Topp 25 Spillere!

peter98

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
50
Som på alle verdener så trengs det en tråd, der man kan lage en topp 25 spillere liste.
Dere vet hvordan dette funker. Kjør på, når dere er klare! <3

1 -Coller -D- Overrasker meg ikke. En spiller som jeg selv vet er flink på starten. Holder han førsteplassen? Jeg har troa på han og stammen!
2 birken -PW- Birken gjør en solid åpning med en andreplass, hører rykte om stammebytte.
3 Peligroso -D- 1.244 En spiller jeg personlig ikke har hørt om, kan være fakenick, men har troa.
4 heskey -PW- Kjent konto, litt usikker på hvem som sitter på den, kan være Håkon(?), Solid start!
5 Skandyzz -D- 1.092 1 Nok en Destiny spiller, kjører solid og antar han her holder topp 10 en stund.
6 King of Defence Stammeløs og aldri hørt om, er det TW's forsvarskonge?
7 Graffyz Aldri hørt om, fake nick?
8 M.Yoda Digger Star Wars så digger deg, håper du vinner <3
9 toggie Byzant Hører til stammen Byzant, har stor tro på at denne stammen stabild vil holde seg høyt oppe. Toggie er dyktig!
10 Bergenspesten GN Ukjent konto for meg, jeg skal be for deg prest.
11 Bohic -PW- Ok start, fra en relativt erfaren spiller, antar han klatrer til topp 10 snart.
12 Ekans. -PW- Samme som Bohic <3
13 redcsa -D- 874 Destiny har mange erfarne spillere på topp 25, Redcsa er ikke et unntak.
14 Legacy Ukjent for meg, men ok start.
15 Regal -D- Min tidligere stammevenn og dual, håper virkelig du blir adlet raskt <3
16 Peter Parker -D- Du vet det er alvor når spiderman spiller tw. Fake nick?
17 Felmyst -F- Ukjent
18 Unlimited Ikke hørt om, ryktes mye pp?
19 alea jacta est Byzant Nok en Byzant spiller, antar han blir stabil på topp 25.
20 reven76 ~K~ Aldri hørt om, en overraskelse/outsider.
21 Carneolt -D- Tidligere Aristo spiller, antar han har tenkt å vinne her å!
22 Robb Stark. -D- Ruben (redigo) som sitter her, jeg heier på deg! <3
23 Lord Bobil -D- En av destiny lederne, Mr Dobil har nok store planer for verdenen.
24 king hakon valhal Føler jeg har hørt om deg før, men husker ikke helt, spennende spiller.
25 shybert Byzant <3

Edit: jeg vet lista ikke er super oversiktlig og bra, men jeg ville ta en initiativ i å få opp aktiviteten :)
 
Sist redigert:

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
21 Carneolt -D- Tidligere Aristo spiller, antar han har tenkt å vinne her å!
bare en bitteliten rettelse, HUN har nok tenkt å vinne her også ;)
en av få spillere som har holdt ut fra v1 og utover, antakelig en av de mest rutinerte vi har her på .no (og eldste, ikke si at jeg sa det (angel) )
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Haha :)

Starboy har helt rett, som dere ser i min signatur også :)

Med unntak av at jeg syntes hun er en ung dame da :O

-A
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
En liten rettelse/tillegg herfra også.. Felmyst er også en av de garva spillerne, og etter min mening en av de beste på .no.
 

peter98

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
50
Starta litt sent i verden, så hadde ikke veldig oversikt enda, men vil gjerne få opp aktiviteten litt <3
 

Redigo

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Dette er jo meningen til spilleren som skriver lista. Vanskelig for alle å vite hvem alle er :p
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Viss noen IKKE vet hvem jeg er får de en personlig fiende på v24 :*

-A
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
for min del, jeg ville skrevet ukjent på alle de som personen her ramser opp kvaltiterer for, og kommet med mange utfyllende opplysninger om de han kaller ukjent. ser ut som et lite generasjons-skille her, hvor newbees ikke kjenner til de gamle veteranene vi har her på .no, men er veldig godt kjent med de som har kommet til på nyere verdner. jeg selv kjenner knapt noen av de som har begynt etter v5, bare hørt om noen få.
 

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
1 birken -PW- 16.799 3 5600
Birken har allerede fått snappet til seg to byer og danner seg et fint lite cluster på tre gode byer. Den ene har fått bygget seg opp til 9k poeng. Noe som er god bruk av ressurser og tid. Det utartet seg litt for kjapt for min egen smak da birken og kanskje nesten alle andre har glemt at det tar over en uke å få opp et fult nuke. Så dersom noen (PP-Pro) er smarte nå og tar byen(e) før den ene produksjonuken har gått er birken plutselig kort prosess.

2 Peligroso PP-Pro 12.744 3 4248
Leder og frontfigur i sin egen stamme. Fått noe mengder med ODA allerede, noe som tyder på at Peligroso har mistet storedeler av sitt nuke. Kanskje opptil flere ganger. I motsettning til birken som nesten ikke har noe ODT. Det samme gjelder egentlig for Peligroso som med birken. Tar noen beina fatt og klarer å få samkjørt et angrep mot den ellers antageligvis troppeløse Peligroso vil han også være kort prosesss avhengig av hvor god stammen har vært til å bygge def.

3 -Coller PP-Pro 8.552 4 2138
Følte at jeg begynte med en heksejakt på de to første spillerne og skulle gjerne skrytt litt av denne personen. Fra utsiden ser det ut som om denne kontoen enten har vært utrolig uheldig eller er brutalt dårlig. Høy ODA og dårlige byer adlet tyder på enten en ypperlig lagspiller eller ... noe annet. Time'll tell!

4 M.Yoda PP-Pro 7.419 1 7419
Har én by og ingen ODA. Det tyder nok på at det er mange LKs ute å løper. Utvedtydelig en offspiller som venter på den perfekte by før det smeller. Kanskje vært litt uheldig når de bygde seg opp mot akademiet? Tja, ikke vet jeg. Skjult alt som kan skjules.

5 Bohic -D- 7.070 3 2357
Aktiv og effektiv spiller som var rask til å adle sin første by. Bygger riktig og prøver å få opp troppene så fort som mulig. Har sett at du har gått på noen smeller, men de vil nok jevne seg ut ettervært som kongeriket ditt blir større!

6 Ekans. PP-Pro 6.729 1 6729

Ekans har de samme tendensene som Yoda. Bygget byen sin litt for raskt og venter på at nuket skal komme.

7 Lord Bobil -F- 6.686 3 2229
Bobil er aktiv på farme og cleare fronten og er nok mest sannsynlig den dominerende i sitt område. Funker bra hvis man bare har en by, er kjedelig når han skal bygge cluster og det er bare småbyer å adle. Har ofret litt tropper i adlingsfronten, men har nok endel igjen å rutte med.

8 mamor -PW- 6.468 2 3234
Virker som om han fikk naboen sin by. Ellers skjult nesten alt.

9 Skandyzz PP-Pro 5.600 2 2800
Virker som om han ikke fikk naboen sin by gratis i det hele tatt. Skyhøy oda og nesten intent poeng i den andre byen. Kanskje en vennelig lagspiller? Iaf fire stykk på kontoen, resten er jo skjult.

10 Legacy -PW- 5.425 2 2713
Lite å hente ut.. Har adlet en fin by med å ofre få tropper. Godt strategisk spilt.

11 King of Defence PP-Pro 5.338 1 5338

Har bygget en stor by uten å ha gjennomført sverdoppdraget. Har bare ODA, så kanskje filosofien er "angrep er det beste forsvar".

12 Peter Parker -PW- 4.830 2 2415
Adlet en by mens jeg skrev listen. Har OK størrelse og mistet litt tropper, men klarer å holde momentet oppe. Dog etter å ha sjekket litt stats virker det som om 1. by gikk relativt gratis mens andre by tok hardt på troppemessig. Naboer(!), ta sjansen å adle denne troppefattige spidermannen!

13 Regal Origin 4.108 1 4108
Mangler litt på troppene forhold til poengsummen. Kanskje det bare er lk som er i produksjon? Eller kanskje han blir adlet neste uke! Fint sted å farme fra.

14 Graffyz 4.107 1 4107

Fått ODA men ingen by. Kanskje gått på en smell mot dogy?

15 toggie NF 3.509 1 3509

Mye ODA og mange medaljer fra tidligere verdener. Han har sikkert gått på en smell i likhet med Graffyz. Toggie fikk akademi for noen timer siden, så vil nok stige på lista hvis han forsatt har tropper igjen.

16 Jesus Kristus PP-Pro 3.434 1 3434
Ingen OD, ingen medaljer, intet akademi. Sikkert mange LK

17 Preference PP-Pro 3.408 1 3408
Enda en som har gått på en smell troppemessig uten å få seg en by.

18 johnDoe1 Origin 3.352 1 3352
God mengde ODA som tyder på at han har drevet å småclearet litt uten rambukk. Farmet bra.. Ellers lite å si.

19 Bergenspesten GN 2.931 1 2931
Farmet litt, clearet noe. Vært en superhyggelig kar og delt troppene sine med andre. Får håpe det reddet den personen og ikke ble nedslaktet grunnet lav mur.

20 Robb Stark. -D- 2.915 1 2915
Plyndret aktivt. A/B farming til månen og tilbake. Sitter sikkert på endel LK som de ønsker å bruke så smart som mulig, eller bare kaste bort?

21 king hakon valhal 2.893 1 2893
Ranet mye og lav oda. Igjen som alle andre som ikke har gjort noe særlig spennende; sitter nok på mange tropper han venter på å bruke.

22 Markus den feite 2.875 1 2875
Det mest spennende denne personen har gjort er å bidratt med minst 15 000 medaljer for stammen sin. Kjedelig at husmorstammen ikke finnes lengre.

23 King Kunta -PW- 2.788 1 2788
Nettopp fått akademi. Adler nok hvert øyeblikk. Ville prøvd meg på torilloh. Spilleren er off, men har lite tropper.

24 tarantella Origin 2.764 1 2764
Har prøvd febrilsk å a/b farme til seg alle ressursene i område, og det virker som om det har funket noenlunde. Har aktivt revet ned murene og har gjort livet enklere for seg selv, og de rundt.

25 shybert NF 2.708 1 2708
Gjort noe av det samme som tarantella, litt mindre aggresiv i farmeassisten, men har forsatt prøvd å holde seg på toppen med å spille aktivt og farme så mye som mulig. Virker det som.
 
Topp