i alt. Er da ern fin innstilling det også ellers sitter han endå med bare en by. Hvor tid kommer nummer 2?

10 charlius Cash 4.082 1 4082
Endå en fra Cash her ser ut som en grei spiller vet pent lite om deg desverre men men. Du er no rank 1 på ODA med 17k noe som er utrolig bra men ikke en av det 3 første til 10k ODT men men.

11 dtkolev Cash 4.020 1 4020
Blei mukje Cash nu altså. Men vet også pent lite om han her gitt. Men at han har en av det svakeste ODT på topp 25 om ikke den svakeste det er no sikkert. Går du defansivt eller? Da lukter jeg no pp lang vei.

12 Unvts Cash 3.961 1 3961
Cashing endå en gitt jaja ka skal man skrive då når jeg ikke vet hvem disse soppene her. Jeg trodde han over deg hadde lite ODt vet du hva du eier ikke odt så og si faktisk under 1000 eg gir meg rest my case here.

13 salomon Plan B 3.880 2 1940
La oss ta en titt innom Plan B igjen ja tror det er best no. Igjallefall 2 stykk som sitter her snakk om 1 til no :eeek: utenom det farmer det greit mye har skjedd på kontoen siden sist gått litt ned etter andre har begynt og adle også men kommer vel tilbake. Ellers farmer dem greit ligger no høyt oppom dagens farmer og har også en fin ODA.

14 mrzhalt Plan B 3.805 1 3805
helen her hvirker ut som å ha kontroll veit ei så mykje om simen. Men har gjort det bra og skal vel snart adle sin 02 om jeg ikke tar helt feil. Hvirke no ut som en veldig turinert konto rett og slett som er litt komplett. Ellers har det en grei ODT

15 Mesteren Cash 3.382 1 3382[/B
vet ikke eg en men en mester burde vel ligger øverst. Men men du er no igjallefall på topp 25 om ikke annet utenom det vet eg ikke så mye om deg dog er du nesten mesteren over ODA der er du nemlig rank 2 men når ikke helt opp til rank 1 endå.

16 SkyStoner VB 3.310 2 1655
Den første utenfor en av topp 2 stammene :eeek: Er med i en forsåvidt liten stamme med kun 4 medlemmer men som dog fyller ut 10k poeng ca ikke så dårlig. Ellers har du en veldig svak ODT men gode venn for å ha 2 byer en veldig by i guess.

17 The Hound Cash 3.157 1 3157

Er jeg litt overtrøtt eller er ikke the hound han som passa på arya Stark i Game of thrones? Tror det igjallefall stilig navn utenom det er det vel pent lite jeg kan si om deg stakkar. Utenom at du netopp har vunnet svakeste ODt på topp 25 tror ingen som kommer under 65 du burde faktisk gå litt inn i deg selv er lov og angripe spillere helt sant.

18 Ras al Ghul Plan B 3.109 1 3109

Vet ikke en drit om han her er i stamme med han ja men aner faktisk ikke hvem dette er eller kan være :| utenom det har du en grei ODT.

19 Elina TCO 2.906 1 2906
endå en utenfor topp 2 stammene i TCO faktisk hvirker ut som en veldig bra stammen som kan bli veldig viktig fremovar men hvilken side vil det gå til? Ellers har du en svak ODT.

20 Hateme? TCO 2.804 1 2804
Endå en fra TCO gitt den kom som et lite skjokk faktisk. Ellers vet jeg også pent lite om deg kjøre man/dame så blir vel en odt skjekk som er på 4k er no bedre en din medpartner på rank 19 men dog ikke svært sterkt.

