Tribalwars eliminering! - Disskusjonstråd

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Vennligst ikke rediger mine innlegg.

-Jeeeeeeright
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Selvom skittkastinga var der, og den typen tråd absolutt legger opp til litt av den typen, så var det vel aldri noe alvorlige greier som er verdt å bry seg om?
 

DeletedUser

Guest
Jaja, hans rett det.
Synes dog det var meget uskyldig hele greia, selvom noen av oss spamma litt til tider.
Ikke akkurat uventa at en slik type tråd ville ende sånn dog. Hvor mange adjektiver skal man finne på om de samme spillerne for hver gang man skriver? :p
Bra initiativ som ga aktivitet på forumet. Men muligens ikke helt 100% gjennomtenkt. :p
Så er det jo alltid morsomt å sitte på sin høye hest å bedømme andre for spam i ettertid.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Jaja, hans rett det.
Synes dog det var meget uskyldig hele greia, selvom noen av oss spamma litt til tider.
Ikke akkurat uventa at en slik type tråd ville ende sånn dog. Hvor mange adjektiver skal man finne på om de samme spillerne for hver gang man skriver? :p
Bra initiativ som ga aktivitet på forumet. Men muligens ikke helt 100% gjennomtenkt. :p
Så er det jo alltid morsomt å sitte på sin høye hest å bedømme andre for spam i ettertid.

Akkurat årsaken til hvorfor den endte kan man jo takke de folkene som brøt med reglene som ble satt opp, som man kan lese i første posten. Er som å kjøre bil uten sertifikat - man kan, men hva skjer når man havner i en kontroll?

Akkurat hvilke begrunnelser som ble benyttet er jo opp til hver enkelt, men noe mer fantasifullt enn ã_234jmgv osv må da et oppegående menneske klare og skrible ned? Når det på samme tid kommer 2-3 poster fra samme person på rekke og rak nedover, så sklir det bare helt ut, noe det gjorde denne gangen. Barnslig og umodent, enkelt og greit.

Tråden hadde potensial, det var bare visse forumbrukerene som misbrukte den. Og - som et svar til den siste der, så tror jeg absolutt ingen har behov for hverken hest eller føtter for og se forskjellen på spam og posting etter hva retningslinjene godtar.
 

DeletedUser

Guest
Gutten tydelig stolt av å ha sertifikatet :p

At det ble litt spam, en kveld, uansett hvem, var vel strengt tatt ikke annet enn å forvente med de premissene tråden hadde. Rimelig naivt å tro annet.
Var flere som hadde skrevet like mye som meg tidligere, forskjellen var at flere var aktive på samme tidspunkt da. Ikke at jeg klager på det, setter bare det hele i perspektiv, noe du mangler bøtter og spann av, lille venn.
Kan egentlig utfordre deg til å finne alle de seriøse svarene på den tråden. Det vil neppe være mange, uten at jeg selv har talt opp på forhånd.

Skal dog være enig i at man i det minste kan skrive ned virkelige ord, ikke bare smelle trynet i tastaturet.

Tråden var bra for aktiviteten. Men noe langvarig kvalitetstråd var det vel egentlig aldri noe potensiale for? Om du er uenig her, så gjerne fortell hvordan du hadde forespeilet deg at hendelsesforløpet til en fianle der kun 2 kontoer stod igjen, ville vært. Og hvilke begrunnelser vi hadde endt opp med til slutt.
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Synes bare det var godt den ble stengt egentlig, sporet helt av og det var enkelt som ødela hele prinsippet ved og feks stemme på seg selv (hint hint Redswan)

Ble jo og helt tullete når folk bare stemte på sine egne stammemedlemmer bare for og få de videre.

Nei, i bunn og grunn var det like greit at den ble stengt! :)
 

DeletedUser

Guest
Om at jeg stemte på megselv der skal klare å ødelegge en tråd, så er dere en gjeng utrolig skjøre sjeler som jeg virkelig har all sympati for. (Hint, hint.. det er langt ifra en positiv ting...)

Makan til sutreunger du fremstiller dere som nå, latterlige greier.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Gutten tydelig stolt av å ha sertifikatet :p

Jeg skjønner ikke hva metaforen min har med at jeg tok lappen for noen mnder siden?

