Topp25 Spillere

DeletedUser

Guest
Haha :p Aner ikke hvordan jeg skal starte :p Har aldri laget en før :p
 

DeletedUser

Guest
Mine lister er et greit utgangspunkt. Ta tips derifra, men finn en måte å lage din egen vri på det.
 

DeletedUser

Guest
1: Innocent HAHA 11.653.528

Han er den store skumle ulven på V16 som leder fortjent. Han spiller godt og ikke minst et av de hyggeligste jeg har snakket med! Han skal ha mye cred for sin ledelse av HAHA.
Og jeg må vel bare være ærlig å si at dere kommer nok til å vinne verdenen fortjent, men jeg gir meg ikke uten kamp ;)

2: Spoonman HAHA 10.021.823

Vel.. Ifølge mange av oss kan vel si alle er du den farligste naboen å ha på verdenen :p Du og dine forferdlig farlige nukes i mengdeeeer :p Men jeg adler meg til fronten din
uansett ;) Det er også blitt laget artige navn av deg, men trenger vel ikke å si alle, men kan vel si det mest brukte og det er Spoongirl fra Kludvig6's navne bryggeri :D
Du skal ha all ære for kampen om nord ;) En verdig motstander! Og beste av alt ;) Du er en trønder selv om du er fra Nord-Trøndelag ;)

3: RUAB J.F.F 7.944.742

Rune :) En skikkelig gokar! Gir ikke opp med det første selv om han har hatt en nedgangsperiode. En skikkelig fighter for å si det slik ;) Hadde en skikkelig fight mot BOHIC
nede i J.F.F clusteret og fjernet ham nesten, desverre for oss er han der enda :p Tok 2 plassen i en periode også så det var en bra prestasjon!

4: Marit Bjørgen HAHA 7.173.410

Marit Bjørgen er den store frontgiganten som gjør en god jobb og utgjør en stor skade for oss :p Har fortsatt god kontakt selv etter Eivind var på kontoen ;) Ble god venn av
Fabi som spiller på V19 ;) Klarte for ikke lenge siden å adle noen byer da kontoen hadde en nedtur, men mistet alle bortsett fra 1 desverre så der røk desverre mitt 5 forsøk
på å komme meg til fronten :p

5: De hvit HAHA 6.854.319

De hvit gjør det absolutt fantastisk i safe zone til HAHA, med en god del gråby adling og noen Pony byer. Han var med på å stoppe mitt 4 forsøk på å adle meg til fronten.
Gjorde en fantastisk samarbeidsjobb med Spoon desverre for min del :p Ble nesten adlet ned av HAHA for en stund siden, men denne slue slangen snek seg bort :p Så hvanet han i
HAHA! En god prestasjon! Du skal ha cred for det!

6: Lexington HAHA 6.162.764

Et ord som mange ville ha brukt på Lex er vel en slu rev for å ha et hyggelig ord ;) Han var i J.F.F så kom han til DECEIT under vår krig mot J.F.F og HAHA. Men det som jeg
ble litt sjokkert over var krigstattestikken hans :p Han lå ganske alene mot HAHA, men mistet nesten ingen byer :p Så jeg tror han har vært på HAHA sin side hele tiden :p
Men han er en god spiller og det er vel grunnen til at han er på V16 den dag idag. Du fortjener seieren like mye som resten uansett ;)

7: Bulls HAHA 5.133.886

Blir kalt Oksa av noen. En pest og en plage når han setter inn støtet :p Nukes og fakes treffer døgnet rundt og man blir helt mindfuck :p Så den jobben gjør du strålende!
Jeg vil da kalle deg en nøkkelspiller når det kommer til storaksjoner ;) Så du er en spiller man helst ikke vil ha incs fra :p

8: Lord Oblix J.F.F 4.256.182

Du har en del gode possisjoner for oss i J.F.F som jeg håper du klare å beholde :) Du er en snill fyr som gledelig hjelper andre :) Desverre har du hatt en nedgangstid
med mange tapte byer og jeg håper du jobber deg opp igjen :)

9: Implicated HAHA 3.762.946

Har desverre ikke så mye å si om implicated. Det eneste jeg har å si er at han gjør en god jobb der nede i sør bortsett fra en liten tid der han falte litt tilbake, men
jobbet seg godt tilbake.

10: Lord Even J.F.F 3.649.633

Da er jeg kommet fram til meg selv :D Kan vel si at jeg har vært fast på kontoen siden mars i år etter at Even havnet på sykehus og før den tid satt jeg mye kv fordi han
ville ha litt TW fri. Ligger desverre langt bak i safe zone og har på mitt 6 forsøk klart å etablere meg litt oppe mot Spoonman og der holder jeg meg en stund håper jeg :)
Mange som har skrevet tidligere om dårlig aktivitet, men det er ikke så dårlig som folk skal ha det til. Jeg planlegger en god del og forbereder meg mye mot en front.

