Topp 25 - Spillere

DeletedUser

Guest
Det var kanskje ikke ordrett, men det var lett å tolke det dithen.
Så å forlate stammen for å bli med på en utbryterstamme er ikke illojalt? Snodig definisjon du har på å være illojal da..
Kanskje du kan gi oss din definisjon på å være illojal innen TW, så vi kanskje unngår misforståelser i fremtiden? :)

Selvsagt kan jeg og andre uttale oss på slike generelle tema som dette. Og selvom vi ikke er enige med deg, så har vi rett til å skrive her vi også vettu :)
Kan du ikke heller besvare et par av spørsmålene som kom frem da, istedet for å kaste oss ut av diskusjonen?

Jeg kan samle opp det jeg føler du bomma litt med å besvare:
Er ikke alle som bytter stamme illojal?
minst 50 % av TW-spillerne har per dags dato i såfall vært illojale. Og på v21 er det vell en hel haug som er det også?
Siden det ble laget utbryterstamme fra Aristo? Men det er kanskje greit når dem gikk tilbake igjen da?
 

Redigo

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
spm 1. Spørs situasjon. Tirpitz bytta stamme f.eks. De kicka han, han ble med i en annen stamme.
spm 2. Hvis det han sier er rett så er det vel en statistisk mulighet for at 50% av spillerne på v21 illojale..
spm 3. Ja det var greit, pga informasjon som kom frem etter det hadde skjedd og situasjonen rundt.

Sier ikke at dere ikke har rett til å skrive, men ikke til å kommentere denne situasjonen da dere ikke spiller her.
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Sier ikke at dere ikke har rett til å skrive, men ikke til å kommentere denne situasjonen da dere ikke spiller her.

Så når du prater om folk som har spilt her tidligere (der jeg er en av dem), så vil vi da ikke ha noen rett til å kommentere what so ever?
Jeg mener du er på bærtur her, Redigo..!
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
For det er ikke illojalt og planlegge å forlate sin leder igjen for å tape? Han har faktisk ledet dere hele veien ;) Dette var også satt i aksjon. Var vel også flere som skulle over, men dette ble stoppet før det gikk lenger.

hahaug Ble med 24th September 2015 - 11:06 1,342,467
Rubito8 Ble med 24th September 2015 - 11:06 476,264
Broiler Ble med 24th September 2015 - 10:07 1,749,178
Tirpitz Ble med 24th September 2015 - 10:07 1,529,021
erlend86 Ble med 24th September 2015 - 09:07 1,261,783
Galahad Ble med 24th September 2015 - 08:06 466,687
Donau Ble med 24th September 2015 - 05:06 1,119,615
wannabezz Ble med 24th September 2015 - 05:06 1,229,296
Ignorance Ble med 24th September 2015 - 04:07 1,600,814
Oxcyder Ble med 24th September 2015 - 04:07 1,475,694
Mr. Bobil Ble med 24th September 2015 - 04:07 3,188,769



Du hadde kanskje ikke stått opp enda? ;)
 

DeletedUser

Guest
Men det er jo greit å kunne være selektiv på hva som er moralsk galt og ikke, gutter. La ham være i fred! :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg ble med Aristo igjen, etter jeg så hva som var galt :) Skal ikke skje samme feil som skjedde I 1814/DD.

Uansett. Jeg sitter igjen på vinnersiden på grunn av idioti I DD/1814. Ikke min feil at jeg var på ferie, og det samme med Eirik. Og at jeg først takket nei til Aristo, og heller velger å leve med uenigheter sier vell mer om at jeg er en lojal spiller enn dere som kicket meg for å ha kjempet mot Aristo siden dag én. Nå er jeg lojal til Aristo. Sånn er det bare. Så ikke kom her å si noe annet, dere ødela v21. Ikke bare for dere selv, men for alt vi hadde bygget opp I månedene før.
 