At det ble litt spam, en kveld, uansett hvem, var vel strengt tatt ikke annet enn å forvente med de premissene tråden hadde. Rimelig naivt å tro annet.
Var flere som hadde skrevet like mye som meg tidligere, forskjellen var at flere var aktive på samme tidspunkt da. Ikke at jeg klager på det, setter bare det hele i perspektiv, noe du mangler bøtter og spann av, lille venn.
Kan egentlig utfordre deg til å finne alle de seriøse svarene på den tråden. Det vil neppe være mange, uten at jeg selv har talt opp på forhånd.

Hadde folk(dvs ink deg) lest førsteposten, så hadde ikke spam forekommet. Tidligere så var det en lett blanding av folk som postet sin mening (unntatt Fyllesamen, som tydeligvis fikk irritert deg og Tom). Det ble gjort endringer av diverse folk tidligere i tråden også, nettopp på grunn av folk som ikke følgte reglene. Og igjen - 5-10 poster mellom hver, som jeg i første posten, noe du totalt oversåg. Gjerne kall meg "lille venn", men ut fra hva som har blitt gjort på i "elimineringstråden" så kan vi nok raskt konkludere med hvem som er mest voksen av oss to.

Skal dog være enig i at man i det minste kan skrive ned virkelige ord, ikke bare smelle trynet i tastaturet.

Så fint, da er vi enige.

Tråden var bra for aktiviteten. Men noe langvarig kvalitetstråd var det vel egentlig aldri noe potensiale for? Om du er uenig her, så gjerne fortell hvordan du hadde forespeilet deg at hendelsesforløpet til en fianle der kun 2 kontoer stod igjen, ville vært. Og hvilke begrunnelser vi hadde endt opp med til slutt.

Det er jo blitt gitt uttrykk fra flere hold at dette var en fin tråd, som flere tittet innom for og se endringene på. Da blir det nesten litt trist at enkelte absolutt skal ødelegge dette.

Clayzer skrev:
Synes bare det var godt den ble stengt egentlig, sporet helt av og det var enkelt som ødela hele prinsippet ved og feks stemme på seg selv (hint hint Redswan)

At de stemmer på seg selv er ikke farlig om man følger retningslinjene som ble satt opp i forbindelse med konkurransen, men da det gikk over til personangrep og ekstrem spamming fra samme personer(Redswan var ikke alene), så skeia det helt ut, noe som resulterte i at jeg ba Jeeright stenge tråden.

Ble jo og helt tullete når folk bare stemte på sine egne stammemedlemmer bare for og få de videre.

Nei, i bunn og grunn var det like greit at den ble stengt!

(yes)

Redswan skrev:
Om at jeg stemte på megselv der skal klare å ødelegge en tråd, så er dere en gjeng utrolig skjøre sjeler som jeg virkelig har all sympati for. (Hint, hint.. det er langt ifra en positiv ting...)

"så er dere en gjeng"? Generalisering når nye høyder..

Makan til sutreunger du fremstiller dere som nå, latterlige greier.

Nok en gang så inviterer jeg dere til at vi avslutter diskusjonene nå. Tråden ble stengt, enkelt og greit fordi folk ikke klarte og følge reglene, og at det bare gikk i helt feil retning. Startet bra, men etter de første dagene så gikk det bare nedover.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Tja like greit egentlig å avslutte den her, selv så gikk jeg også til slutt inn med dårligere og dårligere begrunnelser,
hvor det egentlig bare så ut til å bli en kamp om hvilken side i den store krigen, som kunne spamme mest.
Og da blir jo gjerne de mer seriøse og morsomme kommentarene druknet inne i mengden.

Bekalger dette, kunne absolutt blitt morsomt å sett det endelige resultatet, og lå jo tilrette for at folk kunne postet sine meninger om spillere uten å fylle ut en hel liste.
 

DeletedUser

Guest
Så for å oppsummere deg, Kenneth.
Det er greit at du kaller folk retards osv, men når du får noe slikt i retur, så er det lavmål og det kommer enda flere nedlatende beskrivelser.
Du er langt ifra perfekt, så kom ned ifra din høye hest.
Jeg har innrømmet at jeg ikke skulla spamma(såpass mange ganger at dette er siste gang), men å gå såpass bananas over en slik filleting, er jo helt utrolig latterlig.
 

