Trenger du stamme?

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Hei. Har en fin premade stamme oppe nå, og vi ønsker flere medlemmer til stammen, da vi kun har 21 atm.

Stammen består av spillere av alle slag, og alle er velkommen.

Vi ønsker å starte opp i Nord-Øst da det ryktes at man vil kunne møte god motstand der. To be the best, you have to beat the best, elns.

Om du ønsker å spille sammen med en vinner gjeng (90% av spillerne kommer til å vært med å vunnet på minst en verden da nyttåret er kommet i grang;) så er vi stammen for deg.

Send meg en melding ingame om du ønsker å være med. Det er første mann og kvinne til "mølla" så lenge det er ledige plasser i stammen.

Go jul! :jblunk:
 

DeletedUser

Guest
Hehe, dersom det er så stor pågang, hvorfor fortsetter du å skrive her istedenfor å svare på PMs? :eek: Og dersom det er såpass mye kø ville jeg trodd de siste 4 plassene var tatt alt? :p
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Hehe, dersom det er så stor pågang, hvorfor fortsetter du å skrive her istedenfor å svare på PMs? :eek: Og dersom det er såpass mye kø ville jeg trodd de siste 4 plassene var tatt alt? :p

Er vel en del spillere som ligger i grenseland i fht. om de skal være med i stammen eller ikke? Utifra det jeg har hørt er det veldig mange gode spillere i stammen så langt.
 

DeletedUser

Guest
Ambefaler at ingend søkker dere blir kicket når dere vinner.
 

DeletedUser

Guest
Zippy blir ikke adla, han er med i MædPotatoes, og vi skal regjere v10.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Det du vil høre på v10, er at du blir adla, akkurat som på v4 :)

Hhhmm, av det jeg husker så startet jeg med tw når lederen på v3 hadde 180k poeng så at du klarte å adle meg på v4 i starten ville ikke jeg vært så høy på pæra over :p
 
Topp