Topp 25 - Spillere

DeletedUser

Guest
Byene dere mista var vel isolerte områder nede i k55. Fronten på grensa mellom k45 og k55 gikk bare mer og mer sydover.
Ikke fikk vi organisert noe særlig motangrep der heller, det meste ble bare spist opp av stacks. Selvsagt med noen unntak, men den generelle regelen var lenge at grensen ble flyttet sørover.

Og mtp at vi ikke fikk kjørt på med like mange nukes som dere imot UC, så var vår største sjanse å få dem over til oss. Det var ikke akkurat et trekk som førte med seg lykke, men på dette tidspunkt følte jeg at en high risk - high reward var det vi måtte gjøre. I vest hadde jeg holdt stand lenge, spist opp nuking etter nuking ifra dere, forsøkte å tette cluster for å få mer off i en relevant posisjon. Dessverre for meg, var Oxcyder, Hahaug og delvis Rastatown vanskelige å avansere imot samtidig som dem nuka meg og min tid var begrenset.
 

Destructere

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
83
Da kommer nok min siste liste på v21 ! Har vært en glede å spille på denne verden og blitt kjent med mange! Er 4 år siden sist jeg spilte TW så er flott å komme tilbake til en slik spennende verden som v21 har vært, på både godt og vondt. :) Jeg lovet en liste når jeg (endelig) kom på top 25 lista selv så her er den!

1. Mr. Bobil
Største kontoen på v21. Er vel den som har kanskje satt mest preg også. Don som kom tilbake da Tore prøvde seg på et lite stunt, men ble fort sparket ut når Don kom på banen igjen! Selv var jeg for utbryterstamme da jeg synes verden fortsatt er ung og kunne godt holdt på en stund til, men men. Kontoen har høyest ODA by far! Over 2x så mye som neste mann på lista. Selv med lite ODD i forhold til størrelsen, så ligger den øverst på ODT! Har vært nr.1 siden verden og ser ut til å holde rank 1 hele veien ut! :)

2. TigerKiller
Dansken! Eller vet ikke hvor mange de er på kontoen og om alle er dansker :p Vært en stor mur mot DD/1814. Kontoen har vært aktiv så og si hele tiden av døgnet og kjempet sterkt! Var tidligere leder for ORM før de ble med Aristo når de fikk 1814 mot seg. Tok kanskje den "lette" veien og ble med den største stammen, men alt er lov i krig og dataspill! Har vist seg å være en viktig brikke for Aristo.

3. Broiler
Vet ikke helt hvem som sitter her, men føler jeg har sett dem en eller annen plass! Anyway, virkelig adlet seg til toppen de siste månedene. Fikk seg en grei front når UC slutta og etter det har det bare tatt mer og mer av. ODD er latterlig lav til å ha så mye poeng, men dere har nå hatt front en god stund så er ikke deres feil. ODA derimot er en god del bedre. Viser bare til at dere har kjørt på og tatt mye etter dere fikk front, så all kudos til dere :)

4. ThoBre - En av lederene i Aristo og en viktig brikke ! Har holdt stammen sammen og jobbet som en leder skal. Mistet totalt 2 byer (som begge er tatt tilbake for lengst nå!) så her er det ingenting å klage på. OD totalt er ikke så for mye å skryte av med tanke på poengsummen, men hva gjør det når en vinner uansett? Hadde Aristo vært det samme uten deg? Tviler. Men del litt info med meg også da, verden er jo over! :p (Spiller solo?)

5. Oxcyder - Veteran som spiller solo! Har all respekt til folk som spiller solo da verden blir større og mer spennende (kontoer er ikke like aktiv). Sammen med hahaug vært en mur i vest for DD/1814/Ship. Her var det total stopp for begge sider, men etter Robert slutta, så fikk Oxcy-boy tingene sine samlet og blåste sakte men sikkert gjennom den store muren. Kun pratet litt med deg i forbindelse med utbryterstammen :eek:

6. Reisverket - Leder og mastermind for Aristo. Har ikke hørt så mye fra deg her på v21 lengre :-( Enda en viktig spiller for stammen, ikke bare en leder men også i front for å slå hardt og raskt tilbake mot motstanderene. Fikk et hardt slag tilbake fra DD når vi fant ut at kontoen ikke var så veldig aktig en liten periode, men ble etter hvert støttet og kom raskt tilbake igjen. Var vel på dette tidspunktet Håkon joinet, noe som ikke alle var like glad for pga. UC kontoen og var en av grunnene til utbryterstamme? Er ikke sikker tho :p

7. hahaug - Sammen med Oxcy-boy, en viktig brikke for Aristo på vestkanten. Arbeidet godt sammen mot Robert (og Rune?, dunno, har ikke all info, spiller jo på andre siden av kartet :| ) og drog det lengste strøet til slutt. Omtrent like mye ODA og ODD. Har virkelig stått på og resultatene viser seg. Også rykte om at dette er din første verden? Om det er så er jeg meget imponert! All respekt :)
(PS! Stopp å send lang distanse nukes, takk! <3 )

8. wannabezz - Ofte blitt kalt for def. kongen eller Stacke kongen. Vet ikke hva som stemmer helt, siden jeg hadde 3 mnd + late start så fikk aldri ting helt med meg, men har uten tvil vært en viktig del for Aristo. Får vel sett litt mer til deg på v23 :)

