Topp25 Spillere

DeletedUser

Guest
Nå som rankinglistene er endra, passer det å ta med 25stk ifra nå av.

Rangering Navn Stamme Poeng Landsbyer Gjennomsnittlig
1 Innocent HAHA 554.595 64 8666
Megselv og Croatoan. Leder av opprørsstyrkene i HAHA, som egentlig bare starta stammen for å erobre verden solo :p


2 Burn InVi 501.140 57 8792
Burn. Aktiv farmer ifra starten av, første til 100mio en stund før resten. Skulle likt å vite hva forskjellen mellom oss er nå..
Nuker ofte og dreper masse tropper. Klar ledelse i ODa. Liker også innadling, men er vel bedre enn at vi tok byene nesten gratis. Veldig spredt, som kan bli en svakhet fremover.

3 Zimpley InVi 393.081 45 8735
Ny(e) eier(e) her. En kar jeg kjenner ifra v12, spilte på Rattus en periode. Han har dog ikke gjort stort annet enn innadling siden han tok over dog, og må nok gjøre andre ting for å imponere meg her på v16.

4 Happybucket InVi 348.494 39 8936
Hehehe.. Her er det et par karer som ikke akkurat er ukjent med å bli rimma, og siden begge er glade i å bli banka, så er jo sjansen dobbelt så stor for en repitisjon, eller hva? Dårlig matematikk? Tja, jeg likte svaret :D
Neida, fra spøk til tull. Når dem først vil, så har dem da bevist at dem faktisk kan å spille litt også, så skal ikke undervurdere for mye, enda ;)


5 Bulls HAHA 328.314 40 8208
MIstet nylig Simen som dual, som er et tap. Heldigvis fikk vi kjapt på plass en meget kapabel erstatter, så detta blir bra fremover! Er også en aktiv farmer, nr 2 til 100mio. Hovedarkitekten i fjerninga av Blueblue. Glad i å angripe også, men kaster sjeldent bort troppene.


6 Golden Resurrection InVi 267.605 30 8920
Også en av de heldige som fikk flere byer da Carnifex ikke gidda mer. Har ikke sett mye til denne kontoen, og jeg trodde først det var noen som hadde skifta nick. Ligger et stykke unna HAHA, så vi skal la DEMONS ta deg. Heldig er du! :)


7 Spoonman HAHA 265.960 29 9171
Liker å sette småfolk opp imot hverandre :p
Veldig behjelpelig og god vekst. Ligger i et fint område med stort potensiale, så forventer store ting herifra!

8 Marit Bjørgen HAHA 229.136 28 8183
Første offer for nuking ifra InVi, som nok ikke kom som den store overraskelsen på oss, heldigvis. Tapte litt, men tok tilbake, med renter. Dyktig fyr som sitter her, og har nå fått seg en medhjelper, som vil hjelpe kontoen videre fremover. På tide å gi juling tilbake, synes jeg!


9 Unpredictable InVi 201.234 29 6939
Et par adlinger frem og tilbake innad i stammen, som jeg ikke forstår bæret av.. :p
Er visst en nykommer på .no her, om min kilde ikke lyver til meg. Har ikke sett noe til denne karen i kamp enda, så vet ikke helt hva jeg kan si om ham.


10 ArmoredPony HAHA 184.832 23 8036
Ole.. Ole.. Hva skal man si om dette lille krapylet?
Jo, ivrig, aktiv, behjelpelig, lydig og lærevillig. Som tilsammen utgjør en glede å ha deg i stammen min!

11 tokenrunde HAHA 173.860 32 5433
Her er en herlig fyr. Ikke helt sikker på om han har gjort sitt 'fakenick' kjent enda, så lar det ligge der.


12 SheepHappens InVi 168.239 23 7315
Ikke veldig aktiv, og hører Heine er ute herifra. De andre skulle fulgt på, dere taper denne krigen, og det var sikkert det Heine forstod og derfor han ga seg :D
Tull tilside.. Hadde dog høyere forventninger til denne kontoen ifra starten av.


13 Jensegubben HAHA 160.219 17 9425
Jens. Forsvarer seg i disse dager godt. Fått litt å gjøre ifra Burn og et par venner, hører jeg. Mista en by, men det er bare til låns! :)
Fin fyr å ha som nabo.

14 Simplicity HAHA 156.140 20 7807
Vifle og OleO. God duo å ha på vår side av striden. Hatt noelitt viktigere enn TW å tenke på i det siste, men håper det er på bedringens vei nå. :)

15 miox HAHA 144.821 18 8046
En rebellsk konto. Umulig å holde kontroll på. Neida, denne frøkna er en teamplayer all through. Opparbeidet seg en del erfaring gjennom årene også, som vi nå nyter godt av i HAHA.

16 Blackout5000 HAHA 136.757 18 7598
Har egentlig ikke rukket å bli veldig god kjent med denne kontoen. Men gjør vanligvis det jeg ber om, så kan ikke klage :p

17 Bohic HAHA 133.226 16 8327
Livsfarlig svenske. Og siden kreften ikke rimmer ham, tviler jeg sterkt på at noen på v16 klarer det heller :D
Bestemt kar, som ikke lar seg pille på nesen. Men han er også fornuftig, så det går bra :)


18 kLabB og BaBB InVi 131.833 18 7324
Aner ikke hvem dette er. Men det virker som kontoen kun våkner når noen skal innadles. Ikke imponert altså.

19 Azesino InVi 105.724 11 9611
Enda en rimelig stille konto som ikke gjør mye utav seg.
0 vekst siste uka, nesten. Blir vel innadla som neste konto da.

20 The Vigilante InVi 104.902 11 9537
Jokke er vel her nå. Ikke sikker hvem ellers. Kommet seg opp etter en litt slow-start. Litt spredt konto. Tok noen byer ifra ReTaRdEd som plutselig gikk awol.. Kan om han vil/har tid.


21 bonanza AH 91.558 13 7043
Kontoen som har rekord for å søke seg inn i HAHA flest ganger. Virkelig en fyr som ikke tar et nei for et nei. Men det trenger ikke alltid være negativt.
Stammen hans har jo nå snart 1mio poeng, som er bra for dem!


22 magic14 DEMONS 86.882 16 5430
Dyktig konto som er en gjenganger på .no. Ikke sikker på hvem dette er, tror jeg. Men det blir ikke gratis å forsøke adling av han her, InVi. You are warned.


23 fyu888 AH 79.608 16 4976
Heller innadling, enn gråbyadling, når vi snakker om mengden han her har adlet grått. Jeg kan ikke fordra denne taktikken. FY!


24 sab. DEMONS 75.317 17 4430
Huff, huff, huff.. Dette ble bare trist. Grått og 2 innadlinger. That's it.
Tror jeg fikk mer ODa da jeg smekka ei dame på rumpa, enn denne karen har her på v16.


25 Zelvinho AH 71.915 11 6538
En av to stk som hadde umennesklig størrelse på byene sine, tross å ligge nesten utenfor kartet. Merkelig greie. Uansett, klart å klatre inn på topp25. Vi får se hvor lenge det varer.


##########################################################

HAHA: 11stk

InVi: 9stk

AH: 3stk

DEMONS: 2stk
 

tokenrunde

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
God og utfyllende liste :)
Robert tar seg alltid litt ekstra tid når han skal skriver slike lister!
 

DeletedUser

Guest
Elsker disse listene så tenkte jeg skulle bidra litt selv også. Selv ville jeg satt pris på en liste på forumet nesten uansett hvor dårlig den er så tenkte bare jeg skulle kjøre på. Kjenner ikke til så mange spillere utenfor HAHA og det er jo kjipt, men jaja... Håper dere liker den!

Rangering Navn Stamme Poeng Landsbyer Gjennomsnittlig
1 Innocent HAHA 602.564 66 9130
Innocent leder suverent poengrangeringen og ligger høyt oppe på OD-rangeringen. Denne kontoen består av to meget flinke og aktive spillere. Robert, som er vår diktator i HAHA, er den beste diktatoren jeg vet om. Det har vært harde kamper mellom dere og Happy og begge parter har mistet store mengder med tropper. Er sikker på at Innocent kommer til å vinne til slutt.


2 Burn InVi 524.168 59 8884
Du (eller dere?) har imponert med bra farming og offensiv styrke som har gitt deg en klar ledelse på ODA-rangeringen. Byene ligger litt spredd rundt på kartet – noe som er litt ekstra kjipt på denne verdenen med tanke på kirke. Du har nylig fått rettet noen angrep mot deg under HAHA-aksjonen, men har vel klart deg ok. Dessverre vet jeg lite om du/dere som spiller på kontoen. Har dog fått med meg at den ene som er der ikke er glad i selvmordstogene mine som jeg sendte uten adelsnukes :p


3 Zimpley InVi 413.155 45 9181
Du (eller dere? (ja, igjen)) virket inaktive en stund, men grafen gikk opp igjen. Nå går veksten ned igjen. Det er mulig at det kommer av at du bygger opp nukes og adelsmenn en stund, men kan også tyde på inaktivitet. Ifølge Innocents forrige liste er det en ny kontoeier her og denne nye spilleren har ikke imponert særlig foreløpig.


4 Bulls HAHA 378.360 51 7419
Denne kontoen er sentral i HAHA. Bulls tok mesteparten av byene til Blueblue og noen fra borris når han slutta og viser bra aktivitet, men har slitt litt med den ene dualen som visstnok ikke var så aktiv. Nå får kontoen inn to nye spillere (standley og en til) så jeg forventer at aktiviteten vil bli enda bedre.


5 Happybucket InVi 360.328 40 9008
Vet ikke hvem som spiller her på gladbøtta, men kontoeieren liker profilen min! Jeg liker folk som liker noe med meg og derfor liker jeg deg (hug) Det blir spennende å se på kampene mellom deg og Innocent. Du har vel gjort en bra jobb til nå og er definitivt en av de viktigste bøttene i InVi.


6 Marit Bjørgen HAHA 305.691 36 8491
Har gjort en strålende jobb på V16 så langt og er utvilsomt en av de mest sentrale i krigen mellom HAHA og InVi. Burn og Borris presset ham på defensiven med mange nukes, men ved hjelp av god støtte fra stammen og en del snipes har dette gått veldig bra. Nå er han på offensiven igjen og har tatt seks (eller flere) byer fra SheepHappens. OD-en sier det meste om innsatsen. Første plass på ODD og femte på ODA.

7 Spoonman HAHA 287.078 31 9261
Har skaffa meg et nytt ineffektivt våpen i Heine! :awesome: Ellers har jeg adla litt av KTTF, DEMONS og K|M|H og liker mitt eget cluster. Har personlig rekord i å miste adelstog på klønete måter her på denne verdenen. Jeg tror ikke jeg har mottatt et eneste angrep fra InVi. Ellers går alt bra.


8 Golden Resurrection InVi 281.208 31 9071
Denne spilleren har kommet fort opp på rangeringslista etter innadling av Carnifex og adling av noen spillere fra DEMONS. Lette adlinger og lite OD. Har ikke adlet siden den 16.11 og det endte med at byen ble readlet. For oss på Spoon blir utviklingen til denne kontoen ekstra spennende ettersom at vi er naboer og at det veldig sannsynligvis vil bli kamper mellom oss. Har dessverre ikke peiling på hvem kontoeieren kan være.


9 ArmoredPony HAHA 232.811 28 8315
Han her bidrar alltid i stammen og er en fin spiller å samarbeide med. Ligger litt bak i forhold til fronten, men jobber med saken. Har en ganske lav OD, men har vært meget flink til å støtte opp i fronten.


10 Unpredictable InVi 203.781 29 7027
Har ikke fulgt med på denne kontoen ettersom at den ligger litt isolert i likhet med noen andre kontoer i InVi. Unpredictable har ikke adlet siden 13. november og grafen tyder på lav aktivitet i det siste. Har for det meste adlet fra små spillere og ligger bak fronten mot HAHA. Det er jo litt kjedelig.


11 Jensegubben HAHA 192.702 21 9176
Jensegubben har i likhet med Marit Bjørgen fått inn en del angrep fra InVi (særlig fra Burn), men har klart seg bra med bare en by tapt. Kontoen har en bra front mot InVi. Har nå nylig adlet tre byer fra SheepHappens - noe som jeg liker.

12 tokenrunde HAHA 187.049 34 5501
Du har gjort det greit så langt i spillet med latestart og bra farming. Har adlet litt gråbyer i det siste og ligger bak fronten mot InVi. Visste ikke hvem han var før V16, men har vært aktiv. Elsker kontonavnet :D

13 Bohic HAHA 175.357 22 7971
Dette er en svenske som jeg ikke har pratet så mye med til tross for at jeg er i samme stamme som han på V14 også. Skal visstnok være ganske god til å spille fra mobilen og har fine stats på V14 så gleder meg til å se hva du kan få til her på V16.

