DF Zombiefred DA Hønse DR Vara
Villarreal Populær på forumet Reaksjonspoeng 429 17. Des 2015 #43 Tror vi må begynne å spike K54 litt.
DeletedUser Guest 14. Jan 2016 #45 Prestasjon mottatt: Raner: (Gull - Nivå 4) jan. 14, 09:39 (100mio farmed)
zippymaster Blomstevase Reaksjonspoeng 566 14. Jan 2016 #46 Den har osamannen fått for long time ago Ikke at det er en prestasjon her i denne tråden
DeletedUser Guest 14. Jan 2016 #47 Unnskyld at jeg ikke benyttet mine synske kunnskaper til å finne ut om han hadde den eller ikke. Så mye annet rart her, hvorfor ikke den?
Unnskyld at jeg ikke benyttet mine synske kunnskaper til å finne ut om han hadde den eller ikke. Så mye annet rart her, hvorfor ikke den?
Jazcan Ganske godt likt medlem Reaksjonspoeng 67 19. Jan 2016 #49 oppdatert utifra hva jeg visste om og topp 30 spiller sjekk. ønsker gjerne at flere viser sine daglige medaljer om dem er på toppen. hint hint dr.robert og osamannen (som er antakelig høyt oppe, men viser ingenting)... med flere
oppdatert utifra hva jeg visste om og topp 30 spiller sjekk. ønsker gjerne at flere viser sine daglige medaljer om dem er på toppen. hint hint dr.robert og osamannen (som er antakelig høyt oppe, men viser ingenting)... med flere