Topp 25 - Spillere

DeletedUser

Guest
19
wannabezz

Har preget v.21 mer enn deres rang forteller. Ganske høy ODD i forhold til rangering. Jeg er dog usikker på om det er deres forsvars egenskaper eller stack som har ført til en så høy ODD. .

It all about da skillzzz

hozan
 

Redigo

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Bare informerer om at dette er første liste jeg lager i hele min TW-historie :)

1. Mr.Bobil (DonSlask!)
Hva skal man si her. Som flere har skrevet tidligere på slike lister så har du ledet denne verden siden dag 1 og bare det står det respekt av. Ingen som har klart å utfordre deg/dere i det hele tatt. Nå var jo Tore her, som det ble mistet litt respekt til dessverre... Men selveste Don er tilbake nå, og deg har jeg MASSE respekt til! Tar av meg hatten for deg :)

2.Tigerkiller
Skal vel innrømme at jeg ikke kjenner deg så godt, men skal sies at du gir fra deg masse juling. Du har like mye ODA som ODD, og det er kjempe bra! Dere fra ex ORM er noen kjempe folk, så skjønner ikke helt klagene fra SHIP/1814/DD og den gjengen der. Keep up the good work!

3.Broiler
Digger det nye navnet deres forresten! :) Nei også dere har kjempet godt. Dere har vokst veldig og fått skikkelig liv i ex kolb kontoen, og det trengtes, for den sto lenge uten vekst eller nesten uten eier. Skattum og stephan er jo her, og begge to er utrolig hyggelige folk :)

4.Thobre
Her er det alt for mye å si. For en leder du har vært sammen med RV. Du tok på deg ansvar som eneste leder når RV ikke hadde tid lengre, og dette har du gjort med glans. Har uffatelig mye respekt til deg! Nesten ikke mistet byer heller, men det er pga fienden føler jeg. Har ikke turt å angrepe deg de vettu ;) Men håper virkelig vi møtes på en annen verden og kan spille sammen seinere.

5.Oxcyder
Her har det virkelig skjedd ting i det siste. Han har gitt fra seg så ufattelige mye juling at det nesten ikke er til å tro. Du har KNUST fienden i vest, og bare kjørt på. Virkelig bra jobbet! Hyggelig kar som sitter her også, Thomas heter du vel :) Kjør på videre!

6.Reisverket
Stephan ja. Kontoen som jeg har mest respekt for av alle på hele v21 (sammen med thobre). Her har stephan og lillenes sittet VELDIG lenge og gjort en helt fenomenal jobb, både som krigere og som ledere. All respekt til dere. Antivirus var KV her en stund og gjorde virkelig god jobb, og reddet virkelig kontoen, og det er jeg glad for. Håkon var også her og ga virkelig nytt liv i kontoen når den trengte det som mest. Så TAKK for det håkon <3

7.Ignorance
Peter, seb og eiks. Nå er vel ikke eiks lenger aktiv, men hadde kjempe kontakt med han i starten av denne verdenen. Peter er selvfølgelig pus <3 og Seb er en kjempe kar. Virkelig hyggelige spillere, men har sliti litt med posisjonen på kartet i forhold til å ha front, men har klart dere bra. Bra jobba gutta!

8.Tirpitz
Marco og Eirik(?) (Heisenberg) sitter jo her. De har fått MYE pepper på forum, men synes dere er noen kjempe folk begge to. Dere har vært et godt tilskudd til Aristo etter dere kom inn der, så all creedz for det :) Dere har både fått og gitt juling, så fortsett å kjemp, selv om verdenen er avgjort. Veit dere ser etter en dual til også, så det ordner seg nok ;)

9.Hahaug
Deg har jeg snakket endel med og at dette er din første verden er nesten ikke til å tro! Det står det STOR respekt for. Du har også gitt mye juling og fått endel. Du har kjempet en god og lang fight mot Hank men kom ut til slutt som seier herre! Du er en kjempe kar, og satser på at vi kan spille mere CS:GO sammen!

10.Wannabezz
Eirik og hozan sitter her. Stor respekt til dere. Dere har kjempet godt etter at dere gikk over til oss fra den gang 4PLAY. Dere har kjempet jempe godt deffensivt, men sier seg selv at dere mister noen byer når dere hadde den posisjonen dere hadde. Dere vokser greit og er på en sterk 10 plass nå.

11.TraTinV
Torry og regal sitter her. Torry er vel i militære så er vel minimalt han får spilt, men gutta her gjør en god jobb. Har sliti litt med posisjonen på kartet her også, men er ikke så lett når så mange har lyst på front! Fortsett som dere gjør, og fortsett å klatre på rangstigen.

