Tribalwars Player's Champion er kåret!

DeletedUser

Guest
Etter en lang og hard turnering er de siste stemmene endelig inne, og vinneren er kåret.

Blant de mange dyktige spillerne som startet i runde 1, sto vi igjen med to verdige finalister.
Siste kamp var som følger:
Ex-con vs. Vv0lv3r1n3

Begge er spillere av høyeste kvalitet, som er elsket, fryktet og respektert av sine med- og motspillere.
Men det kan bare være én vinner, og spillerne på .no har sagt sitt.

Vinner av Tribalwars Player's Champion på verden 2 er....


Ex-con!


lolbelprize.jpg


are er meget hyggelig og har peiling på hva han gjør.

Are er konge :eek:

ingen som kan nuke som Are når han nipper til sin rødvin.

Og hva gjør en liten konto, ubrukelig konto som Ex-Con her?

enkelte spillere spiller på pur djevelskap innimellom... Og mennesker som har gjort døgning til en sport er ikke og kødde med :cool:

tror Are hadde ofret kjæreste, jobb, leilighet og hygiene for å vinne, mens Grimlock er en anelse mer normal. Så Ex-Con hadde vunnet, men utviklet sittesår!

Are er den mest kreative spilleren jeg vet om. Men spennende blir det uansett. Hadde det vært for 3 månder siden hadde det vært et annet utfall, men Are har utviklet seg masse bare i det siste. Hvis han førtsetter slik kan vi andre legge ned.

Når Are gunner på. Så vil det være rett og slett heslig å sitte i motsatt ende, og selv om han slapper av så er han alltid der om noen skulle prøve seg. Og denne råskapen han har når han angriper gjør at han får min stemme.

Ex-Con er søtere <3
 

DeletedUser

Guest
Er vel bare å gratulerer Ex-Con med seieren. Ser også at jeg er quotet - den eneste av de du trakk frem som faktisk var kritisk til dette. Men bøyer meg selvfølgelig for flertallet :)

Grattis, Are :)
 

DeletedUser

Guest
Har blitt kjent med Are i løpet av de siste månedene, og har sett hvilken rå tw spiller han er. :cool:

En verdig vinner!
Gratulerer ;)
 

Granpa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Gratulerer,en verdig vinner;)Helt uberegnelig spiller dette,det er også styrken hans,du vet aldri hva som kommer,og når det kommer:cool:
 

Tjallabajs

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Are fortjener dette. Spesielt siden han klarer å trene kattene sine til å sende tog for han! :eek:

Eksempel; Her :cool:
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Grattis Are. Etter å ha sittet sammen med deg og wynja og nuket, så skjønner jeg hvor jævlig du er:D
 

DeletedUser

Guest
I motsetning til veldig mange her kan jeg ikke se at Are er en verdig vinner her. Hva har han gjort? Hvor er kontoen har han bygd opp fra starten av og ikke tatt over når den allerede er godt etablert?

Denne avstemningen har nok heller gått på rykte, istedetfor det den egentlig skal gå på, prestasjoner gjennom en verden.

Arcon
 

DeletedUser

Guest
I motsetning til veldig mange her kan jeg ikke se at Are er en verdig vinner her. Hva har han gjort? Hvor er kontoen har han bygd opp fra starten av og ikke tatt over når den allerede er godt etablert?

Denne avstemningen har nok heller gått på rykte, istedetfor det den egentlig skal gå på, prestasjoner gjennom en verden.

Arcon


Syns dette blir litt tullete av deg Arcon.
Jeg har nå sittet på sia han å måpt flere ganger gjennom v2 av hva denne mannen faktisk klarer i dette spillet. Han suger til seg nye ting som en svamp og er grunnen til at blandt andre meg og sikkert mange flere er blitt såpass gode i dette spillet som vi er blitt. Det at han har fått et rykte er et godt pluss, da dette spillet ikke bare går ut på bli den største på alle rankinger det gjelder jo faktisk også å få seg et godt nettverk, og det må jeg si at han har klart i høyeste grad.
Så må man jo ikke glemme alle han har sitti kontovakt for heller da :p
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Haha! Nice :D

Tusen takk til alle som stemte! Har trodd jeg skulle gå ut av konken i ganske mange runder nu!

Og Arcon, ta deg ei bolle! Vi møtes på slagmarken på v5 snart ;)
 

DeletedUser

Guest
Og Arcon, ta deg ei bolle! Vi møtes på slagmarken på v5 snart ;)

Skal jeg ta det at du ikke vil argumentere for hvorfor du fortjener dette, som at du ikke fortjener det?

Da må du komme ned til meg, for jeg gidder ikke å sende adelstog mange timer unna, når jeg har masse å adle i sør;)

Det med v5 bringer med også inn på at du ikke akkurat imponerer meg, angrepene på danskene mine fikk dem ikke akkurat til å skjelve i frykt. Og jeg er sikker på at hvis jeg fortalte dem at du har blitt kåret til Tribalwars Player's Champion i v2, vil de ikke tro det.
 

DeletedUser

Guest
Skal jeg ta det at du ikke vil argumentere for hvorfor du fortjener dette, som at du ikke fortjener det?

Da må du komme ned til meg, for jeg gidder ikke å sende adelstog mange timer unna, når jeg har masse å adle i sør;)

Det med v5 bringer med også inn på at du ikke akkurat imponerer meg, angrepene på danskene mine fikk dem ikke akkurat til å skjelve i frykt. Og jeg er sikker på at hvis jeg fortalte dem at du har blitt kåret til Tribalwars Player's Champion i v2, vil de ikke tro det.


Jeg må bare spørre.. Har Are såret deg og dine følelser noen gang ?
Det virker som du har veldig mye i mot han...
 

DeletedUser

Guest
Jeg må bare spørre.. Har Are såret deg og dine følelser noen gang ?
Det virker som du har veldig mye i mot han...

Nei. Men jeg er opptatt av at en som faktisk fortjener dette vinner, og her mener jeg at det motsatte har skjedd.
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Vel... Flere ganger siden 19-01-2010 har folk gjentatte ganger stemt meg frem...

Så du er bombesikker på at dette ikke har noe med å gjøre at jeg sa til folk at jeg syntes du var en sugen hertug på v5? Og at du faktisk mener å vise til min totale mangel på kvaliteter som spiller?
 

DeletedUser

Guest
Vel... Flere ganger siden 19-01-2010 har folk gjentatte ganger stemt meg frem...

Så du er bombesikker på at dette ikke har noe med å gjøre at jeg sa til folk at jeg syntes du var en sugen hertug på v5? Og at du faktisk mener å vise til min totale mangel på kvaliteter som spiller?

Som sagt mener jeg det er stemt på feil grunnlag, rykte fra andre verdner.

Hva du har sagt til andre det vet jeg rett og slett ingenting om, så det kan jeg ikke uttale meg om. Jeg vet heller ingenting om din kvalitet som spiller, men jeg mener at du ikke har visst kvaliteten som burde kreves for å vinne dette.
 
Topp