Tribal wars 2 tar over... :(

Vil du at TW2 serverene skal bli lagt ned/at alt blir som før


  • Totalt antall stemmer
    26

roberi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Jeg har tenk litt, og jeg spiller TW daglig, jeg liker spillet veldig godt.. men så kommer den derre TW2 og "ødelegger" liksom den vanlige TW, jeg vil at flere skal spille TW og ikke TW2, før når jeg spilte var det 2000 på norsk server.

Jeg føler at TW nesten har dødd litt ut på .no iallefall, som Odd har nemt i en tråd. Det kommer jo sikkert ikke til å skje men jeg vil at TW2 serverene skal legges ned, det er så tåpelig med det spillet, sånn dønn seriøst. TW er sååå mye bedre en TW2, jeg vil at alt blir som før. At alle spiller TW istedenfor.

Jeg har spilt TW i 5 år BTW xD ;)


Ja nå kan iallefall du kommentere hva du synest ;)

See you !
 
Sist redigert:

MasterSplinter

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
251
Blir ikke dette som å ha en avstemning innad i arbeiderpartiet og spørre om man mener at FRP skal sitte i regjering eller ikke?


Tribalwars og tribalwars 2 er to ganske forskjellige spill (til tross for samme navn), så jeg vil ikke nødvendigvis tro at de stjeler veldig mange brukere fra hverandre. Dessuten tjener jo innogames mer penger med flere brukere, så det blir ikke aktuelt å legge ned tw2 uansett.
 

Pineapple Trees

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
TW2 har kanskje tatt over litt, fordi inno har større vilje til å reklamere for det. Det er ikke noen enkel måte å tilføre mange nye spillere på. Reklamer på Facebook har ikke fungert så bra, og TV reklamer blir alt for dyrt.
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Tw2 består av folk som aldri har spilt tw, eller som gjorde det for flere år siden. I starten hadde vi noen titals tw-veteraner, men så vidt jeg kjenner til er der ingen av dem som fortsatte etter første verden på tw2 (om vi ser bort ifra teamet, der nesten alle er tw-veteraner). Altså kan jeg avkrefte at vi har stjålet spillere fra tw. Vi har kanskje snappet opp folk som hadde spilt tw dersom ikke tw2 fantes, men sånn sett gjør vel alle spill det.

Det at vi tiltrekker oss så få av dere tw1 spillere er for meg egentlig et mysterium. Spillene er så og si identiske, og forskjellene er ikke nødvendigvis dårlige. Tw2 er et spill der man ikke må bruke penger for å vinne, og ingen bruker dualer. Altså det alle skriker etter her. Jeg sier ikke at folk burde slutte med tw, men jeg tror faktisk mange ville likt tw2 slik det har blitt nå
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Du kan kjøpe tropper på TW2, er nok derfor mange av oss droppet hele greia.
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
med bra nett og kjapp finger, kan du KJØPE tropper, som med flaks, kan snipes med. bortsett fra det, er det mange morsomme aspekter ved tw2, taktikk og strategier er mer viktig der, himmelrike for en som er def-spiller og liker å teste nye ting.
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
hvorfor skal TW2 legges ned når det tar over? forstår ikke helt denne Pollen.
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Tror det er med et håp om at det plutselig skal komme en haug med nye/gamle folk over hit. Sånn sett forståelig ønske, med tanke på at han ikke spiller tw2 selv. Om det hadde funket tviler jeg på, og kan garantere at det hadde vert dårlig økonomisk for inno.
 
Topp