Topp 25 spillere

DeletedUser

Guest
Grønt rykte og 18 ryktepoeng ifra meg til den som lager ny liste.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Kan sikkert lage ny liste men blir ikke før imorgen da :)

(så er bare og adle seg opp i rank til da)
 

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
OK folks, da har jeg mekket en liste. Jeg må på forhånd si at jeg ikke er den mest orienterte om hvem som spiller hvor osv. Så ta forbehold om at det kan være feil og mangler. Ta gjerne kontakt per PM om du finner feil, så skal jeg endre listen deretter.

1. Port Royal VII - Cash
Royal og Asle er vell hovedpersonene her, men Sander og Bjørn Tore (Ny) gjør teamet komplett. De har utvilsomt gjort en strålende jobb. Fra første samtalen min med Royal var det liten tvil. Her skulle rank 1 tas og verden vinnes, og jeg tviler ikke på noen av delene.

2. xeroxy - Cash
Odd og Jostein er gutta som styrer skuta her. Nå har dem også tatt inn to til som er rå på farmingen, nemlig Tor og Sindre. Disse gutta kommer til å nå langt og vil nok være med på å kjempe om rank 1, det er jeg sikker på.

3. TreaSure Hunterzz - Plan B
Pat og Moa danner duoen. Jeg har liten kjennskap til Pat, men han har jo klart seg bra etter at Jørn og Niko sluttet. Mye kan sies om Moa på godt og vondt, men han er en dyktig spiller som vi nok vil se mer av fremover.

4. HabboAgenten - Plan B
Her skal det visst være 3 (?) spillere. Personlig kjenner jeg kun til Magnus (Original eier). Han er jo ganske rå på farming og har ved flere anledninger spilt på kontoer som over lengre tid har vært høyt på rangeringen. (V18 blandt annet) Om han klarer å gjenta suksessen her vil vise seg, men man skal hvertfall ikke avskrive ham.

5. Unvts - Teemo
Rasmus og Patrick danner raderparet på Unvts. To dyktige dansker som kan spille TW. Personlig forsvant litt av respekten min for dem da dem tok turen til Teemo. Tiden vil vise hvorvidt dette var et riktig valg eller ei, men de blir nok å se i toppen med det første.

6. Hateme? - TCO
Ukjent spiller for meg, men har virkelig imponert! Han forlot faktisk Cash til fordel for TCO. Grunnen til dette vet jeg ikke, men jeg kan tenke meg at det er flere av de større stammene som kunne tenke seg denne spilleren. Skal bli spennende å se om han klarer å holde seg i toppen eller om han faller av etterhvert. Hittil har jeg hvertfall latt meg imponere.

7. Kaptein Sabeltann - Teemo
Roger og Stian er gutta på Kaptein Sabeltann. De har vist styrke i en til tider useriøs stamme, Teemo. Som nå etterhvert har blitt mer seriøs. (Mitt syn på stammen, kan godt være dem har vært seriøs hele veien.) Det er utvilsomt to svært dyktige spillere her. Kanskje dem er like fryktet som selveste Kaptein Sabeltann selv er. :hmm:

8. qO.Op - Cash
Simen, Mathilde og Jo danner trioen på denne kontoen. De har det som skal til for å kjempe i toppen. Har en flott 7k by, kanskje vi får se en adlingsspree snart? Hvem vet, det har jo stått litt stille en stund. (Med unntak av at dere faktisk adlet en ny by. :O)

9. FalckKiller69 - Cash
SS spiller nå solo her så vidt jeg vet. Gard (Tidligere dual) gjorde noen rare handlinger som resulterte i at han ble kastet ut. Personlig tror jeg kontoen hadde godt av det. For meg virket det som om Gard var et irritasjonsmoment for flere spillere. Jeg kjenner ikke mye til SS, men han virker som en hyggelig kar, som ikke liker at jeg klatrer forbi ham på rangeringen til tider! (angel)

10. Andrek - Plan B
Jeg vet faktisk ingenting om denne spilleren. Det må jeg bare beklage. Dog virker det som du vet hva du gjør og har faktisk 2 DA medaljer å skryte av.

11. X O C O X - Cash
Trym/Meg selv. Har ikke så mye å si annet at jeg snart får en rå dual. :warrior:

12. Ras al Ghul - Plan B
Enda en jeg ikke har kjennskap til dessverre. Når jeg spurte om noen kunne fortelle meg om deg, ble det sagt at du var en svært dyktig spiller. Så jeg antar at dette er en vi vil se mer av i fremtiden.