DeletedUser

Guest
Tja like greit egentlig å avslutte den her, selv så gikk jeg også til slutt inn med dårligere og dårligere begrunnelser,
hvor det egentlig bare så ut til å bli en kamp om hvilken side i den store krigen, som kunne spamme mest.
Og da blir jo gjerne de mer seriøse og morsomme kommentarene druknet inne i mengden.

Bekalger dette, kunne absolutt blitt morsomt å sett det endelige resultatet, og lå jo tilrette for at folk kunne postet sine meninger om spillere uten å fylle ut en hel liste.

Enig i det du sier her, men som sagt, så er det begrensa når folk stemmes opp og ned, hvor saklige kommentarene blir til slutt. Og vi var laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt unna mållinja :p
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Startet bra, men etter de første dagene så gikk det bare nedover.

Må nok dessverre si at jeg er sterkt uenig i den påstanden der. Allerede de første innleggene var det bare tull, stoppet i en stund, så begynte det igjen, og da stoppet det ikke.

Spillere i tråden skrev:
"Jeg tar ett poeng fra Torquemada, fordi han er en lakabodl."

"Turqoe -1, for han e en slæmming på fora."

"Torquemada -1 Fordi han vokser så alt for fort!"

"Torquemada -1 Fordi han er teit, tihi."

"Torquemada -1 fordi alle andre gjør det."

"-1 FylleSamen pga sin rosa skrift"

"-1 clouds fordi da er han borte fra lista"

"kan dere ikke bare stemme dn dere vil ha ut istedenefor å steme på de dere ser andre ikke liker? Det ødelegger jo hele spillte. Grei med Torquemdaa, men hvorfor cloudyHD ble eliminret forstår jeg ikkee :mad: Kan dere venligst ike gjør dette med Melis også, bare for jeg liker den -.- Ellers. så er dere d*umminger"

"Tarahumaraen får den stygge -1 rett og slett fordi han ikke taper nok byer i spillet så kan han i hvertfall tape poeng her "

"-1 til Tarahumaraen for samme grunn som Benja over"

"-1 Til Tarahumaraen fordi du løper rundt i skjørt"

Okei, jeg tror jeg stopper oppramsingen her.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Så for å oppsummere deg, Kenneth.
Det er greit at du kaller folk retards osv, men når du får noe slikt i retur, så er det lavmål og det kommer enda flere nedlatende beskrivelser.
Du er langt ifra perfekt, så kom ned ifra din høye hest.
Jeg har innrømmet at jeg ikke skulla spamma(såpass mange ganger at dette er siste gang), men å gå såpass bananas over en slik filleting, er jo helt utrolig latterlig.

Beklager om jeg tar feil, men når kalte jeg noen for retards? Henvis gjerne til innlegg. Jeg peker bare ut at oppførselen til enkelte, deriblandt deg, var langt fra akseptabel. Om du tok deg nær av min sammenligning der jeg klistra deg/dere det gjaldt opp mot dette, så beklager jeg så klart for det, men når du tydelig benytter hersketeknikk og nedlatende ord om meg senere i diskusjonen så kan man jo begynne og lure litt..?

Har jeg sagt at jeg er perfekt? Henvis gjerne med link til post :)

Så fint, da har du ihvertfall innrømmet 1 av 2. (Spamming og barnslig oppførsel).

Torquemada skrev:
Må nok dessverre si at jeg er sterkt uenig i den påstanden der. Allerede de første innleggene var det bare tull, stoppet i en stund, så begynte det igjen, og da stoppet det ikke.

Kan nok stemme det, og som det ble sagt, så hadde ikke tråden et superseriøst trekk på seg. Aktivitet og noe morsomt man kunne bedrive tiden med på forumet, som også hadde glimt av V14 i seg.. Men de begrunnelsene du listet opp(med unntak av noen få) synes jeg er helt greie, men når innholdet er t.dømes ;

Same skrev:
+ å - dit å hit.
čášŧa

så er det bare helt på trynet. Da er det bedre at man ikke skriver noe bortsett fra hvem som får/blir trekt i poeng. Når folk på samme tid ignorerer de få reglene som er satt opp, og poster for å snakke unødvendig tull, så tror jeg at resultatet med stengt tråd var for det beste.

Igjen så minner jeg på at tråden er stengt, så videre diskusjoner/besvarelser kan vel muligens tas på PM? Jeg kan ikke se hvordan denne diskusjonen fører frem noen plass, bortsett fra videre slenging med leppa i ulike veier.
 

