Topp 25 spillere!

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Min tur igjen <3

Rank 1:
Konto: Newsted
Stamme: MILF
Poeng: 765.860


Hva skal man si her da? God spiller, solo! Kriget som pokker mot O:H for TROLL, blir morsomt å se hvem han adler av fremover, tidligere stammevenner eller O:H.

Rank 2:
Konto: Unlimited
Stamme: O:H
Poeng: 756.118


Mange gode spillere på kontoen her, vil ta rank 1 innen kort tid :O Har adels mot meg, og adler 2 byer av meg soon, vil da gå forbi Newsted...

Rank 3:
Konto: Ur boy tony
Stamme: O:H
Poeng: 707.680


Sjefen selv! :) Hyggelige folk, engeslkmenn som egentlig er True IRA som kommer fra Skottland, ganske stilig må jeg selv si! Utrolig kriger, vil nok ta rank 2 om ikke lenge.

Rank 4:
Konto: Heskey
Stamme: MILF
Poeng: 626.309


Solid konto, usikker på hvordan fremtiden ser ut, dere klarer dere bedre enn de andre i Troll? Det ser jeg jo, for dere adler allerede i fra troll :p Kan bli spennende å se videre.

Rank 5:
Konto: Martinsen
Stamme: O:H
Poeng: 559.775


Knuste meg, utrolig kriger, gir aldri opp :) Aldri hørt om deg før, så dette er stilig! Stå på!

Rank 6:
Konto: Mr. Bobil
Stamme: TROLL
Poeng: 479.792


All credz til Jarc, Rasta, Mr.Martin og RDI som de siste ukene har kjempet på, jeg har jo ikke vært på i ca 4 uker...
Jeg er back nå, så nå skal innadlingen fortsette :) Kun meg, martin og RDI igjen.

Rank 7:
Konto: Tom Oar
Stamme: MILF
Poeng: 475.608


Stakk kjepper i hjula for Troll. Ikke den mest populære løsningen å vinne en verden på, men hvem vet hva som skjer videre :)

Rank 8:
Konto: tarantella
Stamme: O:H
Poeng: 417.076


Vokst kraftig siste dagene, glad jeg slipper å engste meg for deg fremover! <3

Rank 9:
Konto: Fluffyneiger
Stamme: O:H
Poeng: 408.174


Ikke hørt så mye om deg, men virker som en solid konto.

Rank 10:
Konto: Shizzle
Stamme: O:H
Poeng: 395.150


Tidligere erkefienden min :O Men står respekt i hvordan dere har klatret opp såpass på ranken! Love you guys <3

Rank 11:
Konto: Donau
Stamme: O:H
Poeng: 334.257


Som sagt før, neste verden er vi på lag, hater å se deg som fiende :( Her er Donau og Bergen, Bergen hadde uflaks mot troll, men har gjort det bra med Donau.

Rank 12:
Konto: mrmalle
Stamme: O:H
Poeng: 281.985


Hehe, husker bare starten hvor du(?) laget flere multi acc'er, litt stilig da :)

Rank 13:
Konto: Bohic
Stamme: O:H
Poeng: 280.780


Party svensken som egentlig burde bli med meg, men valgte å stå over denne gangen! Aldri spilt spesielt på lag med deg, men vårt bånd er sterkere enn meg og campingvogner! <3

Rank 14:
Konto: Reisverket
Stamme: TROLL
Poeng: 280.510


RV da :( V21 speiler seg dessverre igjen, men denne gangen er det ikke min skyld :S Anyway, Myh og Rv, perfect kombo om man ønsker å gå på swingers tur <3 Da tenker jeg jo at jeg får Myh <3 <3 Min kjære prinsesse <3 Rv, du er sjefen, kommer alltid til å stå i respekt til deg!

