Trønderbataljonen er kommet!

DeletedUser

Guest
Her er vi, TB82, den beste stammen på Verden 2! Vi er kommet for å knuse alle som strider oss i mot! Vi er sterke, kule, barbariske, uimotståelige, best og uovervinnelig med våre poeng. Vi er rett og slett bedre enn alle!:cool:

Vi har spilt i overkant av 2 uker, og er veldig, veldig erfarne! Vi bygger nye bygninger vær eneste dag! Vi har mur i level 20! :p

Messer dere med oss, er dere ferdige!:D

PS: Alle som vil være med i stammen, send brev til meg for og få invitasjon. Vi aksepterer alle som vil være med. Kvantitet over kvalitet! Det er tingen. Sammen skal vi knuse alle.

PSS: Vi liker også familiestammer, så om dere vil være i vår familie, send brev.

Ellers noen spørsmål:confused: ta kontakt!;)
Rennex :cool:
Baron av TB82
 

DeletedUser

Guest
Feilposta? Herre e propaganda fra øverste hylle! E jo for f**n itj feilposta!
Joine stammen vårres da? :)
 

DeletedUser

Guest
Ja, kom igjen, joine stammen vår, vi kommer til og bli best!
 

DeletedUser

Guest
Ja.. E jo sant det, så det bli jo egentlig at dæm joine eller at vi spise byan dæmmers, byan bli Trøndersk læll :)
 

jannas666

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
tjo bing...var i TB for leenge siden... da var det en dårlig stamme så ikke klarte seg godt,har gått non år nå..så muligens dere far lært av deres feil..
 

DeletedUser

Guest
tjo bing...var i TB for leenge siden... da var det en dårlig stamme så ikke klarte seg godt,har gått non år nå..så muligens dere far lært av deres feil..

TB? Det hær e TB82, itj TB... Dessuten så e TB nå copycats som stjal navne vårres! :O
Død over dæm!
 
Reaksjonspoeng
1
Litt skeptisk, jeg.

Rekrutering:

Alle som vil være med i stammen, send brev til enten Rennex, Fizzmann eller Adrian Tande Olesen for og få invitasjon. Vi aksepterer alle som vil være med. Kvantitet over kvalitet! Det er tingen. Sammen skal vi knuse alle.

Familiestammer og allianser/IAP:

Vi liker også familiestammer, så om dere vil være i vår familie, send brev til enten Rennex, Fizzmann eller Adrian Tande Olesen

Hvis du har spørsmål vennligst kontakt Fizzmann, Rennex eller Adrian Tande Olesen

og

Antall medlemmer: 3

Kvantitet over kvalitet..?
 

DeletedUser

Guest
tjo bing...var i TB for leenge siden... da var det en dårlig stamme så ikke klarte seg godt,har gått non år nå..så muligens dere far lært av deres feil..

Ska æ spis byen din t middag kanskje???

Gjør litt bedre research neste gang. Vi er TB82:)

Min andre Multiaccount: Det er... ingen som vil være med.. vil du?:D
 

DeletedUser

Guest
Nedenfor følge en standardconvo te folk som vil prøv sæ... (Med å prøv sæ mene æ å gråbyhore bya i MIN omgangskrets.. (Med MIN omgangskrets mene æ K43 såklart)

Hey skrev:
Thompson på 27.08. kl 14:33
Stop attack me or i'll attack u...
that wouldn't be good for anyone of us...

Fizzmann på 27.08. kl 16:34
Euhm... So what can you attack me with.. When I.. Euhm... Killed all your troops? :)

Thompson på 27.08. kl 16:43
shut up my clan can kill u anyway

Fizzmann på 27.08. kl 16:44
Hahah :p
Good Luck with that, noob.
 
Topp