13. mrzhalt - Cash
Mor (Helén), Sønn (Simen) og Milfhunter Ruben (Hans egne ord (giggle) er kanskje den artigste trioen vi har på denne listen. Jeg synes det er morsomt at mor og sønn spiller sammen på en konto. Vil tro Simen får sitte oppe om natta så lenge han farmer på kontoen. (angel) Ruben er blandt de bedre start-up spillerne jeg kjenner. Ganske crazy på farming som nok er grunnen til at han er blitt tatt inn på kontoen. Også er han jo uten tvil den beste PnP'ern på .no. (love)

14. Graffyz -
Huff, enda en spiller jeg ikke vet hvem er. Nicket er dog kjent for meg og jeg kan huske det fra flere verdener. Det pleier å være en positiv ting. Hittil har du hvertfall klart deg bra. Blir spennende å følge utviklingen, så skal jeg følge litt ekstra med på deg og de andre som er ukjent for meg.

15. MadWorld - Teemo
Johan (love) og Tpexton spiller her. Johan ifra Moldø (Riktig denne gangen?? (Intern humor)) er en som tidligere har vist seg å være en god spiller. Jeg mener å huske at han har vært borte fra TW en liten stund, så når han nå får tilpasset seg de nye funksjonene som har kommet tror jeg han vil bringe denne kontoen høyt på rankingen. Tpexton vet jeg dessverre ikke noe om, men siden Johan har valgt ham som dual (Eller omvendt?) så må det jo være en viss kaliber hos vedkommende.

16. salomon - Plan B
Mye kan sier om Magnar, men at denne kontoen har fått en boost etter at han kom inn som dual er det liten tvil om. Jeg synes Magnar er en artig kar og har hatt flere gode samtaler med deg på skype selvom jeg til tider må lese det du skriver to ganger. (angel) Original eier Torkild (?) vet jeg ikke hvem er, men jeg er sikker på at dere vil bli å se på topp 25 i en good stund fremover.

17. xkill3rx - Plan B
Enda en jeg ikke kjenner til, men en liten sjekk på TW-Stats viser at du hadde 9,8M poeng på det meste på V2. Det er jo ganske så imponerende. Om det er samme spiller vet jeg riktignok ikke, men enda en som skal bli spennende å følge.

18. cannavaro - Plan B
Frank skal visst være rå i forsvar. Selv kan jeg hverken bekrefte eller avkrefte dette, men det er hvertfall flere som sier så.

19. The Hound - Cash
The Hound! (love) Han er den jeg har hatt mest kontakt med av hele V19. Fantastisk spiller som deler de samme tankene mine rundt det meste. Vi er stort sett enig om alt og han har god erfaring fra tidligere. Svært spennende spiller å følge.

20. Elina - TCO
Enda en ukjent spiller for meg, men en kjapp kikk på TW-Stats viser at kontoen har gjort det bra ved flere anledninger. (V16 og V4) Hvis det er samme spiller så er det nok litt skills her vil jeg tro.

21. Innocent - Cash
Robert! (love) En fantastisk spiller som jeg er så heldig å være i samme stamme som. Robert har bevist uttalige ganger at han er blandt de beste på .no etter min mening. Jeg tror han vil vise seg frem nok en gang her på V19 og vil nok fortsette å klatre på rangeringen.

22. karo - Cash
Fabi og karo prøver å gjenta suksessen fra V3. Det skal bli spennende å følge dem videre. Jeg tror dem vil klatre litt oppover rankingen også.

23. bblackburne - ~TO~
Disse tre nederste har jeg ingen informasjon om. Må bare beklage det. Kanskje dere blir å skrive historie på denne verdenen. Hvem vet?

24. Christerfister - TCO
Disse tre nederste har jeg ingen informasjon om. Må bare beklage det. Kanskje dere blir å skrive historie på denne verdenen. Hvem vet?

25. SkyStoner -
Disse tre nederste har jeg ingen informasjon om. Må bare beklage det. Kanskje dere blir å skrive historie på denne verdenen. Hvem vet?