14 Simplicity HAHA 173.680 21 8270
Her spiller opprinnelig originale Simplicity/Vifle og Ole O, men Simplicity selv har ikke vært mye på i det siste pga. viktigere ting IRL. Håper på at ting går bedre nå etter hvert og at du kommer tilbake. Dere ligger jo rett ved siden av meg og vi har samarbeidet litt, men kontoen drives ikke like aktivt nå som i starten hvor dere hadde en voldsom vekst.

15 miox HAHA 165.714 18 9206
En rebell styrer denne kontoen. Har ikke hatt mye kontakt med deg, men virker som du er aktiv og støtter medspillerne i fronten mot InVi. Litt kjedelig og trangt med plassering midt i HAHA-clusteret.

16 Blackout5000 HAHA 152.227 18 8457
Denne kontoen startet bra og har vel holdt seg rundt 16. plass en stund nå. Har ikke vært i mye kontakt med deg og ser deg ikke ofte på Skype, men gjør det greit IG.


17 kLabB og BaBB InVi 133.119 18 7396
Har ikke vist mye aktivitet i det siste etter noe som tyder på aktiv spilling for ca. 2 ½ uke siden. Mye innadling av borris og El1te her i tillegg til adling av J.F.F. Vet dessverre ikke hvem dette er og har ikke sett mye til deg tidligere.

18 The Vigilante InVi 129.057 17 7592
Vet ikke hvem du er, men har sett noen innlegg av deg på forumet. Har front mot Implicated i HAHA. Blir spennende å se hvordan ting utvikler seg mellom dere.


19 bonanza AH 119.836 16 7490
«Kill or be killed»… eller send nok en søknad til HAHA :) Det går visst også an! Har ikke peiling på hvem bonanza og hanwind er, men de har en enorm ODD i forhold til poengsum. Regner med at kontoen har en del def å rutte med så det er kanskje ikke så rart.


20 SheepHappens InVi 114.710 15 7647
Jeg stjal Heine fra denne kontoen. Mweheheh :twisted: Har mistet flere byer i det siste til Marit Bjørgen og Jensegubben. Dere har tydeligvis ikke taklet deres posisjon på kartet så bra med presset fra HAHA. Dere vet vel bedre en noen andre at Sheep Happens. Håper det går bedre med dere etter hvert... Nei da, gjør ikke det egentlig. Fortsett sånn.


21 Torje Viking K|M|H 109.539 17 6443
Denne kontoen ligger rett ved meg mellom oss og InVi. Carnifex angrep vel denne kontoen litt før og Torje mistet en by som han seinere tok tilbake. Du er meget flink til å notere info om Carnifex sine byer. Bare se her folkens!
Det er litt synd at jeg aldri fikk bruk for dette.


22 magic14 DEMONS 107.901 17 6347
Har sett denne kontoen på tidligere verdener i start-up-fasen, men vet lite om hvem det er. Du har hatt en jevn og fin vekst, men liker ikke at nesten alle adlingsmålene er gråbyer.


23 Azesino InVi 106.782 11 9707
Har ikke sett dette nicket på V16 (eller på noen annen verden) før. Ifølge grafen som viser poengsum ser aktiviteten på kontoen litt død ut.


24 Zelvinho AH 99.827 16 6239
Mye gråbyadling på denne kontoen, men har også baller nok til å adle en HAHA-by. Mistet hovedbyen til tokenrunde for en stund tilbake, men readlet den. Du har ellers en jevn og fin vekst. Har ingen aning om hvem som er på denne kontoen.

25 fyu888 AH 90.918 16 5682
En til fra AH som jeg ikke vet hvem er. Har først og fremst adlet byer fra småspillere. Har ikke så mange trusler i området og ligger godt plassert i det største av de tre AH-clustrene.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Takk folkens! Håper på at noen kommer med ny liste om ikke så lenge :)
 

The Vigilante

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Skulle gjerne kommet med liste hvis jeg hadde visst litt mer om de forskjellige :/
Noen andre som har lyst? :-}
 

DeletedUser

Guest
Hadde vært fint med synspunkter ifra InVi, siden mesteparten av forumet er dominert av HAHA, det lille av aktivitet som er.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Da prøver jeg meg på en liten liste.. kort og godt.

