Topp 25 Spillere!

snivy

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
På tide med en ny topp 25 nå? :)
Skulle gjerne laget en selv, men tror det hadde blitt litt for mye av "vet ikke".
 

Destructere

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
83
Tja, du kan jo ta en liten spørre runde rundt om folk, evnt. ta en kikk på twstats og se progresjonen dems. En liten liste er bedre en ingen liste :D
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
:founder::founder::founder: 1 Themis PÅLLY 1.901.935 poeng:founder::founder::founder:

Ingen liste uten en omtale om meg! MariusN var så smart at han nettopp gjorde det, og får igjen 24 omtaler fra meg (kun én om han da :tunge:)

Pål, Pål, Pål. Hva skal man egentlig si om deg. Startet opp på denne verdenen som Mari og fy søren så flink du var på å spille dame, å se tilbake på dette nå er det nesten litt skummelt hvor flink du var. Var vell en konto som i utgangspunktet gikk omtrent 100% deff (still do) og adlet gråbyer (this too), i tillegg til å kranglet som bare det med Stian (dg44), og sørget forsåvidt for at mange hadde det veldig morsomt med å følge med på alt dramaet. Har ligget og kost seg i safe mens vi (LF/G-A/PIMP) har kjørt over det som har vært helt til han kom i front, og omtrent mens du fikk front kom du ut av "skapet" som Pål, og Mari var offisielt borte. Et trist øyeblikk for noen (undertegnede kommer alltid til å savne <3Mari<3), ikke bare fordi vår alles kjære Mari var borte, men at det faktisk var Pål som satt på kontoen for det skulle vise seg at Themis ikke ble en så lett motstander å knekke som det mange kanskje hadde sett for seg. Har etter dette til tider lekt med kontoer som -Coller og Skandyzz. (Med tiden kan Preference legges til)

Jeg har som ganske mange her et ambivalent forhold til Pål. Han er selvsikker, ofte arrogant og frekk, men til syvende og sist så taler det han presterer på TW for seg selv, og det gjør han som regel utrolig bra. (Jeg er selvhøytidelig, ikke arrogant og frekk :mehe:)


:baron::baron: 2 Peligroso PIMP 1.706.486 poeng:baron::baron:
Vinneren av TW-champ v24 og har helt fra starten av visst seg som en tydelig hærfører for PIMP, utgjorde den store forskjellen med -D-/-F- og sin nedsabling av Bohic. Dominerte stort frem til verdenen var antatt vunnet, siden det føler jeg kontoen har ligget litt i dvale i mangel av motivasjon og muligens adelsmål. Begynte å røre litt på seg mens jeg var i la France og har absolutt potensialet inne til å være en av de dominerende kontoene på serveren, så får vi se om adlingene stopper opp nå etter innadling av Skandyzz eller om det den siste perioden kun har vært et korttidsglimt av Peligroso sitt arbeid early.


:priest: 3 Toniden PÅLLY 1.560.119 poeng:priest:
Fredrik (ZF v23) og PG (Destru, v23) som sitter her. Så ut som grunnpillarene i HAHAv2 og når de da her har gått sammen er det ikke rart at denne kontoen blir pekt ut som en av to grunnkontoer i Pålly. Har siden Laila ga seg på kontoen fått en enorm utvikling og omtalene rundt kontoen har blitt endret fra idioti til magi. Gikk fra å kontrollere en front alene til å seile over StorLøve, Erlando, Graffyz, RUAB, KoD og tilslutt Skandyzz. Har nå fått front mot Tommy Hilfinger og Peligroso og kan derav bli en spennende kamp om 2. plassen som kan bli en blodig krig mellom Peli og Toniden :awesome:. Konto litt dårlig plassert i forhold til adelsmål atm.

4 Chaosisalex PIMP 1.519.926 poeng
Den kontoen i toppen med mest potensial i forhold til beligenhet, har en god og stor rim han kan adle byer av som kan kompensere for en smal front mot en uovervinnelig fiende. Utviklingspotensialet er det definitivt på kontoen, men spørsmålet er om Håkon har tid til dette og hvordan motivasjonen blir når kontoen sier totalt stopp i veggen mot meg. Har skuffet litt i det siste når det kommer til kriging og I.G. ferdigheter. Er Håkon overvurdert kun fordi han er en veldig hyggelig person som øker andres motivasjon for å spille? :hmm:

5 -Coller PIMP 1.450.148 poeng
Den tapte kontoen som frem til nylig har vært styrt av Herman og Jørn, to spillere som har et rykte på seg for å kunne gjøre det veldig bra i korte glimt for så bare å forsvinne. Det ryktet må sies å ha blitt styrket etter denne verdenen. Inn har uansett Lord Bobil kommet, men jeg vet ikke om en innaktiv duo av Herman/Jørn er verre enn denne løsningen. Visst seg som PIMP sitt neste svake ledd i denne krigen som ser ut til å bli mer og mer spennende. Ikke visst seg noe frem hittil i hvertfall.

6 Kvello PÅLLY 1.216.506 poeng
Serverens mest ukjente av de mest spennende kontoene? Det må gjelde både for frender og fiender. Fra å ha et negativt rykte både innad og utad som en skitten spiller på søken etter spioner og andre lite attraktive triks har kontoen hatt en enorm progresjon og blitt en av Pålly sine kjernespillere der han (nå dem) bare viser seg mer og mer frem. Hatt et høyt og godt samarbeid med Toniden og kontoens nå kanskje viktigste oppgave er å ikke bli fremtidig innesperret?

7 Jon Snow. PÅLLY 1.139.309 poeng
En av de mest kjente kontoene i Pålly med både en høy og lang merittliste og et rykte for å være en slitespiller. Du vet hva du møter og du vet hva du får med disse folka. Seighet og nattangrep. Må være utrolig slitsomt å spille mot og evnen til å plage folk kontinuerlig misunnes. Har en god front og dermed mye å passe på, men også mye potensialet for å vokse raskt og effektivt. Vil fronten bli for stor eller vil kontoen ta et byks på rankingen? Jeg vet svaret, men vet du? :warrior:

8 Preference PIMP 1.064.315 poeng
Ingen kan missune denne kontoen i beligenhet. Har en del safebyer, men ingen adlingsmuligheter og kontoen er p.d.d. ganske f*cked up over tid, noe som tydelig fremkommer i den senere utvikling for kontoen:

94c318494298b0ed2bb01b99ec4401db.png


Selv et lite hopp grunnet innadling av skandyzz har ikke gjort fremtidsutsiktene så mye lysere og med en defensivt anlagt konto med kun front til en dobbelt så stor like defensivt anlagt konto er utviklingsmulighetene marginale. Spørsmålet her blir nok hvor lenge motivasjonen varer og hvor lang tid det tar før kontoen forsvinner. For p.d.d. er det lite kontoen kan gjøre med mindre det dukker opp nye innadlinger. På annen side kan kontoen bli en viktig forsvarsbrikke for PIMP med det høye aktivitetsnivået og den sentrale beliggenheten kontoen innehar. Blir spennende å se.

9 Teacher PÅLLY 931.846 poeng
Den stabiliserende kontoen i Pålly som bidrar med mye støttearbeid, bidrar mye til fronten uten å direkte være tilstedet der og utvikler seg med et godt og koselig liv på rimmen. Balanserer et godt irl liv med god utvikling I.G. med solid hjelp til de mer sjeleløse spillerne. Spørsmålet fremover blir om kontoen kommer seg til front og hvordan den da evt. takler den utfordringen?

10 Diggoefkr123 PIMP 917.649poeng
PIMP sitt svar på Teacher i Pålly. Bidrar ofte med støtte og nukes, men utnyttes potensialet her godt nok? Kontoeier er kjent som litt av en tulling som det kan være frustrerende å spille med. Mer bry enn gevinst verdt? :hmm:

11 Ekans. PIMP 901.733 94 9593
12 slampy93 PIMP 804.132 88 9138
13 Pax Era PÅLLY 628.816 73 8614
14 FinalBarrage PÅLLY 578.030 69 8377
15 Vallhall PIMP 553.682 57 9714
16 Knusern65 PIMP 507.953 61 8327
17 toggie PIMP 472.674 50 9453
18 paalodin PÅLLY 443.866 56 7926
19 Mr.Martin PIMP 403.550 41 9843
20 schmids PIMP 382.418 40 9560
21 Tommy Hilfiger PIMP 346.088 40 8652
22 Starboy PÅLLY 323.139 44 7344
23 R3born _VK_ 288.195 47 6132
24 Sokn T2K16 283.735 39 7275
25 allis BLA 262.528 33 7955

Utfyllende kommentarer fra topp 11-25 vil komme i morgen.
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
1 Themis
Pål er en av de beste jeg vet om på tribalwars, men han er like vågal som han er god. God taktikker med baller. (clapping)(clapping)

2 Toniden
Egen konto, men jeg har her spilt med PG (Destructere) og han er en latterlig god dual! Hustler røde byer i øst og vest! (star)(star)

3 Jon Snow.
Var veldig imponert i mid game hvor disse gutta adla seg inn mot core, lekent!(love)(love)

4 Kvello
Har vokst som bare f***! Var i lange perioder bekymret for at han skulle ta andreplassen på ranglista, men han har begynt å coole ned. :):mehe:

5 Ekans.
Siste store aktive spillere fra fiendtlige siden! I alle fall satte du ikke kontoen på slett! Blir gøy å se hvor lenge du holder når gutta krutt kommer sammen og gir deg en real runde! (kyss):evil::gjeip:

6 Teacher
The Teacher! Her har du mentoren min fra verden 1. Knall type, som lærte meg mye. Kunne en del fra før, men dette er en smart og stabil mann :) (star)

7 Ned Stark
Kastet ut, byttet konto, lurt seg inn igjen! Mye å si om Legend, men nå skjer det lite! :hmm::hmm:

8 Peligroso
Skal normalt sett være en av de bedre spillerne på .no, men ga opp før vi kom frem til han. Fortsatt ikke grå, men kunne kanskje vært det? :hmm::hmm:

9 Pax Era
Hjulene tikker å går, var en konto som hjalp Toniden med å få kontroll i nord tidlig. Sover kanskje litt nå :sleepy:

10 allis
Kjemper, kriger! Deilig å se deg i mørkeblått! Har samarbeidet tett med min konto i lange perioder! (star)(star)

11 bighorn
Her er min kunnskap liten, men leve lenge Pålly! :D

12 paalodin
En mindre deff konto som har generelt lite å adle av nå. Stammens diplomativalg har satt en stopper for veksten dessverre. (nod)

13 Preference
Kjempet lenge, og vært en vanskelig nøtt å knekke for flere hos oss. Husker Preference fra v.21, hvor kontoen lå i dvale i lange tider før den kom tilbake på slutten og fikk en gratis seier. Eneste jeg tenker på når jeg hører Preference er dopapiret jeg tørket meg med i USA. Men dere er gode da :) :grin:


14 Vlæd is My Dad
Chillern nede i sør, og har i lange tider spydd ut deff. Viktig deff spiller for vest fronten! (nod)

15 slampy93
Her har jeg lite å si.

16 onre
Her har jeg lite å si.

17 Vman
Samme som Vlæd is My Dad, hvor mye deff Vman har spydd ut, er jeg dog usikker på.

18 Starboy
Vært en viktig konto for vest fronten. Hadde late start. Vinglet litt frem og tilbake i en periode, original eier ga seg, og ny eier kom inn :) Ny eier har adlet i ett helt ok tempo. Sover veldig godt nå :sleepy::sleepy:

19 dagi
Her har jeg lite å si.

20 Gods of war
Her har jeg lite å si.

21 schmids
Tatt imot noen runder fra meg, tror Ekans har støttet opp mye her. Er det noe gnist igjen?

22 Gigery97
Her vet jeg ingenting.

23 johnern
Her vet jeg lite.

24 Chaosisalex
Lagde litt chaos i mid-game, men ga opp sammen med noen andre spillere. Veldig god spiller.

25 Simon127
En av de mindre kontoene som har vært med i Pålly i lengre tid. Samme gjelder her som for paalodin, stengt inne av diplomati.
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
:founder::founder::founder: 1 Themis PÅLLY 1.901.935 poeng:founder::founder::founder:


9 Teacher PÅLLY 931.846 poeng
Den stabiliserende kontoen i Pålly som bidrar med mye støttearbeid, bidrar mye til fronten uten å direkte være tilstedet der og utvikler seg med et godt og koselig liv på rimmen. Balanserer et godt irl liv med god utvikling I.G. med solid hjelp til de mer sjeleløse spillerne. Spørsmålet fremover blir om kontoen kommer seg til front og hvordan den da evt. takler den utfordringen?

Old school. It still works :D

.
 
Topp