Som jeg nevnte i starten, så er dette en liste med litt manglende informasjon om enkelte. Jeg er åpen for å rette eventuelle feil og eventuelt føre inn mer informasjon etterhvert som jeg mottar den. Send meg gjerne en PM.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Siden du etterlyste litt konstruktiv feedback på skype, så kjører jeg det her, så kan flere potensielle listemakere se mine tips.

1: Få med stammeinfo.
2: Bruk farger til f.eks å illustrere hvilken stamme vedkommende er i. Dette er vel mest aktuelt jo lenger ut i spillet man kommer, da det fort kan være 15-20 forskjellige stammer i oppstarten :p
(3: Keep being awesome <3)
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Altså det at folk har problemer med å lese det jeg skriver. Kommer vel mer utav at jeg skjelden gidder og gå over hva jeg skriver :p
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Her er lista fra Plan B :)

1 Port Royal VII Cash 28.732 8 3592
denne kontoen ser ut til og endå holde toppen men får konkkuranse fra nummer 2 og 3 no. Hvem vet han ser no ut som ha kontroll på Cash samtidig vet bare om asle på denne kontoen dog :)

2 xeroxy Cash 26.614 8 3327
Denne kontoen har det vært mye snakk om i perioder. Men ser ut til og gjøre det bra ligger no på en fin andreplass men ingen plasser er trygge så tidlig i gamet.

3 TreaSure Hunterzz Plan B 22.324 7 3189
Første Plan B medlemmet og ser ut til og gjøre det bra litt omdiskutert etter enkelte ting som har blitt sakt på forumet. Men moa er en artig fyr han og pet og moa gjør en bra duo som nok er og finne på topp 5 i lang tid :)

4 Andrek Plan B 18.307 6 3051
En konto jeg aldri hadde hørt om før her og en person jeg ikke hadde hørt om før men har inponert meg og tror han er og finne på topp 15 en god stund. Hvem vet kanskje høyere sånn som no.

5 HabboAgenten Plan B 18.255 8 2282
En konto som gjør det bra og farmer som en gud selv om han har fult av små byer. Dog er en trivlig fyr og snakke med og virker som han har full kontroll på det han driver med dualen virker også ut som en fyr som vet litt hva han driver med.


6 Hateme? TCO 16.563 5 3313
Første medlemmet fra TCO på toppen her. Falt litt siden listen igår men gjør det dog bra. Har inponert kraftig og ser ut til og ha et fint cluster i k 55 hva som skjer med TCO fremover er dog uvist.

7 mrzhalt Cash 16.146 5 3229
Mye kan sies om simen og helen. Jeg har dog aldri hørt om dem før v 19 og det var nye for meg synes var trivlig folk selv om jeg og simen hadde våre små drama kranglinger. Men synes var en merklig avgjørelse og forlate oss til fordel for cash. Men framtiden får vise om det var et godt valg who knows

8 Unvts Teemo 16.107 4 4027
Vet ikke noe annet en at det er to danske innpå her. Danske folk liker jeg har selv spilt og vunnet på dansk server. Men vi får se hvordan disse greier seg på norsk server.

9 Kaptein Sabeltann Teemo 16.089 5 3218
på KS er det 2 spillere som jeg vet om som har en god peiling på spillet og gjør det bra til no. Kanskje forventa og se dem høyere oppe en rank 9 men tiden får vise seg hva som skjer her. Tar no godt vare på teemo.

10 salomon Plan B 15.305 5 3061
adla en 5k by imorges og økte kraftig på rankingen. Gjør det greit til no for å ha levd solo i 3 uker. Ellers ikke mye og si.

11 qO.Op Cash 14.568 3 4856
Vet ikke mye om deg untatt at du har falt litt siden starten av verden tror dog du kommer sterkt tilbake tiden får vise.

12 FalckKiller69 Cash 14.078 5 2816
Vet ikke mye om deg untatt at det netopp har forlat en dual fra denne kontoen om jeg ikke tar helt feil?

13 Ras al Ghul Plan B 12.559 4 3140
Vet endå ikke mye om deg ei aldri hørt navnet, Du er ikke og finne på skype sånn jeg ser det (eller ikke aktiv der) Men vokser no greit iG.