Rank 15:
Konto: Themis
Stamme: O:H
Poeng: 248.112


Kjære Mari, gift deg med meg og Myh <3

Rank 16:
Konto: Swift Solvang
Stamme: MILF
Poeng: 244.095


Jeg rådet deg inn i Troll, og du har gjort suksess, rart å se at du bare forlot, hehe.. Anyway, han har adlet mest av Troll siden MILF ble laget... Pass på så ikke troll får blod på tann og går etter deg først :O (Spoiler alert)

Rank 17:
Konto: Zombie Fred
Stamme: O:H
Poeng: 241.908


Zombie, utrolig god spiller, har tatt igjen endel av det tapte... Hadde du ikke mistet en eneste by i starten, og fortsatt hatt en slik vekst, hadde jeg tippet deg på rank 2.

Rank 18:
Konto: Deathez
Stamme: O:H
Poeng: 233.022


Deathez, kan spillet, er farlig bak rattet, mener tastaturet da... Søt liten pojka, love u <3

Rank 19:
Konto: Black Magic
Stamme: O:H
Poeng: 232.217


Prøvde å rekrutere deg til Troll i starten, vær glad for at du ikke hørte på meg, ser ut som du er med på seier i år :)

Rank 20:
Konto: Maxwell Minger
Stamme: O:H
Poeng: 227.526


Råeste Mingeren som fins, takk.

Rank 21:
Konto: Linoko
Stamme: O:H
Poeng: 220.063


Linoko høres japansk ut, derfor jeg liker deg <3

Rank 22:
Konto: Al Bundy
Stamme: O:H
Poeng: 206.333


Vær gang jeg leser ditt navn tenker jeg Al Pacino. Vet ikke hvorfor, hehe.

Rank 23:
Konto: Ponton
Stamme: TROLL
Poeng: 188.602


Du skal vel adle endel av MILF'ene?

Rank 24:
Konto: Shaun the Sheep
Stamme: O:H
Poeng: 185.325


Vært venn med deg i flere mnd nå... Når skal vi møtes? <3

Rank 25
Konto: Balle Klorin1
Stamme: TROLL
Poeng: 171.610


Balle har dessverre synkt endel i poeng, noe av grunnen kan være dårlige kv'er?


Facts:
Stammerangering topp 25 spillere (poeng):
1. OH - 5.935.510
2. MILF - 2.111.872
3. TROLL - 1.120.514

-A
 
Sist redigert:

Markus den feite

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Topp 25 spillere, tatt ut ifra 03.08.2016 00:30


Med alt spennende som har skjedd på v25 de siste dagene, ble jeg litt inspirert til å skrive litt liste, min første faktisk!

Denne listen ble skrevet en skikkelig sen kveld på hytta, med E-nett som eneste hjelpemiddel, så dere får tilgi om hukommelsen min blander litt øst og vest. OG, venligst ta hensyn til at jeg ikke er en TW-veteran, så jeg kommer til å skrive om v25 og muligens bittelitt annet, siden det er dette jeg har litt kunnskap om. God lesning :)


1. Unlimited

Mye å skrive om disse guttene, Pelle er et beist når det kommer til TW, og han er en alle burde ha gleden av å møte på i spillet. Lett å samarbeide med, hyggelig, og du vet han alltid gjør jobben. Marius har jeg ikke snakket mye med selv, men har hørt at du fikk lekser av Pelle! Fra v24 var det og du som imponerte meg mest fra Gjengen-alliansen. Royal spiller og her, kjenner dessverre ikke typen, men vet han er på sommerferie! Kontoen har hatt ett solid tempo hele veien, og er en av våre aller viktigste kontoer i det som forhåpentligvis blir seier. Sammen med UBT dominert øst til de grader. God innsats med aksjonen som var :)

2. Newsted

Her sitter William, og vet at han i alle fall spilte solo, og muligens gjør det fortsatt. Den garantert viktigste kontoen i Troll som var, og den absolutt største trusselen. Muligens den farligste kontoen på v25 så langt, er vel bare UBT og Unlimited som er i samme klasse. Tildigere SL-spillere var ingen motstand for denne kontoen, til oss i O:H sin fortvilelse. Blir svært spennende å se hvordan du klarer deg fremover!