1 Innocent HAHA 1.516.084
Robert + frk. Fin duo :eek: Når det kommer til Innocent ser jeg vel mest til Robert, veldig god spiller som jeg respekterer. Veldig hjelpsom og biter godt ifra seg mot fienden, nå er det Zelvinho sitt fall som står på menyen, Robert gir seg ikke, og ingen kan stå i hans vei for å vinne :p En av de jeg kan takke for min raske framgang;)

2 ArmoredPony HAHA 740.445
Aaaa, Ole <3 Fin kar det der, hyggelig å snakke med, virker veldig rutinert, og har gjort det godt på v16. Visste ikke om han før v16 :eek:

3 Zimpley InVi 694.045
Zimpley har foreløbig inntatt en 3 plass, det tror jeg bare blir midlertidig, da HAHA skal vinne :p spillte litt med han på v15, både skuffet og litt imponert.

4 Marit Bjørgen HAHA 692.213
Det store norske Tour De Ski håpet, spiller nå tw:eek: Thomas er dual med Marit :D ganske god og strukturert spiller, biter fra seg når han har bestemt seg for noe.. Vet ellers ikke så mye om v16 eventyret hans, men digger clusteret.

5 Spoonman HAHA 625.023
Her sitter Martin og Heinebeast, godt par ingen tvil om det;) disse kara har full kontroll, tror de kan innta en topp 5 plassering ved server slutt.
6 Bulls HAHA 530.892
Vet lite om han, bortsett fra at jeg er kv der :eek: men virker som en god og aktiv fyr, ser det på hvordan kontoen er bygd opp.

7 Bohic HAHA 446.637
Patrick, man må bare digge denne karen, ville ikke stått på lista hans over neste mål :D Han bør man passe seg for.

8 RUAB J.F.F 435.067
RUAB, god spiller, som har gjort det godt med JFF på mange servere, bet godt fra seg før jul, spent på å se utviklingen etter nyttår :=)

9 Regardless InVi 410.663
hvem er dette?

10 Jensegubben HAHA 389.937
Den i HAHA jeg har hatt minst kontakt med på topp 25.

11 burre InVi 357.120
kjenner til få på v16.

12 Golden Resurrection InVi 333.977
se over.

13 Burn InVi 333.005
Ser ut som Burn er på vei opp igjen :) det er bra at noen tar utfordringen, lykke til :D

14 magic14 DEMONS 319.588
DEMONS på topp 25 :D har sjekket twstats, og ser ikke ut som en dårlig spiller.

15 Zelvinho InVi 303.996
Vet ikke hvem dette er, bare at han blir kraftig eid, og vil komme langt bakpå ;)

16 sab. DEMONS 300.756
sab. fra v1 ja:) god spiller dette, men litt varierende aktivitet?

17 Jentamii InVi 291.553
var rimelig skuffa over de 5 nuksa jeg fikk på meg mot Bulls, virket ikke veldig rutinert, og 5 nukes ble knust, med minimale tap.

18 Tazzpro InVi 259.142
så masse fakenicks...

19 Implicated HAHA 251.982
Stian <3 grei og hyggelig fyr dette, som kan sine saker, både hjelp og bank kan man få fra denne fyren ;)

20 DuckAudio J.F.F 248.833
ukjent

21 Elina K|M|H 239.919
tror jeg så henne på causual:eek:

22 Blackout5000 HAHA 238.372
Snakket ikke så veldig mye med han, men virker som en grei kar som liker å ha tett cluster, kan være en fordel og en ulempe ;)

23 The Vigilante InVi 237.449
Tor-Inge og Joakim, virker som de har det tøft mot JFF for tiden, kommer de seg opp igjen eller vil de falle? tiden vil vise, selv om de 2 utfyller hverandre godt.

24 WhiteWalker InVi 232.290
Aner ikke hvem han er, men han er en fiende :eek:

25 king91 J.F.F 228.746
ukjent for meg.
 
Sist redigert:

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
TorInge har sluttet på The Vigilante for lenge siden :)

Ellers fin liste! (y)
 

DeletedUser

Guest
15 Zelvinho InVi 303.996
Vet ikke hvem dette er, bare at han blir kraftig eid, og vil komme langt bakpå ;)


Ny eier på Zelvinho. Originalen sluttet omtrent samtidig som Tokenrunde. Rett skal være rett ;)

Ellers, en grei liste :)
 

DeletedUser

Guest
The Vigilante lovte en på nyåret.. Det er nå det, lille venn!
 
Topp