DeletedUser

Guest
Jeg har innrømmet spam, ikke spesielt barnslig oppførsel. Om det jeg har skrevet der er så utrolig barnslig, så må vel 95% av dette forumsamfunnet være skyldig i det samme evt.

"Du vet man er retard når man starter med hevnpoeng."

Problemet her er at du er altfor opptatt av disse poengene.
Bare det at du krevde en unnskyldning, i form av positivt rykte + tekst, sier jo alt om det.

Når dette ble skrevet rett etter at jeg svarte på unødvendig dårlig rykte ifra deg med å sende et like unødvendig et tilbake, så regna jeg med at du sikta på meg der.

Flere ganger før og etter denne episoden så har du gitt beskrivelser som ikke akkurat tolkes positiv i min retning, så at du da i det hele tatt krever unnskyldning, viser den dårlige selvinnsikten din. Det viser også at du setter degselv høyere enn andre.
At jeg spammer 1 kveld, fortjener ikke i nærheten den oppmerksomheten jeg har fått, ei heller de beskrivelsene du har sendt imot meg. Så om noen burde fått enn unnskyldning, så er det nok andre enn deg. Jeg forventer selvsagt ikke at noen som har på seg skylapper klarer å se dette på egenhånd, så jeg holder ikke pusten til dette skjer.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Jeg har innrømmet spam, ikke spesielt barnslig oppførsel. Om det jeg har skrevet der er så utrolig barnslig, så må vel 95% av dette forumsamfunnet være skyldig i det samme evt.

Spam henger mye sammen med barnslig oppførsel. Generalisering av de andre forumbrukerene er vel også noe man burde være litt forsiktig med .. (nerd)

"Du vet man er retard når man starter med hevnpoeng."

Ok, og hvor var linken til innlegg? Setter pris på om du faktisk besvarer hva jeg spør om, som vi har drøftet i den offentlige debatten på forumet, og ikke via enten facebook eller skype. Betyr dette at jeg nå kan kopiere ut alt av logger fra skypechattene og slenge ut på forumet?

Problemet her er at du er altfor opptatt av disse poengene.
Bare det at du krevde en unnskyldning, i form av positivt rykte + tekst, sier jo alt om det.

Når dette ble skrevet rett etter at jeg svarte på unødvendig dårlig rykte ifra deg med å sende et like unødvendig et tilbake, så regna jeg med at du sikta på meg der.

Poenget har nok godt deg hus forbi, for det er tydelig at du ikke skjønner greia.. Ja, jeg har ikke mye til overs for folk som ikke kan ta kritikk når de tydelig bryter reglene på tråd(er) jeg har opprettet, og ikke skjønner feilen de selv har gjort. At de i tillegg kjører på med hevnpoeng blir i mye samme løypa som Sondrekul kjører titt og ofte. Mangel på å ta kritikk, og at folk faktisk stiller seg uenige til barnslig oppførsel, som vi var vitner til. Hvorfor vri seg rundt det som egentlig var temaet, med drøfting rundt ryktepoeng, når vi diskuterte hvorfor elimineringstråden ble stengt?

Flere ganger før og etter denne episoden så har du gitt beskrivelser som ikke akkurat tolkes positiv i min retning, så at du da i det hele tatt krever unnskyldning, viser den dårlige selvinnsikten din. Det viser også at du setter degselv høyere enn andre.
At jeg spammer 1 kveld, fortjener ikke i nærheten den oppmerksomheten jeg har fått, ei heller de beskrivelsene du har sendt imot meg. Så om noen burde fått enn unnskyldning, så er det nok andre enn deg. Jeg forventer selvsagt ikke at noen som har på seg skylapper klarer å se dette på egenhånd, så jeg holder ikke pusten til dette skjer.

Jeg setter meg høyere enn andre? Hvem var det som benyttet hersketeknikk og nedlatende ord om meg i løpet av diskusjonene? Ord som "Lille gutt" og "gutten som nettopp..." er to raske eksempel. Det eneste dette viser, Robert, er din manglende evne til å ta selvkritikk, og si at "Ja, det var dumt av meg. Beklager" for bidraget ditt med ødelegging av en tråd som flere viste interesse for (i form av at den var morsom og skapte aktivitet).

