Topp 25 spillere!

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Syntes nå som det er akademi og greier på v25 så er det på tide med en stk topp 25 liste!

Hvem er første ut?

-A
 

HotFuzz

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Som regel den som starter tråden.
Spesielt hvis det er så tidlig i spillet.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Rangering Navn Stamme Poeng Landsbyer Poeng per landsby
1 -Coller 6th 3.622 1 3622
Hva skal man si her. Coller og Co har fått en formidabel start, men som fikk en bråstopp nå pga uklarheter med regelbrudd. Leder og grunnlegger av 6th, en stamme som består av pro spillere fra tidligere verdener. Enda tidlig i spillet til å forutse hva som kan skje.

2 FinalBarrage 6th 1.951 1 1951
Husker deg godt fra v24, sint liten pojka som spiller som bare det. God spiller med god appetitt, tar dårlig på ilojalitet og er selv en lojal spiller etter min mening. 6th igjen her. Virker som en god stamme

3 heskey SUG 1.851 1 1851
Heksey, utrolig spiller fy f*** for en start, liker stilen, ny stamme, faktisk stammen med høyest poengsum pr spiller. Tviler på at stammen vil bestå, da vil dere tape. Dere er for gode til å tape, så dere vil prøve å komme til den rette stammen etter hvert. Dere vet hvilke stammer som er ledige for dere.

4 Unlimited 6th 1.627 1 1627
Hmm. Usikker på nick, husker ikke helt igjen, er det et fake nick? Litt rart at jeg ikke har fått det med meg, da jeg har så å si spilt med og mot alle på topp 25... 6th her og, lykke til.

5 Mr.Martin H~O~L 1.619 1 1619
My boy Mr.Martin, god spiller, høflig, ærlig, lojal. Spiller sammen med venner, og holder seg til dem, utrolig at du klarer det! Liker spillestilen din bror, håper IKKE vi snakkes på slagmarken, noe du også sa til meg tidligere på pm :) HOL ser ut som en god stamme, håper dere klarer dere.

6 ZombieFred 1.546 1 1546
Jaudå jaudå... Her sitter det 1 eller flere gode spillere som jeg ikke har peiling på hvem er... Neida, bare tøyser. Gode spillere, erfarne spillere, spillere som ikke venter med å skaffe stamme, men drøyer... Når velger dere en stamme?

7 Bergenspesten Legacy 1.460 1 1460
Ville ikke godta venneforespørsel, dårlig gjort altså :( Anyway, god spiller her, pass på folkens. Legacy er en stall med gode spillere og har en god grunnlegger i Tommy the badboy :)

8 Ekans. 6th 1.429 1 1429
Du elsker meg, jeg elsker deg, du gir meg alltid rødt rykte her på forumet (midfinger) for det <3 Uansett, jeg har ikke verdens største kjenskap til deg, kun spilt med deg som fiende, vi får se om vi bryter rekka som fiende eller ikke i v25, vi får se hva som skjer, verden er ung.

9 Vaffelmann 6th 1.325 1 1325
Enda en topp 10 spiller fra 6th, bra spiller her og! Kan spillet sitt og vet hva det dreier seg om.

10 legend786 6th 1.311 1 1311
legend786, hehe, har hatt noen gode samtaler med deg oppigjennom tiden. Koselig og j*vlig... Anyway, enda en fra 6th, ma gad..

11 Markus den feite 6th 1.245 1 1245
6th igjen... Hva skjer? Har du blitt feit markus? Anyway, god spiller, begynner å bli sliten i hendene så kommer ikke til å skrive så mye mer på andre, men erlando klikker om jeg ikke skriver om han så... Oi, feil plass å skrive... GOD SPILLER :)

12 Erlando SUG 1.227 1 1227
Erlando, dreper meg om jeg ikke sier fine ting, så ta alt her med en klype salt da folkens. Kanskje verdens beste spiller utenom undertegnede :) Ny stamme, hvor ender dere opp? Samme som med heskey, dere går til stammen som skal vinne?

13 king hakon 6th 1.139 1 1139
6th igjen, må være god for å være med der? Aaah, derfor jeg ikke er med der...

14 Final Barrage 2.0 6th 1.133 1 1133
6th sin multi konto (rofl)

15 Stor Løve TROLL 1.116 1 1116
Løvenes konge. Den store løve. God spiller, lovende spiller, lovende stamme. Alt er bare perfekt med rank 15. Gratulerer med seieren på forskud!

16 osamannen Legacy 1.106 1 1106
Woops, plutselig ett farlig navn framme. osamannen, krigte med deg i v23... Fy f*** å du kan fake og nuke... Jeg er redd deg, kan vi ha PA (personlig ally?), legacy igjen, god stamme, kan komme langt!

17 schmids H.F.O 1.067 1 1067
HFO. Min feil HFO eksistere, sorry folkens. Inviterte tiller til v24, han godtok og startet HFO, ehm... Sorry :S Anyway, dessverre ikke hørt om deg, men lykke til! Og HFO, ingen onde ord om dere, men please change navn til Bobil!

18 Vixen Chavs 1.038 1 1038
Chavs, like jaws. Ett stort javs og du er gone... Vixen, hørt navnet før, men tar det ikke igjen

19 Cash H~O~L 1.038 1 1038
Pay me ma money down. Cash, spiller fra HOL ser det ut som

20 ur boy tony Chavs 1.001 1 1001
This ma boy, this ma jam. Javs* Han tar ett stort jafs av deg!

21 Jimsfirefightergum Chavs 992 1 992
Chavs tar seg oppover på topp 20-25 spillere altså! Ska sei! Anyway, klarer ikke skrive navnet ditt, men tyggegummienbrenner.

