Topp konto og ilojalt medlem

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
HBT vinner v27, har jeg alltid sagt, og vil alltid komme til å si.

Samme hvilke midler jeg skal ut med, skal HBT vinne v27

-A
 

Vivaldi

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
Dersom dere ikke ønsker å vinne... Hva ønsker dere da å oppnå på dette stadiet av v27? Knytte nye vennskap?
Mulig du ikke ser det selv, men noen spiller faktisk med noe som kalles moral, og det å rekruttere fra andre stammer for en easy win er ikke noe som kalles god moral i mine øyne, men igjen.. noen spiller "bare for å vinne", det er de jeg mener får minst ut av dette spillet da de faktisk ikke opplever hvordan det er å få gode venner igjennom dette spillet..

Just sayin
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Hvis du ikke tror jeg har fått gode venner gjennom spillet så tar du temmelig feil.....
 

Prin

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Kalou er toppidretts tribal wars spiller. Ikke prøv å si at de andre ikke vil vinne og spiller bare for gøy. Alle legger inn timer etter timer og netter etter netter i tribalwars. Forskjellen er at de ikke tar den letteste veien til topp slik du gjør.

Hvis du vil bli best i en idrett så gjør man alt for å vinne, men man har noen morale
Prinsipper også. Som for eksempel man doper ikke seg selv. Å ta inn ZF er det samme som doping i mine øyne.
 

roxor

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
81
Johaug.jpg
 

Vivaldi

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
Hvis du ikke tror jeg har fått gode venner gjennom spillet så tar du temmelig feil....
mulig, men det er fortsatt umoralsk gjort å rekruttere en konto mens han med det siste ordet ikke kan svare for seg..
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Greit. Dersom dere hadde hatt to ledige plasser i stammen så er det ikke lov å prøve seg på de største spillerne. Da har jeg forstått poenget deres. Det å ha god moral og å bli godt likt av motstandere er viktigere enn å vinne. Vi har ulike syn der. Merkelig at dere rekrutterte Oxcyder sånn ut av ingenting dog, dersom moral er så viktig.

mulig, men det er fortsatt umoralsk gjort å rekruttere en konto mens han med det siste ordet ikke kan svare for seg..
Jeg er enig. Planen var å vente til at Fredrik skulle svare, dessverre satt jeg, Jostein og roxor på mic i fire timer mens vi lo og koste oss (OPPLEVELSE). Det gikk noe for langt da vi prøvde å fremskynde joininga med maset vårt på stakkars Jostein. Den situasjonen er der jeg kan ta selvkritikk.

Selv om du er en "rein" spiller så spiller du fortsatt sammen med andre skitne spillere. Jeg sier ikke at ALLE er skitne, jeg sier at det er MANGE skitne spillere :)
 

DeletedUser

Guest
...
vis jostein så veldig gjerne ville over, ja han har gitt utrykk for det så kunne han jo joina en av kontoene deres? evnt gi oss 48 timer varsel så vi kunne byttet ut deffen hans i det minste. Folk må jo ha lov å bytte stamme vis de vil det, ingen av oss skriver bindende kontrakter om at vi skal være i den stammen livet ut. Ting kunne vært gjort bedre er det jeg prøver å si. folk burde tenke på andre en seg selv innimellom.

Mulig at han lærte en ting eller to fra da vi på SB ville bytte fra SDS til Collect. Vi spilte med åpne kort og hadde en åpen diskusjon med stammeledelsen og før vi visste ordet av det satt vi uten stamme klokka 6 på en søndagsmorgen med adelsinc fra hele SDS.
 

DeletedUser

Guest
Og hvilke "nye spillere" lurte vi til å merge med oss som ikke fikk være med på kontoen?
 

DeletedUser

Guest
Saify er klassekameraten min som jeg snakker med mer eller mindre hver dag og han kan logge inn på SB når som helst han ønsker det. Forøvrig spiller vi også sammen på v28 på kontoen SaifY. Def kan også logge inn når han ønsker det og mergen mellom oss var avtalt lenge før noen av oss ble med i SDS. Så nok en gang kommer du med utsagn uten noen som helst fakta å bygge argumentene dine på. Men dette handler ikke om SB og SDS, så vi kan gjerne la saken ligge. Om det er noe mer du lurer på kan du nå meg på Skype/in-game.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Sist vi snakka på skype så endte du opp med å skylde oss for alt du hadde gjort i stedet for å prøve finne en løsning i lag :)
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Er fra den gruppa med Kalou og Roxor på skype, men uansett så gjorde Storebror mye overclaiming og generelle stygge ting i både SPDS og tiden i SDS som egentlig ikke kan plottes på veggen med bevis som var bakgrunnen til at du klokka 5 om natta sto der du sto. :)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Har du sett! Igjen må du vri temaet til andre ting fordi du vet at jeg motbeviser deg gang etter gang. Hvem skulle trodd at du kom til å gjøre det?

Jeg har aldri vært i noen skype-gruppe med deg, Kalou og Roxor og heller ikke har jeg skyldt på dere for noen ting. Kan du for en gangs skyld komme med saklige argumenter eller noen som helst former for bevis for det du sier. Dette er ikke første gangen du kommer med falske anklager om ting som noen på SB skulle ha sagt til deg på Skype.

Ja, jeg innrømmer at vi overclaimet 1(2?) ganger i starten av verdenen, men da fjernet vi claims etter advarsel. Etter start-up kan jeg ikke huske at vi noen gang overskred claimereglene og klarte å adle det vi claimet innen reservasjonstiden var gått ut.

Liker også hvordan du bruker frasen "generelle stygge ting". Denne frasen bygger ikke på noe som helst fakta, men påvirker leseren kun gjennom det negative ordvalget. Du har ingen andre eksempler enn overclaiming på hvorfor vi var "dårlige" stammemedlemmer, men du vet selv at det er for tynt. Derfor velger du å slenge med dette utsagnet så det skal virke som at vi har gjort en hel rekke forferdelige ting mens vi var i SDS. Selv synes jeg holdningen mot oss fra enkelte SDS-medlemmer sier sitt om saken. Den svartmalinga enkelte driver med uten at vi har gitt noen respons av samme slag er rett og slett latterlig.
 
Sist redigert av en moderator:

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Har du virkelig lys ttil å starte denne samtalen igjen?
At du i det hele tatt tror at du vinner en slik diskusjon er bare tåpelig.
 

roxor

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
81
Har du virkelig lys ttil å starte denne samtalen igjen?
At du i det hele tatt tror at du vinner en slik diskusjon er bare tåpelig.
Hvis jeg skulle kåret en "vinner" basert på innleggene i denne tråden ville det vært Lillebror.


(Jada jada, subjektiv bla bla, men han har faktisk bedre innlegg enn dere i denne tråden...)
 
Topp