Jeg savner svar på flere av spørsmålene som ble stilt i mitt forrige innlegg, deriblandt at vi skal ta dette videre på PM, om du er interessert i det. Skype var jo også aktuelt frem til du fjernet meg.



Siden det er så mye diskusjon rundt poengene plutselig, så kan jeg sikkert legge de til her på slutten.


Ryktepoeng som ble sendt(negativt) til Tvutt fra Kenn;

Du kunne spart oss for denne spammingen din.. Jeg liker den ikke.. -Kenn

Ryktepoeng som ble sendt (negativt) til Kenn fra Tvutt;

Og du kunne heller skrevet til meg i pm enn å spy ut slike beskrivelser. *facepalm*

Så tar vi quote fra teksten din lenger oppe, som eeeer

Tvutt skrev:
Jeg har innrømmet spam

Dermed er spørsmålet mitt som følger..Hvor var det feil i beskrivelsen min som følgte med det negative ryktepoenget?
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
e ikke spam det samme som og være barnslig red? Når noen spammer så i det grader ned forumet så grenser no det opp til barnslighet. Og dårlig skikk på et off,forum.

skal ikke blande meg inn i så mye mer da dette hvirker ut til og være en diskusjon med 100 meter lange tråder uten ende.

PS. Fint opplegg kenn eg likte det. Kanjse folk skal begynne med 2-3 poeng sånn at folk går letter ut og konkuransen blir mindre. Slikt at ikke får vart lenge nok til og bli skikkelig useriøs ;)
 

DeletedUser

Guest
Legger mitt noe lange svar under her, så kan dem som er interessert, lese mitt sammendrag.

Mitt første innlegg i denne konkurransen var nr 36, og jeg finleste nok aldri disse verdifulle reglene dine. Saksøk meg gjerne for det.
Totalt hadde jeg, raskt regna, 13 poster med stemming under konkurransen. Og den utrolig barnslige spamminga som er så fryktelig umodent gjort av meg, var 3 innlegg iløpet av 36minutter. Gode Gud, for et slemt menneske jeg er...
Ja, også er jeg jo fryktelig barnslig. Er det nevnt alt? Jaja, kan sikkert ikke nevnes ofte nok.

Alt dette syntes Kenn93x var nok til å gi dårlig rykte til meg. Det, sammen med noen mindre hyggelige beskrivelser som ble kastet min vei, førte til at jeg besvarte med samme mynt det jeg så på som unødvendig mellom venner, siden han kunne bare sendt meg en pm med; "Gidder du slutte?", så ville jeg slutta, lett.
Hadde jo egentlig slutta, og det var ingen planer om å skrive stort mer uansett, hele 3 innlegg på 36minutter slet meg jo helt ut.

Et sammendrag av ting og tang:

29.08.13 07:51 - Ryktepoeng:
"Du kunne spart oss for denne spammingen din.. Jeg liker den ikke.. -Kenn"

29.08.13, 08:00 - Ifra konkurransetråden:
"Det er ganske tydelig at selv folk godt opp i årene har vansker med å lese hva reglene er, men hva skal jeg si.."

Jeg svarer på en blanding av ryktepoeng og nedlatende tone på forum:
29.08.13 10:04 - Ryktepoeng:
"Og du kunne heller skrevet til meg i pm enn å spy ut slike beskrivelser. *facepalm*"

29.08.13 14:47 - Skypechat:
Fortsetter med sin høye hest-tone:
"Du vet man er retard når man starter med hevnpoeng."

29.08.13 15:28 - Skypechat:
Kenn93x:
"Hva med alle gangene jeg har støttet opp deg på forumet med poeng, der jeg aldri fikk tilbake no,....."
-Litt opptatt av ryktepoeng kanskje?

[29.08.2013 15:29:26] Robert|Tvutt v14: det er din mening, jeg skrev min mening i svar på ryktet, istedet for å skrive her. ergo gjorde jeg akkurat det du gjorde
[29.08.2013 15:29:31] Robert|Tvutt v14: begge burde tatt det her
[29.08.2013 15:29:40] Robert|Tvutt v14: so blame yourself
[29.08.2013 15:30:38] Kenneth h: Meh, barnslig nivå 1 i dag, Robert?
[29.08.2013 15:30:58] Robert|Tvutt v14: om du mener du også var barnslig, så er svaret ja
[29.08.2013 15:31:19] Kenneth h: Jeg er ikke barnslig, eneste barna jeg kan se på forumet atm er deg, Tom og Samen.
-Selvsagt er det ok når han gjør noe, men når andre svarer med samme mynt, da er det barnslig... Logisk!

