Topp 25 spillere

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
limer bare inn top 25 no er for tidelig og si noe er bare slik at folk ser hvordan dag 1 så ut ^^ Så er me fort om 2 uker hvem som er igjen av det på topp 25 idag ^^

Rangering Navn Stamme Poeng Landsbyer Poeng per landsby
1 thomz97 JHC 167 1 167
2 Jim Henson JHC 167 1 167
3 surfender UnMa 166 1 166
4 Yeah First! 164 1 164
5 Babbotelli wqoeoq 163 1 163
6 Stiletto 162 1 162
7 Creo !Noob 161 1 161
8 cool story bro Yes 160 1 160
9 Oriental First 159 1 159
10 smilly23 T.U.D 159 1 159
11 haavardhelge SC 159 1 159
12 lucas66 158 1 158
13 Play For The Moment First 157 1 157
14 Virtuosi 157 1 157
15 Kate Upton 157 1 157
16 Izvan Sebe !Noob 157 1 157
17 failed abortion wqoeoq 157 1 157
18 Sinna Stian First! 155 1 155
19 Traktor UnMa 154 1 154
20 petter beste 154 1 154
21 Kim Jong-Il 153 1 153
22 nerd 2 152 1 152
23 perditas 150 1 150
24 redcsa c4re 149 1 149
25 Min Største Dualaccount 149 1 149
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
føler man burde lage topp 25 og ikke topp 10 lister når det ser ut til at det blir en såpass konkuransefull verden med utrolig mange gode og kjente spillere som stiller til start
 

failed abortion

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
73
Kjapp og tidlig liste kjenner ikke til de fleste navna

1 Babbotelli: beste folka

2 failed abortion: meg selv

3 cool story bro: sikkert god ukjent navn

4 Menneskesyn og Filosofi: med i banjo skjult medaljer, ukjent navn, men sikkert god

5 Marilyn Monroe: ukjent navn, men tror folka er gode

6 Yeah: En av de 5 første til 10k ranet så ikke noe dårlig spiller det her

7 Magnar: Mange sier at dette er nicehunter, men har hørt at det ikke er det. Tror faktisk nicehunter er lengre nede enn top 25

8 smilly23: vet ikke hvem det er har ikke farmet 100 ganger enda så vet ikke.

9 Creo: Creo er creo alltid god.

10 Jim Henson: Snakket litt med han virker god, men usikker på om han skal spille seriøst.
 

MadCrox

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Sa du ikke at du var enig om en topp 25 liste? Også lager du en topp 10 liste med stikkord. :hmm:
 
Sist redigert:

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
får ikke redigert det desverre. Skuille nok skrevet topp 25 ja. ANyway er bare og lage en ny post eller og skrive topp 25 lister her ^^
 

MadCrox

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Bare å fortsette denne tråden med topp 25 lister...

Den som lager topp 25 liste idag får ryktepoeng fra meg! (happy)
 

DeletedUser

Guest
#1 Babbotelli - Har fanget gullsnuppen og fått kanskje den heftigste startposisjonen en kunne tenke på om kvelden. Spillerne på kontoen har utnyttet dette bra og har en solid ledelse. Uten tvil de som sitter med Dagens Raner i dag.

#2 failed abortion - Har startet bra, har ikke troa på denne spilleren i lategame.

#3 cool story bro - En spiller jeg ikke har kunnskap om enda, men utifra nicket sitter det en/flere spiller(e) som ser frem mot runde hvor de blir å chille, samt spille litt seriøst.

#4 Menneskesyn og Filosofi - Vet ikke noe om denne kontoen, men en av de tror jeg har Menneskesyn og Filosofi som valgfag.

#5 Yeah - Er noe kjent med denne kontoen. Ser ut til at vedkommende har fått en fin start, men var ikke veldig aktiv i natt. Kan være ødeleggende.

#6 Magnar - Magnar? Ikke Magnar? Jeg vet! Han er i stammen min. Kontoen har fått en fin start og har en lys fremtid slik jeg kan se det!

#7 Jim Henson - Sovna, som spiller så fint sa. Mine penger går på at Magnar & co spiller her. Kan gjøre en bra runde. Har fått en fin start.

#8 Marilyn Monroe - Vet ikke noe om denne spilleren, men h*n er da inne på topp 10. Godt jobbet! :)

#9 smilly23 - Helt ukjent for meg, sorry.

#10 Play For The Moment - Lasse <3 Kjernekar tvert igjennom. Har troen på deg, stå på!

#11 Kate Upton - Tydelig fakenick, har bare ikke funnet ut hvem som sitter her enda, men spilleren kommer til å bli en trussel senere på serveren.

#12 flippsider - Aldri sett før, ikke hørt noe om deg heller.

#13 redcsa - En spiller som alltid hevder seg i toppen i start-ups, men faller så av, tror det samme skjer her.

#14 Stiletto - Var på toppen av rankstigen i natt, vet dog ikke hvem det er.

#15 Creo - En kjent spiller fra blant annet v14, blir spennende å følge med på deg. Du/dere vil bli en trussel.

#16 Oriental - Forferdelig noob! Gjort hårreisende feil så langt. Har ikke tro på denne spilleren. Har en nice profilbilde da.

#17 Tycoona - Et nick jeg har vært borti før, men gjenstår å se om dette er din type verden.

#18 - Sun Tzu - - Forventer store ting fra denne kontoen. Tidligere vinner av HP. Skuffende 18. plass så langt!

#19 Izvan Sebe - Vet ingenting om deg annet at du har premium konto.

#20 King of Defence - Tydeligvis en deffkonge, Mikkel?

#21 NewGeneration - Du har fått en ok start, legg litt mer tid ned i denne runden, så kan du sikkert gjøre deg merkbar.

#22 Tirpitz - Sovna fra rank 1 xD

#23 Fullmetall Antartic - Skuffende plassering på ranken med tanke på mulighetene for farming!

#24 Lord Rahl - Han har da en stamme da :)

#25 ***K2*** - Roger, kan om han vil.

Sorry for lite utfylte kommentarer, men verdenen har ikke var i ett døgn en gang. Legger også til at topp 25 kan ha endret på seg etter jeg laget listen.
 

failed abortion

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
73
Lager ny liste fordi det er top 25 så her kommer den plz ikke no flame (yes)

1. Babbotelli her sitter det 2 staute karer som lett har dagens raner og lett kommer til å vinne verdenen sammen med stammen.
2. failed abortion her sitter jeg
3. cool story bro Rank 3 foreløbig så her sitter det uten tvil en god spiller iallefall i startup. Litt usikker på hvem som sitter der.
4. Jim Henson Her sitter iaf en veldig god spiller som jeg ikke velger å nevne som alltid har med seg et par dualer :D
5. Menneskesyn og Filosofi Ukjent navn for meg, men tipper det er en god spiller her
6. Magnar Her sitter Magnar, ikke nicehunter men Magnar. Har hørt han er god så tror vi kommer til å se han framover
7. Yeah God startup spiller det her, var ganske rask til 10k, men usikker på hvem som spiller her.
8. Marilyn Monroe Gjort det bra i starten, men har faktisk endel ODA så det skjønner jeg ikke.
9. Play For The Moment Ukjent for meg, men har gjort det bra i starten.
10. Kate Upton En av de første til 1k plyndringer det er jo en prestasjon i seg selv
11. Stiletto Var top 5 meste parten av igår men er nå på 11 plass, men er ganske sikker det sitter en god spiller her.
12. smilly23 Ukjent
13. King of Defence også ukjent, men er god i forsvar tydeligvis
14. redcsa redcsa er en god spiller og viss personen/folka spiller seriøst vil vi ser mer av dem senere.
15. flipsider ukjent navn for meg
16. Oriental Tror jeg vet hvem som spiller her, men vil ikke si noe for er ikke helt sikker, men om jeg har rett er de gode.
17. ullmetall Antartic Gode folk her selvom nattdualene svikter, han kommer nok opp til top 5 veldig snart for spilleren er jævlig god.
18. Lord Rahl Han kaller seg lord, men vi får se hvor bra han gjør det.
19. Tirpitz gode spillere her, men hadde ikke stolt på dem om jeg hadde vært dere.
20. Lord Tyrion Jeg liker game of thrones så håper tyrion er god
21. tycoona Hørt spillerne er ganske gode her
22. Creo er god/gode usikker på om fler spiller her, men spiller de seriøst vil vi se mer av dem
23. error15 ukjent, men gjør sikkert en del errors
24. cookiedude ukjent
25. Trixx ukjent, men har en følelse av at folk liker å ende navnene sine med 2 xer :D
 

Error15

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Nicket er kanskje ukjent, men det er kun fordi jeg ikke har brukt det på noen år.
 

DeletedUser

Guest
(party) (party) (party) 1 Babbotelli TBD 660 1 660 (party) (party) (party)

Kommentar:

Her spiller altså selveste Babbotelli med venner. Under det svært kreative nicket skjuler det seg to veldig gode spillere, Herman og Marius.

Herman er det jeg lenge har kalt en eksellent oppstartspiller. Jeg la først merke til han på HP-runde 16. Der var han veldig rask ut av startblokken og lå lenge som rank 1. Dessverre falt han lett av mot midtgame under press av Tornerosee (min venn Gjermund :*) og 3Hot3Handle (Niko) som senere vant runden. Etter dette hadde Herman en veldig solid oppstart på v21, der han kan skryte av å vært innom topp 3. På v22 slo han igjen på stortromma i oppstarten og lå etablert på topp 10 stort sett gjennom hele early-game. Begge verdene falt han av forsåvidt tidlig, så han har fortsatt til gode å vis at han kan holde ut hele serveren og vinne. Kanskje dette er serveren der han gjør det?

Nå spiller han på –Coller v23 (der han er rank 5 atm (clap)) og Djinn med Magnar der de sloss mot overmakten i KoD. Alt i alt en svært solid spiller, pass opp.

Marius vet jeg ikke like mye om, men av inntrykket jeg har fått av han er det en veldig god spiller. Han spiller for øyeblikket på Abelsen95 v22, Storebror v21 og Peligroso v23. Solide kontoer alle 3 altså.




(party) (party) 2 failed abortion TBD 578 1 578 (party) (party)

Kommentar:

failed abortion i dag klokken 20:42
- hvem er du/dere, hvem spiller på kontoen? Jeg er solo på kontoen Fredrik aka failed abortion

- hvilken erfaring har du/dere, hvor har dere spilt før? Har spilt det meste med mye pauser fram og tilbake. Vunnet V19 og V20. V18 spilte jeg på mary kay noe jeg ikke er stolt over, v19 på simon helberg med Magnar og et par andre, v20 på perfect art fullførte egentlig ikke verdenen men spilte på den fra rundt 100 poeng til 100k så sluttet jeg men har passord og alt. V21 spiller jeg på Elimin@tor sammen med en annen legende jeg liker å kalle Freddy j, så er det v23 igjen hvor jeg spiller på failed abortion.

failed abortion i dag klokken 20:43
Glemte 2 spørsmål

- hva er målet med denne HP-runden for deg/dere? Vinne med stammen og komme top 3 sammenlakt

- tanker generelt om serveren. Elsker instillingene til jato link han skal få creds, det eneste jeg misliker er pakkesystemet. Og eneste premium funksjonen jeg savner er bytte ress med seg selv som er dritt digg når man skal kjøre på med lk 24/7 :)

Har ikke hatt så mye med Fredrik selv, men fra det jeg har hørt av andre er Fredrik en topp topp spiller. Så ut ifra det har jeg store forventninger til denne kontoen, så lykke til Fredrik, ikke skuff meg nå ;)




(party) 3 cool story bro Ctrl 504 1 504 (party)

”Ingen anelse, får ikke noe svar her. Kan eventuelt redigere det inn om det dukker opp noe svar i innboksen iløpet av dagen.”




4. Jim Henson Dik 489

Kommentar:

Dette er en konto med to av tw`s største noobs ifølge dem selv. Her spiller da Jim Henson og Kermit the Frog.

Om seg selv kunne de si så mye som.

- ”Vi er nye innfor TW helt uerfarne noobs. Ikke regn med oss (y)

Og bli adlet for første gang

gøy server helt til jeg så babbotelli sitt område

vi er noobs og liker kake”

Så watch out, to noobs som liker kake, en killer duo i mine øyne. Selv om de ikke ser det selv.




5. Yeah First! 478

Kommentar:

”Ingen anelse, får ikke noe svar her. Kan eventuelt redigere det inn om det dukker opp noe svar i innboksen iløpet av dagen.”




6. Play For The Moment First 474

Kommentar:

”Ingen anelse, får ikke noe svar her. Kan eventuelt redigere det inn om det dukker opp noe svar i innboksen iløpet av dagen.”




7. Menneskesyn og Filosofi Banjo 468

Kommentar:

Menneskesyn og Filosofii dag klokken 13:51
- hvem er du/dere, hvem spiller på kontoen?
Jeg er hermann 18 fra trondheim og jeg spiller alene

- hvilken erfaring har du/dere, hvor har dere spilt før?
Jeg har spilt en god del, startet vel på world 80, deretter 22, classic som var og nå denne. Jeg har hat 3 forskjellige navn Sylthee, Lord Kurt og nå Menneskesyn og filosofi. på World 22 var jeg med i PMS og kjempet, var op sånn ca 18. plass. Jeg gikk vel egentlig lei og gidde byene mine til The mountain som er mine irl venner.

- hva er målet med denne HP-runden for deg/dere?
Vi i stammen banjo, håper på å fortsette å ligge på den plassen vi ligger på. Satser jo på seier da:)

- tanker generelt om serveren.
Serveren er veldig liten og masse barbs, noen kjente navn, noen mindre kjente.

- alt annet du føler er relevant å nevne om kontoen din/deres.
..

Virker som en spiller som vet hva han gjør. Kan bli svært spennende her.




8. Marilyn Monroe Banjo 455

Kommentar:

Marilyn Monroei dag klokken 13:46
Mathias Ydstie, tr heim.

Jeg spiller alene på denne kontoen.

Begynte å spille på v22. Snakker med Veteraner som, LEONARDO DICARPRIO Daglig, så det er sånn jeg lærer.

Målet er å ha det gøy og knuse noobs sammen med mine søte stammemedlemmer.

Slike "fast servere" er mye bedre, og her kan man ikke jukse seg frammover med pp heller. Så det er positivt.

Virker som en trønder (enda en?, begynner å bli lei alle trønderne på .no, de er jo sånn 90% av .no`s spillerbestand) som er ny i spillet. Men ikke undervurder Mathias av den grunn, han går nemlig i lære av selveste LEONARDO DICARPRIO!




9. Magnar First 446

Kommentar:

Hvem spiller på Magnar? Ingen ringere en Magnar selv!

I PM`en til meg kan Magnar si følgende, han beskriver seg selv som en OK spiller som har spilt her og der. Målet med serveren er å ha det gøy, kanskje snike seg inn på topp 25 (det har du vel allerede klart, gratulere!) og bite seg fast der til serveren er over.

Ellers så kan Magnar si at han liker serveren ” Liker serveren med spennende innstillinger, hadde vært kult med en stor krig til slutt istedenfor at den bare dør ut av allianser og tull!”

Hint hint, Utopia v20 og PMS v22? Shots fired fra vår kjære venn, Magnar.




10. Stiletto 430

Kommentar:

Her spiller selveste Lars!

Dette var hva han hadde å si om seg selv.

https://gyazo.com/0b634b36feb83adc38fe54fe2f3b0395

Er plassert langt nord, nesten mot rimmen. Har skjult prestasjonene, men kan nok tenke meg at han som mesteparten av spillerne på topp 25 har lagt ned en helt grei innsats på farmefronten. For øyeblikket er Lars uten stamme, blir spennende å se hvor han ender opp!




11. Kate Upton Ctrl 429

Kommentar:

Kate Uptoni dag klokken 13:47
hey sweety<3 on this account plays the super hot model Kate Upton,(google me if u dont know me;) my experience on tribelwars are close to nothing, but i hope ill be able to charm my way to vicotry and rank 1 on this hp round<3 i think this server is close to perfect<3 dont forget to mention that i got the best tits on hp18<3 good luck with ur list<3

kate

Dette var svaret jeg fikk, men etter flere trussler og mye diskusjon fikk jeg noen navn.

Kate Uptoni dag klokken 14:49
okok, sig, jokke og niko. thats it,. its official

Så da sier jeg det samme, det er offisielt. Sig, Jokke og Niko på en konto er en dødelig trio. Trenger ikke å gå inn på hver enkelte da de fleste sikkert vet hvem dette er fra før.

De er plassert et godt stykke sør, og som alle andre er de omringet av masse gråbyer og har få spillere i området. Lover godt.

Stammen de går for er Ctrl, og med Joakim som grunnlegger der kommer det nok til å smelle. Allerede rank 2 på stammerangeringen, potensialet er stort.

Plyndrer (Sølv - Nivå 3)
Plyndre andre landsbyer for ressurser 1.000 ganger.
________________________________________

Raner: (Bronse - Nivå 2)
Farme en total på 10.000 ressurser.

Virker som gutta farmer godt også! (dette var fra imorgen tidlig når dette var imponerende, virker som de var en av de første til plyndrer sølv blant annet)






12. King of Defence 424

Kommentar:

Nok en spiller uten stamme.

På kontoen har vi to spillere som er ny til tribal-wars, velkommen skal de være!

Dette var hva de hadde å si om seg selv.


- King of Defencei dag klokken 14:44
Vi er to ungdommer på denne kontoen, og vi er best.

Vi har aldri spilt dette før, så dette blir vel den første "serveren"? Virker som et lett spill ihvertfall, så dette blir kos ^^


Målet vårt er å vinne ofc. What else?


Hvis der er noe mer du trenger å vite, bare til å spør.

Hilsen den beste duo'en i verden.


Bare glem diskusjonene om tw`s beste duo, for den duoen sitter på King of Defence! Navnet røper vel endel også, regner med gutta her er defensive mestere som kjører den safe 90% def - 10% off metoden som vi alle elsker!




13. Trixx NN 419

Trixxi dag klokken 21:49
yo!

Navnet er Vladi, ein russer som bor i Stavanger ;P Jeg var med på å vinne med Teemo som Glede i v15...etter v15, tok jeg en lang pause, fram til nå...kom tilbake akkurat når denne runden starta, så da tenkte jeg "hvorfor ikke?"...nettopp ferdig med eksamenene så når er det fritt fram for litt kjekke ting ^^ Målet her er da å vinne, men spørs om jeg klarer det her, mtp at jeg har glemt en god del...satser på at jeg kommer inn i det ^^ men er mest her for å være sosial...serveren virkerhelt topp! fantastiske instillinger, men jeg føler meg veeeeldig uheldig mtp barbarbyer rundt meg...ser at de som er på toppen har en grei klynge rundt seg, mens jeg er tom for alle ressurser og må langt for å hente mer...ellers, kjekt med top 25! stå på! :D

Virker som et nytt og morsomt pust til de ellers faste fjesene på .no serverne. Lykke til Vladi!




14. redcsa c4re 418

Kommentar:

På redcsa har vi Adam 19 år. Han har spilt tw i fantastiske 7 år, imponerende Adam! Han har spilt mye på .uk og .no, samtidig som han er en erfaren speed spiller.

Under redcsa nicket har Adam gjort mye bra. Nicket stammer helt tilbake fra v1 og har vært med på de fleste servere til nå, imponerende. Virker though som en startup spiller, og har hatt en tendens til å dette av jo nærmere mid-game man kommer. Kanskje snur det nå? Vi får se, jeg har ihvertfall troen på Adam, virker lovende ut.

Målet for denne HP-runden for Adam er å komme på topp 10, lykke til Adam.




15. smilly23 T.U.D 418

Kommentar:

smilly23i dag klokken 14:11
Jeg er en dame på 32 år som nå har valgt å ta opp igjen spillet her. Har erfaring fra tidligere værdener og spiller sammen med søsteren min tycoona. Vårt mål er å vokse oss store å kjempe side om side her.


Sier meg dessverre ikke så veldig mye. Ser ihvertfall ut til å kunne sakene sine godt, og siden du tar med din søster tycoona får jeg vel også nevne henne også.

Kommentar:

Tycoonai dag klokken 14:38
- hvem er du/dere, hvem spiller på kontoen? Jeg er ei dame på 33 og har alltid vart Tycoona , men for de some kjenner meg Tyc

- hvilken erfaring har du/dere, hvor har dere spilt før? jeg startet opp for over 6 pr side , men har vært en del av og på .

- hva er målet med denne HP-runden for deg/dere? For meg er det å spille å ha det gøy . Kanskje prøve å hold meg blant de ti beste eller vinne som jeg regner med at all vil . Også ha det gøy med min søster smilly23som har så langt gjort det bra selv om hun har kanskje ikke så mye erfaring som mange andre her .

- tanker generelt om serveren.: Jeg elsker servere som dette , raske og med litt prøveøser . Jeg tror nok her er hvor de beste av de beste kan utmerke seg . Bare synd vi ikke kan ha mer en tre i en stamme .

- alt annet du føler er relevant å nevne om kontoen din/deres. : Bhaaa... skal spørre vanskelig også da . Ikke mye anna en at jeg personlig er her for å ha det gæ , lære litt og kanskje få noen nye bekjente under vise.

Virker som en veldig erfaren spiller. Kontoen stammer helt tilbake fra v1, så dette er en spiller som har vært med i gamet lenge. En konto jeg virkelig har troen på, virker å beherske flere sider av spillet, og med riktig motivasjon kan hun gå langt. Morsomt at vi har med oss litt kvinnfolk på .no serverne også, velkommen tilbake!




16. Tirpitz !Noob 416

Kommentar:

På Tirpitz spiller Sindre, den kule Sindre! Ikke han wannabe`en som kaller seg agentsicer47. Her er det snakk om MadCrox Sindre.

Gikk rykter om at han var rank 1 ei stund igår, uheldig vis gikk han på en klassisk tw-smell kalt søvn.

Sindre spiller for øyeblikket på tirpitz kontoen på v21 og v23. Begge steder gjør han det helt brukbart til å spille solo i mine øyne.

Han har vunnet v19 på FalckKiller69 og v20 på vixen, begge kontoer jeg ga opp og ga videre til Sindre. Begge var også så og si vunne verdener, så jeg vil si at Sindre kan takke meg for de to seierne ;*

Alt i alt en veldig god spiller som jeg har mye positivt å si om, morsom og hjelpsom, fin fyr å ha med å gjøre.




17. flippsider SC 411

Kommentar:

”Ingen anelse, får ikke noe svar her. Kan eventuelt redigere det inn om det dukker opp noe svar i innboksen iløpet av dagen.”




18. Fullmetall Antartic TBD 405

Kommentar:

Ryktes at det er bare noobs på denne kontoen. Jeg er også inne her og sjekker fra tid til annen bare fordi jeg ble lovet at jeg ikke trengte å spille så mye selv.




19. Creo !Noob 403

Kommentar:

Creoi dag klokken 19:24
Okei jeg heter Markus og spiller solo.
Jeg har splt tw lenge. Vant min første verden på v14 hvor jeg endte på rank 11. Har i ettertid vært innom spoonman på v16 hvor den kontoen endte på rank2.
Startet opp stammen Power på v18, som senere ble til ODA som nå den dag i dag har vunnet v18.
Var med i BAM! på v20 hvor jeg spilte på Ras Al Ghul.
Nå spiller jeg på spoonman på v22 hvor vi er overlegne på OD og ligger på rank 4.

Søk gjerne opp navna på tw-stats så får du utdype litt mer selv.
Kommer ellers fra Trøndelag og er intresert i fotball. (spilte kamp i dag faktisk)


Lykke til med lista!

Creo Markus vet vel de fleste aktive tw-spillere hvem er. Fordi som ikke vet kan jeg oppsummere han kort, fantastisk god spiller, en av de bedre på .no og er nok en av de mest aktive spillerne du får tak i. Rett og slett kvalitet på øverste hylle!




20. Oriental First 400

Kommentar:

https://gyazo.com/8685acde9e97ab48a85c91dd9b25e309

Ikke så mye å hente ut av det der utenom det som nevnes, virker som en gammel spiller som har vendt tilbake.

Prestasjoner er også skjult, men tipper nok den farmes en god del her. Er plassert langt i nord, nesten med rimmen, ligger veldig aleine og har så å si ingen aktive spillere i nærheten.





Flere en det her tar jeg ikke pga store endringer blant de 5 siste på topp 25 siden jeg skreiv lista. Kommer også en oppdatering med „Spillere utenfor topp 25 å se opp for“. Så se fram til det.

Håper folk setter pris på listen, tok meg endel arbeid. Så hadde satt pris på slike grønne dotter folk snakker så varmt om!

Tusen takk til alle dere som svarte så pent på PM`en jeg sendte rundt. Gjore det å skrive denne listen mye lettere, så takk, klapp på skulderen til dere.

Listen tar utgangspunkt fra "Søndag 6. september kl. 21:15:11" og kan ha mange endringer til nå.
 
Sist redigert av en moderator:

Cool Story Bro

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Jeg prøvde å sende deg litt info fra oss, men du har blokkert oss for en grunn.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

I tried to send you some info from us, but you have blocked us for a reason.

-Jake
 

DeletedUser

Guest
Jeg prøvde å sende deg litt info fra oss, men du har blokkert oss for en grunn.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

I tried to send you some info from us, but you have blocked us for a reason.

-Jake

Det kan jeg fikse, så kan jeg redigere inn svaret ditt.
 

The Vigilante

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Skjer med at du skriver at Niko vant Hp16 på 3Hot3Handle? Var Jokke og Niko :O
Vi gjorde like mye :|

Ellers, super liste!!!
 
Topp