Topp 25 spillere

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
ODT så tidlig i spillet har relativt lite å si i mine øyne. Går man def i førstebyen får man ikke OD med mindre man blir angrepet. Det er først når man får flere byer man kan bedømme på OD.

Når det er sagt så har du skrevet en veldig flott liste Magnar! Fortjent grønt rykte fra meg. :)
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
1.

Spiller: Port Royal VII
Stamme: Cash
Poeng: 14950


Kommentar:

Her spiller Royal, Asle og Sander.
Selv har jeg fått veldig god kontakt med Royal, og kjenner til Sander fra før.
Dyktige spillere som kommer til å nå langt dersom dem fortsetter med full styrke slik som de gjør nå.
God leder type, som holder ro og orden i stammen uten å være diktator.
Trengte dog litt hjelp til en pre-adling av en utrolig god konto da, mer om dem på rank 3. :eek:

Nr. 1 til 10k

2.

Spiller: TreaSure Huntezz
Stamme: Plan B
Poeng: 12321

Kommentar:


Jørn og Niko har altså sluttet, så nå er det bare vår kjære Postmann Pat igjen. Valgte å forlate Cash til fordel for Plan B, som ser ut til å være i frykt for å bli adlet. Kanskje det riktige, det vil tiden vise.
Forventer fremdeles mye av kontoen, og tror den holder seg i toppen lenge, om Pat holder trykket oppe. Kan bli avgjørende om kontoen får inn gode duals.

Nr.3 til 10k (selv om HoF sier noe annet ;) )
Nr.2 til 2byer
Nr.2 til 10k beseirede fiendtlige enheter


3.

Spiller: xeroxy
Stamme: Cash
Poeng: 11204

Kommentar:


Jostein og meg som spiller her.
OP gjeng som MoA villa sagt. Bra sagt MoA.

Nr.2 til 10k

4.

Spiller: qO.Op
Stamme: Cash
Poeng: 8953

Kommentar:


Kvæna og Mathilde som spiller her.
Raskt opp som rank1, med å være første til adle 2 byer. Har etter det saktet litt av, men det er ikke bare bare å være først ute til å adle, bra prestasjon. Gode spillere, som forventes å henge med i toppen.

Nr.1 til 2byer
Nr.3 til 10k beseirede fiendtlige enheter


5.

Spiller: Hateme?
Stamme: TCO
Poeng: 6415

Kommentar:


Hateme? er lillebroren til Philipp, som tidligere spilte dual med Port Royal. Ryktes om at Philipp også returnerer på Royal kontoen, og tar over nattevaktene igjen.

Vet dessverre ikke så mye om denne kontoen, men etter å ha forlatt Cash, virker det som kontoen har fått en oppsving. Var nok også fornuftig da kontoen lå i Plan B’s bakgård.

6.

Spiller: FalckKiller69
Stamme: Cash
Poeng: 6156

Kommentar:


Her spiller SS og Gard.
Trivelige folk her, de første som ønsket oss velkommen til Cash, på en måte folk sjelden gjør :)
Vet dessverre ikke så alt for mye om gutta.

7.

Spiller: Charlius
Stamme: Cash
Poeng: 5788

Kommentar:


Charlius er en meget god spiller, men en som ikke liker alt av PP’stuff (respect). Ryktes at dette gjør slutt på hans tid på v19, men det får vi se.

8.

Spiller: Kaptein Sabeltann
Stamme: Teemo
Poeng: 5747

Kommentar:


ROOOOOOGER (hug) og dg44. Vet hva Roger er god for, så ikke bekymret over at han styrer en per nå mindre stamme en de største. Roger gjør det som alltid bra, og kontoen bli enda bedre med Stian på laget.
Så får vi se om Store piraten klare å håndter alle farene ute i vannet.

Nr.1 til 10k Beseirede fiendtlige enheter
Nr.3 til 2 byer


9.

Spiller: Unvts
Stamme: Cash
Poeng: 5738

Kommentar:


Vår danske venn og medleder i Cash ! Han kaller seg selv E, men ser Patrik navnet på skype!
Ikke fått snakket så mye med han enda, men virker som en av de trivelige danskene.

10.

Spiller: mrzhalt
Stamme: Plan B
Poeng: 5612

Kommentar:


Simen og Helén som spiller her, love these two. Mor og sønn altså, jupp. Korrekt. Det er ikke ofte, men de holder sammen verden etter verden. De er gode også! Så det er jo bare enda mer gøy.
To personer jeg respekterer og gjerne ser i min stamme på andre verdener.

11.

Spiller: Bambam
Stamme: Plan B
Poeng: 5167

Kommentar:


Thorbjørn som spiller her, lederen i Plan B.
Holder godt følge med på ranken, bygger smart og er aktiv. Lite søvn, evt korte perioder med søvn holder han aktiv på farme-fronten også. Lite villighet til å hjelpe andre med kv-sitting. Tok over radisson kontoen for snart 2 uker siden på kontovakt fronten fra xeroxy. Kontoen har vokst 22p. Tipper de som er på ferie er veldig godt fornøyd når de kommer tilbake. Beklager, men ingen god leder for meg.

12.

Spiller: xkill3rx
Stamme: Plan B
Poeng: 5138

Kommentar:


Her spiller Jan. En av de personene jeg respekterer mest i spillet. Vennlig og forståelsesfull.
Fått veldig god kontakt med han, blitt litt mindre snakk etter min overgang til Cash, men håper den tar seg opp igjen. Godt å se deg høyt på ranken, stå på my friend ;)

13.