.........
[29.08.2013 15:53:42] Robert|Tvutt v14: yeah, whatever. å tro du mener meg i en pm hvor vi tydeligvis ikke er helt på bølgelengde er vel ikke en gigantisk feil å ta
[29.08.2013 15:55:16] Kenneth h: Nei, det er ingen stor feil, men fremdeles ikke korrekt. Er du ikke enig at oppførsellen din på forumet har vært dårlig? (Ikke så ille som du skal ha det til)Selv om tråden jeg laget ikke hadde et "seriousssssss" preg over seg, så var det unødvendig at den skulle bli ødelagt på denne måten. Du deler ikke skylda alene, Samen og Tom var minst like fæle.
[29.08.2013 15:57:40] Kenneth h: Derav synes jeg at det ryktepoenget du serverte meg var en skivebom & totalt unødvendig..
-Nok engang virker det som det var negativt ryktepoeng som var det verste jeg gjorde.. Ryktepoeng er ikke liv og død, Kenneth. Jeg lover!

[29.08.2013 15:58:47] Kenneth h: Enkelte folk har jobb som de må på tidlig, så jeg sov dessverre.. Og når jeg våknet så var skaden alt skjedd.
-Jepp, du er nok enestående i å ha en tidlig jobb. Nei. Var oppe kl 7, selvom jeg hadde rukket å spamme ned og ødelegge tråden ila 36min, før midnatt, med hele 3(!!) innlegg.

[29.08.2013 15:58:51] Robert|Tvutt v14: og, nei. jeg hadde ikke lest reglene
[29.08.2013 16:00:14] Kenneth h: Det blir som og ta ei du ikke liker på fest. Man kan ikke trekke tilbake spruten dagen etterpå.
-Spør ikke meg hva han mener her. Hva det å ikke lese noen regler har til felles med å feie over ei dame må være noe logikk ifra Sogn eller vestlandet generelt. Ikke vet jeg.

[29.08.2013 16:02:40] Kenneth h: Jeg synes du bør gi positivt poeng tilbake der du beklager deg. Det er på sin plass..
-Igjen med de ryktepoengene, er det noe du lever og ånder for?

[29.08.2013 16:06:30] Robert|Tvutt v14: som sagt, jeg leste aldri den første posten før etter dette
[29.08.2013 16:09:52] Robert|Tvutt v14: og beklagelse for at jeg svarer på personangrep på et offentlig forum med et privat negativt ryktepoeng? dream on
[29.08.2013 17:45:18] Kenneth h: Det er ikke personangrep dersom beskrivelsen av personen stemmer.
[29.08.2013 17:45:31] Kenneth h: Man bør ikke kjøre bil uten sertifikatet, Robert. Vet du ikke det?
-Dette kan man tolke til at 3 innlegg på 36minutter er retardert og barnslig, pluss noe mer. Samt at man ikke skal kjøre bil uten lappen.... Hvor logikken der ligger, må vi nesten spørre hovedpersonen selv. Mr Ryktepoeng. Kenn93x?
Kan også legge til at jeg flere ganger har innrømmet at jeg kunne spart meg å spamme. Dog er jeg utrolig uenig i at reaksjonene på denne labre versjonen av spam ifra min side, fortjener all den oppmerksomhet og skittslenging som jeg har fått.


Akkurat nå gidder jeg ikke skrive mer. Og selvom jeg ikke er klinkende edru nå, så fikk jeg vel frem mye av essensen i dette, så får dere selv bestemme hva dere synes.
 
Sist redigert av en moderator:

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Ser ikke helt at dette har behov for noen besvarelse, i og med at du ikke besvarer de spørsmålene jeg stilte deg ifh hendelsen, og at jeg ikke ser helt hvorfor jeg skal gidde og disponere tid til det/deg. Det fremmer bare videre drittkasting også, noe vi alt har nok av her på forumet. Ellers er det vel ikke så mye mer jeg må føye til før spørsmålene blir besvart (noe de ikke blir, men helt OK det).
 

Skurre

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
228
Dere er som politikere :D Klarer ikke å svare på det den andre spør om, og slik fortsetter dere med å lyve :LOL:
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp