Topp 25 - Spillere

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
1. Lista her va ikke ber enn pelle sin.
2. koffer e ODD skummel? lawl

Men fint liste og grønt rykte fra mæ<3
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Er vell ikke noen konkurranse om hvem som har laget best liste?
Lista er veldig god, og fortjener alle de grønne den kan få :)
 

Loki

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
72
TOP 25 LISTE begynt å skrevet 13.11.14 kl:11:30
Alt av stats som er tatt med blir ikke 100 % korrekt, pga. statistikken forandrer seg kontinuerlig. Men den er ment for å gi en pekepinn om hvordan spilleren har prestert frem til 13.11.14 kl:12:00.

PS! Denne listen tok igrunn mye lengre tide enn jeg hadde beregnet, derfor vil ikke rangeringen eller "statsa" være helt oppdatert.
Men jeg tenkte som så at det var bedre å få ut en liste enn at jeg ga opp.

1. (star)(star)(star)Chaosisalex - UTOPIA(star)(star)(star)

Spillere:
Håkon og Odd - 2 stk. meget gode og rutinerte herremenn. Disse to kan komme så langt de selv ønsker. Jeg kjenner godt til Håkon og han er vel den TW spilleren som jeg har mest kontakt med. En utrolig hyggelig og jovial type. Odd er muligens den spilleren jeg har lengst TW historie med, da med tanke på krigføring. Veldig hyggelig type dette også.

Stats:
• Poeng: 90 252
• ODA: 54 197 (24)
• ODD: 22 689 (74)
• Erobringer: 13 stk
• Poengsnitt av erobrede byer: 3018

Spådom:
Jeg tror denne kontoen kan klare å vinne v.20 med sin stamme UTOPIA hvis de spiller «kortene» sine riktig. De har fortsatt en lang vei å gå, men med tanke på plassering og allierte rundt seg, så er det gode muligheter for videre ekspansjon, så fremt ikke moralen tar dere da :p

2. (star)(star)DONslask - DN(star)(star)

Spiller:
Jeg kjenner ikke til hvem som sitter her, men hørt rykter om at det spilles solo her(?). Det er i så fall imponerende med antall byer og poengsum. Du har en fin kjerne av byer i k45, men ser også at du har adlet litt spredt. Muligens intern adling ...? Vet at du er lederen i DN og styrer skuta godt der.

Stats:
• Poeng: 78 304
• ODA: 67 900 (13)
• ODD: 61 525 (20)
• Erobringer: 10
• Poengsnitt av erobrede byer: 2442

Spådom:
Siden jeg ikke kjenner til denne spilleren så godt er det vanskelig å si noe om hva jeg tror utfallet for slasken blir. Men hvis jeg skal tippe ut ifra adlinger og posisjon på kartet (i forhold til sine egne byer og allierte) vil jeg anta at denne spilleren ville falle noe tilbake. Bevis meg gjerne imot (nod)

3. (star)Perfect Art – UTOPIA(star)

Spillere:
Ettersom det står på deres personlige tekst at: Fredrik - Christoffer – Simen spiller på denne kontoen, så tar jeg det for god fisk. Mulig jeg har spilt mot dere før, men ikke helt sikker på hvem dere er.
Av en eller annen grunn så har jeg faktisk litt sansen for denne kontoen, muligens det er fordi dem har et veldig pent cluster etter min smak. De er også forholdsvis anonyme, bortsett fra da de gikk fra DN til UTOPIA. Vet ikke mye rundt dette stamme skiftet, men synes det kan virke som et smart skifte. Noe som igjen taler for at jeg liker denne kontoen. De har også sine stammefrender godt i nærheten slik at de kan fort få støtte av ulike former hvis DN skal finne på å slå tilbake mot denne kontoen...

Stats:
• Poeng: 73 586
• ODA: 72 979 (11)
• ODD: 11 255 (145)
• Erobringer: 14
• Poengsnitt av erobrede byer: 1916

Spådom:
Er medlem av toppstammen og ligger forholdsvis godt plassert på kartet. Hvis kontoen har 3 stk som spiller, vil det være høy aktivitet på denne kontoen og kontoen vil være å regne med i fremtiden.
Tross for at kontoen ligger høyt oppe på rangeringen er det blitt foretatt flere adlinger av barbar byer, men som lager et godt fremtidig cluster for kontoen. Må muligens begynner å adle litt større byer, slik at det ikke blir så mye «sim city» spilling.
Alt i alt har jeg troa på at denne kontoen kan holde seg blant top 10 og være med å kjempe helt inn.

4. Starving Ninja – UTOPIA

Spiller:

Her spiller Henrik aka Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator, vet ikke om du har tatt inn noe dual enda?
Jeg synes Henrik er veldig hyggelig person, men både på verden 14 og her så har han dessverre ditchet meg. Han har en aggressive spille stil med mye off. tropper. Men så at han hadde postet på forum at han hadde begynt å produsere TK!?! :O
Henrik er ekstremt aktiv og dyktig i TW, dette er en farlig kombinasjon for alle hans fiender!