Spiller: Andrek
Stamme: Plan B
Poeng: 4775

Kommentar:


Andre og Helga som spiller her. Rakk ikke bli kjent med Helga, men Andre virket som en hyggelig fyr og en god TW-spiller. Han prøver å sove i allefall, dog vekker MoA han ofte opp med å nevne navnet hans i en skype-samtale (giggle). Har stor tro på denne kontoen, og vil tro den kommer til å vokse godt.


14.

Spiller: cannavaro
Stamme: Plan B
Poeng: 4475

Kommentar:


Frank her, vet ikke så mye om han, da han som regel er stille på skype. Men han er SICK god defensivt.

15.

Spiller: MadWorld
Stamme: Teemo
Poeng: 4460

Kommentar:


Johan som sitter her (?). Skal ha hørt at dette er en del av Supreme fra v10 og Je vois tout fra v13.
Husker han som en god konto på v13 i såfall, før han ble internadlet i Deceit.
Spennende å se hva han får til på v19.

16.

Spiller: salomon
Stamme: Plan B
Poeng: 4356

Kommentar:


Torkild og Magnar. Magnar er veldig interessert i HoF medaljer, selv om han prøver å si han ikke er det :rolleyes:
En OK duo dette. Godt å ha Magnar på talefot igjen, og blir godt å få Torkild hjem fra ferie, så kan jeg prate dritt med noen igjen :D

17.

Spiller: Mesteren
Stamme: Cash
Poeng: 4284

Kommentar:


Aner ikke hvem dette er, men er i allefall aktiv. Hører lite om han, og fra han. Håper på mer snakk fremover da, så man får bli kjent med deg og.


18.

Spiller: The Hound
Stamme: Cash
Poeng: 4044

Kommentar:


Ryktene sier at dette er Ole, i såfall er det en god spiller som sitter her. Men nå er som regel disse ryktene rundt Ole alltid feil.
Skriver ellers at han er tilbake etter en lang pause, så blir alltid redd det da er Sondre, men han har jo jeg nuket ned på en annen konto. Så vi slipper nok unna han! (party)
Ellers ville jeg gjerne visst hvem du var ^^

19.

Spiller: SkyStoner
Stamme: VB
Poeng: 3969

Kommentar:


Vet ikke hvem du er, dessverre. Gjerne poke meg i innboksen ^^

20.

Spiller: Paco
Stamme: Cash
Poeng: 3693

Kommentar:


Ny medlem i Cash dette, så aner ikke hvem dette er. Skal tydeligvis være en erfaren spiller.

21.

Spiller: Graffyz
Stamme: VB
Poeng: 3548

Kommentar:


Christian som sitter her, en spiller som liker å gå sine egne veier og gjerne gjøre det som er best for han selv. Mister veldig fort motivasjonen og forventer egentlig ikke at han blir her lenge heller. Tar jeg feil?

22.

Spiller: dtkolev
Stamme: Cash
Poeng: 3542

Kommentar:


Om jeg ikke husker feil, så er han her fra Bulgaria, dem konvertert te .no da den i Bulgaria ble stengt. De gangene jeg har møtt han har han blitt mellom-stor å ligget og vaket rundt 20-25. Blir vel noe av det samme her, kanskje? (ikke at du forstår hva jeg skriver uansett, da)

23.

Spiller: CashMoneyy
Stamme: TCO
Poeng: 3540

Kommentar:


En med my peng. Tips; bruk dem i såfall. Vet ikke hvem dette er, så poke mæ i innboksen.

24.

Spiller: Elina
Stamme: TCO
Poeng: 3372

Kommentar:


Elina, tydeligvis.. Vet dessverre ikke noe om kontoen. Poke mæ en melding i innboksen, så får jeg skrevet noe.

25.

Spiller: king hakon
Stamme: Cash
Poeng: 3220

Kommentar:


Dette er da mokve, og jeg mener da bestemt at jeg spilte mot deg på v13? Ser på twstats at du tydeligvis ikke har spilt der.. Men en eller annen plass har jeg spilt mot deg, og den motstanden var en god tw-spiller verdig.


Spillere jeg mener kommer til å komme inn i top25 (og muligens høyere)


26.

Spiller: Ras Al Ghul
Stamme: Plan B
Poeng: 3210

Kommentar:


Ah, herlig spiller. Her sitter Loki/Hiko. Har falt litt på ranket i det siste, men denne kontoen har jeg ekstremt høye forventninger til. Blir som regel en hard nøtt å knekke.

49.

Spiller: Innocent
Stamme: Cash
Poeng: 2189

Kommentar:

Ah, en av mine dødare fra v16 :( Robert aka Redswan! Ekstremt dyktig spiller. Er jævla glad vi er på samme side denne gangen. Blir en fornøyelse å spille med deg!
 
Sist redigert:

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Spiller: qO.Op
Stamme: Cash
Poeng: 8953

Kommentar:

Kvæna og Mathilde som spiller her.
Raskt opp som rank1, med å være første til adle 2 byer. Har etter det saktet litt av, men det er ikke bare bare å være først ute til å adle, bra prestasjon. Gode spillere, som forventes å henge med i toppen.

Det som skjer når de ikke er snill mot dualen sin (giggle)
 

Unvts

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Hvem er Unvts bliver der spurgt?
- Så er det vist på tide at komme frem i lyset.

på kontoen er vi to danske spillere...
(Rasmus R(indehaver af konto)) og Patrik (Dual)

Who are Unvts?
I am the way
I am the truth
I am the light
I am the dark
I am the night
I am the day


I AM BATMAN!!!!!
 
Topp