22 Pessemisten 6th 987 1 987
6th, lenge siden 6th medlem nå... du er litt pessimist, derfor jeg ikke skrive om deg.

23 Legacy 6th 985 1 985
Legacy, hvorfor har du oppkalt en egen stamme etter deg, og jeg ikke får bobil engang? Hvorfor er du så spesiell? Anyway, enda 6th medlem, ma gaaaadh...

24 gertpe H~O~L 983 1 983
Yaay, gertpe, hver gang jeg sier ditt konto navn høres jeg ut som en full danske, dere som tar det til dere, bra... God spiller, og i en god stamme!

25 Diggoefkr123 TROLL 974 1 974
Badass mofo stamme og rått navn! Diggoefkr123 er god! liker han godt, han skal beskytte meg for alle røverne som vil ta mine leirefigurer og tre skulpturer og jern ting

Kopiert topp 25, ca 06.03.2016 kl 23.11

Takk for meg

-A
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Tilføyer at jeg ikke vil bekrefte om jeg var edru eller ikke når denne ble skrevet

-A
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Siden dette ikke er noen andre som gidder å lage liste, så lager jeg en. Som vanlig ikke så voldomt med research gjort i forkant, bare korte tanker jeg har bygget meg gjennom serveren.


1 Bergenspesten TROLL 16.209 5 3242
En av få spillere som har ligget i toppen helt siden starten. Agressiv spiller som har vært aktiv tidlig med både clearinger og adlinger. En av få spillere på denne topplista som ligger nære coren, og vil helt sikkert fortsette i samme stimen og adle seg stor og sterk. Aner ikke hvem kontoeier her er, men dualen er i alle fall en hyggelig kar.

2 ur boy tony Chavs 14.490 4 3623
X antall ranermedaljer tidlig var et forvarsel om hva som kom til å komme, og rank 1 er nå innen rekkevidde, og jeg vil tro de har den rimelig raskt nå. Ble nok tatt litt på senga av en frekk readling, men svarte like greit med å adle hele spilleren. Garantert masse tropper, og mulighetene for ekspandering er enorme. En spiller å regne med, så lenge aktiviteten holdes i de samme baner.

3 heskey 6th 14.123 6 2354
Ser ut til å ha gått på et par smeller, men holder seg greit i toppen likevel. Er flinke folk på denne kontoen, går det rykter om, så vil satse på at spilleren gjør det godt også fremover.

4 Vaffelmann 6th 12.423 4 3106
Aner ikke hvem orginalen her er, men kjenner godt til dualen. Dette er uten tvil en sterk konto, som blir å regne med på V25.

5 Villarreal SL 12.416 3 4139

Me, myself and I.

6 Newsted TROLL 12.030 5 2406

En favoritt hos meg. Spilt med han flere ganger før, og vet hva denne karen kan når han setter på turboen. Et pent kupp av Troll og sikre seg denne karen tidlig. Ligger bak meg, enn så lenge. Så får vi se hvor lenge akkurat det varer.

7 Vixen Chavs 11.754 3 3918
Har som meg selv fått seg en ikke ubetydelig internadling, som hjelper bra til for å stige på listene. Aner ikke hvem denne spilleren, eller hva å forvente i tiden fremover.

8 FinalBarrage 6th 11.546 4 2887
Tok rank 1 tidlig. Rushet akademi og starta dermed tidlig med flere byer. Adlingene som har blitt gjort har dog vært veldig svake, og gjør at fallet på ranken har vært betydlig.

9 Dr. Dre H.F.O 11.512 4 2878
Birkens nye navn. Forventet kanskje mer pp-bruk og at vedkommende skulle ligge høyere enn nå, men det kommer vel sikkert snart. Ellers tror jeg ikke vi skal forvente all verden. Rent krigsmessig er ikke denne spilleren noe særlig å skryte av, noe som har blitt bevist gang på gang.

10 Tarustix SL 11.432 4 2858
Enda en spiller som har gjort comeback til V25. Sannsynligvis ukjent for de fleste som spiller nå, men dette er en kvalitetsspiller, som de fleste sannsynligvis også har skjønt etter hvert. Fått en bra start, og kommer garantert til å stige på denne lista med tiden.

11 Einsteinium SL 11.118 3 3706
Mr. Einstein bruker sin science til farme, og vokser fort, som forventet. Nydelig oppstartspiller, som forhåpentligvis er gira på å holde steamen lenge. Det at han ligger bak meg, vet jeg irriterer han en liten smule.

12 Eirik Raude 6th 11.062 4 2766
Er vel den spilleren som sålangt har hatt mest imponerende adlinger på V25. Når akademiet kommer, skilles gjerne klinten fra hveten, og i motsetning til en av sine stammevenner klarer han seg ikke med små gråbyer, men tar seg noen gode byer.

13 Stor Løve TROLL 11.049 4 2762
Til tross for å ha vært i samme stamme som denne spilleren i to korte perioder, aner jeg ikke hvem dette er. Later som han er 12 år, noe som ikke er tilfellet i alle fall.

14 Unlimited 6th 9.944 4 2486
Lurte lenge på hvem dette var, men nå vet jeg. Da vet jeg også at denne kontoen garantert er å regne med på V25. Forventer en stigning på listene om ikke så lenge.

15 Erlando TROLL 9.663 3 3221
Har vel fått grundig juling på V24 de siste ukene, så får vi se om det er pga. et fokus på V25 eller på grunn av mangel på ferdigheter. Det får tiden vise.

