Topp 25 spillere

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
1 Babbotelli TBD 1.232 1 1232
Her spiller jeg med Herman og Alexander. Herman sørget for en bra startup, og sammen med en fantastisk plassering har vi klarte å holde oss i toppen.

2 failed abortion TBD 1.228 1 1228
Fredrik spiller solo, meget god prestasjon og henge med i toppen! Er vell nummer 2 eller 3. til 1 mill ranet vil jeg tro.

3 Yeah First! 1.210 1 1210
Vet ikke hvem som sitter her, men har gjort en god startup. Henger med blir spennende å se hvordan det går videre.

4 - Sun Tzu - KiMs 1.160 1 1160
Sterk spiller som også henger bra med i startup. Tidlig å si, men kan gjøre det bra.

5 Jim Henson Dik 1.135 1 1135
Regner med Magnar spiller her med duals. Solid spiller som man må se opp for. Virker som v22 er litt gitt opp, så kanskje han satser hardt her, blir spennende og se.

6 Tribal Wars Ctrl 1.115 1 1115
Joakim, om jeg har fått med meg ting riktig her. Solid spiller som nok vil henge med her lenge.

7 cool story bro Ctrl 1.038 1 1038
Snakker engelsk rundt på forum, har en mistanke om at Simen spiller her. Henger bra med og regner me at denne kontoen også henger med lenge her.

8 Kate Upton Ctrl 1.035 1 1035
Supertrio her. Plyndrer desidert mest, så aktiviteten er det ikke noe å si på. Effektiviteten av farming er jeg ikke helt sikker på, men jeg tror denne kontoen kommer som nr. 2 eller 3. til 1 mill ress.
Edit: Nummer 2 til 1 mill ranet!

9 Play For The Moment First 977 1 977
Usikker på hvem som spiller her, kan gjøre det bra. Har et fint område å farme i, så om de gjøre sakene sine bra kan det gå veldig bra!

10 Stiletto Ca$h 963 1 963
Ukjent navn for meg, også i stamme med andre ukjente, men henger med så kan være noen sterke som skjuler seg bak her?

11 Magnar First 958 1 958
Magnar? Thomas? Hvem spiller egentlig her, jeg går helt i surr. Har ramlet litt på rangstigen siden tidlig startup, men kan fortsatt kjempe seg tilbake.
Edit: etter at jeg hadde skrevet listen så fikk Magnar som nummer 3 ranet 1 mill!

12 Tirpitz !Noob 950 1 950
God spiller, har gått litt opp og ned på rangstigen, men henger da fortsatt godkjent med.

13 Menneskesyn og Filosofi Banjo 942 1 942
Navnet dukker stadig opp, men har fortsatt ikke sett noe imponerende av denne kontoen før, henger dog med her. Kanskje det er her det skal bevises?

14 Min Største Dualaccount 932 1 932
6 stk her etter det jeg hører. Ruben spiller her sammen med venner, ukjente navn for meg, men kan absolutt gjør det bra.

15 Kim Jong-Il 916 1 916
Vet ikke hvem som spiller her, virker litt slapp på farmingen, men kan fortsatt komme seg oppover.

16 Lord Rahl NN 907 1 907
Vet ikke hvem dette er, desverre.

17 Jordan Belfort Ca$h 906 1 906
Vet ikke hvem dette er, dessverre. Men er flink til å tjene penger, kanskje dette gjør at denne kontoen også får inn mye ress etterhvert?

18 error15 Dik 901 1 901
janrune? Har i hvert fall gjort det bra tidligere, kan også gjøre dette her. Tror denne kontoen vil henge med fremover også

19 BamBox NN 897 1 897
Vet ikke hvem dette er, dessverre.

20 HSK 98 TVR 868 1 868
Tidligere veteraner? Spennende og følge denne brukeren og se om de faktisk er gode folk her.

21 Creo !Noob 856 1 856
Sterk spiller, ligger et lite stykke bak, men har troa på at denne kontoen kommer seg opp og er med å kjempe blant toppen når vi kommer litt ut i verdenen.

22 surfender UnMa 850 1 850
Vet ikke hvem dette er, dessverre.

23 jørgen123 PYTHON 848 1 848
Vet ikke hvem dette er, dessverre.