11: Egrob J.F.F 3.627.007

Da var det din tur Egrob :) Du koser deg med fronten mot yndlingsnaboen din Marit Bjørgen :) Du har det hardt hele tiden og nesten konstant med incs. Jeg synes du gjør
en fabelaktig deffensiv jobb og gjør bakenden på J.F.F ``Trygg´´ selv om ingen steder er trygge :) Du skal få cred for din fabelaktige jobb :)

12: Vallhall J.F.F 3.266.958

Jaja du Vallhall :) Koser deg mot et av de verste frontene man kan tenke seg :p Gjør en fantastisk deffensiv jobb mot Impli og Inno og sikkert noen flere :) du klager ikke
i det hele tatt! Du skal også roses MYE for den offensive jobben din der nede i sør.

13: Zellika J.F.F 2.999.596

Zellika var en av plageåndene som var mot meg da det var krig mot DECEIT VS RESTEN. Sendte nukes i hytt og pine og var en sann plge den tiden, men er egentlig ganske stille
nå for tiden da nuksene treffe de mest stackede byene. Desverre så er det waste med nukes som man kunne ha brukt mot Innocent f.eks :D

14: DuckAudio J.F.F 2.918.873

DuckAudio har vært veldig mye innaktiv med gul prikk desverre, helt til jeg fikk tak i en gammel V16 spiller til å ta over for noen uker siden. Mye mer er det desverre
ikke å si :(

15: Lilith HAHA 2.336.113

En stor plagånd ifølge Lord Oblix så da gjør du jobben din veldig godt haha :p Men jeg håper ikke du er for grisk og tar så mye fler byer :) For det blir så mye ekstrajobb
for oss :p Jeg har da 1 ting til å si happy huntig :p

16: BOHIC HAHA 1.946.033

Du er da så sta at du ikke vil bort uansett hva vi prøver :p Har sett noen av stacksene dine der nede og de er vanskelige å slå :p Og den snipingen din var plagsom da jeg kom
igjennom noen av byene dine for en tid tilbake. Men du får bare forsvare deg :)

17: Valkyrie HAHA 1.899.515

Desverre har jeg ikke så mye å si om han :( Eneste jeg kan si er at han ikke gjør seg så merkbar hos oss i J.F.F men jeg har hørt at han er en kankende god kv ;)

18: Surfender J.F.F 1.677.453

Han er også en som er ganske stille av seg, men han gjør en grei jobb deffansivt. Mot Spoonman sitt vrede der oppe i nord og går det ikke så bra så er det happy time for
Spoon :p

19: Jensegubben HAHA 1.197.728

Han er HAHA sin minste spiller men kan fortsatt gi motstand :) Jeg husker for en tid tilbake rundt årsskiftet 13/14 så adlet du meg ned your Bastard :p Men uansett som vi
kriget snakket vi med hverandre og var hyggelig :) Så etter den tid skulle jeg ha payback og den står enda :D Bare vent du om noen dager :p For da kommer det en bombe
Jensebass :*

20-25 Er fra samme kaka i J.F.F
Kludvig6 og Stålhanske går inn i dual mend noen i J.F.F
Resterende
Virrum
Tovredude og Sab. er quitters som mista moralen helt så det er synd, men sånn går det når man er omringet av rødt kart haha :p


/Arkaden -> Lord Even

 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
2: Spoonman HAHA 10.021.823

Vel.. Ifølge mange av oss kan vel si alle er du den farligste naboen å ha på verdenen :p Du og dine forferdlig farlige nukes i mengdeeeer :p Men jeg adler meg til fronten din
uansett ;) Det er også blitt laget artige navn av deg, men trenger vel ikke å si alle, men kan vel si det mest brukte og det er Spoongirl fra Kludvig6's navne bryggeri :D
Du skal ha all ære for kampen om nord ;) En verdig motstander! Og beste av alt ;) Du er en trønder selv om du er fra Nord-Trøndelag ;)

Jeg er ikke trønder! Jeg er fra Stavanger så du har nok pratet med dualen min som kom inn nylig ;)

Herlig liste uansett! :)
 

DeletedUser

Guest
Haha :p Hørte du hadde fått dual ja ;) Så det var han jeg snakka med da :D
Og fint at du likte lista ;)
 

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
Hah var nok meg du snakka med. Uansett bra liste!
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Haha :p Skrev bare det folk trodde ;) Ikke noe mer og ikke noe mindre ;) ;este forresten intervjuet av deg på v18 Lex ;) Meget bra!
 
Topp