16 Balle Klorin1 -WAFF- 9.161 4 2290
Er vel den samme spilleren som ledet V1 i lang tid, for svært lenge siden. Har vel i grunn ikke vist noe særlig på andre verdener. Erfaringen bør være der, men om vedkommende overlever oppstarten blir spennende å se.

17 kai gunnar berg VKG 9.077 5 1815
Er det en spiller som garantert ikke kommer til å ligge i toppen, så er det han her. Bare å glemme.

18 Iron Fist TROLL 9.031 3 3010
Du gjorde et hederlig forsøk med Legacy, jeg må si det. Dessverre er mistilliten til deg for stor blant mange spillere. Noen ganger kommer gamle synder tilbake og biter en i rævva. Vist fin aktivitet her, så kan sikkert være med å kjempe topp 25 en god stund.

19 Rastatown TROLL 8.975 5 1795
Må si jeg er nysgjerrig på hvem denne spilleren er. Spennende.

20 Mr.Martin TROLL 8.636 4 2159
Det stammebyttet denne spilleren gjorde nå forleden reddet vel denne kontoen fra å forsvinne rimelig raskt, vil jeg tro. Var i hard klinsj med Bergenspesten, så får vi se om de to spillerne klarer å samarbeide etter det. Saved by the bell.

21 schmids H.F.O 8.429 4 2107
Aner ikke hvem dette er, men med tanke på området vedkommende ligger i og stammen han er i, så tror jeg det skal bli tøft for vedkommende å overleve særlig lenge.

22 Felmyst SL 8.382 3 2794
Her har vi en klassespiller av de skjeldne. Fått med seg madammen sin som farmehjelp også, så da er det vel ganske perfekt i grunn. Satser på stor fremgang på lista med tiden.

23 Markus den feite 6th 8.072 3 2691
En av 6th-spillerne med veldig svake adlinger. Spørs hvor lenge det holder, om det er det nivået man ønsket å ligge på. Aner egentlig ikke hvem dette er.

24 Cilli TROLL 8.050 3 2683
Helt ukjent for meg, men er en av spillerne som har farmet klart mest på denne verdenen, så da er det vel kanskje å forvente en økning etter hvert.

25 Andheims -WAFF- 8.043 2 4022
Imponerende adling, med etter hva jeg har hørt, svært lite tropper. Viser i alle fall baller, så får vi se hva fremtiden bringer.
 

Fjordheksa

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
51
1. Heskey Chavs- 27228p
Heskey har tatt rank 1 som lenge var beleiret av BP, sterk spiller, vet ikke helt alle som sitter på kontoen, men om det er noen igjen av de som var her på v22 der jeg spilte med dem sist er det ingen og fjamse av. En konto jeg ikke tror forsvinner med det første, også gjort et interessant stamme bytte, kan være starten på slutten for troll?


2. Bergenspesten SL- 20384p
BP, her spiller kristian, solo? i think,, gjort det bra og vært i teten hele veien. Vet ikke noe mye om deg fra før, men har imponert hittil. tror du kan henge med en god stund. Også du ditcha nettop troll, du gikk til SL derimot, begynner det og skille seg ut 2 stammer som skal krige om seiern..? får isåfall håpe troll får samla seg<3 æ vil fleir kriga!

3. Unlimited Chavs- 19655p
Jeg har hørt at det er Pelle som spiller her(?) om jeg tar feil ikke drep meg. tar utgngspunkt i at pelle spiller, og isåfall så er kontoen en drapsmaskin og de aller fleste av oss må ned på kne og be for han om og spare oss>:eek:

4. Newsted Troll- 16691p
no clue who u are amigo. Troll medlem, ikke troll. men troll . kan du sakene dine? ikkje vet eg men Rv har no sakt så så da burde du kunne det iallefall. spennende og se framåver stå på<3

5. Vaffelmann Troll.- 16288p
nytt troll medlem. no wait! troll. medlem! eller kan jeg si det er samme stammen? er jo ikke samme stammen med rv sier det er så?:O rare greier og får bare vondt i hodet. Om det er den jeg tror det er som spiller her er han innafor god og kan sine greier. en kvalitetsspiller i troll, point taken for rv.,

6. Ur boy tony Chavs - 16069
Joakim her, har jeg hørt, engelsk fyr? næj skuespill trur no æ. farma fra alle oss andre, kommer nokk å ta inn de 2 som er i tet nå snart igjen, Joakim er en stjerne spiller og kontoen her er noe å passe opp for.
7. Villarreal SL - 15631p
Gard, min nabo så å sei<3 kjenner ikke fyrn men har sett kontoen på verdner siden tidenes morgen, og har hørt han kan å spille. SL medlem og ligger litt mot rimmen, vil si denne kontoen har en lysfremtid.

8. Finalbarrage FL - 15604p
veit da f kæm du e, medlem av stammen FL, som har 2 medlemmer:O wowowo ikke no kvantitet shit opplægg hær nei, men er det 2 spillere som kan høvle over v25 og ta seiern som en duo,. nei det skjer nokk ikke as. lykke til as

9. Vixen Chavs - 15370p
vet lite om deg,. men har hørt navnet før,. hmm du gjør det bra så noen må du nå være haha stå på!

10. Tauristix SL - 15041p
du farmer, du er med i SL, Du vil jeg tro har peiling. mere vet jeg ikke, men jeg har på følelsen at du er en å se opp for.