24 osamannen ... 847 1 847
Vet ikke hvem dette er, dessverre.

25 lunlei 844 1 844
Vet ikke hvem dette er, dessverre.

Lista er skrevet etter hvordan ranglisten så ut i dag klokken 01:50, ikke veldig utfyllende, men vanskelig å si så mye tidlig på verdenen. Lover å skrive en ny og litt mer utfyllende liste etter et par uker når vi virkelig får se hvem som henger med. Beklager om jeg har skrevet noe feil, eller rett og slett ikke fått med meg hvem som spiller hvor.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Generalen har endelig bestemt seg for å sette alt bullshit til siden og lage en finfin liste. Denne gangen har jeg prøvd ut nye ting som å spørre de flotte spillerne på toppen om hvem de er og hva de forventer. Enkelte var mer åpen enn noen, men til slutt fikk jeg tak i de sjenerte også
Enjoy


1. Yeah
Gutta som spiller her er da Chris Hoopholio og Sondre aka TheMrSondre. Vet ikke så mye om Sondre, men har en følelse han er knall god. Hoopholio derimot viste jeg om før jeg begynte med tw der Moa har bablet om han i hytt og pine.
Prøvde samme aproach som alle andre, men de var mer opptatt av operativ systemer
Da jeg prøvde og åpne samtalen om tw på nytt ble jeg møtt med dette:
Uansett om ka de svarer ligg de på første plass( i det øyeblikekt jeg skriver dette) med 3 mindre byer.
Kvalitet konto av ypperste kvalitet og ser fram til hvordan de kjemper seg videre.
Vil de bli like stor suksess som Hitlåten:Yeah? eller vil de falle og bli mindre kjent som yeah x3 Til deres info likte ejg begge sangene utrolig godt.

2. Babbotelli
På 2. plass har vi my boys: Marius, Alexander og Herman. La oss te en titt på ka de hadde å si på mitt brilliante samtaleåpner
Hey, Marius som er her nå. Spiller på Peligroso på v24 og Storebror v21.
Har vell spilt TW av og på i 6-7 år, siden v1

Ellers spiller også Herman og Alexander (Abel) her

Too much weed på gutten her som mener han spiller i v24 o_O.
Guttene her har da hatt en kjempe oppstart og hadde 7 DR på rad:O og ifølge de mistet de den i 2 dager grunnet adling, men vi alle vet at det var helg da og jeg hadde begynt:D
Første adling for disse gutta var litt tricky ettersom de jaktet bob1 og vis ryktene er sanne hadde de sluppet unna veldig billig denne gangen.
Første adlinga vår ble litt fucka, vi ble ikke backtimet, men han nuket ned smia vår og satt oss nesten en dag tilbake på byggetid.

Ellers har adling gått greit, bob1 snipet oss en gang tho.
Nå som de har fått kvittet seg med bob1 (masse ros for det) kan de gå tilbake til farmingen sin der de har 11 DR o_O
Marius mener at han er æren bak kontoen og skryter da overlegent at de har dobbelt så mye som nr.2 i DR.
gjerne legg til at det er Marius som har æren for alt
Little did he know at jeg er en generøs person som liker å se byttet mitt vokse før jeg tar de ned. Fordi eneste Marius har er good look ( ikke sjalu i det hele tatt at han for tw damene:’( )
Han har også en fungerende hjerne som vet hva som er sant
At Mo er jævlig kul
(Lærte nettopp om Selvrealisering i markedsføring so vil trekk den her inn også)


3. Magnar
Han hadde vist besøk og mer informasjon kommer senere om han
Nå fikk jeg endel om han. Her sitter da Thomas 19år og lusker omkring. Han har spilt på en del kontoer gjennom årene der enkelte gjorde det bedre enn andre. Spilte hp16 og spilte v18 sammen med Trym. Holder seg helt på toppen så ferdigheter må han ha bringt med seg etter alle gangene han spilte.
Thomas sin oppstart var vel som alle andre der han peiset på med spyd og lk og første adling gikk smooth for denne karen, men etter vår kjære Marlyn Manroe readlet byen at ting gikk litt dårlig for Thomas. Etter å ha deffet Play for the moment( RIP troppene til Markus) sto denne karen veldig naken i krigen. Heldigvis var krigsgudene med han denne gangen der byen han adlet hadde akademi så det var bare å sende tog mot Marlyn.
Så Thomas har både gudene med seg og ferdigheten. så pass på folkens
4. –Sun Tzu-

