Topp 5 stammer

Shining wolf

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
1 Hallon 9.214 16.346 8 2.043 8 2.043
Er vell en hell svensk stamme så vidt jeg veit.Mange gode spillere i den,men har sett de ett par ganger på offentlige forumet litt kjepp høye,men har jo katet ned stakkars Pax,men ellers tror jeg nok de kan kjempe om seier på denne hpen,så får vi se om jeg har rett. De ligger jo på 1.plass.

2 -TFS- 8.936 18.656 9 2.073 10 1.866
Min egen stamme,hadde ikke planlagt og mekke noe ,men sånt skjer da når man blir hekta,ikke avskriv oss! Men kan heller ikke skryte for høyt av min egen stamme,det er en fin gjeng ,som har gode og erfarne spillere,så tror vi kan nå langt om vi holder sammen!

3 7.900 18.681 8 2.335 8 2.335
Lå lenge på 1.plass,var vell klar favoritt på førstn av verden men begynner og miste litt medlemmer osv nå. Pax blir katet ,men troppene er vell der enda,jeg anser jo pax som den viktigeste medlemmene,men som sakt disse er ikke ferdige,det er jeg sikker på . Tror nok de kan kjempe seg oppover igjen. Så blir artig og se om dere gidder.

4 [.S!.] 6.702 14.115 10 1.412 10 1.412
Halv svensk,halv nederlansk om jeg har rett? Vet ikke så mye om de,vært rolig på offentlig forum,ikke slengt noe med leppe så tror det kan få det til om de får adlinga igang etterhvert da.

5 [TnB] 5.704 10.543 8 1.318 8 1.318
Vet egentlig ikke så mye om denne stammen heller.
 

Pax Romana

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6


3 7.900 18.681 8 2.335 8 2.335
Lå lenge på 1.plass,var vell klar favoritt på førstn av verden men begynner og miste litt medlemmer osv nå. Pax blir katet ,men troppene er vell der enda,jeg anser jo pax som den viktigeste medlemmene,men som sakt disse er ikke ferdige,det er jeg sikker på . Tror nok de kan kjempe seg oppover igjen. Så blir artig og se om dere gidder.



Mister medlemmer nå?
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Jeg er den beste spilleren på hp (y) (ja dette var ironisk etterligning av svenskene)
 

killrick

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2

4 [.S!.] 6.702 14.115 10 1.412 10 1.412
Halv svensk,halv nederlansk om jeg har rett? Vet ikke så mye om de,vært rolig på offentlig forum,ikke slengt noe med leppe så tror det kan få det til om de får adlinga igang etterhvert da.


Can you tell me which player is svensk? All players are dutch people. How good we are? We don't know yet. We and you will see it in future of this world.
 

ZyzzViana

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
1. [The Senate]
Her spiller jeg. Skal ikke skryte så alt for mye om stammen min.
Mange veldig dyktige og erfarne spillere spiller her, og av den grunn har vi ligget veldig godt an på rangeringen fra start. Vi havnet litt bak svenskene en periode, men når adlingen startet så har vi gått ifra litt.

Vi leder i ODA med rundt 7k om jeg ikke tar helt feil...

2. [-WWT-]
Vet ikke så alt for mye angående denne stammen... Vet at Captain America er leder der og gjør det greit poengmessig. De ligger også på rank 2 så jeg antar at de har litt erfaring.

Ligger på 3. plass ODA
Endret nettopp navn fra -TFS- til -WWT-

3. [Hallon]
Dette er en svensk stamme som har vært det store samtaleemnet i det siste. Mange av medlemmene har invadert forumet og kommet med noen veldige rare påstander...
Enkelte har vært svært spydige på forumet, men andre har vært hyggelige igjen vel og merke..

Er litt uroligheter mellom The Senate og Hallon for tiden som sikkert de fleste har merket ved kat'ing av Pax Romana f.eks. og motsatt.

Annet enn det har de gjort det overraskende bra på .no og ligger på 3. plass med en grei ledelse over rank 4.
De ligger på 2. plass i ODA, men leder med over 15k i ODD noe som gir et lite bilde på at de har det litt tøft hittil også...

Alt i alt gjør de en ganske god jobb.

4. [.S!.]
Okay, since this is a Dutch tribe, i will write this in English ;)
I got randomly added in a skypechat with some of my tribefriends and them, and I can say that all of them are very polite and very nice people to chat with ;)

They're doing quite good, a few thousands points behind the swedes, but afterall i feel that they do a good job.
Global Knowledge and Killrick is the only ones from this tribes on Top 25, but i think that when they start their noblements for real, more of them will rise in ranks.

0 OD? Well, no enemies then I guess? (giggle)

5. [TnB]
Igjen, en stamme jeg ikke vet stort om.
Har 2 stk på Top 25 (21 og 22) noe som er greit.
Kjenner han ene IRL (benbeast), men er usikker på erfaringen hans, tror det er noe gjennomsnittlig.

0 OD her også? Så regner med det ikke er mange fiender inn i bilde.




Merk at dette er min første liste, så om den er svak, så beklager jeg det.
Kom gjerne med respons på listen ;)
 
Sist redigert:

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
2. -TFS-
Vet ikke så alt for mye angående denne stammen... Vet at Captain America er leder der og gjør det greit poengmessig. De ligger også på rank 2 så jeg antar at de har litt erfaring.

Ligger på 3. plass ODA


Dem har byttet navn ^^
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
1 66.383 126.286 9 14.032 37 3.413
Fått en fin forsprang på rank 1 og leder med 28k no. Hvirker ut som en stabil og grei stamme så får tiden vise om dem holder hele veien ut. Dem har også et helt greit og rolig diplomati.

2 [.S!.] 38.160 59.114 10 5.911 20 2.956
Are many nice and good ppl here. I don't know alot about this dutch players but they do well and gowe in their owne speed. They have secure rank 2 now and beginne to be strong on hp 14. It says dat not alle the good players here at activ but maybe they will come later in the round.

3 Hallon 26.435 44.139 7 6.306 18 2.452
Begynt og dette litt av no ser jeg. Tror vi kan si farvell til disse Svenskene snart er mange stammer som ønsker dem slaktet. Ellers synes jeg det er dårlig og true stammer. Viss dem ikke joiner dere i krigen går dere imot dem med engang. Kas taktikk er det egentlig? Anyways er usikker på diplomati dems men åpenbart mister dem ally/iap

4 STAB! 19.100 32.461 10 3.246 16 2.029
Vet ikke mye om dere btw virker som en helt grei stamme. Blir spennende og se hva dere kan få til utovar i gamet. Diplomati blir igjallefall viktig for dere viss dere skal komme et stykke på hp 14.

5 King 17.090 30.146 9 3.350 13 2.319
Her er det hygglige folk som jeg har snakket litt med før. Dem lurte på om jeg joinet dem her men valgte . Anyways utrolig bra sammhold i den stammen og tror det vil bli vanskelig og knekke dem helt. Men blir også spennende og følge med på den og tror dette en stamme som vil være med til nyåret. Men diplomati blir også viktig for denne stammen.
 
Topp