11. Stor Løve Troll. - 14731p
troll. medlem, føler de i troll./troll får en slags fordom på seg med engang, siden få har sagt noe meget positivt om deg, og jeg har ingen grunn til å si noe positivt eller negativt da jeg har no clue om dæ. men du henger greit med ++

12. Dr.Dre H.F.O - 14064p
er med i heksene fra oslo, tøft. Skuffende at du er lavere på ranken på dette tidspunktet av verdnen når jeg vet det er birken som spiller her. spillmessig var du ikke kjempe skummel sist gang jeg så deg, v22 høvla vi deg ned, men det kan jo ha endra seg. pp here and pp there<<3

13. Einsteinium SL - 13971p magnus? right? naturfag geek. god spiller som knows his shit. sehr gut. nabo av meg han her også, og er med i superstammen sl. damn im done right?

14. YSLDMB TROLL. - 12835p
hvem er du? koffer har du sånn navn? ser ut som en 5åring som har slått på tastaturet, bestemt meg for ikke å like deg pga det navnet der, æsj hadet.
15. Felmyst SL - 12807p vet ikke hvem du er:( men så gard skreiv du var god, og du har jo gjort framgang som han spådde sa da er det vel bra. kjør på

16. Erik Raude SL - 12690p hmm vet ikke heeelt hvem du er, men spilte i stamme med deg på v22, der gjorde du deg greit bemerket og er en spiller med gode kvaliteter,

17. Schmids H.F.O -12168p hoved heksa sjøl og ledern i stammen sin. no clue who u are men mener og ha sett navnet før. kjør på

18. Cilli Troll. - 12114p
samma som over, vet ikke hvem du er.

19. Legend786 FL - 11905p
en i duoen i FL. Du var med på v22<3 lojal spiller som kjører på. du er ikke helt i toppen på ferdiheter men du er ikke helt på blåbærtur.

20. Mr.Martin Troll - 11871p
du var mye med i teten i starten.. men havnet i klinsj med BP, en klinsj han vant, og så ble du redda av at dere var i troll begge to, men nå er bp i sl?? betyr deet? ja? hmm, jeg spår at du er ferdig finito amigo</3 sorry, du lever på lånt tid. (mitt tipp på første topp 25 som blir rimma.)
21. Rastatown Troll. - 11868p vet ikkje kæm du e:( koffer skriv æ engang liste når æ veit kæm sånn 1/3 e elns.,. huff

22. Markus Den Feite Chavs - 11701p blir mer deprimert nå:( veit ikke kæm du e heller,,m

23. Balle Klorin1 Troll - 11684p du fra v1? deg har jeg hørt om wihu! om det er deg kan du vell spille, men du har ikke hevda deg skikkelig siden v1 så? jaja kjør på duå haha

24. Erlando Troll. - 10875p
Simen ooog erlend? eller? veit simenpus spille her iallefall<33 spennende konto, 2 ikke super etablerte spillere som har vært hær siden tidenes morgen, men har begynt og markere seg på listene i det siste. er med i troll. spennende valg, må ærlig innrøme jeg håper kontoen her kjører på. så kjør på<3

25. Andreas55 Chavs - 10868p yes, endelig, siste på lista og siste jeg ikke vet noen som helst ting om. kjør på kompis æ heie på dæ<3

lista her gir svært lite noen her ikke vet fra før, men æ hadd god tid, og villa bidra litt til liv her så ikke ta lista for noe mer enn den e. om jeg gir noen feilopplysninger så si fra på pm elns, så skal jeg få retta på det.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Rang Navn Stamme Poeng Landsbyer Gjennomsnittlig poeng pr. landsby

1 FinalBarrage FL 40,468 10 4,047
Final spratt plutselig opp igjen på rank 1. Skal si det smalt godt i ørene på heskey da :)
FL, ingen stamme å satse på, men tror dere er nokså freda :)

2 heskey Chavs 37,181 9 4,131
Heskey, ligger mellom flere troll spillere, byttet stamme, hoppet litt der, sviktet egen stamme for å bli med i en annen. God spiller, men som regel ingen rank 1 spiller.

3 Unlimited Chavs 34,178 8 4,272
Her derimot, her har vi rank 1 material! :) God konto, sitter endel erfaring bak spakene her :) Kort og godt, rank 3 er bra, men ses på rank 1 om ikke for lenge?

4 Bergenspesten SL 34,241 7 4,892
Stakk fra troll til SL, mange sier Troll masserekruterer, men har nå sett SL har tatt inn noen par spillere på bare få dager :) Ikke noe vundt om det! God spiller, kan være en trussel nede i k44.. Vi får se om du tar over i k44 eller blir borte.

5 Vixen Chavs 30,959 5 6,192
Vixen, god spiller, rank 5, god gjennomsnitt på byene, chavs her også, men vil du forbli på topp 5 i en lengre periode? Neppe

6 ur boy tony Chavs 30,279 7 4,326
Engelskmannen som egentlig er en skotte, ihvertfall slik han skriver. TRUE IRA her, farlig spiller med dårlige utsagn på forumet. Har ikke noe spesiell forhold til spilleren, kun sett litt av han. God å farme

7 Vaffelmann TR0LL 29,881 7 4,269
Vaffal, god spiller, rank 1 i k45. Kommer nok til å gjøre det bra fremover og vil nok ligge på topp 10 til verden er ferdig. God spiller her, ikke så veldig erfaren, nokså fersk faktisk.

8 Newsted TROLL 28,423 8 3,553
Troll's forsvarsminister, glad du tok jobben fra meg, da jeg nå kun er på 1 til 2 timer dagen på tw :)
God spiller, regner med å se deg på topp 5 innen verden er ferdig :)

9 Tarustix SL 26,718 6 4,453
Dunno hvem som sitter her, men sikkert god

10 Markus den feite Chavs 25,364 6 4,227
Markus er fortsatt like feit, hyggelig det! :) Mens andre slanker seg, spiser markus, det ser en på daglig vekst, flink du er!

11 Stor Løve TR0LL 23,366 6 3,894
Kjekk spiller, god spiller, har daffet litt av? Innesperret du og?

12 Felmyst SL 22,388 7 3,198
Felmyst, er en utrolig dyktig spiller, kenn er god han! Likte spesielt spillestilen i v24, og håper å slippe å diskutere mer med sjønnasen min på off forumet nå, jeg elsker bare å skape spydigheter og drit, så ikke ta det ille opp om jeg er frekk :*

13 Balle Klorin1 TROLL 22,322 7 3,189
Faktisk original balle dette her! Veldig kjekt å se denne spilleren tilbake på .no :) Gledelig er det! Har du det fortsatt i deg?

14 Cilli TR0LL 20,632 6 3,439
Farmemesteren, utrolig att du gidder :)

15 Reisverket TROLL 20,265 7 2,895
RV, godt jobba, du blåste litt ifra meg nå, ikke bra for meg... Du har nok gjort ett smartere valg mtp at jeg gråbyhoret i starten, hehe :) Du har kun 2 dager mer enn meg på v25, så jeg tar det neppe igjen. Klarer du rank 1 på v25? Eller tror du jeg vil kjøpe meg forbi deg?

16 Villarreal SL 19,835 4 4,959
God spiller som sitter her, kunnskapen min er ikke tilstrekkelig nok til å skrive mer enn det.

17 Einsteinium SL 22,389 4 5,597
Einstein, eller noe sånt ja, sikkert en god spiller, ikke hørt om deg før? o_O

18 Themis SL 18,310 4 4,578
Mari og Regal, de dater faktisk IRL! Veldig bra! Men syntes dere kan endre på profilen slik jeg sa :*

19 Rastatown TR0LL 18,223 7 2,603
Rastatroll, god spiller, ligger kanskje litt etter? Har 7 byer, men vet at du har dobbelt med tropper enn poeng :*

20 YSLDMB TR0LL 17,839 6 2,973
Vet faktisk ikke hvem du er, selv om du er medlem i stammen min :O Skjedde mye i påsken når jeg var borte, hehe :) Slik jeg har erfart er du en god spiller :)

21 Dr. Dre H.F.O 17,733 4 4,433
Første til en 9k by! :) Hvor lenge holder du på den?

22 Andreas55 Chavs 17,817 5 3,563
Andreas55, kjenner jeg godt til, farlig spiller! tipper å se deg på topp 10 etter hvert

23 Eirik Raude SL 17,182 4 4,296
Eirik Raude, vet ikke hva jeg skal si om deg, kjenner deg jo, men tror ikke du har lysten til å vinne v25, satser på en freeride til seier?

24 ZombieFred SL 17,109 5 3,422
God spiller, slik jeg erfarte det fra v23 ihvertfall :) Vi får se hva som skjer videre, om du er like god som i v23 vil du nå langt i v25.

25 Erlando TR0LL 17,123 6 2,854
Erlando smalt opp etter lat periode, dere vokser endel ja! :)

Lat i dag, så orka ikke å skrive mye...

-A
 

ur boy tony

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
46
6 ur boy tony Chavs 30,279 7 4,326
The Englishman who really is a Scot , at least so he writes . TRUE IRA here , dangerous player with bad statement on the forum . Have no special relationship with the player, only seen a bit of him . Good to farm
Oi! Wot the bloody hell fire are yer sayin' about me, then, eh? A true IRA from Scotland, isit? Yer gettin' yor countries all messed up, mate. I'm bloody well from Plaistow, right, in London. Yer know where London is, right?

Oh and nobody is farmin' me, if that's wot yer sayin'. But yer welcome ter try :twisted:
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Folk er late...

Noen som gidder? :p

Kjekt med noe på forumet igjen :)

Jeg har allerede laget endel, så håper å slippe :)

-A
 

supersim

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
Folk er late...

Noen som gidder? :p

Kjekt med noe på forumet igjen :)

Jeg har allerede laget endel, så håper å slippe :)

-A

tja, kan KANSKJE skrive litt jeg, men tviler på det blir noe essay på hver spiller. Får se utvoer kvelden.
 

The Governator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
363
Listen er mekket med utgngspunkt i status 06.05.16, kl 20:00:00
Eventuelle endringer på rangeringen vil ikke bli hensyntatt.

Rank 1: Heskey (Troll), Poeng: 178 297, Antall byer: 24, Poeng pr. by: 7429
På denne kontoen sitter Kjetil, Erlend og kanskje Moa. De to sistnevnte kom inn etter en merge mellom Heskey og Erlando.
Jeg vet at Moa i hvert fall spilte startupen på Erlando, men harikke sett noe til han på forumet på lange tider (som er uvanlig), så er litt usikker.
Det Kan forøvrig være for at han har fått en ny forumban (som ikker er uvanlig)
Erlend er et relativt uskrevet blad for meg. Jeg så han første gang på V23, og der gjorde han en fin figur så lenge jeg spilte der. Jeg vil anta at Kjetil er "sjefen" på kontoen. En meget dyktig og uredd TW spiller som kan lage et helvete for fiendene i sin nærhet (Men kutt ut stammehoppingen..host, kremt) . Om Moa sitter på kontoen, styrkes den, men er som sagt usikker på om han er der. Kontoen Innehar rank 1 ATM mye pga mergingen med Erlando. Tiden vil vise om de er aktive nok til å holde en front mot SL/Chavs. Lykke til videre, boys!