3.Ur boy tony

Luke & Theo, kapteinene over O:H. Spilte seg fra safezone opp i front, og viste oss andre hvor lett det kunne gjøres. Har muligens vært den kontoen som har preget v25 mest, selv om Themis (og Unlimited) har overtatt noe ansvar innad i stammen, om jeg har forstått det riktig. Har sammen med tidligere Chavs dominert øst, og flyttet fronten omtrent ett halvt kontinent. Alle elsker forumpostere, og engasjement! Er en glede å spille på lag med disse gutta, og selv jeg blir av og til motivert til å fake litt med deres mas. Vanvittige farmere var og er de også. 10/10 på alle områder. Og ja, dere sto imot en svæær Trollaksjon, noe som var veldig viktig.

4. Heskey

Heskey-kontoen er interresant. Pål har dømt de til undergang, noe som kan se ut til å stemme med den nåværende diplomatiske situasjonen. Har også vært ute å rekruttert alt som rekrutteres kan, inkludert ett forsøk på meg lol. Må sies at dere har svært god ODA, og nukeglade er dere jo. Mener å huske at dere ikke bygger mye def i forhold til off, noe som jo kan fungere i visse tilfeller.. Har sammen med Newsted gjort en god jobb. Antar at dere hadde en finger med i spillet om å bryte ut fra Troll.

5. Martinsen

Latestart, og hevet seg på UBT og Unlimited i et voldsomt tempo i øst. Kjørte over Bobil og gjengen. Kjenner ikke typene, men Vegz(?) og co har imponert stort, og ender nok på en fortjent 3.plass når verdenen er omme. Dere er også flinke å farme, right?

6.Tom Oar

Tidligere Grodi. Gikk til Troll som mange i O:H forventet, men uten håndfast bevis på at det ville skje. Ankom Troll, og det gikk kort tid før det ble dannet utbryterstamme. Ingen optimal løsning i mine øyne. Du innadlet og vanvittig mye Gomsen-byer uten ODA-økning, så mange trodde og at Gomsen satt på kontoen, noe som forsåvidt fortsatt kan stemme. Tor situasjonen din blir vanskelig fremover, med mindre rebel-gjengen din utfører noen mirakler. Lykke til!

7. Mr.Bobil

Mye innadlinger, og lite å snakke om. Glad i offentlig forum. Så du og laget og oppløste din egen Bobil-stamme når utbryterstammen kom, selvfølgelig oppkalt etter deg selv! Vet ikke helt hva mer det er å si her.

8. Fluffyneiger

Den største tidligere BB-spilleren (utenom grodi), og endte heldigvis hos O:H. Har en safe posisjon, men nå med grodi i nærheten, noe jeg håper du drar nytte av. Flink virker du å være, uten at jeg har allverden kjennskap til deg :) svensk.

9. Tarantella

Skjønte ikke heeelt greia deres på v24, men på 25 har dere gjort jobben. Latestart, tidligere safe-konto som nå er i front, og flytter fronten stadig vekk. Kanskje serverens beste til å fake? Flinke til å farme er dere og. Viktig O:H-konto!

10. Shizzle

Kanskje en av mine favoritter på v25. Svært hjelpsom, og har sammen med Bohic stått for mye av O:H sitt press vest, noe vi absolutt har trengt. Ser deg stadig vekk i skypen Martin, og det er alltid hjelp få fra denne kontoen om det spørres etter. Liker og offentlig forum, til manges fornøyelse. Keep up the good work :)

11. Donau

Veggen, skipet, uansett ugjennomtrengelig. Sammen med deathez gjort en formidabel jobb midt-vest, og stått imot aksjoner til trolls frustrasjon. Hjelpsom konto her og. Tar Kv-er som trengs. Kreiz som og kom inn her right, etter vel overlevd russetid hvor kontoen din desverre ble adlet. Jaja, prioriteringer. Imponerende konto iallefall.