DeletedUser

Guest
Jeg ble med Aristo igjen, etter jeg så hva som var galt :) Skal ikke skje samme feil som skjedde I 1814/DD.

Uansett. Jeg sitter igjen på vinnersiden på grunn av idioti I DD/1814. Ikke min feil at jeg var på ferie, og det samme med Eirik. Og at jeg først takket nei til Aristo, og heller velger å leve med uenigheter sier vell mer om at jeg er en lojal spiller enn dere som kicket meg for å ha kjempet mot Aristo siden dag én. Nå er jeg lojal til Aristo. Sånn er det bare. Så ikke kom her å si noe annet, dere ødela v21. Ikke bare for dere selv, men for alt vi hadde bygget opp I månedene før.

Den største feilen med 1814, var at jeg stolte på deg og din konto. Den tabben gjøres aldri igjen, slapp av :)
 

Redigo

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Så når du prater om folk som har spilt her tidligere (der jeg er en av dem), så vil vi da ikke ha noen rett til å kommentere what so ever?
Jeg mener du er på bærtur her, Redigo..!

Lenge siden jeg har vært på bærtur dessverre. Er vel helt tilbake til 2005 når besteforeldrene mine hadde hytte, så har nok ikke vært på bærtur siden da.

Ordene mine blir jo dratt helt ut av sammenheng, dere kan kommentere så mye at dere begynner å grine for min del, jeg bryr meg ikke. Men mener det blir feil av dere å kommentere og si hva som er rett og galt i en situasjon dere rett og slett ikke har peil på.

I henhold til spørsmålet til eliminator her, så hadde jeg snakket endel med bobilen, og bestemte meg rett og slett for ikke å bli med over. Største grunnen var kalep og resten av DD gjengen, men skal ikke begynne å rippe opp i det igjen her.
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Du skal ikke rippe opp i noe som ganske nylig har skjedd, men du skal rippe opp i det som skjedde for mange måneder siden? :)
 

Redigo

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Har snakka nok om det med kalep, og snakke direkte med de også. Grunnen til at jeg ikke ville være med i stamme med DD folka er pga de ikke skulle få en gratis seier. Og generelt stoler jeg ikke på folka der. Så er ikke noe som nylig har skjedd, så det så.
 

Destructere

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
83
"Dere gjore ditt" "Dere gjor datt". Folk gjør dumme ting hele tiden. Vi er ikke perfekte og tar avgjørelser som ikke alltid er helt logiske. Ting kan også ses ifra forskjellige synspunkter og vinkler da det kommer an på personen som ser dette så stopp å krangle på top 25 tråden og bruk de små tastatur fingrene deres til å mekke en ny liste! (love):D
 

Destructere

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
83
Får vel mekke en da. Sa jo at jeg skulle fikse når jeg kom på lista, men hadde nå håpet det skulle skje før verden var over x)
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Fin liste dette, Redigo! Når det gjelder illojaliteten folka her snakker om, så kan jeg jo si såpass at det ble plantet informasjon om at jeg som leder var illojal, og det av en annen i ledelsen som ingen hadde grunn til å mistro. At alle kom tilbake 3 minutter etter at jeg oppdaget hva som hadde skjedd, og fått fortalt min versjon av saken tyder jo på at folka her er lojale så det holder. :)
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Dårlig lojalitet om man tror på det en person sier uten å engang spørre den det gjelder?

Hadde man hadd full lojalitet hadde man i allefall spurt begge sider, før man buset ut av stammen.
 

DeletedUser

Guest
Dårlig lojalitet om man tror på det en person sier uten å engang spørre den det gjelder?

Hadde man hadd full lojalitet hadde man i allefall spurt begge sider, før man buset ut av stammen.

Var vell akkurat sånn Robert og Eliminator gjorde med meg det (giggle) Ingen sure minner!
 

DeletedUser

Guest
It was all me.

Og etter mange brutte løfter, 0 OD-økning, IAP med fienden og generelt lav tillitt til deg/dere og enda mindre tålmodighet, ble det eneste rette å sparke den illojale baken din ut.