Rank 2: Unlimited (Chavs), Poeng: 162 238, Antall byer: 20, Poeng pr. by: 8112
Egen konto. Det er kjedelig å snakke om seg selv, så da vil jeg heller benytte anledningen til å snakke om mine medspillere <3 Med meg har jeg Marius (mer om han senere), og i det siste har også Royal kommet inn med sitt kloke og strategiske hode. Marius er en relativt ferks TW spiller, men han har tilegnet seg meget god kunnskap, og har hatt stor suksess med sin konto Peligrosso og på HP18 med kontoen Babotelli. Han har et ekstremt fett aktivitetsnivå og jeg digger denne karen, Skulle nesten trodd vi slektet på hverandre (rofl, vi gjør faktisk det :O) Han kaller seg selv Marius.exe, og det synes jeg er et passende kallenavn. Når jeg setter Marius i gang med en oppgave, vet jeg at den blir utført til punkt og prikke, og det er så sjukt digg <3
Royal kjenner jeg ikke så godt enda, men han har rykte på seg for å være en eminent startupspiller. Av det jeg har sett så langt, er jeg helt sikker på at han er mye mer enn en startupspiller. En moden strateg som det er artig å diskutere planer og taktikk med. Jeg er meget godt fornøyd med å ha han med på laget, og han er en av få som spør i skypechatten om han kan logge inn litt, Magisk, elsker det!
Unlimited holder ATM en viktig front mot Troll. Det blir spennende å se hvordan kontoen kan utvikle seg videre. Om aktiviteten opprettholdes er jeg sikker på at den vil være med på å farge V25 på en forhåpentligvis god måte.

Rank 3: Newsted (Troll), 145.642 poeng, antall byer: 18,Poeng pr. by: 8091

William som sitter her. Han startet på V4 og bygget opp en voksen konto på hans første verden. Dog mye gråbyadling, men jeg spilte ikke V4 så vet ikke om det lå fornuftige valg bak. Ble til slutt adlet ned av GNI. Han hadde også et innhopp på V7 på en annen konto. Utover det finner jeg ingen gode spor før V25, og her har han jo fått en fin start. Han har dannet seg et robust cluster i safen til Troll, og har i tillegg etablert en minifront ned mot SL etter adling av to Bergenspsetenbyer. Jeg har blitt hvisket i æret at dette er en meget aktiv spiller som virkelig tar ansvar i stammen. Kudos! Tror vi får se mer fra denne karen. Lykke til videre!

Rank 4: ur boy tony (Chavs), 121 045 poeng, antall byer: 17, Poeng pr. by: 7120
Luke og Theo. Sjefene i chavs. En styggod konto med to TW freaks. De har rett fokus, rett aktivitet og rett pondus. De er aggressive, uredde, festlige og gode ledere. Sann mine ord, folkens; dette er en av de ypperste kontoene på V25, og jeg spår de vil lage hakkemat av alle som prøver å stoppe dem på sin fremmarsj. De har fra første stund gjort gode og sterke adlinger. Tok over ekans sine byer når han ville har en mer chill plassering. Jeg elsker å ha disse gutta på front. Rank 1 er nok endelig stoppested for denne kontoen, og når de når den, kommer det til å være fortjent!

Rank 5: Vixen (Chavs), 114 217 poeng, antall byer: 13, Poeng pr. by: 8786

Vixen har gjort det godt på V25. kontoen sittes av Kristian og Bjørn. Begge har mer enn nok erfaring til å styre kontoen på en god måte. Var veldig sterke i startup, men har stagnert noe den siste tiden. De er imidlertid alltid velvillige med både nukes og deff så de er en viktig bidragsyter til chavs fremgang. Bjørn er litt hemmet av at han leser flittig til eksamen, og jeg har stor tro på at denne kontoen kommer til å sette snuta vestover og farge røde Trollbyer blå.

Rank 6: Reisverket (Troll), 111 228 poeng, antall byer: 14, Poeng pr. by: 7945

Hertugen i Troll. Besittes av Stephan og Myh. Sistnevnte har jeg ikke noen personlig kjennskap til, men har hørt at hun er en erfaren og dyktig spiller. Dette tror jeg på, da jeg vet at Stephan velger sine duals med omhu, Kontoen har et safe og tilbaketrukket cluster, men har også dannet seg et lite cluster lenger sørøst, og vil nok forsøke å sikte seg inn på en front mot Chavs. Foreløpig ganske kjipe adlinger, men jeg vil tro at dette kommer av lite tilgjengelige adelsmål og dere har nok slitt lit med moral, da dere rekket alle spillere i nærheten som hadde fete byer.
Stephan er en kontroversiell spiller, og han har en fortid som forkjemper for spionasje, kontraspionasje, sabotasje, hostile takeovers og andre gråsone taktikker. Han har imidlertid lagt dette bak seg og fremstår nå som en spiller som liker å holde seg på den smale sti. TW samfunnet er nok litt delt når det gjelder oppfattelsen av denne spilleren.
enten "hater" du han, eller så digger du han. Jeg hører til sistnevnte. Jeg har hatt det utrolig mye gøy på TW fronten sammen med Stephan, og jeg savner tiden vår på V15 :D Han er taktisk god, flink til å shape fronter, og har mer enn nok skills til å lage trøbbel for de fleste han møter på sin vei. Dette er en spiller som jeg gjerne ville hatt på min side, men slik ble det ikke denne gangen. Aktivitet være en viktig brikke for hva du vil få til fremover. Lykke til med erobringene, måtte den beste vinne!

Rank 7: Habbomann1 (SL), 101 516 poeng, antall byer: 14, Poeng pr. by: 7251

Magnus holder fortet i vest. Dette er en aktiv spiller med masse erfaring. En av de råeste farmerne på .no IMHO. Han kan imidlertid mye mer enn å bare farme, da han behersker alle aspekter ved spillet.
Masse tropper på denne kontoen, og jeg forventer å se Magnus klatre godt på rankingen fremover. Bitt godt fra seg mot Troll.