12. Bohic

Begynte på serveren under det du selv kalte Hobbyspill, men havnet fort på topplisten. Tror ditt hobbyspill er hakket kvassere enn de fleste andres. Jobbet herlig i vest med Shizzle, og nå som ferien er over håper vi på flere adlinger fremover. Flink fyr du Patrick!

13. Reisverket

Reisverket selv og Myh, ikke det at jeg kjenner dere. Fikk etter lange forhandlinger en IAP med O:H, noe som kan gi dere en viss revansj over svikerne, men ingen serverseier. Jaja, ingen imponerende adlinger, men dere har hatt en tøff front, så er vel lite å hente. Likte UBTs styresett bedre enn ditt, med noen litt tvilsomme rekrutteringer. Flink til å poste stats når Troll gjorde det bra, heldigvis har det ikke blitt så mange slike i senere tid ;)

14. Mrmalle

Kom nn i O:H sammen med Fluffy, noe som endte riktig godt for deg. Vet dessverre lite om deg, men etter det jeg husker har du en noenlunde safe posisjon, med en by midt inni MILF/TROLL-clusteret. Dette må utnyttes, kompis ;)

15. Themis

Masse å si om Pål, men nå har du endelig våknet på v25! Det er bra, og med aksjonen signert deg og Pelle tror jeg du gjorde mye for å avgjøre denne serveren. Dømte Heskey til undergang som nevnt tidligere, vi får håpe denne profetien blir sann. Ingen kan si noe om nivået til Pål når det kommer til TW, noe flere MILF-spillere vil føle ytterlige på fremover.

16. SwiftSolvang

En rekruttering tidligere Troll gjorde som viste seg å være en suksess. Var så safe som den kunne bli, men alt som har skjedd med Milf gjorde vel at du fikk front du og. Sikkert gøy om du har tid. Kjenner deg ikke nok.

17. Zombiefred

Fredrik og Jostein! Synd det gikk som det gikk med fronten deres, jeg har lest forklaringer og dannet meg et bilde av hva som skjedde. Av og til klikker ikke IRL og TW noe særlig, og da bør det gå ut over TW. Velvel, dere er iallefall raskt på bena igjen, og jeg er sikkert ikke den eneste som gleder seg til tropper begynner å spyttes ut ifra kolonien deres. Værste clusteret jeg har vært borti, fint at dere ikke ga dere iallefall!

18. Deathez

OM jeg husker riktig er du ny til TW, og det står stor respekt ifra dine prestasjoner så langt på verdenen, og om du attpåtil er ny er det stort. Har fungert godt med Donau, tar KV-er som bare det, og er en viktig brikke hos O:H. En ekte lagspiller! En av mine favs. Håper og tror at du kommer til å sitte igjen med ett stykk god TW-opplevelse når v25 er ferdigspilt.

19. Maxwell Minger

En av de originale Chavs-kontoene, og dere har gjort en god jobb med delvis safe og noe front nå. Right? Om jeg husker riktig er det iallefall Simen som sitter her, ikke skyt meg om jeg tar feil. Lett å havne i skyggen av UBT, men dere har allikevel gjort deres preg på verdenen. '

20. Black Magic

Jøss, deg vet jeg lite om. Posisjonen din er litt overalt, noe som som oftest er en bra ting. Virker som du vet hva du driver med. Godt jobba :)

21. Linoko

En av O:Hs originale Core-spillere, og en som har stått imot Troll-presset meget brukart. Nabo med meg på v24. Virker flink, selv om jeg desverre ikke vet all verden om deg heller...

22. Al Bundy

Her sitter originaleier + Stian. Husker ikke navnet ditt. Gjort jobben sydvest, og en av de tidligere SL-spilllerne. Du har potensiale til å hoppe endel på rankingen tror jeg. Stå på.

