Trenger du stamme?

Masterboy

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Hei

Jeg lurte på om noen trenger stamme? Dere må sende meg en søknad på melding innpå TW. Jeg heter Masterboy og stammen heter ~HW~. Hvis du har over 600 poeng kan du søke deg inn i hovedstammen som er ~HW~ og hvis du har mindre poeng kan du søke deg inn i understammen som heter ~HWA~.
Vi tar imot erfarne spillere som bør vite hva en søknad skal inneholde:) Håper noen er interesserte!

Mvh Masterboy!
 

DeletedUser

Guest
Hva skal man med tropper når man har poeng? Isåfall er de overflødige uansett, siden ingen tør å angripe likevel :)

Hvorfor bli så brutale at vi må drepe? :cool:
 

DeletedUser

Guest
Om dere ikke klarer å svare på en slik tråd uten dette idiotiske spammet, drit i det.
Dere oppfører dere som selve prototypen på idioter som som får folk til å kutte ut forumet.

Lord sayver
winterweird
sindick

Dere er herved på dritsekk/hat lista mi, gulper dere opp flere idiotiske poster her, så kommer jeg til å drite dere loddrett ut i en egen tråd dedikert til hvor skammelig teite dere egentlig er. Jeg vet at dere er veldig glad i vise hvor lissom tøffe dere er, plukk på meg heller.
Skulle tro dere var innavla vøtt.
 

DeletedUser

Guest
hehe, der var du ganske hissi må jeg si:( nei, da takker jeg nei til denne stammen. Orker ikke å være i en stamme der ene spilleren har stått op på feil side av sengen:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Hum hum. For å ta et noe mer seriøst innlegg så ønsker jeg deg lykke til med å bygge opp stammen :)
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Jeg mener at du mener at dem spammer. Så trenger vel ikke du spamme tråden enda mer soinner..? Kunne kanskje tatt det på pm om du hadde noe i mot det. Dessuten så var dems innlegg mer on topic enn ditt :)

On Topic: Du får ha lykke til! :) Hvis jeg skal gi deg et tips, så ville jeg ha joinet en annen stamme, om du ikke har endel medlemmer allerede da. Har ikke sjekka fakta. Men jo, prøv å søk deg inn i en stamme som er litt oppegående. Det å starte en stamme uten premade så seint i spillet er som regel ganske vanskelig. Uansett ønsker jeg deg lykke til uansett hva du gjør! :)
 

DeletedUser

Guest
Om dere ikke klarer å svare på en slik tråd uten dette idiotiske spammet, drit i det.
Dere oppfører dere som selve prototypen på idioter som som får folk til å kutte ut forumet.

Lord sayver
winterweird
sindick

Dere er herved på dritsekk/hat lista mi, gulper dere opp flere idiotiske poster her, så kommer jeg til å drite dere loddrett ut i en egen tråd dedikert til hvor skammelig teite dere egentlig er. Jeg vet at dere er veldig glad i vise hvor lissom tøffe dere er, plukk på meg heller.
Skulle tro dere var innavla vøtt.

Patetisk, gå å spill travian
 
Topp