Stats:
• Poeng: 64 126
• ODA: 88 452 (10)
• ODD: 2 696 (341)
• Erobringer: 8
• Poengsnitt av erobrede byer: 3001

Spådom:
Denne kontoen vil uten tvil være med å kjempe om seieren hvis han opprettholder aktivitets nivået og foretar seg gode valg med tanke på adling fremover. Men skulle jeg tippe så ser jeg for meg at Henrik har gode muligheter til å være med å vinne denne verdenen om han har lysten til det.

5. Birken – SG

Spiller:
Her er faktisk enda en solo konto på topp 5! Mektig imponerende!
Dette er en spiller jeg aldri har hørt om før eller lagt merke til. Men jeg har helt klart lagt merke til denne kontoen nå, har hørt rykter om høy PP bruk for å komme dit han er i dag. Det mener jeg får være opp til den enkelte om han/hun ønsker eller ei. Han har et greit cluster med STORE fine byer! Men er disse byen litt for fristende for fienden!? Det vil gjenstå å se ….

Stats:
• Poeng: 56145
• ODA: 34 951 (45)
• ODD: 24 049 (68)
• Erobringer: 8
• Poengsnitt av erobrede byer: 1205

Spådom:
Vet veldig lite om deg og dine ferdigheter, men ut ifra hva du har adlet tidligere på denne verdenen, så har du ikke vist ferdigheter nok til å forsvare din poeng rangering. Jeg tror når du vil måte litt tøffere motstand at du faller av. Men på den andre siden så har du nok ikke brukt all verden med tropper og har en del å bruke når du møter tøffere motstand. Så vi får se (nerd)


6. Ras al Ghul – BAM!

Spiller:
Takk og lov for at jeg ikke behøver å skrive noe særlig om meg selv! De som lurer får heller ta kontakt (nod)

Stats:
• Poeng: 51 372
• ODA: 157 900 (3)
• ODD: 2166 (375)
• Erobringer: 8
Poengsnitt av erobrede byer: 3279

Spådom:
Tja, vi får se ;)

7. Spoonman – BAM!

Spillere:
Martin og Kristoffer som er to meget hyggelig personer. Begge innehar veldig gode TW ferdigheter og har et høyt aktivitetsnivå. Må innrømme å si at jeg har blitt imponert av Martin sine ferdigheter til tider, dyktig person som også er vår leder i BAM!
De samarbeider bra med sine stammefrender og tar fornuftige avgjørelser.

Stats:
• Poeng: 50 474
• ODA: 117 289 (7)
• ODD: 79 (710)
• Erobringer: 7
• Poengsnitt av erobrede byer: 3564

Spådom:
Foretar mange fine adlinger og fortsetter dette vil denne kontoen være med å kjempe helt til slutt. Har potensialet til å gå helt til topps!
Jeg tror helt klart at disse gutta kan være med å vinne denne verdenen sammen med BAM! Men de riktige valgene må tas hele veien ;)

8. General112 – BBB

Spiller:
Meget hyggelig spiller på denne kontoen, som forøvrig også er en solo konto! Har hatt flere fine samtaler med generalen og synes dette er så absolutt en flott spiller! Han har tidligere vært med å spilt på v.1 og har hatt en pause fra spillet på 4 år, men er nå tilbake igjen! :) Noe jeg synes er veldig gledelig! Uten tvil innehar denne kontoen ferdigheter og erfaring, så får vi se om aktiviteten strekker til ;)

Stats:
• Poeng: 49 898
• ODA: 56 836 (21)
• ODD: 34 264 (44)
• Erobringer: 6
• Poengsnitt av erobrede byer: 3779

Spådom:
Generalen er med i en god sammensveiset gjeng som samarbeider tett med UTOPIA. Tror helt klart at denne kontoen sammen med stammen BBB kan komme langt så lenge de opprettholder det gode forholdet til "storebror". Tror som sagt at det er aktiviteten som vil evt. felle denne kontoen.

9. Sennep – UTOPIA

Spillere:
Har fått med meg at Sylphida og Donnes(?) spiller her. Kjenner til nickene fra tidligere, men ikke så godt at jeg kan si så altfor mye om dem. Jeg tviler derimot ikke på at dere innehar gode kvaliteter da Håkon har invitert dere til det gode selskap. Dere ligger fint plassert på kartet med en front mot SG, som foreløpig ser ut som går greit. Ser at dere har måtte forsvare dere mot angrep, noe dere har gjort med bragd!

Stats:
• Poeng: 48 805
• ODA: 32 577 (52)
• ODD: 142 427 (5)
• Erobringer: 6
• Poengsnitt av erobrede byer: 2634

Spådom:
Vil helt sikkert være med inn i finalen så sant dem holder seg i UTOPIA og opprettholder aktiviteten. Har gode fremtidige adlingsmuligheter ved å gå sørover.


10. Andrek – BAM!

Spillere:
Andre og Helga. Andre er en meget dyktig spiller som innehar mye ferdigheter, ikke minst når det gjelder farming! Han virker også som en god taktiker som tenker over adlingene sine og har opparbeidet seg et fint cluster. Helga kjenner jeg ikke altfor mye til, men vet at de to samarbeider godt sammen.

