Tragedie - TW gikk nettopp på en KO

The Governator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
363
Dette er det mest tragiske jeg har sett som TW spiller.
https://gyazo.com/39bfb8375176ed20038baedfb6e21ef2

Vi har lært oss å leve med PP. Vi har lært oss å leve med eventer. Vi har fått valget om å ikke delta på servere hvor du kan kjøpe adelsmenn gjennom annonsering av innstillinger FØR serveren starter. Så kommer nå, ut av det blå, den største drittpakken jeg noen gang har sett, og det på en server som er i tidlig fase. Den ødelegger jo all spenning. Jeg synes det rett og slett er et hån mot de som har lagt ned timesvis på serveren allerede.

Dette var bare trist! :(
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Det som er enda mer tragisk er når ALLE andre på v32 får tilbudet utenom dem som spiller på flere verdener og har logget inn der først, uten å ha fått noe informasjon om noe slik event.

0695cc4b381f075f4705ce9207c76290.png


Er helt enig i at slike events pay2win ødelegger deler av dette spillet som vi alle er så glad i. (Ikke at det ikke er ødelagt fra før pga alle PP tjenestene).

Men når det i tillegg blir forskjellsbehandling på slike events så blir det helt latterlig. Eksempelvis så trenger ikke jeg eller andre slike pakker på en verden som er avgjort (f.eks v31). Og ville mye heller vært fristet til å benytte tilbudet på v32 i og med mange andre som spiller v32 har mulighet til det.

Nei dette er en veldig veldig dum del av spillet.
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
For det første; Dersom en konto får tilbudet på flere av dens aktive verdener burde jo innogames - i teorien - tjene bedre penger, enn dersom kontoen kun får tilbud på én verden..?

For det andre; Det Innogames gjør med måten denne "eventen" er satt opp, er jo å gi et klinkende klart signal på at det å være trofast på én og samme konto over lengre perioder ikke lønner seg!

Hvorfor skal vi i det hele tatt ha et ønske om å fortsette på en slik verden der man ikke kjemper på samme grunnlag? PP og andre ting Innogames har implementert i spillet er helt i orden - det er nemlig likt for alle. Alle har muligheten til å kjøpe PP og bruke PP på nøyaktig det dem måtte ønske.
Men det å kun ha mulighet til å ha slike "betal oss penger for å raskere bygge opp byen din" på én aktiv verden er uhørt! Man stiller på langt nær på samme premisser da. Hvor er rettferdigheten, Innogames?

Mulig dette er en svak trussel, men dersom likestillingen ikke blir rettet opp i vil flere av de mest etablerte, dyktige og best egnede mentorer slutte å støtte TribalWars Norge i sitt fulle.
Jeg regner i grunn med at posten ikke blir hørt eller lest, så med dette ønsker jeg å si - farvel gjengen, farvel Innogames.
 

The Governator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
363
For det første; Dersom en konto får tilbudet på flere av dens aktive verdener burde jo innogames - i teorien - tjene bedre penger, enn dersom kontoen kun får tilbud på én verden..?

For det andre; Det Innogames gjør med måten denne "eventen" er satt opp, er jo å gi et klinkende klart signal på at det å være trofast på én og samme konto over lengre perioder ikke lønner seg!

Hvorfor skal vi i det hele tatt ha et ønske om å fortsette på en slik verden der man ikke kjemper på samme grunnlag? PP og andre ting Innogames har implementert i spillet er helt i orden - det er nemlig likt for alle. Alle har muligheten til å kjøpe PP og bruke PP på nøyaktig det dem måtte ønske.
Men det å kun ha mulighet til å ha slike "betal oss penger for å raskere bygge opp byen din" på én aktiv verden er uhørt! Man stiller på langt nær på samme premisser da. Hvor er rettferdigheten, Innogames?

Mulig dette er en svak trussel, men dersom likestillingen ikke blir rettet opp i vil flere av de mest etablerte, dyktige og best egnede mentorer slutte å støtte TribalWars Norge i sitt fulle.
Jeg regner i grunn med at posten ikke blir hørt eller lest, så med dette ønsker jeg å si - farvel gjengen, farvel Innogames.
Hear hear!!
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
For det første; Dersom en konto får tilbudet på flere av dens aktive verdener burde jo innogames - i teorien - tjene bedre penger, enn dersom kontoen kun får tilbud på én verden..?

For det andre; Det Innogames gjør med måten denne "eventen" er satt opp, er jo å gi et klinkende klart signal på at det å være trofast på én og samme konto over lengre perioder ikke lønner seg!

Hvorfor skal vi i det hele tatt ha et ønske om å fortsette på en slik verden der man ikke kjemper på samme grunnlag? PP og andre ting Innogames har implementert i spillet er helt i orden - det er nemlig likt for alle. Alle har muligheten til å kjøpe PP og bruke PP på nøyaktig det dem måtte ønske.
Men det å kun ha mulighet til å ha slike "betal oss penger for å raskere bygge opp byen din" på én aktiv verden er uhørt! Man stiller på langt nær på samme premisser da. Hvor er rettferdigheten, Innogames?

