Har du sett! Igjen må du vri temaet til andre ting fordi du vet at jeg motbeviser deg gang etter gang. Hvem skulle trodd at du kom til å gjøre det?
Jeg har aldri vært i noen skype-gruppe med deg, Kalou og Roxor og heller ikke har jeg skyldt på dere for noen ting. Kan du for en gangs skyld komme med saklige argumenter eller noen som helst former for bevis for det du sier. Dette er ikke første gangen du kommer med falske anklager om ting som noen på SB skulle ha sagt til deg på Skype.
Ja, jeg innrømmer at vi overclaimet 1(2?) ganger i starten av verdenen, men da fjernet vi claims etter advarsel. Etter start-up kan jeg ikke huske at vi noen gang overskred claimereglene og klarte å adle det vi claimet innen reservasjonstiden var gått ut.
Liker også hvordan du bruker frasen "generelle stygge ting". Denne frasen bygger ikke på noe som helst fakta, men påvirker leseren kun gjennom det negative ordvalget. Du har ingen andre eksempler enn overclaiming på hvorfor vi var "dårlige" stammemedlemmer, men du vet selv at det er for tynt. Derfor velger du å slenge med dette utsagnet så det skal virke som at vi har gjort en hel rekke forferdelige ting mens vi var i SDS. Selv synes jeg holdningen mot oss fra enkelte SDS-medlemmer sier sitt om saken. Den svartmalinga enkelte driver med uten at vi har gitt noen respons av samme slag er rett og slett latterlig.