TPN gir bedre muligheter for å bli oppdaget

DeletedUser

Guest
TPN gir bedre muligheter for å bli oppdaget

Har du vurdert å skaffe deg et speedteam? Ikke hør på disse, sleng inn en søknad her, skriver du det riktige kan du bli en av de helldige som får æren av å ta del i TPN sitt felleskap.
Vi har ingen søknadsdel på eget forum som gir deg muligheten til å søke til oss, derfor må du søke her i denne tråden. Siden vår er ikke under utvikling, ikke eksisterer den heller, så derfor vil vi ikke kunne åpne flere forum for dere som ikke har tilgang

Håper å høre fra deg!

tpnpaladin.jpg


Mvh
Arnold Layne​
 

DeletedUser

Guest
Om en innfor seks ledd av ditt sosial nettverk har mic så holder det.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Hva kan dere i TPN tilby som WySoSe ikke kan? Med andre ord, hvorfor TPN?
Hva står TPN for?

Føler jeg har inntatt rolle som journalist/intervjuer, men ta det med ro, er bare midlertidig.:)
 

DeletedUser

Guest
Hva kan dere i TPN tilby som WySoSe ikke kan? Med andre ord, hvorfor TPN?
Hva står TPN for?

Føler jeg har inntatt rolle som journalist/intervjuer, men ta det med ro, er bare midlertidig.:)

Vet egentlig nada om Wy... eh ka dem het? Vil ikke tro WySoSe spiller speed noe særlig seriøst, og nei, det var IKKE ment som et ordspill på det navnet WySoSe er forkortelsen til. Vil helt klart tro vi har sterkere spillerstall, større aktivitet, og færre seire enn de fleste andre.

Målet med dette innlegget er ikke å rekruttere speedspillere. Til nå har vi aldri brydd oss med norske konkurrenter (mange utenlandske though), så om WySoSe ønsker at vi skal gi dem konkurranse får vi se hva vi gjør. Blir litt døfødt å skulle erkjenne at WySoSe er noe konkurranse for oss om å okkupere haugen.

Why So Serious? can't beat us anyway, so why give them hope?



Oh, og TPN står for - som herremannen etter deg så fint sa - The Panty Nappers. :cool:

The panty nappers med arnie er tilbake <3
:eek:

Kan jeg bli med? :)
Slenger inn en søknad senere ikveld! :)
Mulig det bare er meg, men har ikke sett noe søknad ennå.
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Jeg heter Thomas. Er 14 år og bor i Hovsherad (30pp til den som klarer å si det med flott uttale til meg på mic)

Jeg spiller speed minste 1 gang i uka. Men går veldig fort lei om noen maser på meg. Jeg bruker mic selv, og miccer somregel hver gang jeg speeder. Har vunnet endel speeder. Har ikke tallet. Kan backtime. Med litt flaks også snipe. Spilte før i WySoSe, men jeg følte meg ikke hjemme. Og ble tilslutt kicka ut. Fikk tilbud om å komme tilbake noen timer senere men takket pent nei. Senere spilte jeg en speed på .fr der jeg så to av WySoSe folka. Så jeg sendte 1 øksmann hver på dem som fake og tull. De svarte med å angripe meg tilbake med fult nuke. Tilslutt endte det med at jeg klarte meg regelrett bra. Og nuka ut begge to. Har også deltatt på SW ifjord og NM i år. Altså vært ganske fast på landslaget. Har nå trukker meg fra landslaget av visse grunner.

Det kan muligens oppfattes at jeg er en urokråke av det jeg har skrevet til nå. MEn jeg har mine grunner og er i bunn og grunn lojal.

Det var litt om meg.

God Natt. Ser svaret imorra..
 

DeletedUser

Guest
Hei jeg heter Marius, og er din bestevenn..... Kan jeg bli med?
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Cant beat'em, ally'em. Dere bør prøve å merge dere inn i oss, iom at dere ikke har sjangs til å slå oss! :rolleyes:
 

sondrekul

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Jeg joiner så klart <3
Reidar the man <3
Ja du veit kem jeg er <3'
spiller speed 1 gang uka og kan d meste om tw ;)
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Hadde vært kult om dere hadde linka til noen runder elns. Hadde vært kult å sett hva Panty Nappers får til :p
Lykke til ;)
 

DeletedUser

Guest
Merge med WySoSe? Høres ikke så fristende ut, med tanke på at vi på alle måter er dere overlegne ville det være nedverdigende for våre medlemmer å menge seg med mindre begavede speed-spillere.
At dere fremmer forslaget blir som at Ari skulle foreslå seg selv som konge til Harald.


Men nok om det. Folkens, her gir vi dere en prima mulighet til å bli oppdaget, bare vær litt nysgjerrig.
For den nysgjerrige.

Til de som ville ha link til resultater fra noen speed-runder:
[SPOIL][/SPOIL]
Beklager at jeg ikke kom opp med fler, men gadd ikke lete bakover til resten.
 
Topp