Her sitter da Olsenbanden. Starring: Pelle som Egon, Jostein som Benny og Odd som Kjell. Alle tre er suverene spillere som har vunnet og har vært med å vinne verdener før. Nå som de er farlige alene fra før av blir de fryktelige når alle 3 kommer i samme konto
Når jeg oppsøkte de møtte jeg på Odd og prøvde mitt beste sjekketips for å få litt info om de gutta som spiller her
Odd
Pelle
Jostein

Enough?
Det var vel lite info… jeg prøver igjen
Kommer ikke til å gi noe utover det du allerde har fått.
Nå begynner tålmodigheten å gå ut så jeg prøver på noen trusler
Etter noen meldinger fram og tilbake var jeg på vei til å gi opp, men så dukket messias opp nemlig Pelle
Vi har alltid forhåpninger om å kjempe om både spiller- og stammerank 1.
Vi har hatt litt utfordringer underveis, men håper vi kan sette litt speed fremover.
Ser ut som de er seriøst mine damer og herre og satser på førsteplass i både stamme og spiller-rank.
Når jeg spurte om det ble lettere fremover ble jeg svart med at ingen er undervurdert. Høres akkuratt ut som noe Sun Tzu ville a sagt.
Det er mange gode spillere her som har potensiale til å gå hele veien, så jeg har lagt meg til en vane å aldri undervurdere noen.

Videre etterspurte jeg om oppstarten om den var noe spesielt vanskelig og fikk vite at de hadde litt «latestart» og at de havnet litt bak, men kom seg oppover. De hadde generelt greie adelsmål, men sleit litt da informasjon ble leket og de ble backtimet. Overraskende nok kom de seg over den krisa og sitter og koser seg i toppen.

Når det gjelder stamme hadde Banden og Roger planlagt at de skulle lage stamme sammen. Ble litt tull her og der og endte opp med en plass åpnet seg og Babbo kom inn. Nå ser denne stammen skummel ut og kommer definitivt til å konkurrere om 1. plassen

Alt i alt er dette en flott konto med flotte spillere som er rutinert og vet ka de driver med. De falt litt bak etter backtiminga og kunne hatt mer poeng enn det de har nå (ifølge dæm). Dere bærer Sun Tzu navnet og ikke bring skam til det navnet.
KEAp0le.jpg


5. Jim Henson
Personen som sitter her har enda ikke fortalt meg hvem de er og når jeg forsøkte å finne ut hvem svarte de med:
Dere slengte drit om meg på sist liste så vet ikke hva jeg vil skrive ^^
Prøvde nokk engang med å finne ut hvem er, men til ingen lykke igjen:
haha okey, vel eg e ingen :p underdog mer eller mindre, pluss e eg ikkje på forumet men om dualen min vil presantere seg e opp til han når han e hjemme igjen :)
Utenom det ser det ut som han/hun/de har kontroll og henger med på toppen (for nå) De fortalte meg at måtte begrave noen tropper etter første adelsmål

Fikk endelig vite hvem som sitter på kontoen og der er ingen andre en bestevennen min Magnar og coo:
Er meg og steffen som spiller her ilag med torjus ^^

Ellers er jeg 20 steffen 20 og torjus 18

Vel steffen har vært med en stund men han spiller bare med meg tho :p SÅ er vel derfor han kommer litt i skyggen. Men er en som står på og farmer hele tiden :D og sørge for at farmingen går rundt menst jeg tar det mer taktiske
Er ikke sikker om Magnar stjelte de ordene fra Kuroko no basket men poetisk var det med skyggen.

6. Kate Upton
Jokke, Nico og Sig. Favoritt trioen min <3
Jokke og Nico har spilt som dualer og har gjort det generelt veldig bra. Sig har begynt å spille sammen med de og gjør det ganske greit han også (savner den tapen jeg )
De har peiset gjennom siden oppstart og har blant annet hjulpet meg her og der. Så shout out to:
NtpNDx.gif

7.Creo
Her spiller Markus fra inderøy. Alle vet vel om Markus, men for dere som ikke vet så er Markus en flink tribalwars spiller som har spilt på flere verdener der han har gjort det godt. Kjenner til han fra v22 der han spiller på spoon og gjør det godt sammen med resten av Kod.
Nokk om v22 nå og videre til hp. Oppstarten til Markus var både og egentlig??( er dette et norsk ordtak jeg skal kunne?) og mener han lone wolfen som rusha akademi. Fikk akademi først, men ventet med å adle seg en by. Dere vet ordtaket: Slow and steady wins the races.
At problemene Markus hadde møtt på var når de matte kvitte seg med Play for the moment og han valgte å ta de ned før de ble større fare for han. Kim Jong Il trengte hjelp, men squad will always come when you need them.
Squad Goals
Selv om beslutningen var en tapper en måtte han sendte sine tapre krigere i graven
Etter den heroiske beslutningen ble det en mindre trussel for de og det tok han kun noen dager å få tilbake sine krigere, men Diktatoren er ikke så rotten at han ikke glemmer det Markus hadde gjort og bestemmer seg for å hjelpe han adlet 2 flotte byer. What goes around comes back around
8.Failed abortion
Fredrik spiller her alene og har nettopp kicket sin dual(stakkars gutt) Fredrik har spilt fra v1 opp til v20 og har spilt på kontoer som Perfect art, Elimin@tor og Simon helberg sammen med Nicehunta.
Fredrik hadde en strålende oppstart der han lå jevnt med alle andre, men skøyt seg oppover om kvelden. Vil egentlig gi babbotelli gutta credz her fordi de satt kv for han(snylte på andre…. shame)
Ellers har han gjort det flott, men tulla litt med adlinga der han adla 3bb. Litt pinglete spør du meg, men eyy han mener han tjener på det nå.
Anyway goodluck og ikke kick flere dualer nå da :*
9. ***K2***
Roger du Roger, vet ikke helt hva jeg har gjort for å bli blokkert av deg :(. Noe meldinger var litt «rar» da jeg ikke viste helt hva jeg drev med ettersom jeg ble starstruck av å vite du var i nærheten av meg. Har ikke glemt deg sjø :* Ørjan. Ørjan er kjent for å spille på NAS og vi hadde det finfint sammen i Kod på v22. Han er en flink spiller som vet hva som må til for å vinne. Ken derimot vet jeg all deles lite om, men flinke må begge 2 være ettersom de spiller med den allmektige Roger
10. Red Hot Ompalompa
Sindre 18 år her som har spilt av og på siden v2. Har spilt på NAS i v14 og diggoefkr123 i v22. Spiller spillet for å ha det gøy og tror han ikke kommer seg helt i toppen på denne hp runden (i belive in you man)
Spurte om korleis oppstarten var for kjære Sindre han svarte med glans:
Sov som et barn om nettene, men er nå blant topp 25 bare fordi det var fine adlingsmål rundt meg.
ps: Kom til Haugesund så kan vi danse ilag
Å spørre en fremmede om å danse er vel oppskriften på voldtekt spør du meg, men han mener plasseringen har vært en hjelpene hånd for hans nåværende rang. Fine adels mål, men ikke noe særlig trussel så sover har han gjort.
Lykke til videre Sindre og vi for se om det kommer igjen på neste liste.
11.Kim Jong Il
Den avdøde diktatoren er lei av å være død og bestemte seg for å ta en tur innom. no servene.Etter å ha lurt hele folket sitt at det spawnet en ny stjern når han ble født og det dukket opp dobbel regnbuer lurer du kanskje Korearne, men ikke oss. Martin spiller her og du har min stemme ettersom du ikke glemmer det snille Markus gjorde for deg. Continiue rolling mah boy.
12.error15
Jan Rune 18 Advokat. For alle dere forbrytere i tw er det bare å kontakte Jan vis du trenger en advokat. Kan personlig si at han som redda ræva mi for å ikke bli sendt hjem til hjemlandet etter et planlagt mordforsøk på en viss frp politiker.
Nokk om jus og videre til tw. Jan har spilt med nicket Janrune og startet med tw i 2008 og spilte i v2 og v3 uten noe spesielt suksess. Som dual har han vært emd å vunnet v5 og v11 på morten84. Han spilte også på shining wolf i v8.
Currently er han en av lederkontoene på casual 1 og 2 og spiller på v23.
Janrune hadde en litt tilfeldig oppstart da han litt late oppstart og måtte finne fram gamle accen. Verdenen startet perfekt og rett etter hans fadderuker( ikke nokk med at han redda ræva mi i en rettssak, men han har også passet på mine kjære brødre og søskne i afrika. Maad respect)
Han følger med og tar tips fra andre om hvordan han skal gjøre ting og det setter han stor pris på ettersom han vokser fortere enn til vanlig. Litt skryt må han få ettersom han tok ut nr.3 i kontinentet sitt :D
13. Tribal Wars
Joa mah Ni…. Svarting. Kvit hud med en svart sjel. Har skills som en blackman og snakker som en også.
Åpner samtalen vår med det kjente sjekketrikset og for et realt black svar tilbake:
Shit dawg, Joakim her! Min eneste kommentar er at jeg kommer til å vinne HP18 og du vet jeg har rett.
Jeg prøver da en mer "hvitere" approach for å få et ordentlig svar ut av karen og imøterkommer dette:
Starta bare noen timer seint, no sweat. Har ikke hatt noen særlige problemer utenom at cool story bro var en basic bitch som ikke bare la seg ned og døde da vi sendte adels på ham, men heller snipet og fikk en kontovakt til å backtime. Så jeg mista sånn alt og ble i grunnen småeid. Men du veit, started from the bottom now we're here. Alt går bedre nå. Har dritmye TK og begynner å bli klar til å fucke opp shit for real.
Klar til å ta kverken på noen bare pass på så at ingen tar kverken på deg :D Du forteller emg også at Uptown gurl ikke hadde bra nokk ræv for deg. Når du er svart kan du ikke ha standarder glemte de nokk å fortelle deg
Anyway så chiller Joa på topp og har allerede erklært verdenen for å ha vunnet. I belive in you!
Eneste tingen som skyller svarte og Joa er vel dette:
var på jobb!
14.Oriental
Ingen svar fra denne personen.
15.CookieDude
OddBjørn 20år og spiller solo. Begynte tidlig med tw og spilte i w7 på .net og har også spilt under forskjellige nick siden v1. Sist han spilte var vel v6 så gira er han.
OddBjørn hadde en grei oppstarten med lite til ingen problemer og adlingen gikk kanske greit for han. OddBjørn er ganske så populær og ble oppsøkt av stammen uten å søke til de.
Får håpe vi ser mer av denne spilleren senere i runden.
16.Surfender
Anders og Jørgen 18år spiller her og dette er hva de hadde å si om seg selv
Oppstarten var grei for disse gubbene, men møtte på problemer når de skulle adle siden det ikke var noen byer utenom bb å andle. De ble satt tilbake grunnet dette.
17.Sinna Stian
Sinna var vel denne karen som truet meg med angrep fordi jeg ikke ville gi hann ressurser.
Vet han at man skal ikke true en somaler vis man vil ha livet i behold?
18.HSK 98
19. Traktor
Sondre og er 18 som spiller her. Har alltid vært en travian spiller og har derfor ikke så mye erfaring fra tribalwars, men har spilt en del runder og fått et innblikk i hvordan man skal kjøre skuta. Har en Dual, men ikke fått noe svar fra han for nå.
De ble dårlig plassert med tanke på farm og måtte være oppe noen netter for i det hele tatt fått plyndret litt.
20.Smilly23
Ingen kommentar på denne personen
21. Redsca
Alltid finner vi denne personen oppe i oppstarten, men har aldri sett personen vare verdenen ut. Flink til oppstart skal den ha.
22.Lunlei
No commentarino
23.Darro
No commentarino…yet.
24.Trixx
Her sitter da Vladi 25 og har det ikke så greit. Han hadde ligget greit, men etter feil adling og lite aktivitet en dag ble han først offer for søte Uptown girl og deretter offer for den grusomme rangeringen. Ellers har han gjort det ganske flott og er med i topp 25 etter til tross for å ha blitt adlet. Har troa på deg Vladi. Fett navn btw.
25.Tycoona
Ble rett og slett begeistret når jeg leste at en kvinne sitter og tok på meg min fineste sjarm for å sjarmøre, men til inge lykke har jeg enda ikke fått noe svar fra ho :(
Sjarmørerer Mo is back in game.
Her spiller da kjære Tycoona, men blir kalt Tyc. For dere som lurer på hennes alder så sier vi at hun er ung :D.
Hun har spilt av og på siden v1 og selv om hverdagene hennes er tøffe henger hun med i toppen. Hadde en ok oppstart og en grei adlings prosses i begynnelsen, men hun savner at du kan ha så mange adels som du vil i en by.
Rock on girl i belive in you :D
Håper dere koste dere på mitt første forsøk på en ordentlig liste. Vis det er noe jeg har gjort feil beklager jeg ettersom norsken min er kunn norsk2 nivå. Vis dere vil ha flere sånne lister er det bare å spørre
Peace out
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
prøver å snylte på meg? Du har snyltet nokk på staten, men grenser finnes det Moa....
 