21 Moatheblackman. Plan B 2.793 1 2793

Då var vi komt til Moa også gitt hva er det og si om denne here Moa er vel ikke helt god nei (hug) Neida hyggelig kar som holder liv i skypen og som alltid er på føler jeg. Ellers en spiller som også hviker til og være veldig retunert og som har full kontroll utenom det liker han ikke andrek siden han stjeler alt ress rundt ham XD. Men han kommer vel sterkt tilbake med noen byer skal du se så han tror jeg vil stige til neste liste blir lagd.
22 king hakon Cash 2.780 1 2780
King meg her veit da fean hvem du ær. Men du ligger no på rank 22 og gjør det vel greit utenom dette sitter du på lutfattige 97 i ODt er vel rank 2 i dårligst odt på topp 25 (er ikke noe og være stolt over)

23 cannavaro Plan B 2.763 1 2763
Har spilt med deg før men hvor er vel spørsmålet. utenom dette vet jeg ikke så mye om han er vel ikke den mest aktive på skype eller så. Han dukker bare opp når vi skal tippe hvem som vinner neste vm kamp :p

24 HabboAgenten Atom 2.657 1 2657
Magnus og kiler her hvirker no ut som et solid team. Magnus er da en merklig person men en veldig hyggelig person også. Ellers har dem ikke brukt pp ifølge dem selv i såtilfelle er dette en bra plassering. Er også det eneste medlemme fra atom på topp 25. Og har en bra ODt i forhold til poeng osv

25 Big Ben 2.654 1 2654

Vet ikke hvem du er men du er rank 1 på lista over det uten stamme :eek: Er vel på tide og finne en du har vel fått noen tilbud alt men du vil vel helst til Plan B eller Cash? Eller vil du sattse på en anen stamme tiden får vise evt solo ofc. Du hvirker no ut til og ha fått en fin start på denne verden og greier akkurat og gripe til siste plassen på topp 25. Ellers er ikke ODt så sterk.

Det 3 mest lovende utenfor topp 25

1- 30 X O C O X Cash 2.239 1 2239

Han er ser bare ufarlig ut men er egentlig giftig. Trust me. Tror han her kommer langt og tror også at når han begynner og adle vil det ikke være lenge før vi ser han på topp 25

2- 35 Mary kay Cash 2.076 1 2076

Erfaren spiller her som jeg tror vil heve seg etter vært. Ikke fått den beste starten til no alt i alt men som sakt tror han her er og finne på topp 25 innen 1-2 mnd om ikke lenge før

3- 48 Whiteboy 1.702 1 1702

Han her har det som skal til for å komme seg opp farlig i angrep og hadde en liten katta krig med han her men endte i IAP. Han er farlig og giftig og har faktisk en del tropper i forhold til poeng så tror han her kan blir farlig seinere i gamet.
 
Sist redigert:

TreaSure Hunterzz

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
4 TreaSure Hunterzz Plan B 6.177 2 3089
Bra ODT her også og var også nummer 2 til og adle. Utenom dette så er det nye eiere på vei inn sånn jeg har forstått det så ikke så mye og si her akkurat no.

Its only me (Pat) who play now^-^ and i relax now. the other want rank 1 but waste too much for this xc
Just relax and wait^^
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Jeg spiller sammen med Roger på sabeltann ;)

EDIT: Ellers bra liste :) håper flere tar seg tid til å lage :)
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Den e grei ville egentlig at en som hadde litt mer peiling en meg laget men men. Er jo veldi fersk no i gamet igjen og har ikke fått satt meg helt inn hvor alle er og slikt. Blitt litt sån middelmådig liste no men håper dere liker den så lover jeg en bedre liste neste gang (vil at 1-2 skal lage en før jeg kommer med en ny :) )
 

DeletedUser

Guest
Er jeg litt overtrøtt eller er ikke the hound han som passa på arya Stark i Game of thrones? Tror det igjallefall stilig navn utenom det er det vel pent lite jeg kan si om deg stakkar. Utenom at du netopp har vunnet svakeste ODt på topp 25 tror ingen som kommer under 65 du burde faktisk gå litt inn i deg selv er lov og angripe spillere helt sant.

Stemmer nok ganske godt det. Her på TW er det nok Trym jeg passer på, sier vi ;-). Jeg vet utrolig godt hva jeg driver med, og sløsing av tropper er ikke en del av planene mine. De som vil sløse tropper for OD rank må for all del kjøre på, jeg er nok ikke en av de.

Ellers, fint at du ordnet en ny liste (y).

- Woof
 
Topp