23. Ponton

Flere dømte deg til rimmen tidligere, nå er veien dit litt kortere, etter en svært velykket O:H-aksjon. En tidligere viktig Troll-spiller, spennende å se hvordan du ender med alt som skjer i Troll/Milf-leiren.

24. Shaun the Sheep

Enda en original Chavs-konto. Vet minimalt om deg dessverre, feel free to enlighten me. Bør gjøre ett hopp på rankingen fremover, om du fortsetter den gode jobbingen :)

25. Lord Torben

IKKs Leder! BB-situasjonen ble ikke riktig godt forklart på Forum, noe som skuffet meg litt. Vet ikke hvem jeg skal skylde på her, alle kunne vel gjort noe. Dere har dibs på O:H plasser, så for deg er det vel å gjøre ditt ytterste for å hoppe oppover på listen. Godt jobba mane.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Er bare jeg som sitter på Bundy ^^ har vært sånn i lange tider.
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
1. Unlimited
Kontoen som har stått på fra dag en har nå fått tak i rank 1.
Her sitter som jeg skjønner to karer, Pelle og Marius. Pelle er den jeg har hatt mest kontakt med - og for en spiller han er. Han sitter på enorm erfaring, ufattelig hyggelig som da gjør han til en spiller som jeg respekterer enormt. Marius har jeg ikke hatt mye kontakt med, men ut i fra hva jeg har skjønt er han også en veldig god spiller. Sky's the limit for denne kontoen.

2. ur boy tony
Husker jeg ble satt ut når jeg først så Luke og Theo skrive på forum/tw, og tenkte de var noen skikkelige tullinger. Skjønte jeg tok feil da jeg kom inn i O:H på Donau, og innså at de er to vanvittig kule folk, som virkelig fortjener mye skryt. De styrte O:H skuta til nå nylig, og har virkelig gjort det bra. En konto som fortjener plasseringen den har etter masse måneder med mye jobb.

3. martinsen
Kontoen som virkelig har tatt Nord-Vest kanten med storm. Hadde en latestart men er nå oppe på rank 3, noe som tyder på en enorm innsats med målbevisst jobbing. Veldig imponert over de som sitter her - men skulle ønske dere var litt mer aktive i chatten. Tror dere kommer til å holde plasseringen frem til verdenen er avsluttet.

4. Mr. Bobil
Bobil du bobil. En av de mest aktive på forumet de siste månedene, og det settes veldig pris på. Ser man på adlingene er det masse internadlinger - så kontoen fortjener kanskje ikke heelt denne plasseringen. Dog skal du ha creds for aksjonen deres for noen uker siden, tror jeg satt på 500 incs bare fra deg, og jeg hadde i underkant av 600 incs! Virker som en trivelig type som lager liv - sikkert artig å ha på laget ;)

5. tarantella
Er ufattelig imponert over uansett hvilken by jeg adler, så har tara sendt fakes mot den - slår aldri feil. Her spiller Tara og Gig og nylig fått inn forsterkninger fra Fabi. Ufattelig god å sende ut fakes, noe som gjør denne kontoen veldig viktig for stammen. Stiller som sagt alltid med fakes og deff - hva enn det måtte være. En av de mest verdifulle i stammen i mine øyne. Blir artig å se hvordan dere gjør det i lag nå med enda en forsterking! Angrer ikke på at jeg ga deg en liten ressboost når du starta opp på v25, veldig viktig spiller for stammen. :)

6. Fluffyneiger

Vet ikke så alt for mye om deg. Kom fra BB for rundt en måned siden, ligger plassert i sør og litt sør-øst. Gjør nå en virkelig god jobb i adlingen av Grodi. Fin kar å ha på teamet!

7. FuqBoi
Shizzle <3 Virkelig en spiller jeg setter pris på å ha i stammen. Holder aktivitetsnivået i chatten oppe, lett å samarbeide med og hjelper alltid til der det trengs. Hadde en latestart og ligger plassert i sør-vest området. Viktig spiller som alltid deltar å holder humøret innad i stammen oppe!

8. Bohic
Naboen til Shizzle. Ikke hatt så god kontakt med deg, men du vokser jevnt og trutt, og deltar i aksjoner. Sett du er i chatten og å prater i blant, noe som jeg personlig mener er en viktig ting å gjøre for å holde motivasjonen til stammen man er i oppe. Gjort en veldig god jobb på vestrimmen og fikk sammen med shizzle, deathez og oss fjerna en god del troll trusler der.

9. Donau
Her spiller da jeg sammen med Donau. Vi fungerer utmerket sammen, og dekker store deler av døgnet. Stortrives med å ha deg som dual, du kan veldig mye, og jeg har lært masse av deg - spesielt i forsvar. Når jeg kom inn var kontoen på defensiven fordi TROLL prøvde igjen og igjen å komme seg igjennom muren - men til ingen nytte. Endelig har vi den siste måneden hatt fred der vi har utnyttet for fult muligheten for å gå i angrep, noe TROLL fikk kjenne godt. Kjempespiller som jeg hadde hørt masse godt om før vi ble dualer - du levde opp til forventningene og vel så det!

10. Themis
Her sitter da Pål. Man kan høre mye både positive ting og negative ting om han, men til syvende og sist er han en ekstremt god spiller. Rutinert kar, som vet å si i fra når ting ikke går som han mener er rett, og heller ikke er redd for å gjøre ting som stammen kan si seg uenig i.

11. Reisverket
Reiseverket, karen som driver TROLL. Tror at om han hadde greid å holdt stammen sammen så det ikke kom en utbryterstamme ville dere hatt en ok sjanse til å vinne. Dere hadde gjennombrudd i core, noe som var ett rimelig stort gjennombrudd for deres del. Virker som en grei kar som nå har fått backup i Myh.

12. Deathez
Så rank 12 til favorittspilleren min på v25. Fritz er virkelig the real MVP i O:H. Tatt utallelige kontovakter, der han har vært oppe til langt over leggetid for stammen sin skyld. Stiller alltid med deff der det trengs også, og deltar alltid på aksjoner. En spiller som fortjener all skryt han får. Artigste er at du er fresh på tw, og gjør det så her bra!

13 ZombieFred

Zombie. Her spiller Jostein og Fredrik. Bortsett fra da kontoen fikk juling av troll for en måneds tid siden, har de virkelig gjort en god jobb her. Allerede tilbake større en de var før aksjonen(?). To veldig rutinerte og gode spillere som kan klatre en god del på rankingen før verdenen ender.

14. Tom Oar

Grodi. Spilleren har gjort det bra helt siden han startet opp - men gikk desverre til feil stamme. Skulle hatt litt mer is i magen før han ikke orket å vente lengere på invitasjonen til O:H. Var med på gjennombruddet til TROLL i core, før de under motaksjonen endte opp med å lage en utbryterstamme, noe som ikke gikk helt veien for deres del.. Var nok ikke helt gjennomtenkt.

15. Newsted
Her sitter en spiller som heter William. Han har kjørt solo hele løpet bortsett fra at Kjetil gikk fra Heskey og hit to uker før kontoen ble satt på slett.
Har virkelig vært en pain in the ass for O:H hele veien, frem til kontoen valgte å gå i en utbryterstamme. At han har spilt solo hele veien er virkelig en stor prestasjon, håper vi får sett mer fra deg på andre verdener - kunne tenkt meg å være i samme stamme som deg en gang! Virkelig en stor konto på v25, som fortjener all skryt den får. Kjipt at det endte som det gjorde for deres del.


Skulle lage en topp 25 liste, men ble lei av all skrivinga på nr 15 så sier stopp her. Tror ikke jeg har laget en slik liste før, så håper den duger.
 
Sist redigert:
Topp