Stats:
• Poeng: 45 440
• ODA: 17 448 (86)
• ODD: 390 (581)
• Erobringer: 6
• Poengsnitt av erobrede byer: 3879

Spådom:
Sammen med BAM! kan denne kontoen komme så langt de vil! :p Begrensingene går på aktivitet, hvor går adlings ferden videre og hvilke diplomatiske valg som gjøres.


11. hbyberg - Lemmy

Spillere:

Her spiller det tydeligvis en "noob" ifølge hans personlige tekst. Jeg aner dessverre ikke hvem denne "nooeben" er, men vil anta at han har god peiling på hva han holder på med. Han har tatt flere fine byer og har et godt cluster, som forsåvidt hele Lemmy stammen har.

Stats:
• Poeng: 43 742
• ODA: 159 298 (2)
• ODD: 475 (558)
• Erobringer: 6
• Poengsnitt av erobrede byer: 2910

Spådom:
Lemmy synes jeg er en spennende stamme å følge med tanke på deres plassering og godt opparbeidet cluster. Noe mer konkret å si om denne kontoens fremtid er vannskleig da jeg ikke kjenner til spilleren(e) på denne kontoen.

12. St. Augustine - BBB

Spillere:
Dette er lederen til BBB, som etter hva jeg har hørt gjør en god jobb med samholdet i BBB. Spilleren er godt plassert inne i coren med trygge omgivelser, men må muligens tenke litt på hvilken vei han ønsker å ekspandere i tiden fremover.
Jeg vet ikke allverden om denne spilleren, men husker det var litt bråk rundt deg når det kom til adlingen av cannavaro. Vet forøvrig for lite om den saken til å uttale meg.

Stats:
• Poeng: 43 462
• ODA: 55 864 (23)
• ODD: 11 716 (139)
• Erobringer: 7
• Poengsnitt av erobrede byer: 3134

Spådom:
Er i en flott stamme som har gode samarbeidspartnere, må finne ut hvilken vei han ønsker å gå ( kan se ut som det blir nord?).
Han har gode adlingsmuligheter hvis han går nord, men må nok samarbeide tett med sine stammefrender og andre allierte for å klare å ta noen byer i nord. Kontoen har forøvrig vært stabilt med i toppen og jeg tror også den vil være det mot slutten av verdenen.

13. toothfairys - Lemmy

Spillere:
En ukjent konto for meg, men tilhører det meget imponerende clusteret til Lemmy og har faktisk foretatt en del gode adlinger. Som sagt er Lemmy en svært interessant stamme å følge, det samme vil da gjelde for toothfairys.

Stats:
• Poeng: 42 702
• ODA: 60 400 (19)
• ODD: 121 585 (9)
• Erobringer: 6
• Poengsnitt av erobrede byer: 3982

Spådom:
Jeg legger merke til at spilleren ikke farmer allverden, noe som kan indikere lav aktivitet. Hvis dette er tilfellet så tror jeg denne kontoen vil falle av etterhvert, men bevis meg gjerne i mot (nod).

14. WeirdAldo - SG

Spillere:
Her spiller Renegade90|Christian og Stian, vet for lite om disse spillerne til å uttale meg om ferdighetene dems. Jeg har tidligere spilt mot denne kontoen og ble imponert over ferdighetene da, men det var når Johan og Thomas var på kontoen tror jeg...
Kontoen har farmet enormt mye og er vell farmekongen på denne verdenen (?). Kontoen har lenge vært helt i teten, men har falt nå noe tilbake. Hørt rykter om at det begynner å bli mangel på tropper her også... Noe ODA og evt. ODD kan indikere.

Stats:
• Poeng: 42 470
• ODA: 180 540 (1)
• ODD: 125 423 (8)
• Erobringer: 7
• Poengsnitt av erobrede byer: 3316

Spådom:
Blir veldig spennende å se om denne kontoen klare å holde seg oppe etter at de tidligere konto eierne har sluttet. Jeg vil tørre å påstå at SG er avhengig av at dere skal klare å opprettholde nivået videre for at SG skal ha noe videre sjanse i den pågående krigen. Men som sagt vet jeg for lite om deres ferdigheter og aktivitetsnivå til å konkret uttale meg om det, men blir spennende å se!


15. Spite - BAM!

Spillere:
Her spiller Even og Kjetil. To meget habile spillere som utfyller hverandre bra har jeg fått inntrykk av. Må si at jeg har veldig sansen for Even som til og med hintet frem på at han ville lese master oppgaven min! :eek: Disse to er faktisk online 24/7 og har vannvittig god peiling på spillet noe som gjør dem udødelige! ;)

Stats:
• Poeng: 40 525
• ODA: 53 560 (26)
• ODD: 5 323 (242)
• Erobringer: 6
• Poengsnitt av erobrede byer: 2779

Spådom:
Vil mest sannsynlig vinne hele shiten! Hehe, vi får se... Men er uten tvil en av top kontoene på denne verdenen i mine øyne. Har troa på at de kan komme langt sammen med BAM! Befinner seg fint i nærheten av sine stammefrender, med fortsatt mange gode adlingsmuligheter. Så får vi se om de klarer å benytte seg av disse muligheten i tiden som kommer...