9. Tirpitz - Marco (POLO!). Er ikke helt enig med Robert sitt valg at du ble kastet ut av 1814, men nå har ikke jeg vært i ledelsen eller fått absolutt hele historien fra begge sider så skal ikke uttale meg noe særlig. Var en viktig brikke for min del hvertfall når du satt KV mens jeg var på jobb (love) Fikk seg også en liten front etter hvert mot Aristo som skulle hjelpe oss med å adle, men det var da kontoen ble kastet på hodet ut av 1814 og ble med Aristo i stedet. En kjip slutt synes nå jeg og prøvde selv å få ting på plass igjen, men til ingen nytte. Skal ikke glemme dere andre som sitter på kontoen, men kjenner ikke så veldig godt til dere :p

10. Ignorance - Usikker på hvem som sitter her? Er ikke så lett å ha kontroll på alle! Ligger meget spredt ut overalt og har en lav OD totalt sett så har ikke så mye å si dessverre.

11. antivirus - Danske nr.2! Noen sier du er hyggelig, noen sier motsatt. Jeg har blanda meninger da jeg har sett begge deler :p Kanskje du er en ustabil person? Dunno! Men fakes kan du nå sende mange av, selv om det er helt sinnsyke fakes du sender. 400 rams som fake? Hva tenkte du på?! xD Du har nå gitt meg en god latter så er for all del glad for at du er her på v21. Verdenen hadde hatt mindre drama uten deg!

12. kalep - Første DD (eller Champs nå) medlem på lista! Herlig gjeng som sitter her. Nærmer seg 1 plass på ODD så her er det bare å sende nukes folkens! :D Synd jeg ikke fikk kjempet mer med dere, men vi møtes sikkert igjen på en annen verden gutta! :)

13. TraTinV - Regal ? Er du her ? Blir "No Comment" fra meg her da :-3

14. erlend86 - Har ikke hørt noe fra deg på en stund Erlend! Har hatt både en lett og vanskelig periode. Lett med tanke på at det har vært adling av nybegynnere på rimmen, noe som har ført til lette byer, men en vanskelig periode med tanke på Nattevakten bytta side og adlet en haug med byer. Fikk adlet dem tilbake, men det satte sitt preg og vet du var nær med å slutte. Heldigvis så fikk jeg deg tilbake i spillet ! :p Hyggelig kar!

15. Donau - Donau blir raskt gretten når jeg adler han på natten :-( (Sorry) Heldigvis så er han en glad og hyggelig person så det gikk raskt over. Han har også mega trente speidere som kommer og speider byene mine uten at jeg kan gjøre noe med det...

16. Black Magic - Stor respekt til denne karen! En av de få som fortsatt spiller med meg <3 Har virkelig tatt av de siste dagene og jeg sa antivirus kunne fake? Han blir rene barneskole gutten i forhold til BM! Sender 1000 fakes som om det var første han gjorde når han stod opp av senga. Trenger støtte? Ingen problem! Trenger KV? Ingen problem! All kudos til deg BM! Håper vi fortsetter å spille sammen på neste verden! :D

17. halmats - Mein nemesis. Har ikke snakke med deg heller på en stund, men antar du fortsatt er aktiv med en haug av stacka byer rundt meg... Ellers en meget hyggelig kar! Er ikke ofte du lager deal'er med motstanderen men her er det 0 problem! Skal vekk noen dager? Np mate, da skylder jeg deg en! :D Savner litt chattingen vår spes. når det nærmer seg slutten på verdenen :(

18. Redigo - Kjenner dessverre ikke til dere. Har vel kanskje pratet litt med dere på skype? Har byer over hele verdenen og ODT er helt OK. Ikke så mye å si :p

19. Zimpley - Veteran som sitter her ? Kjenner heller ikke til deg :p Lav ODA og ODD.

20. jan99 - Joda, hva skal jeg si? De få gangene jeg har slåss mot deg må jeg dessverre si at jeg ikke har fått noe særlig godt inntrykk av deg, men du har nå en god del byer i bakkant så antar du har vært viktig støtte def for stammen din.

21. cid the king - The King! Synd at vi tapte verdenen, men du har vel fått nok flagg nå til neste verden? :D Ellers lav ODA og ODD. Har ligget safe frem til DD-gjengen gav opp. Lykke til videre på neste verden ! :)

22. Destructere - Meg selv ! Endelig top 25! Woooo

23. Emilknutsen - Ingen kjennskap. Ble nettopp kicka ut av Aristo, sikkert pga. innaktivitet.

24. Dipshit - Er i DD, men kjenner ikke til deg :eek: Dessverre. Liten ODT og har ligget ganske safe på rimmen. Får deg litt OD før du gir opp! ;)
25. Galahad - Kun sett dere på skype når utbryterstammen skulle lages, ellers ingen kjennskap :eek:

Uansett, Gratulere med seieren, Aristo! :)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
"Du må gi andre brukere et rykte før du kan gi dette til Destructere igjen"

Deilig med liste! Og fin var den også :cool:
 

DeletedUser

Guest
hadde vært gøy om noen av Aristos ledere hadde lagd en liste :) for eks. ThoBre eller RV :)
 
Topp