Fjordheksa

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
51
Topp 10 By Sig

1.Babbotelli: Ja, kontoen har vært i tet fra start. Sammen med Yeah milevis tilbake til resten. Alle raner medaljene sier sitt om farmingen, og blir vel en sterk konto igjennom hele hp´n med mindre noen gjør noe drastisk:p Gutta på kontoen er som tidligere nevnt på posten her Marius, Alexander og Herman, vet ikke om det har kommet noen nye jeg men det er det jeg har fått med meg i alle fall<3 De er med i stammen Kims, sterk stamme som vil bite fra seg igjennom hele denne hp runden tror jeg.

2. Yeah: Chris og Sondre. Jæh robust konto det, trenger vel ikkje si meir enn det? Hyggelige karar begge to, og de kan tinga sine. NBNBNBNB pass seg for dem, 10pp til de som adler nå<3 få de bort så fort som mulig<3 er med i first stammen, bare to medlemmer men de trenger kanskje ikkje fleir?

3. Jim henson: Magnar, Steffen og torjus? Aldri hørt om de to andre, men magnar er kos, magnar er god, og magnar er nabo<3 kos kos kos, magnis er sikkert revangjesugen etter det grusanes tapet på v22. Så da får vi alle passe oss.,. sterk konto. Finito.

4. Creo: Markus som spiller solo? Fortsatt?:O wow imponerande. God spiller etter hva jeg har hørt. Eneste jeg vet om deg er at du er en spoonie. Har heller ikke stamme? Steek hvor tar gutn her veien. Nokk en sterk konto:O jaja

5. Sun Tzu: Pelle, Odd og Jostein? I alle fall sist jeg sjekka,., En konto hvor kvaliteten i alle fall ikke er en mangelvare. De har sammen med oss andre i rank 3-10 fallt litt ifra, vet ikke hvorfor men denne kontoen kan i alle fall og dele ut deng<3

6. Kate Upton: ja meg(sig)niko og jokke som spiller her. Siden vi ikke har tid til detta spælet lenger så har vi leid inn Mo som slave på kontoen<3 vi 3 rich boys på kontoen koser oss mens Mo farmer, og ja det er jo grunnen til at vi ikke er rank 1. Mo blir også utnyttet på andre måter men det tar vi ikke her. Videre har Mo et tredje ben på 9 cm. Yeh.,.

7. Magnar: Thomas som spiller her? Know nothing about ya bro, sorry. Du kan å spille ser nå i alle fall ut til:p jaee ka mer kan æ si? I dont know..,

8. ***K2***: Roger? Ja roger? Navnet Roger forklarer vel hva kontoen her innehar og velger derfor ikke og beskrive denne så mye mer,., har roger valgt og ikke være aktiv i det siste eller er det en annen forklaring på hvorfor han ikke er top 3?

9. Kim Jong-IL: martin og? Ja martin<3 spoonie fra v22, stor spelar og sniper det som er å snipe kan. Er med i den praktfulle stammen jeg selv er i å kommer derfor også til å vinne denne hp´n<3

10. Red Hot Ompalompa: ehm no clue:p sikkert hyggelig kar<3

ein kjapp lita liste for å vise MITT syn på disse kontoene. Ikke gi hate for at den er subjektiv og kort. Bidrar bare til liv på forum<3
 
Topp