16. trustie - DN

Spillere:
Her spiller Kristin, Sondre og Trond. Denne kontoen har potensialet til å kunne gjøre det bra og innehar gode kvaliteter hva gjelder ferdigheter og aktivitet. Byttet for ikke så lenge siden stamme til DN. Ser ut som de har funnet seg godt til rette der og er omgitt av flere stammefrender som kan hjelpe til hvis det trengs.

Stats:
• Poeng: 37 848
• ODA: 127 112 (4)
• ODD: 39 863 (38)
• Erobringer: 7
• Poengsnitt av erobrede byer: 3486

Spådom:
Virker som en aktiv konto som innehar ferdigheter og erfaring. Tror at aktiviteten kan falle her og at de på grunnlag av det faller vekk fra topp plasseringene. Hvis ikke aktiviteten faller så tror jeg de kan ha en mulighet til å være med i teten en god stund. Blir spennende å se!

17. Pyyah - DN

Spillere:
Ingen anelse om hvem som sitter her, men tror ikke dette er en topp konto i tiden fremover. Dette begrunner jeg i hva du har adlet så langt: 5 stk. barbar byer under 1k poeng! Jaja, kan godt være at jeg tar feil og at du sparer de gode adlingene til senere, men det vil tiden vise ;)

Stats:
• Poeng: 37 559
• ODA: 41 324 (36)
• ODD: 8 297 (191)
• Erobringer: 7
• Poengsnitt av erobrede byer: 1158

Spådom:
Nææ, tror denne kontoen ville falle av ganske så lett etterhvert. Men bevis meg gjerne i mot :)

18. DiddyKong - SG

Spillere:
Usikker på hvem som spillere her, men du har i hvert fall klatret på lista siden sist. Du har noen meget gode adlinger blant annet av Virtuosi som er meget imponerende! Så tydelig at det er litt ferdigheter på denne kontoen. Men du ha også foretatt v.20 laveste erobring i poeng av en barbar by på 57 poeng! :O( for bare 2 dager siden…). Er det noe lur bruk av dine adelsmenn …?

Stats:
• Poeng: 37 629
• ODA: 31 887 (58)
• ODD: 2 205 (380)
• Erobringer: 5
• Poengsnitt av erobrede byer: 2512

Spådom:
Tja, du har både imponert og skuffet litt med tanke på adlingene dine. Men det blir spennende å se hva du foretar deg videre og hvordan du presenterer videre i krigen, så langt har jo det gått bra for deg. Du har flere gode adlingsmuligheter og eneste du er i dirkete front med er Virtuosi, som du jo leder over så langt. Så dette skal gå bra! Eller…?


19. Virtuosi - UTOPIA

Spillere:
Etter hva jeg kjenner til så spiller Pelle, Benjamin, Joakim og Jørn her. Det er som andre har sagt før meg; Ut i fra spillerne på denne kontoen så er dette den suverent beste kontoen på v.20, ifølge papiret ... Jeg personlig synes særlig Pelle er en herlig fyr og unner han alt godt! Joakim sine innlegg her på forum digger jeg, men han har vært litt stille i det sist ... Man kan også se at kontoen ikke helt har innfridd forventningene med tanke på poeng plassering og antall byer kontoen innehar. De mistet også nylig en by til SG.

Stats:

• Poeng: 34 644 (Dette er før de mistet en by til SG).
• ODA: 93 198 (11)
• ODD: 244 591 (2)
• Erobringer: 5
• Poengsnitt av erobrede byer: 3805

Spådom:
Med tanke på dere ODD og forsåvidt ODA så ser det ut som dere har hatt nok å gjøre i det siste. Når den "verste" stormen er ridd av så tror jeg dere vil klatre fort oppover på rangeringen. Jeg tror helt klart at dere kommer til å kjempe om seieren på v.20, dere er en viktig konto for UTOPIA til at de skal klare målet sitt. Dere har plenty med gode adlingsmuligheter og ferdighetene til å ta disse byene innehar dere uten tvil. Spørsmålet er hvor mange av dere som egentlig er aktive..?


20. Amat victoria curam - SG

Spillere:
Etter hva jeg har fått med meg så sitter Magnar, Jan og Andreas x2 her. Hvor Magnar er mannen som styrer skuta. Jeg kjenner igrunn ikke til noen av disse spillerne med unntak av at jeg vet hvem Magnar er og har pratet noe med han IG. En hyggelig fyr med lang erfaring i TW verden.

Stats:

• Poeng: 34 587
• ODA: 115 038 (10)
• ODD: 304 401 (1)
• Erobringer: 9
• Poengsnitt av erobrede byer: 3271

Spådom:
Denne kontoen har virkelig fått kjørt seg noe man ser tydlige på ODD, alikevell har kontoen også klarte å bite godt fra seg med en høy ODA og lite tap av eide byer. Jeg synes også flere av adlingene dine er fine og at du itillegg klarer å stå i mot er imponerende! Men hvor lenge klarer du å stå i mot..? Jeg tror dessverre at det kommer til å bli for hardt i lengden, men hvis du skal klare det så er du avhengig av god støtte fra stammefrender og allierte. Du har gode adlingsmuligheter i dine fiender, men det vil kreves gode ferdigheter og høy aktivitet for videre ekspansjon.

