Topp 25 - Spillere

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Trenger da ikke være så alt for detaljert, tror i første omgang du kan ta utgangspunkt i det du vet.
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Masse skrivefeil men deal with it. Skrev lista her midt i natta. Koss dok.

Rangering Navn Stamme Poeng Landsbyer Poeng per landsby
1 Sennep

UTOPIA
2.628 1 2628

Her spiller da Sylphida og en annen kar som jeg ikke fikk med meg. Vi vet alle kor god Sylph e og at hu forsene ranken her etter det harde arbeidet hun har lagt inn. Usikker på kor mye pp som blir brukt i accen her men kanskje noen få tusen e brent bort tidlig i spillet ettersom det ikke er så lett å beholde rank 1 veldig lenge med bare farming. Men fortsatt så har de jo farmest mest på v20 med over 1mill ranet. Troppe tallet te sylph må også være veldig høy ettersom plasseringen deres e både bra og dårlig. Naboene deres frykter dere og planlegger stor aksjon i de nærkommende fremtiden. Men er ingenting å frykte siden sylph har vært i sånndre situasjoner mange ganger og hadlet det ålright. Sier bare lykke til naboene deres og Dspawn folkan. Skummel stamme herre.
2 Chaosisalex
UTOPIA
2.080 1 2080

Håkon på rank 2 :O ikke alltid vi ser håkon så tidlig oppi lista. Håkon satse veldig er må vi bare bli enige om. Han jobbet hardt med å få tak i alle medlemmene i Utopia og laget stammen 2dager før serverstart? Han «stjålet» de beste og mest rutinerte spilleran Stian aka lederen i Dspawn hadde og fikk med dem lett på sin side. Når han sendte mæ meldingen her: [24.09.2014 11:05:54] Håkon|Chaosisalex: Jeg vet hvem som er i stian sin premade
[24.09.2014 11:06:06] Håkon|Chaosisalex: 1 av dem kommer muligens til min
[24.09.2014 11:06:41] Håkon|Chaosisalex: Antatt en av de beste
Så viste jeg allerede at han fucket opp Dspawn før serverstart og at han var klar over full krig fra serverstart mot Dspawn. Men føler allerede fra min side at Utopia har vunnet krigen her. Tilbake til accen da… Håkon e strålende kar som har skillz. Han vant v11 som leder men trur du at han klarer å gjøre det samme her? Håkon gjør comeback
3 Virtuosi
UTOPIA
1.738 1 1738

Jato ling, Beagle Eagel, Pelle og henrik som spille her. Har så my å si om disse gutta her og fellesskapet deres men velger å forklare det alt på et ord… DOPE.
Op konto herre. Det er ingen tvil om aktivitet, skillz, erfaring og pp bruk til accen her. Accen her har hele full pakka. Omg håkon. Disse her er den beste rekkruterinen du har gjort i ditt liv som stamme leder må æ bare si. Accen her blir den hele suksessen til Utopia. Accen her tar over hele v20. De kommer te å adle stammen sin å.. JFF
4 Gard345
DSPAWN
1.699 1 1699

Jaha Gard345. Dårligste navnet så langt og har ingen kjennskap til vedkommende. Eneste æ kan si e at han har blokkert mæ når æ prøvd å få kontakt med han. Det ryktes eller kanskje e det fakta at han mistet alle troppene sine i starten og at han holde sæ på toppen gjennom pp? Who knows men trur ikke at han klarer å holde ut leng . Han skjuler medaljan sine så typen her vil være i fred antar jeg. Første personen på topp 5 som ikke er fra Utopia
5 sexyotter
TØK
1.575 1 1575

Liker navnet her. Accen her e pphorer max. Plyndret ikke 1k engang med den plaseringen. Accen her handler mye gjennom markedet og det ser på at de har over 10gang handler medaljen. Hvis de ikke skjerper seg så kommer sylph til å spise dem levende ettersom de har så stor og fet by og ingen tropper nesten. Æ like kombinasjonen av øl og kebab<3 well done gutter.
6 Jack the Ripper
DSPAWN
1.543 1 1543

Dspawn folks igjen. Ligger i core og plyndra over 1k. Vet ikke koffer men føler at de deff horer.
7 Perfect Art
DN
1.532 1 1532

Death is Near og Perfect Art e sykeste kombinasjonen så lang. Døden e jo altså et Art det å og å se at du dør nesten e det fineste arten som eksisterer. (ka snankke æ om egentlig? Hakke peiling)
Men accen her ligger nesten ut i core med masse fine landsbyer rundt seg og har plyndra en del. De holder seg anonyme så langt og det for de kose seg med. Slasken lede igjen? Møte han på samme smellen som på v15 trur du?
8 Belzebub
DSPAWN
1.521 1 1521

Hoff, dårligste spilleren på topp 10. Plyndret ikke 1k engang. Pp horing på MAX. Velger å hoppe over an her. Waste bare tid.
9 Darkspine
FRO
1.464 1 1464