14 X O C O X Cash 12.436 3 4145
TRYM <3 (inlove) (hug) mista en by fra andrek som han internadla som gikk litt ned igjen :/ Men er en hyggelig fyr som jeg har snakka mye med opp igjennom TW tiden min. En spiller som er erfaren og har greid seg helt aleine fra starten :)

15 Graffyz 11.890 4 2973
Den største stammeløse spillere som var tidligere medlemm av Plan trakk seg vel ut grunnet IAp med cash. Men gjør det no bra aleine.

16 MadWorld Teemo 11.363 3 3788
aldri hørt om han her før faktisk selv om det ikke er et fake nick :|

17 xkill3rx Plan B 9.530 4 2383
Samme som sist plan B spiller. Gjør det bra Ig men har endå ikke snakka med deg :/

18 cannavaro Plan B 9.105 3 3035
Frank som sitter her. Utrolig god defansiv slik jeg husker han. Hyggelig fyr også har fått snakka litt med deg men ikke så mye ei :)

19 The Hound Cash 8.573 2 4287
Forsatt eneste jeg relatere deg til er GOT. Dog fikk jeg høre at du gikk def i 01 da er det inponerende at du har komt deg så bra ut dog er vel ikke det verden største sjakk trekk og gå defansivt i 01? Who knows tiden får vite hva som skjer fremovar :)

20 Innocent Cash 8.261 3 2754
Robert som sitter her så vidt jeg vet. Han er en av No beste spillere men sattser vel ikke helt her på v 19? Men tror han kommer høyere oppovar ettervært.

21 Elina TCO 8.200 3 2733
Vet ikke mye om deg untatt at du har gjort det bra og at torkild skryter deg opp i skyene. Håper du vil prestere like bra her på v 19 også. Who knows :)

22 karo Cash 8.155 3 2718
Vet ikke mye om deg desverre :/

23 bblackburne ~TO~ 7.850 3 2617
Ser ut til og gjøre det bra er med i stammen på rank 5 og med det har alle topp 5 stammene et medlemm minst med på topp 25 som er litt bra.

24 lurvee TLE 7.161 2 3581
Navnet er skjent men fra hvor?

25 SkyStoner 7.052 2 3526
Vet desverre ikke mye om deg eller gitt.

Det 3 mest lovende utenfor topp 25

46 steimler ~TO~ 3.134 1 3134

Har hatt lange samtaler med han her IG Og virker ut som en fyr som har litt peiling og kontroll på hva han driver med IG og stamme messig.

50 killer4 Plan B 3.070 1 3070

Han her tror jeg kommer seg opp litt no som han begynner og adler og få en delvis gratis by som sin 02

529 Trevor Philips Plan B 391 1 391

To veldig hyggelige fyrer her snakka mye med dem spesielt henrik her som jeg deler litt av samme humor med samt spiller stil og har generelt mye til felles. Pelle er også en hyggelig fyr som gjerne hjelper og stille opp med det han kan av kunnskaper (som jeg mangler totalt XD). Men tror dette radar paret er og finne på topp 25 om ikke så alt for langt ut i gamet.

Grønn- Cash
gul- Plan B
Svart_ stamme løs
Rød- TCO
Lilla- ~TO~
oransje- TLE

Håper listen var grei :)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Gulfargen var litt ekkel, men alt i alt en fin liste. Likte at du tok med prospekter utenfor topp25.
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Grei liste. Litt vel mye ish- ''her er det gode spillere'', ''han er en god spiller'', ''sterk konto dette her''. Savner litt begrunnelser, og info om personer - eventuelt forklare hva som gjør kontoen sterk
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
TOPP 25 SPILLERE



- Bare stammene i topp 3 får forskjellige farger.
- Topp 10 spillere får kart.
- Tallet i parantes viser om spilleren har gått opp/ned siden sist.




1. xeroxy Cash 36.011 10 3601 (+1)
Odd, Jostein, Tor og Sindre! De har hatt noen gode adlinger, der 6/10 byer dere har adlet lå over 2k poeng da dere adlet dem. Ellers gjør de det godt på farmefronten, og de har ofte sittet med DR, selv om de ikke helt har dratt den i land. Likevel har de gjort gode adlinger, med en del taktiske adlinger. Likevel vil jeg tro noen gårdsplasser går med til flere kirkenivåer enn nødvendig, noe vi ikke liker. Likevel vil jeg si dette er en knall konto som kommer til å nå langt!