21. Hoffa1 - Lemmy

Spillere:
Nå begynner jeg å gjenta meg selv her; men kjenner heller ikke til hvem som sitter her. Men jeg synes du har flere gode adlinger samt et godt cluster, som de fleste andre Lemmy kontoene har.

Stats:
• Poeng: 34 520
• ODA: 127 018 (5)
• ODD: 6 673 (223)
• Erobringer: 7
• Poengsnitt av erobrede byer: 2961

Spådom:
Med fare for å gjenta meg selv; jeg tror Lemmy blir en stamme å følge med på og liker godt plasseringen deres. De virker som en godt sammensveiset gjeng som biter godt fra seg i krigen.


22. jonke - EPK

Spillere:
Ukjent for meg hvem som sitter her, men veldig hyggelig med et innslag av en ny stamme på top 25 lista! Du har en god blanding av adling fra spillere og barbar byer. Liker veldig godt den 7 K byen du klarte å adle :) Men ser ikke ut som du har møtt på allverden med motstand utfra hva du har i ODA.

Stats:
• Poeng: 30 622
• ODA: 11 210 (130)
• ODD: 40 966 (34)
• Erobringer: 5
• Poengsnitt av erobrede byer: 3280

Spådom:
Tror dessverre denne kontoen blir for svak i lengden, men artig å se andre innslag på topp listene! Stå på videre og hold aktiviteten oppe så vil du helt sikkert ha gode muligheter for å holde deg oppe i teten en stund.


23. Helbrecht - BBB

Spillere:
Solo konto?? mener jeg har hørt noe om det. Du har holdt deg stabilt blant top 25 over en lengre tid, men vet for lite om deg til kunne uttale meg noe særlig. Fikk med meg at du mistet en by til en av mine stammefrender for en stund siden. Jeg tror for at du skal fortsatt få være med videre er avhengig av en god ledelse i stammen din som forhandler frem gode og lure diplomatiske løsninger. Hvis ikke det blir tilfellet frykter jeg at du blir borte ganske så fort... Men igjen, hva vet vell egentlig jeg om deg :p

Stats:
• Poeng: 29 683
• ODA: 62 342 (17)
• ODD: 624 (534)
• Erobringer: 6
• Poengsnitt av erobrede byer: 2083

Spådom:
Du er i en god stamme som muligens vil hjelpe deg med å komme langt på denne verdenen. På grunnlag av stammen din tror jeg du er å regne med videre på denne verdenen en god stund fremover.

24. kortal - SG

Spillere:
Beklager lesere, men igjen så vet jeg ikke hvem som sitter på denne kontoen... Jeg kan derimot fortelle at spilleren har selv et greit cluster bestående av 5 byer, hvorav 3 av de 4 adlingene ser bra ut.

Stats:
• Poeng: 28 261
• ODA: 52 123 (28)
• ODD: 10 631 (154)
• Erobringer: 4
• Poengsnitt av erobrede byer: 2827

Spådom:
Har flere adlingsmuligheter og kan ekspandere ved å gå inn mot core eller ut mot rimmen. Usikker på kvalitetene på denne kontoen, men er avhengig av å gjøre det godt i krigen sammen med sine stamme SG for å fortsatt kjempe i teten av v.20.

25. Nokas - Lemmy

Spillere:
Ukjent spiller for meg igjen, som samtlige Lemmy spillere er for meg. Ser at du har falt litt rangeringen siden jeg begynte å lage denne listen, altså i går. Ser det er "slasken" som har tatt en fin by fra deg... Men du får allikevel æren av å bli med i det gode selskap :gjeip: Adlingene dine er helt OK, men ser at den største byen du har adlet er blitt tatt fra din stamme venn Hoffa1.

Stats:

• Poeng: 28 071
• ODA: 41 242
• ODD: 71 809
• Erobringer: 5
• Poengsnitt av erobrede byer: 2501

Spådom:
Du er i en fin stamme, men ser ut som du faller noe tilbake nå. Usikker på hva vi kan vente av deg i fremtiden. Men samarbeider du tett videre med stammen din og får de til å hjelpe deg kan du helt sikkert bite godt ifra deg.
 

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
Damn, mange kvalitetslister ute å går for tiden! Veldig godt jobbet til de som har laget så flotte lister den siste tiden. (clapping)
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Fin liste!

Er forøvrig tidligere Janna ifra Verden 1 som spiller på Hbyberg nå :)
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Flott liste, men må nesten pirke litt på den. På Weirdaldo er det Chris, Stian.... Og Andreas(!). Var bare 2 av 3 som forlot kontoen.

Men nå føler jeg meg tvunget av Utopia til å bli aktiv igjen :/
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Jeg er stum av beundring på det arbeidet som blir lagt ned i listene her.
Gjennomført og bra liste Loki! Jeg ser frem til fisketur (kyss)
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Det skal sies at jeg har sittet med dette i noen timer nå, og jeg limte inn Poengsummen til slutt. Det betyr at rekkefølgen ikke er helt korrekt, men at poengene er riktig per nå. (det blir å se litt dumt ut noen plasser kanskje, men pytt sann!)
Ellers har jeg sikkert en og annen skrivefeil som vanlig, og sikkert noe faktafeil også. Det er bare å kontake meg i såfall, så redigere jeg slikt. Så får jeg håpe dere nyter lesningen :)

1.

