Tribal Wars for Syria

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Hallo godtfolk!

I disse dager suger situasjonen i Syria noe skikkelig mye. Som dere sikkert alle har fått med dere er landet rammet av en svært brutal borgerkrig, hvor Syriske opprørsstyrker kjemper mot regimet. Borgerkrig er kjent som en av de mest brutale typer krig for sivilbefolkningen, og den hittil 4 år lange borgerkrigen har gjort situasjonen i Syria nær sagt ulevelig for svært mange av sivilbefolkningen.

I følge Røde Kors er over 12 millioner mennesker drevet på flukt. De har mistet nær sagt alt, og strømmer nå til Europa på jakt etter et nytt, trygt sted å bo. Man kan diskutere mye og lenge hvorvidt vi i Norge burde ta inn flyktninger eller ei, men det er i grunnen ikke poenget med denne tråden. Poenget her er derimot å mobilisere TW-spillere til å bidra med en liten slant (via Røde Kors sine nettsider) for å hjelpe sivilbefolkningen i Syria, enten det er gjennom å gi penger til flyktningarbeidet, eller til den syriske befolkningen som fortsatt bor i Syria.

Jeg har derfor selv bestemt meg for å gi 1 kr per premiumpoeng jeg bruker i løpet av september. Det blir mest sannsynlig ikke ekstremt mye penger, men forhåpentligvis vil mitt bidrag kunne inspirere dere andre til å gjøre noe lignende. Dere finner selv ut hvor mye dere ønsker å gi, om dere vil gi et fastsatt beløp, eller om dere vil velge dere en prosentsats av antall premiumpoeng dere bruker, slik jeg har gjort. Det trenger ikke være 1:1, men kan for eksempel også være 1 kr per 10 premiumpoeng. Alt hjelper!

På forhånd tusen takk til de som velger å bidra!

Link for å donere til Røde Kors sitt arbeid i Syria / for syriske flyktninger



Hva ville dere gjort dersom deres hjem så slik ut:

QzqdxHv.jpg
 
Topp