Mulig dette er en svak trussel, men dersom likestillingen ikke blir rettet opp i vil flere av de mest etablerte, dyktige og best egnede mentorer slutte å støtte TribalWars Norge i sitt fulle.
Jeg regner i grunn med at posten ikke blir hørt eller lest, så med dette ønsker jeg å si - farvel gjengen, farvel Innogames.

Syntes det som ble skrevet her er såpass bra at jeg bare quoter denne og støtter meg bak!
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Innogames er som den sønnen du har som bare gjør dumme ting, og du tenker hver gang "snart må han få livet på skikk igjen"... Når skal dette ende?
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Og jeg som trodde de gamle CM'ene var dårlige til å svare for seg. Nå har vi jo fått en som ikke kan å svare skikkelig.
Du syntes ikke at du kanskje er litt urettferdig nå?

Slike salg er jo ikke noe nytt, og jeg skal ærlig si at jeg ikke helt ser hvorfor dette plutselig nå skal være så ille som enkelte her fremlegger det. Man har f.eks. i flere av eventene hatt mulighet til å kjøpe enda flere fordeler enn hva dette tilbudet gir. Og det er ikke første gang tilbud av denne typen, med de nevne pakkene, har vært tilgjengelig.

Måten noen velger å (over)reagere her, er jo på grensen til destruktivt for nettsamfunnet jeg trodde de selv kanskje var litt engasjert i å holde oppe...
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Tror det tok kaka at man bare kan ha dette tilbudet på en verden, spesielt når det ikke var annonsert det (i dont blame you, i blame inno)
Håper du tar dette videre til Inno å prøver og få de til å innse hvordan de jobber hele communityet som faktisk genererer inntekten deres.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Tror det tok kaka at man bare kan ha dette tilbudet på en verden, spesielt når det ikke var annonsert det (i dont blame you, i blame inno)
Håper du tar dette videre til Inno å prøver og få de til å innse hvordan de jobber hele communityet som faktisk genererer inntekten deres.
Slike tilbud annonseres ikke på forhånd. Rent teknisk så gjelder tilbudet en gang for selve spillkontoen. Dermed fungerer det slik at man får det opp på første spillverden man logger inn på. Nå er det ikke værre enn at man tar kontakt med support og spør om det er mulig å få endret på verden, så kan vi som oftest finne en løsning på det.
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Og ja, om du hadde fulgt med litt, så ville du sett at flere av oss er med i Accipio prosjektet, for faktisk å prøve å redd .no.

Bare synd det er kun oss som spiller som prøver på det.

Ellers syns jeg det er godt gjort at du klarte å quote de 2 som du gjør, og ikke quoter andre her, som har mye mening i det de sier.
 

The Governator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
363
Slike salg er jo ikke noe nytt, og jeg skal ærlig si at jeg ikke helt ser hvorfor dette plutselig nå skal være så ille som enkelte her fremlegger det. Man har f.eks. i flere av eventene hatt mulighet til å kjøpe enda flere fordeler enn hva dette tilbudet gir. Og det er ikke første gang tilbud av denne typen, med de nevne pakkene, har vært tilgjengelig.

Måten noen velger å (over)reagere her, er jo på grensen til destruktivt for nettsamfunnet jeg trodde de selv kanskje var litt engasjert i å holde oppe...

Det er første gang jeg opplever denne type direkte kjøp av adels på en nystartet verden hvor den selvsagt får langt større innvirkning, enn på et senere tidspunkt.
Da forbeholder jeg meg retten til å ytre mine meninger om temaet. Om dette har blitt praktisert tidligere, er for meg urelevant. Det er første gang jeg opplever det, og jeg synes det er både trist, frustrerende og ødeleggende for spillet.
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Nå er det ikke værre enn at man tar kontakt med support og spør om det er mulig å få endret på verden, så kan vi som oftest finne en løsning på det.

Dette må jeg forresten si at var litt morsomt å lese. Fordi vi på chaosisalex har hatt kontakt med teamet via ticket i hele dag, og dette har dere ikke nevnt i det hele tatt (Før vi fikk et ticket-svar med et alternativ kl 00.35, og som da fremdeles ikke er avklart nesten en time senere). Så hvorfor svarte dere ikke det da vi sendte ticket første gang i dag kl 14.40? Det hjalp ikke oss å sende en ticket til teamet i allefall. Syns du sier litt imot deg selv her.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Har du spørsmål relatert til innholdet i en ticket, eller hvis du syntes noe er "uklart" relatert til noe dere har tatt opp gjennom en ticket, må du ta via support.
 
Topp