Spiller: Chaosisalex
Stamme: UTOPIA
Poeng: 211.599
Spiller(e): Håkon, Odd og Jan



Kommentar: Aiaiai, her spiller jeg! Skal ikke si stort om meg selv, men kan si litt om Håkon og Jan. 2 dyktige spillere, som er gøy å spille sammen med. Ekstremt flinke til å avløse hverandre slik at ingen går lei. Bra arbeidsfordeling mellom oss alle. Ingen har noen ekstreme svakheter, så alle kan gjøre alt. Vi håper å være med i toppen helt til slutt.


2.

Spiller: ZuperNova
Stamme: UTOPIA
Poeng: 192.567
Spiller(e): Henrik


Kommentar: Her er kontoen jeg er mest imponert over på v20 så langt. Henrik spiller solo! Og han skal ikke ha hjelp til noe som helst. Aktiviteten hans er upåklagelig og han er en super fyr ved siden av også. Morsomme innlegg på det offentlige forumet kommer støtt og stadig.
Har vokst seg stor og feit på slaske byer den siste dagen. Han er også med å kjempe om DR stort sett hver eneste dag, noe som er veldig imponerende med tanke på at han er solo. Håper å bli enda bedre kjent med deg etter hvert også, raaaaaaaaaaator!


3.

Spiller: Ras Al Ghul
Stamme: BAM!
Poeng: 126.130
Spiller(e): Martin (Loki)



Kommentar: Hver gang jeg skal skrive liste, så er Martin der. Og hver gang jeg skriver liste, har jeg som regel vært litt skuffet, men ikke denne gangen. Jeg vet hva som bor i Martin, han er en super god TW-spiller og jeg forventer alltid at han skal være med i toppen. Og endelig er du på en plass som jeg ville forbindet med deg, høyt høyt oppe.
Stanget lenge mot DN, men kom som oss andre til slutt igjennom. Du møtte en drøss med vegger, men ga ikke opp fordi (slik mange ville gjort). Sint var du, men heldigvis brukte du den til noe positivt. Dette er en konto jeg for all del håper skal være med i toppen lenge. Håper du har tid og ork til det, kanskje vi en dag spiller i samme stamme også? (Bare for å være litt ekkel, så har synonymet på en tapt verden til Martin, vært Odd (a) )


4.

Spiller: Perfect Art
Stamme: UTOPIA
Poeng: 122.843
Spiller(e): Christoffer, Fredrik og Simen



Kommentar: Kontoen som kom over fra DN, uten at jeg ser helt den store dramatikken i det. Veldig aktiv konto! Har spilt sammen med Fredrik før (v19) og en god del mot Simen. Men Simen er jo gullklompen min uansett da :D Første gang jeg har spilt med Christoffer, men virker som en trivelig type og en veldig flink fyr!
Har hadd en adling av DONslask, ellers har det gått mest i krig mot RUAB, gråbyer og småspillere. Håper det etter hvert tar seg litt mer opp, da jeg vet dere kan :)

5.

Spiller: Sennep
Stamme: UTOPIA
Poeng: 122.443
Spiller(e): Donnes og Sylphida



Kommentar: Dette er et gledelig gjensyn for min del! Begge 2 fra Donnes kontoen på v13, der vi kriget i lag, side ved side fra start til slutt (nesten). Jeg har enorm respekt for disse 2 som spillere og dem er jo en pen bukett sammen også.
Sylph er morgenfuglen vår, som ofte kommer med en nord-norsk vits tidlig på morgenen, så jeg nesten faller av stolen på jobb!
Disse adler stort, veldig ofte. Ingen gråbyer, noen få småspillere, men ellers store byer fra fiendene våre. Dette er noe som kjennetegner dem! Dette vet jeg vil fortsette også, og at dere også er høyt oppe på ranken tidlig er veldig bra. Siden jeg vet hvordan dere kan være mot slutten av en verden. Gleder meg til å spille videre med dere ^^

6.

Spiller: General112
Stamme: BBB
Poeng: 122.103
Spiller(e): Kenneth



Kommentar: Denne er en spiller jeg ikke har vært borti noe før nesten, kjente ikke noe til han før denne verdenen egentlig. Han har overrasket meg positivt i allefall! Adlet vekk irritasjonsmomente generalløs og har også feid over gertpe. Fine bragder det!
Er nå leder i BBB, og gjør en god jobb der. Tonnevis med erfaring, og en super godt likt fyr :)

7.

Spiller: Spoonman
Stamme: BAM!
Poeng: 109.214
Spiller(e): Martin og Kristoffer



Kommentar: Her er lederne i BAM!
Martin er jeg godt kjent med fra før, er en dyktig spiller som liker utfordringer. Han (som jeg ser det) hopper sjelden inn i de beste stammene, selv om han har tilbud om det. I allefall takket han både nei på v19 og v20 til akkurat dette.
Dette er en solid konto, som til slutt brøt igjennom DN muren sammen med oss andre. Aktiv konto, lette å prate med og ikke minst veldig hyggelige å prate med. Blir hard kamper om topp-plasseringene fremover!


8.

Spiller: hbyberg
Stamme: Lemmy
Poeng: 95.190
Spiller(e): Harald



Kommentar: Dette er en kar jeg egentlig ikke aner noe om, så da måtte jeg prate litt med han! Han heter Harald, Hei Harald!
Litt om han, er at han tok over janna-kontoen (v1) på va. 700k og spilte der til 25-26mio. Så det virker som fyren har litt erfaring i allefall. Etter dette har han hadde noen års pause og returnert her på v20. Det er vi glade for!
Har adlet en del fine byer og ligger pent plasser på vest-siden av Lemmy-clusteret. Fin rim å holde på med der! ;)

9.

Spiller: St.Augustine
Stamme: UTOPIA
Poeng: 88.861
Spiller(e): Benjamin, Chrk1 og Andreas



Kommentar: En av kontoene som startet i UTOPIA, men tok turen til BBB for å være leder der, men fikk sin velfortjente retur igjen for ikke lenge siden. 3 staute karer har det etter hvert blitt her, etter at Benjamin startet ut som solo.
Begynner å ligge litt klemt inne mellom alle spillerne i UTOPIA og BBB, og har defor et litt nytt cluster på gang i sør-vest, lurt! Andreas er det siste tilskuddet, noe som gjør kontoen veldig solid, og som kommer til å være en stor ressurs for UTOPIA fremover.

10.

Spiller: Spite
Stamme: BAM!
Poeng: 88.211
Spiller(e): Even, Kjetil og Markus



Kommentar: Nok en gang noen karer jeg ikke visste stort om, men vet adskillig mer nå!
Kjetil og Even har spilte en god del sammen på .dk (der dem tydeligvis gjør det bra). Kjetil har for noen et litt mer kjent nick i Xian Chao, mens Even spilte en stund på Carno på v18. De har også spilt sammen på Creo v14, og igjen ved samme navn på v18. Markus spilte også på Spoonman på slutten av v16.
De ligger i sør-siden i BAM!-clusteret, med fine utviklings muligheter der, men akkurat nå kanskje litt begrenset med tanke på diplomatiet?. Har knust DN 2.0 de siste dagene og vokst voldsomt! Hvor går veien videre?

11.

Spiller: toothfairys
Stamme: Lemmy
Poeng: 80.980
Spiller(e): Linus



Kommentar: Her har vi en svenske med navn Linus, et tidligere nick ved navn «yes_...sir»
Han er en erfaren spiller, som nå har denne verdenen som sin første prioritet. Farming orker han ikke da, sier han! Hehe..
Ligger litt inneklemt i Lemmy clusteret og har defor skaffet seg et par byer litt utenfor for videre utvikling. Lemmy blir en spennende stamme å følge videre!

12.

Spiller: Birken
Stamme: SG
Poeng: 73.015
Spiller(e): Stig



Kommentar: Stig, orginale Birken fra v1. Har en tøff front mot ZuperNova og Sennep, som omringer han. Ekstremt glad i barbarbyer, men virker å stå greit imot Sennep. Var tydelig mye PP i starten, ser dog ut til å ha stoppet litt mer opp nå, men har sølv-medalje også i tombolaen. Så helt slutt er det nok ikke. Jeg spår en tøff tid, dersom det blir aksjonert mot deg.

13.

Spiller: DiddyKong
Stamme: SG
Poeng: 61.165
Spiller(e): Niklas



Kommentar: Her har vi enda en solo-konto! Han spilte på Tequilla på v11, hvor han tydeligvis var rank 5 da han ga seg.
Ligger helt ute på vest-kysten i front mot et par UTOPIA spillere. Også denne spilleren adler mye grått, men klarte også å komme igjennom mot Virtuosi og adlet en by der. Med riktig spill skal du ha et veldig fint utviklingsområde, men da bør kanskje noe annet enn grått adles snart?

14.

Spiller: Hoffa1
Stamme: Lemmy
Poeng: 58.485
Spiller(e): Patrik



Kommentar: Så vidt jeg vet, er dette lederen i Lemmy. Plasseringen din ville jeg absolutt ikke hatt! Stamme-medlemmer på den ene siden, og diplomatiet på den andre. Innestengt med andre ord akkurat nå. Her tror jeg ikke det blir veldig stor utvikling fremover, med mindre han forflytter litt på seg. Dog er dette en spennende spiller og verdt å følge med på videre.

15.

Spiller: Vixen
Stamme: DL
Poeng: 60.037
Spiller(e): Vegard, Sander, Edvard og Stephan



Kommentar: Først konto med 4 stk på (tror jeg). Edvard (tarantella v18) og Stephan (melkerull v18), er kanskje de navna jeg kjenner først igjen.
De lovløse (DL) ble stiftet av disse, og ser ut til å gå relativt bra hittil. Et spredt cluster, og noe internadling. Vil tro det vil være vanskelig å stå veldig imot om det kommer en stor aksjon mot dere, med tanke på by-plasseringene. Men det ville ikke vært første gang jeg tok feil da. Spennende å se videre utvikling, cluster tetting?

16.