Rank 8: Ned Stark (Troll), 100 112 poeng, antall byer: 13, Poeng pr. by: 7760
FinalBarrage kontoen byttet navn. Sikkert ikke så dumt, da det har vært masse kontroverser med det navnet. Jeg har hørt rykter om at FB ble tatt inn i varmen til troll når den originale eieren av FB trakk seg ut. Så da er det Legend786 igjen på kontoen. Kjenner dessverre lite til spilleren. JEg tror denne kontoen vil få det svært tøft der nede i SL land, og jeg blir sykt imponert om du klarer å holde stillingen din når SL gjengen samler seg. Lykke til.

Rank 9: Stifler (Troll), 96 267 poeng, antall byer: 14, Poeng pr. by: 6876

Nok et navnebytte her. Jeg har ingen erfaring med spilleren, men har blitt fortalt at han heter Trym, er 19 år og har en god del erfaring som TW spiller. Han hadde en fin startup, og det blir spennende å følge utviklingen videre. Ligger safe foreløpig, og må strekke seg ut litt for å få action. Trangt om plassen der.

Rank 10: Villarreal (SL) 90 823 poeng, antall byer: 14, Poeng pr. by: 7569
Kremspiller. Gard er en dritgod TW spiller som sjelden lar seg stoppe. Har jevnt og trutt adlet fra Troll, og det kommer ikke til å stoppe med dette. Jeg føler sikker på at kontoen vil klatre på rankingen fremover. Det eneste som avgjør hvor den ender er hvor mye tid Gard har mulighet til å legge ned. Så vidt meg bekjent kjører han solo som alltid er imponerende. Veldig glad for at denne kontoen er på min side.

Rank 11: Markus den feite (Chavs) 80 387 poeng, antall byer: 11, Poeng pr. by: 7308

Ble kjent med Sveinung på denne serveren, og dette er en kar som har imponert meg stort så langt. Totalt uredd for å bruke tropper, full gass hele tiden. En viktig frontkjemper for Chavs, og en fryd å samarbeide med. Jeg har klokketro på at dette er en konto som vil fortsette å markere seg fremover. Spennende posisjon på kartet, spennende spiller.
Jeg gleder meg stort til å følge utviklingen din! Kommer til å klatre.

Rank 12: ZombieFred (SL) 79 684 poeng, antall byer: 13, Poeng pr. by: 6130

Hertugen i SL. Her sitter Fredrik, og han har fått med seg Jostein på kontoen. Dette er to fantastisk gode spillere som normalt harver over kontoer uten å se seg tilbake. Holder på å danne seg et meget sterkt og robust cluster, og dette er en konto jeg er sikker på vil klatre på rankingen i nær fremtid.
Jeg deler noe med begge disse spillerne. Når det gjelder Fredrik har vi begge en forkjærlighet for Norges beste kebab som kan fåes kjøpt på Sidneys eller snappys i Drammen. På tide vi setter oss ned sammen en dag, og trykker inn en digg babb :D Når det gjelder Jostein er vi begge meget glade i godt øl. Jeg gleder meg til å se fremdriften til denne kontoen fremover, the sky is the limit.

Rank 13: Vaffelmann (Troll) 78 990 poeng, antall byer: 11, Poeng pr. by: 7181

Her sitter Rune. En kjernekar som er utrolig hyggelig å skravle med. Spilte en flott startup, men har de siste dagene gått på en smell mot Chavs fronten. Du forsøkte å internadle noen Balrog byer når vi smadret han, men de byene hadde du ikke tropper til å forsvare. Det var heller ikke noe stammedeff der som jeg synes var litt merkelig.
Når vi adlet bar også kontoen preg av innaktivitet, så jeg regner med at du ikke har så mye tid til over, og da er det vanskelig med en såpas stor front. Jeg tror denne kontoen kommer til å falle mer på rankingen. Mulig vi ser en internadling eller merge for å få opp aktiviteten?

Rank 14: Felmyst (SL) 78 316 poeng, antall byer: 10, Poeng pr. by: 7832
En av de aller aller beste på .no Kenneth kan være skremmende effektiv og sette opp et tempo som får de fleste til å bli demotivert. Tar strategisk kloke valg, har alle skills som er nødvendig for å å lykkes med de målene han setter seg. Dette er en spiller som virkelig har det i kjeften på off forum, men som i tillegg kan backe det 100% på slagmarken. Kontoen kommer helt sikkert til å klatre på rankingen. Klokkeren utfordrer til rank 1 om han har tid og motivasjon.

Rank 15: Rastatown (Troll) 70 115 poeng, antall byer:12, poeng pr. by: 5843

Sett denne spilleren på HP blandt annet. Kjenner ikke vedkommende godt nok til å uttale meg særlig. Ligger tilbaketrukket i Troll clusteret, og vil sannsynligvis få front mot Chavs etterhvert. Det skal bli spennende å se hvordan det går. Har i tillegg adlet nede ved SL. Veldig usikker på hva som var motivasjonen bak det. Merge med Jarc? Uansett en dårlig strategisk beslutning, og blir fjernet fra det området as we speak av Linoko og Al bundy.

Rank 16: YSLDMB (TR0LL) 69 463 poeng, antall byer: 11, poeng pr.by 6315

Jeg vet dessverre ingenting om denne spilleren. Aktiv på V22, men ble raskt adlet ned av KoD.
Snappet til seg en BP by når Troll tok han på sengen. Usikker på fremtiden til denne kontoen. Kanskje den vil overaske meg. Stå på, ønsker deg lykke til videre.

