kenn93x
Forumstjerne
- Reaksjonspoeng
- 508
Snakk om å ødelegge spillet enda mer. Før benyttet man 1-2 uker før man var i stand til å adle en by, nå kan dette gjøres på 3 dager for de som har tjukk nok lommebok og tiden til det. Dette var et krigsspill, men har nå utviklet seg til å bli en krig mellom hvem som vil svi av mest peng. Jeg trodde det var i din interesse å øke antall spillere på .no, Tranxy, men jeg skjønte at hensiktene kanskje ikke var helt der når jeg aldri fikk svar på meldingen som ble sendt til deg, i tillegg til at du faktisk forsvarer b.la dette. De mest verdifulle spillerene er jo oss som har vært her noen år, som kan hjelpe andre, lære de, og kanskje få med nye spillere. Den nye stammen, Accipio(?), er jo et strålende eksempel på engasjement fra .no sine egne spillere. For min egen del så føler jeg at vi(spillerene) blir motarbeidet av både team og Inno, som heller vil melke de spillerene som er igjen i stedet for å få inn nye. Det er trist, veldig trist!
Når noen stiller deg spørsmålet om du vil anbefale TW, hva er det du tror folk svarer da? TW er jo et bra spill, men det er lite som lokker når alt er orientert rundt pay2win...
Når noen stiller deg spørsmålet om du vil anbefale TW, hva er det du tror folk svarer da? TW er jo et bra spill, men det er lite som lokker når alt er orientert rundt pay2win...