Spiller: Nozze
Stamme: HPLØS
Poeng: 58.004
Spiller(e): Emil



Kommentar: Emil, 19år fra Trondheim. Du er i allefall fra et bra sted. Ligger fint til i sør-vest med fine muligheter for videre utvikling.
Du nevnte til meg at du hadde spilt på internasjonale servere, og jeg letet deg opp og fant ut at d hadde spilt på en rekke servere på .com. Ikke at du hadde prestert noe særlig på noen av dem, dessverre. Men mulig jeg overså noe!

17.

Spiller: Andrek
Stamme: BAM!
Poeng: 54.867
Spiller(e): Andre og Helga



Kommentar: Her et par jeg fikk et veldig godt inntrykk av på v19. Dette var nærmest den eneste kontoen som gjorde noe i krigen. Den kjempet til siste slutt og gjorde det vanskelig for oss en god stund. Vi får håpe du har bedre lagkamerater på denne verdenen.
Det er ingen tvil om at det besittes mye kvalitet på denne kontoen. Internadlet Helga, men virker å ha stagnert litt etter det, dårlig aktivitet?
I allefall har dem en veldig god plassering med gode muligheter for videre utvikling, noe dem vil gjøre om aktiviteten igjen går opp.


18.

Spiller: Creo
Stamme: BAM!
Poeng: 53.672
Spiller(e): Hozan og Ludvig



Kommentar: 2 spillere som jeg kjenner bedre fra andre nick. Hozan er bedre kjent som wannabezz og Ludvig bedre kjent som –sonic-.
Ligger som plommen i egget midt mellom BAM! og Lemmy. Adlet store og fine byer, men hvor går utviklingen videre? Virker som dere er litt innesperret. Det er vel en fin mulighet å begynne å trekke nordover, før noen andre dekker igjen det område!

19.

Spiller: Majorpain
Stamme: L2
Poeng: 56.017
Spiller(e): Eirik, Morten og Andrè



Kommentar: Gledelig gjensyn etter v13 dette! Ikke pratet stort med noen av dere etterpå, men dere var likefult med å vinne dere også! Eirik har tidligere spilt under eirikelli på v12 og startet v13 på KingThor. Disse har en bra aktivitet og har spilt sammen siden de møttes på v13.
Dere ligger midt i Lemmy-land, og har tatt ut store deler av Amat-kontoen (noe som jeg syns er festlig). Store pene byer. Har et fint områe for utvikling, dog vet jeg ikke hvordan Diplomatiet deres er der borte.

20.

Spiller: jonke
Stamme: EPK
Poeng: 50.043
Spiller(e): Jonas, Jonas og Martin



Kommentar: Dobbel-Jonas og Martin, heyhey! Disse er helt nye i spiller og har nok i starten dratt nytte av diplomatiet sitt i deres posisjon. Et par internadlinger, men også en storby. Syns ikke det er så veldig dårlig med tanke på at dere er helt nye. Håper dere tørr å spørre, så dere lærer enda mer, vi trenger flere folk på .no :)


21.

Spiller: natasha romanoff
Stamme: Ingen
Poeng: 44.334
Spiller(e): Ingen



Kommentar: En ting å si om dette, ALT Sondre rører ved, blir til gråstein. End of story.

22.

Spiller: Harvey Specter
Stamme: UTOPIA
Poeng: 48.781
Spiller(e): Chris, Heine, Trym og Stian



Kommentar: Kan vel nesten kalle dette favoritt firkløveren min?
Chris er min Warlight-mate, Heine er min poke-mate, Trym liker jeg å argumentere/krangle med (på en god måte) og Stian er bare den morsomme fyren som jeg alltid ler av (gleder meg til nye progoganda-poster!).
Dem har alltid et eller annet nytt på lur, i forhold til strategi eller troppe-oppsett og jeg blir like forbauset hver gang…
Som vanlig et TETT!! og kompakt cluster, noe dem som regel bruker å tjene godt på. Fine utviklings muligheter også. En konto som blir å finne mye høyere på rangen, dersom dem gidder/orker å fortsette.

23.

Spiller: kortal
Stamme: SG
Poeng: 47.553
Spiller(e): ?


Kommentar: Denne kontoen, er den eneste som ikke har svart meg på mine meldinger, men dersom du finner ut at du ønsker å svare meg, så blir jeg fort å redigere inn noe annet her ;)

24.

Spiller: Imrahil
Stamme: DL
Poeng: 47.448
Spiller(e): Kjellis



Kommentar: Han her skulle jeg bare kalle for Kjellis, spenstig. Han poengtere at han køyre solo!
Bidragsyter på forumet. Mange fine adlinger og ligger fint til i sør for videre utvikling.

25.

Spiller: Lycurgus
Stamme: EPK
Poeng: 45.908
Spiller(e): Jørgen og Markus



Kommentar: To kompiser som spiller her, går på samme vgs. Relativt nye i spillet! Slik jeg har sagt til andre, må dere tørre å spørre folk, dersom det er noe dere lurer på. Dere tjener kun på det, da de fleste er veldig hyggelig, så lenge du er hyggelig først :)

Medlemmer per stamme på top25:

UTOPIA: 6
BAM!: 5
Lemmy: 3
SG: 3
DL: 2
EPK: 2
BBB: 1
HPLØS: 1
L2: 1
Ingen: 1


Odd, out!
 
Sist redigert:
Topp