12.Kalep
Første spillere på listen som ikke er fra Aristo. Dere har gitt fra dere mye juling, mest deffensivt. Ikke imponert veldig offensivt. Dere har vært stacka til tusen av stamme medlemmer så veit ikke hvor mye som er av egen konto, men er nok sikkert noe derfra også. Har hatt mine uenigheter med dere (spesielt en på kontoen), og han veit det sikkert selv, føler ikke jeg har gjort noe galt. Dere må gjerne korrekte meg der, bare å si ifra hvis dere mener jeg har gjort noe galt :)

13.Erlend86
Kjempe kar som sitter her også. Hadde en skikkelig tung periode etter at NV gikk over til 1814, men kjempet seg tilbake med nebb og klør. Og det at du ikke mistet gløden helt er helt utrolig, veit du mista gløden litt, men kom sterkt tilbake. Bra jobba! :)

14.Black Magic
Ja, kjenner ikke deg på kontoen og veit heller ikke hva du heter dessverre. Sånn ca. lik ODA som ODD, så er ikke så alt for gærent. Beklager at jeg ikke skriver mere, men når jeg ikke veit mere, så er det ikke mere å skrive.

15. Eliminator
Fredrik heter vel du som spiller her. Du har kjempet godt fra deg og ledet 1814/DD godt, helt frem til situasjonen med Tirpitz synes jeg. Her reagerte du ikke på en måte som en leder skulle/burde gjort, men mennesker er ufullkomne, så kan jo skjønne at du reagerer litt. Du er vel en av de få som fortsatt kjemper litt på den andre siden av krigen :p

16.Halmats
Her sitter jo Halmats og Orly, IRL navn tror jeg ikke at jeg veit? Har kjempet godt dere også. Laget en kjempe grundig og god aksjon, men dessverre fikk vi litt lite ut av den. Men dette kan ikke du klandres for :) Keep up the good work!

17.Antivirus
Antivirus ja. Hva skal man si? Hadde vel ikke hørt så alt for mye godt om deg føre du kom inn i Aristo, men for en måte å motbevise ryktene på!! Du er jo en helt utrolig hyggelig fyr, og en god TW spiller. Du har kjempet godt både deffensivt og offensivt. All respekt til deg. Du var også med på å redde RV kontoen, og der gjorde du virkelig en god jobb. Hatten av for deg!

18. Jehova (Syrogen)
Ja, Are sitter vel her. En av lederne i SHIP/1814/DD. Har kjempet greit fra deg. Du har jo faktisk helt identisk ODA som ODD, og det beviser at du både har fått litt juling og gitt juling. Kan heller ikke ha vært helt lett å være leder for den siden av krigen som taper, så bra jobba forsåvidt.

19.Donau
Donau, Marius og en til? Gode spillere som sitter her. Har litt byer over alt, samme som meg <3 Men har jobbet godt fra det utgangspunktet de har hatt! Dere får dere bare bedre cluster/byer hvis ikke jeg har sett feil ;) Men fortsett som dere gjør gutta!

20.Nightroon
Ja, kjenner ikke folka som sitter her. Men har kjempet litt mot dere i det siste. Dere har kjempet litt for byene deres, men ikke alt for godt, føler jeg da. Men skjønner at folk har gitt litt opp. Har sett lite til dere tidligere i verden også, men kan ha noe å gjøre med posisjon å gjøre også.

21.Redigo
Egen konto. Men kan nevne at Sivert har kommet inn her :) Så han har vært et friskt pust på kontoen. Fint å ha noen å diskutere å snakke med :)

22.Emilknutsen
Emil har liggi voldsomt lenge i safezone, men fått seg et par front byer nå. ODD her er faktisk latterlig lav, men akkurat det kan ikke du noe for. Prøv å adle deg flere front byer nå i sluttfasen emil! Men ikke gå forbi meg på rangstigen da ;)

23.Locktout
Ex halnoe. Sett lite til kontoen, mest pga posisjon. Har adlet MASSE bb-byer, og innadlet endel. Har tatt en eneste by av Aristo, og det er LENGE siden nå. Reagerte ikke alt for bra etter stuntet til abobil, men reddet seg litt inn igjen. Kommer vi igjennom på hovedbyen din?

24.Jan99
VELDIG lav ODD, pga posisjon. Ikke alt for stor ODA heller dessverre, den burde vært endel høyere for at den skulle veid opp for lav ODA. Usikker på om det er flere enn Jan som sitter her, men Jan er iallefall den eneste jeg veit om her.

25.cid the king
Sett lite til kontoen dessverre. Byene ligger litt spredt så kan ha noe med det å gjøre. Litt lav total OD, 39 plass totalt er litt dårlig iforhold til å ligge på en 25 plass. Det synes jeg iallefall.


Vil takke 4PLAY/SHIP/1814/DD for en god fight til tider, men den beste stammen vinner til slutt ;)

Til slutt vil jeg ære alle medlemmene i Aristo og Aristo som stamme! :) Aristo har bestått så sykt lenge, og bare det sier litt om stammen. Fienden har byttet navn og ledere i det uendelige, men vi har bestått som et fjell!
Det har vært en ære å spille med dere og håper jeg treffer MANGE av dere på seinere verdener. Dette er første gang jeg vinner en verden og å vinne med dere er helt vilt! Aristo 4 life <3

-Ruben
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
God liste, Ruben! :)

Liten kommentar dog.

Dere fra ex ORM er noen kjempe folk, så skjønner ikke helt klagene fra SHIP/1814/DD og den gjengen der. Keep up the good work!
Tenk deg litt om.. Dere synes dem er kjempebra osv, mens fienden deres er uenig. Er det egentlig så uvanlig? Det beviser vel bare at jeg hadde rett hele tida, at ORM var skap-Aristo hele veien.
Uansett, Aristo fortjener seieren på v21, dere var mye bedre som stamme, selv om SHIP/1814/DD (Kjært barn har mange navn) også hadde enkeltspillere som hadde fortjent bedre.
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Redigo;374092 [B skrev:
15. Eliminator[/B]
Fredrik heter vel du som spiller her. Du har kjempet godt fra deg og ledet 1814/DD godt, helt frem til situasjonen med Tirpitz synes jeg. Her reagerte du ikke på en måte som en leder skulle/burde gjort, men mennesker er ufullkomne, så kan jo skjønne at du reagerer litt. Du er vel en av de få som fortsatt kjemper litt på den andre siden av krigen :p


Ikke jeg som sparket Tirpitz. Hva jeg slengte med leppen den veien etterpå har jeg ingen anger for.
 

DeletedUser

Guest
Haha, det var mitt verk.
Og nå som jeg har hatt litt tid å reflektere på den avgjørelsen, så kan jeg meddele at jeg ikke angrer på dette en lite millisekund engang. En konto som ikke tåler motgang, fordi dem da "kan miste motivasjonen". En typisk konto som er god når seieren er sikra, men lite tæl når det kommer en bratt motbakke.
En konto som motarbeidet den ledelsen dem skulle være en del av, så klager dem på resultatet til den ledelsen dem var en del av etter å ha jobbet imot den. Det mildeste jeg har å si om den gjengen er: Søppel.
 

Redigo

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Ikke jeg som sparket Tirpitz. Hva jeg slengte med leppen den veien etterpå har jeg ingen anger for.

Skreiv vel heller ikke at det var du som kicka han? Gjorde jeg vel? ;)
Som jeg skreiv også, skjønner jeg at du reagerer. Men det var vel ikke den beste måten å reagere på som leder?
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Er det bedre å la illojale medlemmer, som lager dårlige unnskyldninger og motarbeider målene satt av ledelsen bak dems rygg, være i stammen da?
Synes Fredrik har vært for snill med dem i det offentlige jeg :) (det kommer sikkert som en stor overraskelse til dere alle :p )
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Er det bedre å la illojale medlemmer, som lager dårlige unnskyldninger og motarbeider målene satt av ledelsen bak dems rygg, være i stammen da?
Synes Fredrik har vært for snill med dem i det offentlige jeg :) (det kommer sikkert som en stor overraskelse til dere alle :p )

*host, host* UC og NV da?

Jeg lagde aldri noen dårlig unnskyldning og/eller motarbeidet ledelsen. Jeg bare forlot stammen.
 

Redigo

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Skal vel sies at du bare hjalp deg selv og ingen andre heller da. Tok byer fra fienden som du "gav" til fienden rett etterpå. Illojal var du iallefall..
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
minst 50 % av TW-spillerne har per dags dato i såfall vært illojale. Og på v21 er det vell en hel haug som er det også? Siden det ble laget utbryterstamme fra Aristo? Men det er kanskje greit når dem gikk tilbake igjen da? Eller?
 

Redigo

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Nå var det vel bare en som hadde jugd og lurt med seg folk over da. Men dette veit jo ikke du noe om, da du ikke spiller her. Aldri vært illojal selv, og dette har jeg aldri vært pga. jeg har visse moral normer og prinsipper jeg rett og slett ikke bryter.
 

DeletedUser

Guest
Så da er dem ikke bare illojale, dem er også lettlurte fjols?
Dette er tatt fra dine ord og ikke nødvendigvis min mening :)
 

Redigo

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
IKKE illojale, men noe lettlurte kan det hende de var. De ordene du bruker er ikke mine, men dine egne.
Da heller ikke du spiller på denne verdenen så føler jeg heller ikke at du kan uttale deg her..
 
Topp