Topp konto og ilojalt medlem

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Om du trodde du hadde noe poeng i forsvaret ditt av Jostein så kan man vell ikke si annet enn at det var mildt sagt dårlig.
Ellers så var det ikke Jostein min kommentar handlet om. Selv om jeg må påpeke at innleggene dine ikke er hva de en gang var Jato Link.
Har du virkelig endret deg så mye på et par år? Pleide i hvertfall å være noe sakelig i det som ble skrevet tidligere, det jeg her leser er jo bare ensidig sludder.

Har du tenkt å fyre meg i gang er det bare å skyte, så ser vi.

Sist gang Storebror skulle komme med en forsvarstale så var innlegget så tåpelig at det ikke var verd å kommentere en gang, han gjorde det helt klart i sin egen forsvarstale hvilken egoklatt av en spiller de var.
 

roxor

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
81
Øh, jeg refererte til den korte diskusjonen mellom Olvedn og Lillebror, hvor jeg mener Lillebror kom best ut.
 

roxor

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
81
Vel Lillebror sine argumenter var i hvert fall mye sterkere enn Olvedn sine.
 

roxor

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
81
Selv om jeg må påpeke at innleggene dine ikke er hva de en gang var Jato Link.
Jeg føler for å kommentere dette her litt, i og med at det du sier nesten er noenlunde nær sannheten, og i det minste fortjener å bli undersøkt litt nærmere.

Innleggene mine på roxor har lavere kvalitet enn innleggene mine på Jato Link. Eller, kvalitet blir kanskje feil ord; mer riktig blir det å si at innleggene mine på roxor appellerer langt mindre til massene enn de gjør når jeg for eksempel bruker Jato Link. Grunnen til dette tar du - etter min mening - imidlertid feil av. Innleggene mine blir ikke dårligere mottatt av fienden fordi argumentasjonsteknikken min er svakere nå enn før. Snarere tvert i mot vil jeg faktisk påstå at jeg aldri har vært flinkere å argumentere enn jeg er nå.

Det som derimot gjør at innleggene mine av enkelte kan oppleves som mindre gode på roxor enn på Jato Link, er trolig fordi jeg med roxorbrukeren barberer av alt unødvendig snikksnakk. Jeg er veldig uforsiktig med hva jeg sier, og er ikke redd for å gjøre folk sinte med innleggene mine. Hvis noen gjør noe dumt, vil jeg med Jato Link (relativt) forsiktig foreslå at ting ville blitt gjort annerledes, deretter vil jeg argumentere hvorfor. På roxor sier jeg rett ut det jeg tenker (som noen ganger kan være ganske brutalt ærlig), og argumenterer deretter for hvorfor.

Argumentasjonsteknikken er lik, det er innpakningen rundt som med roxorbrukeren er mye røffere i kantene. Det skyver forståelig nok ekstremt mange unna allerede før de rekker å i det hele tatt vurdere argumentene mine, men det er gøy likevel.

Hvis du føler at jeg går over streken, kan innleggene mine alltids rapporteres.
 

Prin

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Jeg føler for å kommentere dette her litt, i og med at det du sier nesten er noenlunde nær sannheten, og i det minste fortjener å bli undersøkt litt nærmere.

Innleggene mine på roxor har lavere kvalitet enn innleggene mine på Jato Link. Eller, kvalitet blir kanskje feil ord; mer riktig blir det å si at innleggene mine på roxor appellerer langt mindre til massene enn de gjør når jeg for eksempel bruker Jato Link. Grunnen til dette tar du - etter min mening - imidlertid feil av. Innleggene mine blir ikke dårligere mottatt av fienden fordi argumentasjonsteknikken min er svakere nå enn før. Snarere tvert i mot vil jeg faktisk påstå at jeg aldri har vært flinkere å argumentere enn jeg er nå.

Det som derimot gjør at innleggene mine av enkelte kan oppleves som mindre gode på roxor enn på Jato Link, er trolig fordi jeg med roxorbrukeren barberer av alt unødvendig snikksnakk. Jeg er veldig uforsiktig med hva jeg sier, og er ikke redd for å gjøre folk sinte med innleggene mine. Hvis noen gjør noe dumt, vil jeg med Jato Link (relativt) forsiktig foreslå at ting ville blitt gjort annerledes, deretter vil jeg argumentere hvorfor. På roxor sier jeg rett ut det jeg tenker (som noen ganger kan være ganske brutalt ærlig), og argumenterer deretter for hvorfor.

Argumentasjonsteknikken er lik, det er innpakningen rundt som med roxorbrukeren er mye røffere i kantene. Det skyver forståelig nok ekstremt mange unna allerede før de rekker å i det hele tatt vurdere argumentene mine, men det er gøy likevel.

Hvis du føler at jeg går over streken, kan innleggene mine alltids rapporteres.
Men fikk du ikke fram poengene dine på Jato Link brukeren og folk respekterte deg? Hvorfor bytte formula?
 

roxor

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
81
Jeg er litt sånn... Jeg lager nye brukere og finner opp nye roller for meg selv. Neste verden skal jeg bare være positiv :) Det kommer til å bli helt jævlig.
 

Prin

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Du har spilt tw for lenge jato :p At folk ikke hører eller sier seg enig med roxor kontoen er jo pga. Måten roxor kommuniserer. Men kanskje det er noe av gleden du har med å bytte roller, å krangle/ argumentere osv? Ikke vet jeg.
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
Djeeezzz.. er så glad jeg har slutta. makan til sutring og drittslenging frem og tilbake.. Kan dere ikke snart avgjøre verden, og så avlutte?
 

Prin

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Så mange folk som ikke spiller lenger kommer å sier hvor dårlig tw .no har blitt. Skjønner virkelig ikke greia med det, det hjelper jo ikke saken. Bare fortsett å hold deg unna tw hvis det plager deg.
 

roxor

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
81
Starboy var aldri viktig nok til å kunne endre utviklingen uansett. Det blir som å be en spurv stanse sønnavinden.
 
Sist redigert:
Topp