Første Fro spilleren på toppen. Har ingen peiling på hvem som sitter her men en ting vet æ.. Det er en voksen person. Stammen Fro er ment for e litt eldre personene som vil spille det «gamel» tw igjen. Mammaen til Simen spille her og gertpe. Må bare si at å følge med diplomatien til stammen her e ber enn krigen mellom Dspawn og utopia.
10 RaM77
DSPAWN
1.349 1 1349

Erfaren dud. Mistet tropper ifølge Håkon og det for vi håpe eller har æ ingenting å si her.
11 birken
SG
1.332 1 1332

Ingen anelse på kem som spille her og eneste vi kan se her e at han har plyndra over 1k. Vi ønsker han lykke til bare.
12 Three Are Legend
1.331 1 1331

Eneste personen på topp 25 som ikke er medlem i en stamme. Han sa sjøl at det e digg å holde sæ unna drama så tidlig i spillet og det syns æ e smart. Ellers jobbes det hardt her?
13 Veg4rd
GK55
1.303 1 1303

Veg4rd som returnerer fra v11 ooog har ingen anelse på kæm det e. Holder alt skjult.

14 Starving Ninja
BAM!
1.296 1 1296

Henrik aka raaaax18tor som spille her. Henrik har skillz og pphoring er ikke hannes moto. Han farme spillerbyer og plyndrer mye. Han prøver å ta igjen Andre men yo bare gi opp. Eller e henrik dope spiller <3 BAM kommer BAM etter hvert.
15 cannavaro
FRO
1.279 1 1279

Jobber hardt for å alle milepærene tidlig og være en av de første som oppnår dem. Farmer mye og holder aktivitetn oppe. Motivasjonen er der for å si et sånn. Stå på canno. (Y)
16 St. Augustine
UTOPIA
1.221 1 1221

Utopia e back og han her spiller under fakenick. Har en følelse av at odd spiller her men ja.. go girl
17 xLookio
TØK
1.209 1 1209

Pp hore og har ikke plyndra over 1k.
18 Scher
GK 55
1.191 1 1191

Scher e tilbake og gjør muligens comeback etter han ble grust på v10. Lenge sia han spilte tw og han blir sikkert vant te de nye funksjonene i spillet. Men ikke pphore.
19 Toeless
GK44
1.164 1 1164

Toeless går full deff så pass på. Eller pphores her.
20 Lycurgus
EPK
1.157 1 1157

Nei omg as. Har ikke plyndra 100byer engang?? Du kødde ja????
21 Hag34
~NB~
1.145 1 1145

Rolig type herre og det like vi (Y)
22 timtom
FRO
1.144 1 1144

Jobber hardt for å holde ranken sin og det e vi stolt over.
23 Silverpipe
AoT
1.141 1 1141

Samme som han over^
24 Pyyah
DN
1.137 1 1137

Alt e skjult.
25 Ras al Ghul
BAM!
1.134 1 1134

Loki, hiko eller Riko.. kall han ka du vil men han e kjent under navnet Loki. Han gjorde store prestasjoner på v14? og herja der helt til han ble gruset og det samme skjedde på v19 så nå e han her for å gjøre comeback. <3
 

sylphida

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Arti liste. og du var jo full av lovord som jeg bare må takke for, men er redd jeg ikke kan innestå for. Donnes er dualen min, og når han er min dual så blir jeg god. Sånn henger det sammen med den saken :) Når vi har spilt sammen før så har det vært på under Donnes-fanen.
 

DeletedUser

Guest
9 Darkspine
FRO
1.464 1 1464

Første Fro spilleren på toppen. Har ingen peiling på hvem som sitter her men en ting vet æ.. Det er en voksen person. Stammen Fro er ment for e litt eldre personene som vil spille det «gamel» tw igjen. Mammaen til Simen spille her og gertpe. Må bare si at å følge med diplomatien til stammen her e ber enn krigen mellom Dspawn og utopia.

På hvilken måte da i forhold til vårt diplomati?
Vi har enda til gode å fjerne noen som helst vi har hatt et forhold til. Så usikker på hva som gjør det så spennende? :)
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
St.Augustine faktisk, snakk om å ikke følg med stort (giggle)

E jo en grunn te at "Håkon" e i toppen fra start for en gangs skyld ^^
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Første Fro spilleren på toppen. Har ingen peiling på hvem som sitter her men en ting vet æ.. Det er en voksen person. Stammen Fro er ment for e litt eldre personene som vil spille det «gamel» tw igjen. Mammaen til Simen spille her og gertpe. Må bare si at å følge med diplomatien til stammen her e ber enn krigen mellom Dspawn og utopia.


Duude, Mammaen til Simen spiller ikke her, Darkspine er 23 år vet ikke om det er voksen eller barn jeg. Dårlig research! Å hva er så spesielt med diplomatiet i FRO?
 
Topp