topp 40

DeletedUser

Guest
hei! kan ikke noen lageen stamme med de 40 beste spillerene i verden 3?:p:p:D
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Ja, hurra! :rolleyes:

I så fall hadde det nok kun blitt hele Action, HZ og noen få fra andre underdogs...
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Jeg satt og kjedet meg en kveld for 1-2 måneder sia, og da la jeg frem merge plan for Action, HZ, TDH og Rebels som på tiden ville vært 40 medlemmer og hatt 4mill poeng (ja det er en stund sia) og da hadde BoS 2,5-3mill.

var bare 1 som gadd og svare meg til og med :( måtte forklare at det var en spøk også :p
 

DeletedUser

Guest
Det har jeg også tenkt, men det hadde vært synd, for det hadde vært en uslåelig stamme, og det hadde vært drit.

Nei, bedre med at 2 og 2 av stammene merger og går i krig (surrealistisk)
 
Reaksjonspoeng
3
Det er en grunn til at vi kalles underdogs.

For det første fordi vi liker navnet og ingen tørr å ikke kalle oss det, og for det andre fordi vi ikke merger:cool:
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
moh

Neh. Men hadde blitt en uslåelig stamme. Gørr kjedelig.

Mister vi motstanden så får vi heller splitte opp og krige mot hverandre. Action vil nok se på og "sikre området sitt" mens HZ, TDH og Rebels nuker hverandre for kicks.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Neh. Men hadde blitt en uslåelig stamme. Gørr kjedelig.

Mister vi motstanden så får vi heller splitte opp og krige mot hverandre. Action vil nok se på og "sikre området sitt" mens HZ, TDH og Rebels nuker hverandre for kicks.
Og med dette mener du?

Dersom dere så gjerne vil at vi skal gå i krig mot en stamme, kan dere jo bare adle dere bort til oss og starte å angripe.

Dersom en stamme begynner med en offensiv mot oss vil vi selvfølgelig svare med krig, men vi ser ingen hensikt med å erklære krig med alle stammene som vi adler - da vi rett og slett er i krig med alt som ligger i vår vei.
 

Vegarado

Banned
Reaksjonspoeng
2
Hallaiz.. HZ kom jo med en tidlig erklæring der de erklærte krig med alle stammer. Bortsett fra de som har fått beskjed at de ikke er i krig med HZ. Så sånn sett burde det ringe en bjelle hos de fleste stammer der ute. :>
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Hallaiz.. HZ kom jo med en tidlig erklæring der de erklærte krig med alle stammer. Bortsett fra de som har fått beskjed at de ikke er i krig med HZ. Så sånn sett burde det ringe en bjelle hos de fleste stammer der ute. :>
My point exactly.
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
moh

nja, kan jo poste det jeg postet sparky:


Marquis de Sade i dag klokken 12:14
gamle postene er slettet ser det ut til.

Men samma det. Trenger ikke vente på Marquis. Siden jeg er en diktatorjævel av rang så sier jeg her og nå at du ikke får de byene. Voila, daz is daz, dett er dett, osv.

Jeg vet jo at hvis marquis evt har sagt det så var han
a: drita
b: fjåsete med en mann som ikke tok en spøk
c: midt i pulings og ville bli kvitt deg "by any means nessesary". Mannen spilte TW overalt.

Uansett så hadde ikke en håndskreven kontakt signert med øyeguffen til marquis vært nok. For TDH styrer kontoen , og ikke Marquis lenger.

kv Fiks
-------------


Ny eier har fått passordet fra Marquis så jeg er kv for ny eier som logger seg på etter helgen.

Uansett så sender man ikke en post 23:10 og lurer på om kontoen er aktiv, så sende adels 40 minutter senere når ingen har lest posten. Er så frekt som det får blitt.


Til info.
 
Sist redigert:

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Dersom han mente å adle byen ved en slik frekk manøver hadde han sendt en clearing før toget uansett, det vet du så utmerket godt.

Det at dere ikke tillater han å adle byene er vel en annen sak, men han var lovet byene.
 

DeletedUser

Guest
Syns det er heilt unødvendig å diskutere denne saka på off forum, men vil berre tilføye ein liten ting.
Det er vel slik, og dette kan vel både fiks og torquemada rette meg på viss eg tar feil, at fiks rett og slett ikkje har lov til å gi bort ein by for ein han er kv for dersom den han er kv for ikkje har gitt skriftelig samtykke, og da helst via ticket? så da er det vel case closed for no uansett eller?
Viss marquis vil gi bort byar måtte han vel ha gjort det før han gav bort kontoen. :rolleyes:

OT: Kva med det omvendte. Tenk viss BoS hadde brutt opp i ein haug med underdog-stammar! Det hadde vore noko:eek: Ein haug med mediokre stammar :p
 
Topp