DeletedUser
Guest
Vennligst ikke rediger mine innlegg.
-Jeeeeeeright
-Jeeeeeeright
Sist redigert av en moderator:
Jaja, hans rett det.
Synes dog det var meget uskyldig hele greia, selvom noen av oss spamma litt til tider.
Ikke akkurat uventa at en slik type tråd ville ende sånn dog. Hvor mange adjektiver skal man finne på om de samme spillerne for hver gang man skriver?
Bra initiativ som ga aktivitet på forumet. Men muligens ikke helt 100% gjennomtenkt.
Så er det jo alltid morsomt å sitte på sin høye hest å bedømme andre for spam i ettertid.
Gutten tydelig stolt av å ha sertifikatet
Jeg skjønner ikke hva metaforen min har med at jeg tok lappen for noen mnder siden?
At det ble litt spam, en kveld, uansett hvem, var vel strengt tatt ikke annet enn å forvente med de premissene tråden hadde. Rimelig naivt å tro annet.
Var flere som hadde skrevet like mye som meg tidligere, forskjellen var at flere var aktive på samme tidspunkt da. Ikke at jeg klager på det, setter bare det hele i perspektiv, noe du mangler bøtter og spann av, lille venn.
Kan egentlig utfordre deg til å finne alle de seriøse svarene på den tråden. Det vil neppe være mange, uten at jeg selv har talt opp på forhånd.
Hadde folk(dvs ink deg) lest førsteposten, så hadde ikke spam forekommet. Tidligere så var det en lett blanding av folk som postet sin mening (unntatt Fyllesamen, som tydeligvis fikk irritert deg og Tom). Det ble gjort endringer av diverse folk tidligere i tråden også, nettopp på grunn av folk som ikke følgte reglene. Og igjen - 5-10 poster mellom hver, som jeg i første posten, noe du totalt oversåg. Gjerne kall meg "lille venn", men ut fra hva som har blitt gjort på i "elimineringstråden" så kan vi nok raskt konkludere med hvem som er mest voksen av oss to.
Skal dog være enig i at man i det minste kan skrive ned virkelige ord, ikke bare smelle trynet i tastaturet.
Så fint, da er vi enige.
Tråden var bra for aktiviteten. Men noe langvarig kvalitetstråd var det vel egentlig aldri noe potensiale for? Om du er uenig her, så gjerne fortell hvordan du hadde forespeilet deg at hendelsesforløpet til en fianle der kun 2 kontoer stod igjen, ville vært. Og hvilke begrunnelser vi hadde endt opp med til slutt.
Det er jo blitt gitt uttrykk fra flere hold at dette var en fin tråd, som flere tittet innom for og se endringene på. Da blir det nesten litt trist at enkelte absolutt skal ødelegge dette.
Clayzer skrev:Synes bare det var godt den ble stengt egentlig, sporet helt av og det var enkelt som ødela hele prinsippet ved og feks stemme på seg selv (hint hint Redswan)
At de stemmer på seg selv er ikke farlig om man følger retningslinjene som ble satt opp i forbindelse med konkurransen, men da det gikk over til personangrep og ekstrem spamming fra samme personer(Redswan var ikke alene), så skeia det helt ut, noe som resulterte i at jeg ba Jeeright stenge tråden.
Ble jo og helt tullete når folk bare stemte på sine egne stammemedlemmer bare for og få de videre.
Nei, i bunn og grunn var det like greit at den ble stengt!
(yes)
Redswan skrev:Om at jeg stemte på megselv der skal klare å ødelegge en tråd, så er dere en gjeng utrolig skjøre sjeler som jeg virkelig har all sympati for. (Hint, hint.. det er langt ifra en positiv ting...)
"så er dere en gjeng"? Generalisering når nye høyder..
Makan til sutreunger du fremstiller dere som nå, latterlige greier.
Tja like greit egentlig å avslutte den her, selv så gikk jeg også til slutt inn med dårligere og dårligere begrunnelser,
hvor det egentlig bare så ut til å bli en kamp om hvilken side i den store krigen, som kunne spamme mest.
Og da blir jo gjerne de mer seriøse og morsomme kommentarene druknet inne i mengden.
Bekalger dette, kunne absolutt blitt morsomt å sett det endelige resultatet, og lå jo tilrette for at folk kunne postet sine meninger om spillere uten å fylle ut en hel liste.
Startet bra, men etter de første dagene så gikk det bare nedover.
Spillere i tråden skrev:"Jeg tar ett poeng fra Torquemada, fordi han er en lakabodl."
"Turqoe -1, for han e en slæmming på fora."
"Torquemada -1 Fordi han vokser så alt for fort!"
"Torquemada -1 Fordi han er teit, tihi."