a1999283d59296ce8387a7dfb016cc00.png


2. Port Royal VII Cash 35.784 9 3976 (-1)
Royal og Asle, samt Sander og Bjørn Tore spiller her. De kan det å holde seg i topp, uten tvil! Helt fra dag 3 av deres spilletid har de ligget på topp 25, men aller mest innenfor topp 3. Selv om enkelte mener disse har brukt en del PP, tror jeg også mye kommer av gad aktivitet, motivasjon, og god farming! Samtidig gjør de en god jobb ved roret av Cash. Disse karene har en tendens til å alltid være hyggelige, noe som fører til tillit blant stammemedlemmene. Utifra da jeg snakket med Royal og Asle mens jeg var i Cash (gjennom Falckkiller69), fikk jeg et sterkt inntrykk av at de har full kontroll på jobben deres; å lede stammen sin til seier!

Når det kommer til plassering, ligger byene litt spredt, og ser ut som det tar 3 kirker for å gjøre alle byene religiøse. Likevel krever det ikke mange taktiske adlinger for å gjøre opp for antallet kirker.

befc71dab14abed224b0771c183a073a.png


3. HabboAgenten Plan B 25.266 11 2297 (+2)
Her spiller da jeg, Magnus (Kileren10), Magnus nr. 2 (aka Dette kostet meg 60kr), og Bård (aka Bdfelle). Ja, jeg kommer først i den køen :p Anyways, vi farmer og adler småbyer. Ikke veldig mye mer enn det. Og ja, vi knabber DR fra Xeroxy så de blir sure. Allerede 8 DR'ere, and no sign of stopping! I forhold til plassering har vi klart å lage et ganske fint cluster, som ikke krever stort av gårdsplasser for å være innenfor kirkeradius!

4197b08cadcebc5a0bfa97b9d52e45ca.png


4. Andrek Plan B 24.263 7 3466 (+0)
Andre og Helga. Eventuelt andre som jeg ikke kjenner til. Denne kontoen har lenge holdt toppen, og ser heller ikke ut til å gi seg. Har hatt noen gode adlinger, blant annet en 4k by som legger godt til på poengsummen! Når det kommer til plassering, skulle jeg ønske et litt mer sammentrukket cluster, for å slippe så mange kirkenivåer. Ellers tror jeg dere har mye å tjene ved å vende nesen deres utover, vekk fra sentrum, og leve fett på pointwhores og noobs!

07de25c71459641a9558d72bec0eb827.png


5. FalckKiller69 Cash 23.553 7 3365 (+7)
For å være ærlig kjenner jeg ikke til hvem som spiller her nå. Hørte noe om at Gard ble kicka, men er ikke sikker der. Dette er forsåvidt min tidligere acc, og grunnen til at jeg sluttet var pga høyt PP-forbruk. Tviler ikke på at denne rutinen har fortsatt siden jeg dro heller. Ellers ser jeg èn internadling av Innocent. Ikke sikker på om det er merge eller bare at han sluttet. Samtidig har dere et nokså spredd cluster.

2d8e9994a56873497d3dd500e52f9e39.png


6. mrzhalt Cash 23.078 7 3297 (+1)
Aka the backstabber of v19. Heldigvis for dere blir ikke spillemåten deres bedømmet :p Simen, Ruben og Hèlen som spiller her. Ser ut som de har fått mange gode byer; tre 2,5k byer og èn 3k by! Fryktelig spredd cluster, så tviler på at alle byene her er dekket av kirka. Ligger godt til ute på rimmen da, så lette adelsmål blir det nok mange av!

3d54c05dcae3c6defb29bffdc9fcc3eb.png


7. Ras al Ghul Plan B 21.059 6 3510 (+6)
Vet ikke hva denne spilleren heter, dessverre. Kommer til å finne ut av dette i morgen da. Fikk tatt en god by at TreaSure Hunterzz for noen timer siden, som er bra! Vet dessverre ikke mye om farmingen, men det går nok bra her også for ham. Angående plasseringen din, synes jeg det virker veldig spontant av deg å ta TreaSure byen, ettersom den ligger langt unna de andre byene dine, utenfor kirkeradius osv.. Vi får se om den blir holdt lenge.

