Topp 25 Spillere!

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
Jeg suger kanskje i LoL, men det her var så stygt satt opp at jeg klarte ikke lese en gang.

Edit: Leselig <3
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Jeg prøver ihvertfall å skape en anderledes verden som er litt spennende. Godt initiativ til liste, men dessverre den verste lista jeg har settpå off. forum.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Listen er tatt ut 04.04 kl 11:40

Ingen vil lage liste så da får da jeg prøver, håper på en positiv respons, og tja her er hvertfall litt lesestoff.. Forhåpentligvis blir den tatt bedre imot enn den forrige listen som ble lagt ut.

(star)(star)(star)1. -Coller 1,500,727p (star)(star)(star)

Her sitter Herman & Jørn, to dyktige spillere som har sittet på tronen av v24 lenge nå. Her finnes det mange safe-byer, og litt mindre frontbyer som gjør det utfordrende for dem å adle pga stor distanse på å få frem troppene. Men de har ihvertfall muligheten til det! De sitter for tiden i front mot Themis, og det ser ut som de både tar og mister byer nede i sør-vest. Jeg er spent på om -Coller klarer å beholde rank 1, eller om Themis tar den ifra dem snart. Virker som kontoen har hatt litt varierende aktivitet i det siste, iom Themis har fått et par veldig lette byer virker det som. Men jeg håper de kommer sterkere tilbake likevel!

(star)(star)2. Themis 1,416,648p(star)(star)

Her sitter Mari.. Ånei jeg mener Pål, selveste zippymasterino. Jeg kan ikke skjønne og forstå at du virkelig lot meg intervju din "bedre halvdel" istedenfor deg selv Pål. Menmen. Dette her må være 1 av 2 pågangsdrivere i PPSS. Har bidratt enormt for stammen sin på den deffensive fronten gjennom hele verdenen, og sitter nå selv med en enorm front mot G-A. Jeg håper du som leder i PPSS, snart bytter navn på stammen fra sølvguttene dine til HOFFET, slik at det virkelig blir futt i krigen her. Anyways!
Pål har gjort det utrolig bra mot G-A foreløpig, deffer som en gud, readler som en gud, og har til og med adlet som en gud. Vet ikke hvordan du adler av de andre i G-A men de slemme snikadlingsforsøkene dine på meg er slemt, just saying.
Jeg er spent på hvor lenge du orker å sitte og deffe, og krige mot en så stor front, om du til slutt ikke vil mer, eller om du faktisk smeller deg igjennom ene og alene. No one knows, men tiden vil vise:)

(star)3. Peligroso 1,154,903p(star)

Her er v24 sin kronede tw-champion, en konto som har vært viktig for G-A helt siden start vil jeg tro? (Var her ikke i start, men har sett fra jeg har vært her). Marius og Simen som spiller her, to veldig dyktige spillere som bidrar mye for stammen sin. De har for tiden vært rolige siden de ikke har hatt noe særlig front mot PPSS, men jeg regner med og håper det endrer seg snart! Ellers sitter de i vest og leker med H.F.O og tar det med ro for tiden. Er vell stille før stormen vil jeg tro? Jeg er spent på å se om de fortsetter å adle stort, isåfall tror jeg dette er en utfordrer til rank 1 når v24 er slutt.

4. Chaosisalex 1,037,656p

Vil takke PG|Destructere|Toniden for å ville skrive om meg

Her sitter da Håkon sammen med sin hemmelige dual! Nei det er ikke Sondre! Shocking News!
Håkon har spilt omtrent hele v24 solo, med litt hjelp fra den farme-galne dama si, så her er både aktivitet og erfaring på plass!
Han kan vel også skimte med å ha mest wins på .no av alle spillerene? Absolutt en dyktig og farlig spiller som ikke bør tas lett på! Har fått litt pes for å ha innadlet mye og tatt "lette" byer, men i mine øyne så er det også en del av spillet. At folk slutter å gir opp byene kan ikke blemmes på den som innadler.
Har økt på rankingen i en veldig hinsides hastighet. Har gått fra en late start til å ligge på rank 4, og det ser ikke ut til å stoppe der. Fortsatt et lite stykke opp til 1 og 2. plassen, men med den adlings hastigheten så skal du ikke se vekk ifra at han klarer det! Men kommer til å bli heftig kriging når han har selveste Zippy/Pål som motstander. Kommer til å bli en heidundrenes krig på vest fronten! Gleder meg til å se hvem som kommer seirende ut! :)

5. Skandyzz 1,008,410p

Her sitter Thomas, Andy og Skattum hvis jeg ikke tar helt feil. 3 Veldig dyktige spillere, som også er viktige for G-A. De har endelig rundet 1mio poeng, og jeg håper og regner med de kommer opp på 2 mio poeng også :)
Dette er 3 veteraner som vet hva de driver med, de er plassert i core frem til øst. Sitter ikke med så veldig mye front siden de konstant har måtte adle seg der de må (men de må vi vell alle med denne adlingsdistanse greia på litt over 5timer..) Likevell så tror jeg dette er en konto som vil være avgjørende for at G-A skal bryte igjennom mot PPSS, HVIS de gjør det. Jeg vet at PPSS vil slite med å komme igjennom skandyzz ihvertfall om de kommer så langt.

6. Preference 914,959

Kontoen som var i finalen på TW-Champ mot Peligroso, og det er vell ikke uten grunn. Christian og Regal som spiller her, to veldig dyktige spillere, og det har de vist ingame også. Christian har adlet enormt av Orgin/PPSS/hva enn mer de har hetet. Dette har vært en veldig viktig front konto for G-A lenge, og jeg mener og tror den vil fortsette å være det. Er en grunn til at han er rank 6, ikke bare fordi han har mye poeng.. Men for han adler mye røde prikker fra kartet. Vant vell v21 også hvis jeg ikke husker feil denne spilleren? Jeg har hvertfall troa på at dette er en konto som vet hva de driver med. Vil også være avgjørende at denne kontoen kjører på videre for å bryte gjennom Themis (Ja det er Themis han fronter mot).

7. Toniden 897,790p


Her sitter da godeste PG og Fredrik, 2stk igjen veldig dyktige spillere. Dette er den 2 kontoen i PPSS som jeg mener er en av de store bidragsyterene. De har vokst seg veldig store den siste tiden og er plassert nokså langt øst på kartet. De peiset over Erlando, og slaktet Graffyz, selv om jeg må innrømme at det var da katastrofe kontoer begge to de adlet ned (Med litt hjelp fra Kvello, Pax osv..). Nå fronter dem mot King Of Defence, en konto de var imot i TW-Champ konkurransen vil jeg tro? Og tapte? Jeg er sykt spent på hvordan denne kampen går nå, iom de ligger front i front. Jeg vet de er glade i å snikeadle av hverandre, noe som sier meg at dette blir en heidundrende spennende front å følge med på fremover. Må den beste vinne! De er vell ikke egentlig orginale eierne av kontoen, tror det har vært en dame? Men jeg vet ikke om hun enda sitter og trykker, eller om disse to har tatt fullstendig overhaling av kontoen :) De har reddet en konto som i utgangspunktet lå vell an til å bli adlet ned lett av G-A.

8. King Of Defence 833,989p

Snakk om sola! Jeg snakket jo akkurat om denne kontoen. Her spiller Ørjan og Sindre. Dette er en konto som har vært veldig viktig ihvertfall i kulissene til G-A, er med å administrere å peise på slik. Nå er det på tide at de viser hva de er gode for ingame og står ovenfor en enorm oppgave, ja å krige mot Toniden. Dette er en utrolig spennende kamp, men jeg har da en knapp på stamme kameratene mine til å gå av med seiren her. Selv om jeg tror de har en stor oppgave foran seg. Jeg vet ikke hva mer jeg kan si her unntatt at øst fronten kommer det til å bli en blodig krig fremover.

9. Kvello 755,419

En konto jeg desverre ikke vet så veldig mye om, den har vokst seg veldig stor den siste tiden på å adle blant annet ned Brojob. og gråbyer ser det ut som. Jeg kjenner ingenting til hvem som spiller her, så jeg er veldig spent på å følge med på deg/dere i fremtiden. Dere bidrar offensivt til stammen hvertfall, og sikkert deffensivt også siden du har mye safe byer. Tror dette er en viktig "back-up" konto i PPSS.

10. Slampy93 667,287

Dette er en konto jeg liker godt, jeg vet ikke hva du heter egentlig? Men du er ihvertfall en veldig grei spiller å samarbeide med. Deltar på det som skal deltas på, og bidrar veldig mye til G-A, du gir rett og slett mye av deg selv! Nylig steget opp til rank 10! Veldig imponerende mtp at tidligere på denne verdenen før G-A tok over mesteparten av sør-vest så lå du i en veldig utrygg posisjon mot Orgin og Term. Var så og si helt alene inni dem, og har kommet deg fint ut av dette! Jeg er spent på å se om bidraget ditt til v24 fortsetter like bra som det har gjort så langt!

11. Jon Snow. 648,969

Enda en front konto fra PPSS, her må jeg ærlig innrømme at jeg ikke er sikker på hvem som spiller her? Tror ikke det er orginale eieren av kontoen, men heller 2 andre? Hvis jeg har forstått riktig. De havnet i en situasjon med Erlando som gjorde at hvertfall Erlando gutta ødela mye for seg selv med å bli bannet.. Noe jeg ikke er fan av er aktivitets sjekk mails, som var tilfellet her.
Denne kontoen har vært i toppen av v24 lenge så vidt jeg vet, ligger forsåvidt enda som en av de største kontoene, noe som sier meg at kontoen har stabil aktivitet, og har gjort det bra. Fronter vell for det meste NF, men har klart å snike seg opp litt lengre nå og havner oppe såvidt mot G-A også. Jeg tror dette kan være PPSS sitt svakeste punkt i front. Ikke at jeg sier at kontoen er svak, den er nok sterk, men de 2 andre hovedkontoene i front er sterkere (mener jeg).

12. Teacher 622,939

Enda en konto som ligger i safe sone fra PPSS, og igjen en konto jeg vet svært lite om iforhånd til å kunne uttale meg noe særlig. Ser ut som kontoen har levd av å spise gråbyer og Brojob. Ser ut som oppgaven har vært relativt lett for ham, hvis ikke har han forsvart seg bra, ikke mistet 1 eneste by på v24 enda. Lav ODA og Lav ODD, men heltedød gull. Virker som du bidrar mer deffensivt enn offensivt til stammen din. Må være en deffkonto for fronten dette her.
Har hørt om spilleren før på forumet, men vet ikke noe mer om deg. Nokså respektert egentlig såvidt jeg har fått inntrykk av.

13. Ekans. 605,740

Morten som spiller her, tror ikke det finnes noen dual? Dette er da en konto om ikke har hatt noe front imot den store hoved fienden på lenge. Men som lever av å spise H.F.O og alt annet på rimmen i nord-vest for tiden. En veldig dyktig spiller hvis han faktisk orker å gjøre noe. Jeg gleder meg til å se hva du finner på å gjøre etter at du er ferdig med H.F.O, kanskje vi får sett deg i fronten mot PPSS?

14. Pax Era 478,127


En konto som har litt front, mye safe og har adlet seg ny front i øst!! En konto som ikke har gjort så mye ut av seg selv på en stund, men ser endelig ut til å ta opp krigen og gjøre noe i hvertfall øst. Usikker på hvem og hvor mange som spiller her for øyeblikket. Du har heltedød, noe som nesten må være obligatorisk i PPSS.. Neida, det betyr hvertfall at du har bidratt deffensivt før og nå. Jeg synes det er bra og spennende å se deg i øst sammen med toniden.

15. Diggoefkr123 449,965

G-A sin store løk, et troll, vet ikke hva mer jeg kan si om Kriff.. Neida.. Du har også ikke så mye front lengre, holder deg enda inni gamet med å adle pent og rolig av H.F.O. Til tider en morsom kar å ha i skype chatten ihvertfall, men kan fort bli litt for barnehage noen ganger. Men du bidrar og er flink så takk for det.

16. Vallhall 430,306

Atle, en veteran. Han har spilt på mange verdener på .no og har vunnet et par også? Han har hatt en viktig rolle på v24, som en av lederene i NF. G-A sin nærmeste samarbeidspartner. Han er en spiller jeg liker å spille på lag med, sindig, voksen, rolig og flink spiller. Bidrar til det han kan og er alltid klar for å krige. Sitter i senteret av kartet innestengt, eller han har masse rødt han kan adle foran seg, fronter vell mot Pax era, jon snow og themis? Spent på å se om bidraget ditt på v24 blir mer fremover, synes du har gjort det veldig bra så langt ihvertfall. En av mine favoritt spillere absolutt.

17. Knusern65 407,691

En konto som nylig har hatt overgang fra MAD til G-A. Endelig kommet seg inn i det gode selskap? Har levd på å adle småspillere og gråbyer som nå er en stor safe sone. Tror dette kan være en konto som kan bidra positivt for G-A i fremtiden, greit å ha noen kontoer som er 100% safe :) Vet ikke hva spilleren heter.

18. toggie 393,561

Torgeir er det riktig? eller tar jeg feil? Anyhow! Dette er en konto jeg alltid, ja da mener jeg ALLTID ser i lag med Vallhall, de må være noe turtelduer av noen spillere. Starter alltid sammen, og kjører sammen hele veien. Har ikke så mye annet å si enn at jeg har like godt sansen for denne spilleren som jeg har for Vallhall, like stor bidragsyter som Vallhall, og har styrt NF like bra sammen med han :)

19. FinalleBarrage 362,621

Takk gud for at det ikke var 2.0 .. heehe ^^ En konto som ligger veldig safe, og ikke har fått kjenne så mye på presset. Vet ikke om du kan adle noe av fienden nå jeg? Eller om det bare er safe sonen som er fokuset. Heltedød er på plass, noe som forteller meg at du er flink til å bidra deffensivt!? Offensivt har jeg ikke sett så mye til deg, men du har da litt ODA så du har jo kriget for byene du har :) Såvidt jeg kan se så har du aldri adlet en by ifra G-A men har valgt andre spillere + gråbyer i det siste. Vil bli spennende å se om du snur fokuset en annen retning snart.

20. Mr.Martin 310,557

Safe konto som bidrar med det en safe konto gjør. Har ikke hørt så mye med eller snakket så mye med denne spilleren, men du er da her enda og du bidrar med det du kan. Keep up the good work!

21. schmids 283,767

En H.F.O konto som har null håp eller drømmer om å komme seg noen vei slik han er plassert på kartet for tiden. Blir nok lett spist opp av Ekans.

22. Tommy Hilfiger 260,034

Enda en ny overgans konto som nylig kom inn i G-A. Safekonto som ikke har gjort noe særlig stor prestasjon (enda). Men tiden vil nok vise seg at dette komme til å bli en viktig safekonto for G-A også.

23. Skullkid 243,238

Har ikke blitt kjent med denne spilleren heller, samme kommentar som Knusern65 og Tommy Hilfiger.

24. paalodin 228,537

Her er da en veteran, helt tilbake til v1. En dyktig spiller, som desverre ligger helt safe. Han bidrar nok deffensivt, har ikke sett noen bli angrepet av deg? Lever vell av gråbyer, småspillere osv. Ikke noe heltedød gull enda, så får følge med om du får den snart:) Slik at du ikke kjeder deg for mye på rimmen.

25. Starboy 195,953

Enda en v1 veteran, en konto som ligger i front mot meg selv og ellers safe nede under Themis. Har ikke bitt så mye ifra deg du heller enda men det har du mulighet til ihvertfall! Tror du har bidratt mye administrativt for stammen din, og tror det har vært viktigk å ha en klok kar med bein i nesa som deg der. Blir spennende å følge med på hva du gjør fremover. Siden du har havnet i delvis front selv nå.
 
Sist redigert:

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Først og fremst vil jeg si at du har laget en veldig fin liste, men 1 ting stusser jeg på:

(star)(star)(star)1. -Coller 1,500,727p (star)(star)(star)

Her sitter Herman & Jørn, to dyktige spillere som har sittet på tronen av v24 lenge nå. Her finnes det mange safe-byer, og litt mindre frontbyer som gjør det utfordrende for dem å adle pga stor distanse på å få frem troppene. Men de har ihvertfall muligheten til det! De sitter for tiden i front mot Themis, og det ser ut som de både tar og mister byer nede i sør-vest. Jeg er spent på om -Coller klarer å beholde rank 1, eller om Themis tar den ifra dem snart. Virker som kontoen har hatt litt varierende aktivitet i det siste, iom Themis har fått et par veldig lette byer virker det som. Men jeg håper de kommer sterkere tilbake likevel!

Hvilke byer har -Coller nå som jeg har hatt før? :hmm:
 

Nerder av Stål

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
94
Han tenkte vell på at han har tatt før, men som han har nevnt, mister byer også. For øyeblikket har han mista dem...

Edit: Den var jo ikke direkte mot deg nå som jeg leser skikkelig gjennom.
 
Sist redigert:
Topp