"Torquemada -1 fordi alle andre gjør det."
"-1 FylleSamen pga sin rosa skrift"
"-1 clouds fordi da er han borte fra lista"
"kan dere ikke bare stemme dn dere vil ha ut istedenefor å steme på de dere ser andre ikke liker? Det ødelegger jo hele spillte. Grei med Torquemdaa, men hvorfor cloudyHD ble eliminret forstår jeg ikkee Kan dere venligst ike gjør dette med Melis også, bare for jeg liker den -.- Ellers. så er dere d*umminger"
"Tarahumaraen får den stygge -1 rett og slett fordi han ikke taper nok byer i spillet så kan han i hvertfall tape poeng her "
"-1 til Tarahumaraen for samme grunn som Benja over"
"-1 Til Tarahumaraen fordi du løper rundt i skjørt"
Så for å oppsummere deg, Kenneth.
Det er greit at du kaller folk retards osv, men når du får noe slikt i retur, så er det lavmål og det kommer enda flere nedlatende beskrivelser.
Du er langt ifra perfekt, så kom ned ifra din høye hest.
Jeg har innrømmet at jeg ikke skulla spamma(såpass mange ganger at dette er siste gang), men å gå såpass bananas over en slik filleting, er jo helt utrolig latterlig.
Torquemada skrev:Må nok dessverre si at jeg er sterkt uenig i den påstanden der. Allerede de første innleggene var det bare tull, stoppet i en stund, så begynte det igjen, og da stoppet det ikke.
Same skrev:+ å - dit å hit.
čášŧa
Jeg har innrømmet spam, ikke spesielt barnslig oppførsel. Om det jeg har skrevet der er så utrolig barnslig, så må vel 95% av dette forumsamfunnet være skyldig i det samme evt.
Spam henger mye sammen med barnslig oppførsel. Generalisering av de andre forumbrukerene er vel også noe man burde være litt forsiktig med .. (nerd)
"Du vet man er retard når man starter med hevnpoeng."
Ok, og hvor var linken til innlegg? Setter pris på om du faktisk besvarer hva jeg spør om, som vi har drøftet i den offentlige debatten på forumet, og ikke via enten facebook eller skype. Betyr dette at jeg nå kan kopiere ut alt av logger fra skypechattene og slenge ut på forumet?
Problemet her er at du er altfor opptatt av disse poengene.
Bare det at du krevde en unnskyldning, i form av positivt rykte + tekst, sier jo alt om det.
Når dette ble skrevet rett etter at jeg svarte på unødvendig dårlig rykte ifra deg med å sende et like unødvendig et tilbake, så regna jeg med at du sikta på meg der.
Poenget har nok godt deg hus forbi, for det er tydelig at du ikke skjønner greia.. Ja, jeg har ikke mye til overs for folk som ikke kan ta kritikk når de tydelig bryter reglene på tråd(er) jeg har opprettet, og ikke skjønner feilen de selv har gjort. At de i tillegg kjører på med hevnpoeng blir i mye samme løypa som Sondrekul kjører titt og ofte. Mangel på å ta kritikk, og at folk faktisk stiller seg uenige til barnslig oppførsel, som vi var vitner til. Hvorfor vri seg rundt det som egentlig var temaet, med drøfting rundt ryktepoeng, når vi diskuterte hvorfor elimineringstråden ble stengt?
Flere ganger før og etter denne episoden så har du gitt beskrivelser som ikke akkurat tolkes positiv i min retning, så at du da i det hele tatt krever unnskyldning, viser den dårlige selvinnsikten din. Det viser også at du setter degselv høyere enn andre.
At jeg spammer 1 kveld, fortjener ikke i nærheten den oppmerksomheten jeg har fått, ei heller de beskrivelsene du har sendt imot meg. Så om noen burde fått enn unnskyldning, så er det nok andre enn deg. Jeg forventer selvsagt ikke at noen som har på seg skylapper klarer å se dette på egenhånd, så jeg holder ikke pusten til dette skjer.
Jeg setter meg høyere enn andre? Hvem var det som benyttet hersketeknikk og nedlatende ord om meg i løpet av diskusjonene? Ord som "Lille gutt" og "gutten som nettopp..." er to raske eksempel. Det eneste dette viser, Robert, er din manglende evne til å ta selvkritikk, og si at "Ja, det var dumt av meg. Beklager" for bidraget ditt med ødelegging av en tråd som flere viste interesse for (i form av at den var morsom og skapte aktivitet).
Du kunne spart oss for denne spammingen din.. Jeg liker den ikke.. -Kenn
Og du kunne heller skrevet til meg i pm enn å spy ut slike beskrivelser. *facepalm*
Tvutt skrev:Jeg har innrømmet spam