614a78a363d721b19f528c8c766f73ab.png



8. X O C O X Cash 20.897 5 4179 (+6)
Trym som spiller her (med flere?). To internadlinger, èn gråby, samt mistet en by til Andrek. Dette lover ikke spesielt godt. Eneste adlingen du faktisk har betalt for Tokam-byen. Dette kan også gjenspeiles i ODAen, hvor du ligger på 28. plass. For å være ærlig er jeg faktisk litt skuffet. Greit cluster da, selv om du bare har 5 byer.

b0b73c7218400daa5d27043d40500a35.png




9. Kaptein Sabeltann Teemo 19.060 6 3177 (+0)
Stian og Roger her. Stain er diplomat for Teemo, noe han tar på strak arm! En flink og ærlig diplomat;

c1c7777bfe5af2331982497b998289cf.png


Samtidig har vi Roger, som de fleste her på .no burde kjenne til. To dritgode spillere! Gleder meg til å se hvordan dere fortsetter verdenen! Når det kommer til adlinger, har dere hatt en fin adling av Mestern, og dere har dratt inn noen tusen poeng på andre byer også. To av byene deres er ganske avblokkert, men de ligger fortsatt innenfor Teemo-land! :D

57c5d131855dfc396657264e783e21e8.png


10. Unvts Teemo 18.782 5 3756 (-2)
To dansker. Navnene vet jeg ikke. En fin adling av Whitboy, ellers middelmådige adlinger. Dere har bygd opp hovedbyen deres veldig fort. Tyder dette på mye PP eller? Husker hvertfall at BananasInPyjamas gjorde det samme på v18. Plasseringsmessig har dere et fint område inni Teemo-land, men har også en fin måte å skaffe sitt eget område med de to byene avblokkert fra resten!

7e5dbb614910304db5975de10d6b4d3e.png


11. salomon Plan B 17.428 5 3486 (-1)
Magnar (aka Nicehunter) og Avenged/Helloween som spiller her :D De gjør det genrelt bra, og adlet en nesten 5k by for ikke lenge siden. Farmingen går bra her, og det er ingenting som stopper dem fra å ta en DR innimellom! :D


12. Hateme? TCO 16.993 5 3399 (-6)
Har adlet noen store og feite byer en god stund nå, men har visst mistet den ene til Cannovaro! Dersom dette ikke hadde skjedd ville du ha ligget mye høyere på denne listen.


13. MadWorld Teemo 16.418 4 4105 (+3)
Har adlet velig store byer; to 4k! Det er ganske bra, og med tanke på ODAen din ser det ut som om dette er noe du ikke har fått gratis! :D


14. qO.Op Cash 16.327 3 5442 (-3)
Oi, shit! Hadde nesten glemt deg jeg! Du hang veldig godt med i starten, men ser ut til å daffe av. ODA rank 1... Stakkars deg :(


15. Graffyz 15.414 5 3083 (+0)
Stammeløs. Vet ikke hvem det er, men tror jeg kjenner igjen nicket. Ser ut som om du mistet hovedbyen til Andrek. Da er det ikke rart du er stammeløs :p


16. cannavaro Plan B 13.325 4 3331 (+2)
Frank som sitter her, og spiller solo! Ser ut til å gjøre det bra, og holder følge! Har adlet to feite byer på nesten 4k da! :D


17. Bambam Plan B 12.902 3 4301 (NY!)
Hadde egentelig forventet hertugen av Plan B litt høyere enn dette, men det er hvertfall et fremskritt at du er på topp 25! :D Du har fått en gratisby av TreaSure. Hadde det ikke vært for den, hadde du ligget langt nede på lista, er jeg redd.



18. TreaSure Hunterzz Plan B 12.213 5 2443 (-15)
Blir adlet ned etter at Moa sluttet her.


19. Elina TCO 11.788 4 2947 (+2)
Vet dessverre ikke mye om deg.


20. bblackburne ~TO~ 10.280 4 2570 (+3)
Ingen anelse om hvem du er.


21. xkill3rx Plan B 10.032 4 2508 (NY!)
Har hatt noen ganske små adlinger, men ser ut til å bygge fort. PP?


22. karo Cash 9.366 3 3122 (+0)
Vet dessverre ikke noe om deg.


23. steimler ~TO~ 8.428 3 2809 (NY!)
Ser ut som om du har spådd rett, Magnar! :D


24. peace 4ever TLE II 8.097 3 2699 (NY!)
TribalHugs! :O


25. lurvee TLE 7.969 2 3985 (-1)
Vet ikke hvem du er.
 
Sist redigert:
Topp