Før dannelsen av 1814, som du var en av 3 hovedaktører til å skape, hadde vi 2 valg.
1: Vi kunne fortsette som før. UC ville spist opp østfronten sakte, men sikkert(trenden var ikke akkurat i vår favør der borte..).
2: Vi kunne forsøke å få UC og NV over til en stamme hvor vi ble kvitt litt dødkjøtt som ikke var spesielt aktive samtidig som vi fikk røret opp litt liv på v21. Haken var at hele poenget var å ta ORM.

Det var egentlig hele poenget, siden jeg, UC og NV ikke kunne fordra at dem satte krav på krav, og samtidig nekta å vike en tomme da det kom diskusjoner dem var uenige i. Lite var jeg klar over at Eliminator var den eneste kontoen som var i front der som var skikkelig motivert for oppgaven.
Vi var i mindretall så godt som hele veien, og da trenger man ikke være romforsker for å skjønne at vi må ha alle mann på pumpene om vi skulle snu dette å vinne. Det inkluderte deg og din konto, om du noen gang lurte på det. Det ville vært enklere å forholde seg til din motstand om du var åpen og ærlig om at du ikke ville angripe ORM. Men istedet lovet du gull og grønne skoger, noe som selvsagt aldri skjedde..

Uansett, hadde vi ikke dannet 1814, så ville vi nok fått de ca 100 nukene fra UC i trynet på østfronten. Vi hadde ikke sykt mye deff.. Eller vi hadde sikkert noen som bare ruget på deffet sitt, men det er umulig å vite nøyaktig. Vi ville sannsynligvis tapt Storebror først der borte. Selv med mye deff, aktivitet og defensiv kvalitet, så hadde nok nukene malt Storebror sønder og sammen med tida til hjelp. Ikke var vi særlig gode på KV heller, så jeg anså aldri alternativ 1 som noe vinnersjanse. Eller hva tror du/dere?

Da var det i realiteten kun 1814 som altvernativ, men med folk innad som jobbet imot, så ble det en umulighet jeg ikke forutså.
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
It was all me.

Og etter mange brutte løfter, 0 OD-økning, IAP med fienden og generelt lav tillitt til deg/dere og enda mindre tålmodighet, ble det eneste rette å sparke den illojale baken din ut.

Før dannelsen av 1814, som du var en av 3 hovedaktører til å skape, hadde vi 2 valg.
1: Vi kunne fortsette som før. UC ville spist opp østfronten sakte, men sikkert(trenden var ikke akkurat i vår favør der borte..).
QUOTE]

Jeg vil bare kommentere denne siden jeg føller at folk ikke helt så hva som skjedde i tiden før UC/NV byttet side, sirka fra 1 måned før UC/NV byttet side så gikk Aristo fra 55% verdensdominanse å helt ned til 45% verdensdominanse.

Oppsummering. på 1 måned gikk aristo ned 10% verdensdominanse og det føre UC/NV byttet side.
Men ORM var en viktig brikke mot Aristo for dem adlet konstant Aristo byer og svekket Aristo mye.

jeg tror faktisk at Aristo hadde tapt selv med NV/UC på laget. men da dem byttet side så ble folk forbanna/ga faen, å bare pælmett hundreviss av nukes i sinne for å øddelege NV til å starte med, dette drepte jo moralen dems med engang og dem valgte å gå grå ganske fort.

jeg satt å forsvarte meg 1-2 ukers tid mot konstant adlingsforsøk og massiv nuking fra flere spillere i Ship(jeg mistet 1 by på dette tidspunktet). så kom tiden for å ta igjen mot UC og der var det 0 interesse for å forsvare kontoen(første 24T drepte jeg vel sirka 50 fulle nukes i forsvar).

og med de 2 kontoene borte og ORM på Aristo sin side så var løppet ganske avgjort.
 
Topp