Rank 17: Maxwell Minger (Chavs) 58 835 poeng, antall byer 8, poeng pr. by 7354

Simen og Petter. Kjenner godt til Simen. JEg har spilt både mot og med han. En spiller som absolutt kan sine saker meget godt, og har en rekke gode TW prestasjoner bak seg. Petter kjenner jeg ikke så godt, og han er ikke så mye i chatten. Stort sett ute og jakter på chicks, i stedet for å spille TW :D, og det er vel ikke et valg man kan kladre han for i nevneverdig grad. Kontoen har en viktig funksjon ATM i forhold til å støtte stammen med nukehjelp og deff. Håper allikevel Simen og Petter for ånden over seg, og gasser på litt. En konto som definitivt har potensiale
til å ta store byks på rankingen.

Rank 18 : schmids (TR0LL) 58 623 poeng, antall byer: 9 poeng pr. by 6514

Nok en spiller jeg ikke kjenner til... Liger i det sørlige clusteret til Troll. Enter med front mot SL og Chavs. Det kan bli hardt å stå imot. Plyndrer i sølv og raner i bronse. Det holder ikke til å holde din nåværende ranking særlig lenge. Tror du ryker ut av topp 25 om du ikke får opp tempoet.
Lykke til fremover, prove me wrong (Y)

Rank 19: Lord Bobil (Troll) 57 812 poeng, antall byer: 9, poeng pr. by 4818

Mannen som elsker bobilen, og som elsker å spamme forumet nesten like mye. Det har vært mye drama rundt deg som spiller Tore. Denne gangen har du igjen valgt å teame opp med RV. Dere hadde suksess opå V21, så hvorfor endre en winning combination? Personlig har du tatt noen rare valg på V25 synes jeg. Å adle 4 gråbyer
tidlig i spillet med den trygge plsaseringen du hadde har nok hemmet veksten din ganske betydelig. Hadde allikevel forventet å se deg litt høyere på rankingen. Er det bobilsalgsesongen som hemmer deg? :D Lykke til videre.

Rank 20: Linoko (SL) 50 742 poeng, antall byer: 9, poeng pr. by 5638

En konto som har kjempet godt for SL. Har vært en plage for Troll hele veien, og adlet jevnt og trutt. Jeg har stor tro på at Linoko kommer til å fortsette det gode arbeidet sitt.
Kjenner dessverre lite til spilleren, og gleder meg til å bli bedre kjent med han gjennom V25.

Rank 21: Silmarillion (TROLL) 50 716, antall byer: 9, poeng pr. by: 5635

Et relativt ubeskrevet blad for meg. Ble avvist av Chavs, men tatt inn i Troll. Han svarte med å snappe en by av Bergenspesten. Plyndret og ranet det han skal. Ligger ganske safe, men gode muligheter for ekspansjon. Hmm, kanskje vi ser et rykk fra denne kanten? Kan slå begge veier. Om du ekspanderer vestover eller sørover kommer
du til å møte formidabel motstand. Blir spennende å følge.

Rank 22: Themis (SL) 50 714, antall spillere: 8 , poeng pr.by: 6339

Pål.... Boooooist. Absolutt toppklasse. Mange mener du er .nos beste spiller, og det er vanskelig å være uenig i det selv om det er et knippe spillere som kan konkurrere med deg. Du tok Tok kontroll og vant V23,
snudde V24 på hodet når alle trodde den var avgjort, og fører i skrivende øyeblikk en krig som blåser din vei. Det er ikke så mye som imponerer meg veldig på TW lenger, men du har virkelig gjort det på V24. I forhold til V25 hindrer V24 deg, da det er der du legger inn innsatsen din. Jeg tror allikevel du vil være med å prege V25.
Du er en spiller som snakker rett fra levra, og det er forfriskende. Om Pål bestemmer seg for å satse på V25, kommer kontoen til å ta kvantesprang på rankingen.

Rank 23: Balle Klorin1 (TROLL), 50 028 poeng, 14 byer, poeng pr by: 3573

En storhetskonto fra V1 er tilbake på V25, og det synes jeg er veldig hyggelig. Spilte en solid startup, men fikk såpass juling av SL etter hvert at du bestemte deg for å relokalisere deg til Chavs sin nordlige front i stedet. (Takk for tilliten :D) Sitter igjen med et delt cluster med enorm avstand. Regner med at du vil satse på å bygge deg opp i nord hvor du er bedre connected med stammen. Veldig mange hadde gått helt ned etter runddansen med SL. Du viser helt klart at du ble herdet gjennom din tilværelse på V1, og at du har utholdenhetsgenet som trengs for å lykkes i TW i sjakk. Lykke til videre!

Rank 24: Donau (SL) 47 107 poeng, antall byer: 8, poeng pr by: 5888
Donau er et kjent navn i TW sammenheng. En meget dyktig spiller som har et kjempe potensiale. Ligger i sørvest, og adler seg opp mot Troll. Gleder meg til å se mer til deg fremover. En konto som har potensiale til å klatre godt oppover rankingen.

Rank 25: Ponton (TROLL) 43 926 poeng, antall byer: 7, poeng pr by: 6275

Kjenner ikke til spilleren. Ligger godt utover mot vestkanten. Tror du kommer til å få det meget tøft fremover da du har noen formidable motstandere i nærheten av deg. Snappet til seg en Erik Raude by, og det skal du ha kudos for!
Lykke til videre!


Notables:

- Martinsen
- Svada og de
- Kate Upton
- Jimsfirefightergum
- Mr. Martin
 
Topp