Tribalwars eliminering! - Disskusjonstråd

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Ok, og hvor var linken til innlegg?

Det var ifra en felleschat på skype, som du godt vet. Må du virkelig ha link når du vet at jeg skriver 100% riktig?

Betyr dette at jeg nå kan kopiere ut alt av logger fra skypechattene og slenge ut på forumet?

Om det har direkte påvirkning på hva saken omhandler, be my guest.

Hvorfor vri seg rundt det som egentlig var temaet, med drøfting rundt ryktepoeng, når vi diskuterte hvorfor elimineringstråden ble stengt?

At du er over snittet besatt av ryktepoeng fikk jeg vel bevist godt nok i forrige innlegg..?

Jeg setter meg høyere enn andre?

Når du synes at å gjøre/si ting er greit for deg, men når andre besvarer med samme mynt er det barnslig, umodent, retardert. Ja, da setter du degselv høyere.
Du likte ikke at jeg skrev 3 innlegg på 36minutter(!!!) og ga meg negativt rykte.
Jeg likte ikke at du brukte alderen min i negativ form, så jeg ga deg negativt rykte tilbake.
For hvor ille er egentlig 3 innlegg på 36minutter? Nei, ikke spesielt ille.
Og at du krever enn unnskyldning for dette når du har gitt meg flere negative beskrivelser i ettertid itillegg, så må du nok bare innse at du setter degselv høyere enn andre.


Hvem var det som benyttet hersketeknikk og nedlatende ord om meg i løpet av diskusjonene?

Det var du som starta det toget. Når jeg skriver 'gutten' på den måten, er det også slik jeg er vant med å prate. Det er ikke noe nedverdigende med det i det hele tatt. Bare normal tale som kanskje kan misforstås når det leses, ikke høres.
'Lille gutt' er et direkte svar på din henvisning om min alder, som igjen gir enda et eksempel der du setter deg høyere.


Det eneste dette viser, Robert, er din manglende evne til å ta selvkritikk, og si at "Ja, det var dumt av meg. Beklager" for bidraget ditt med ødelegging av en tråd som flere viste interesse for(....)

JEG mangler evne til å ta selvkritikk? Har du prøvd å diskutere med degselv? Har du hørt om speil? Den skinnende tingen du ofte ser degselv i?
Jeg har flere ganger sagt at mitt bidrag var unødvendig. Men da jeg sjekka etter og så at det var 3 innlegg på 36minutter, så er det da jaggu ikke så ille som alle skal ha det til, eller hva mener du? Er det kanskje en overdrivelse?
Venter fortsatt på at du skal innrømme at noe du har skrevet i denne saken har vært over kanten eller veldig overdrevet.


Dermed er spørsmålet mitt som følger..Hvor var det feil i beskrivelsen min som følgte med det negative ryktepoenget?

Du er fri til å gi ryktepoeng til du svimer av. Om du vil sette igang kampanje til å få meg i Scar sin negative poeng-klasse, så peis på.
Eneste jeg har sagt, er at jeg synes du heller kunne tatt det privat, noe jeg fortsatt mener. Det ville jeg iallefall gjort om situasjonen var reversert.



Var det da noe mer du ville ha svar på?
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
RRiz3.gif


Dette var jo spennende lesing! :razz:

Nå får dere to slutte og krangle da! Dere som er så gode venner! :cry:
 

DeletedUser

Guest
Siden han ba så pent, så svarte jeg på pm'en.
Hadde ikke hatt noe imot å ta hele greia her, så folk kunne blitt underholdt.

Har et spørsmål til folket:

Var egentlig mine 3 innlegg på 36minutter så ille som de beskrivelsene jeg har fått?
Personlig mener jeg et klart nei i en såpass useriøst oppbygd tråd som det der, men hva synes dere?
 

Zabellepuz

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Min mening er at det ikke er ille, men mer irriterende, for var jo noe man ikke skulle gjøre, men du var jo heller ikke den eneste, var flere som gjorde den en evt flere ganger.

har ikke lest selve diskusjonen her så nøye så kan ikke gå mere innpå det
 

white death

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Den tråden der var bare en litt avansert form for telling til 1000, så på ingen måte.

Dette er kun en overreaksjon fra kenn93x. Trolig den eneste personen her på forumet mer selvopphøyet enn undertegnende. Så på ingen måte overraskende dog.

Du hakke lov å telle nå, steng tråden moderator!

Vil også slenge meg på dette ryktesurret, da han er den eneste som har straffet meg for å gi poeng her på forumet... Så der tror jeg du treffer litt også.

Nå kan selvfølgelig mitt syn være farget av at jeg aldri har likt personen, legger ikke skjul på det-.-
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp