Tribalwars Player's Champion er kåret!

DeletedUser

Guest
Er mye jeg kunne skrevet her etter å ha lest gjennom dette forumet, men jeg skal begrense meg til det viktigste.


Shanks82.... Skjærp deg litt, nå begynner vel de fleste å bli litt lei av dette evindelige gnålet ditt.

Are.... Gratulerer med seieren i Tribalwars Player's Champion. Den var sikkert fortjent siden du vant :)
 

DeletedUser

Guest
Hei folkens!

Her drar jeg til Mallorca et par uker, og så lager dere et slikt styr? Dere er jo som en gjeng småunger!

Først, gratulerer med seiern, Are!

~~

Så... Det er veldig mange gode punkter her, så jeg bare gjentar en del av dem;

Det er veldig få som har spilt mot alle i en slik konkurranse. Hvis jeg går gjennom finalen nå, så ser jeg at det er et fåtall av disse folka som jeg har spilt direkte mot. Veldig få, faktisk. Flere innrømmer det selv, at de ikke har spilt mot meg, men stemmer på Are uansett. Okay? Jeg regner selvfølgelig med at dette også går den andre veien. Man trenger vel ikke si mer enn det, for at folk innser at Shanks har et poeng eller to.

Som andre har nevnt, har dette veldig mye å si med hvordan rykte man har. For eksempel er en del folk hellig overbevist om at jeg bare er en forsvarer. Da må jeg nesten bare peke ut at jeg var mest i pluss i krigen mot Elite når jeg slutta i begynnelsen av januar, med 255 byer opp. Mest, på begge sider. 90-noen av disse byene var fra chrk1 før han ga seg. Bare sånn for å peke det ut :eek:

Folk prøver å påstå at Shanks henger igjen på ting fra Elite tiden. Heh. Jeg er en smule uenig i den påstanden. Jeg vil si at det er motsatt, og det er mange som henger igjen i la-oss-gangbange-Shanks-på-forumet tiden. Shanks er tross alt en som er i stand til å innrømme at han har tatt feil, mens mange andre her ikke akkurat viser det. Må si jeg er imponert over hans tålmodighet. Selv hadde jeg nok blitt bannet fra forumet for banning for personangrep temmelig fort hvis jeg hadde vært utsatt for samme nivå av hykleri.

Samtidig er det, så vidt jeg kan se, ingen som har sagt noe mot at en viktig del av TW er å holde ut over lang tid ( hvor, forøvrig, chrk er den råeste jeg har møtt her på TW.no ). I stedenfor henger mange seg opp i idiotiske detaljer, kverulerer og bevisst ( håper jeg ) tar ting i værst tenkelig mening for så å dra det så langt man kan. Ren og skjær idioti.

Ellers er det mange enkeltinnlegg som bare ber om å bli kommentert, men selv om jeg hadde et par timer å slå ihjel har jeg ikke nok batteri på min kjære laptop til å gjøre det.
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
At Shanks får mye kjeft på forum, er grunnet at han kjefter mye på forum. Man høster hva man sår og shanks burde ikke forvente noe annet. Ikke du heller. forutenom det så er det bare å lese postene hans, ekke reint lite hykleri ute og går der heller (selvsagt en subjektiv mening, mye som din med andre ord).

forutenom det så er jeg helt enig i det du skriver om utholdenhet, osv. Men dette er igjen din og min mening og totalt uinteressant i forhold til premissene for konkurransen.

"hvem tror du hadde vunnet av X vrs X"

Slik går konkurransen.

Ikke "hvem har holdt ut lengst på V2, adlet flest byer, høyest od-a, osv osv osv"

Folk tror Are hadde vunnet mot de han kom opp mot. Derfor vant han. Enkelt som det.
Skjønner ikke hvorfor dere i det hele tatt diskuterer dette.

Og Mallorca? Makan! Mens noen jobber og holder Norge i gang. Skammeseg!
 

DeletedUser

Guest
At Shanks får mye kjeft på forum, er grunnet at han kjefter mye på forum. Man høster hva man sår og shanks burde ikke forvente noe annet. Ikke du heller. forutenom det så er det bare å lese postene hans, ekke reint lite hykleri ute og går der heller (selvsagt en subjektiv mening, mye som din med andre ord).

forutenom det så er jeg helt enig i det du skriver om utholdenhet, osv. Men dette er igjen din og min mening og totalt uinteressant i forhold til premissene for konkurransen.

"hvem tror du hadde vunnet av X vrs X"

Slik går konkurransen.

Ikke "hvem har holdt ut lengst på V2, adlet flest byer, høyest od-a, osv osv osv"

Folk tror Are hadde vunnet mot de han kom opp mot. Derfor vant han. Enkelt som det.
Skjønner ikke hvorfor dere i det hele tatt diskuterer dette.

Og Mallorca? Makan! Mens noen jobber og holder Norge i gang. Skammeseg!

Åpenbart, subjektivt. Han er ikke den eneste som er litt irritert over mange går berserk så fort man kommer med noe som ikke direkte er positivt.

Igjen, åpenbart at det er min mening. Det som jeg, og en del andre prøver å komme fram til, er heller det at dette er en meget subjektiv konkurranse, og naturligvis ikke en spesielt god måte å kåre 'beste' spiller på en server. Noe som i og for seg selv er en smule umulig. Selvfølgelig går dette flere veier, jeg tviler for eksempel sterkt på at jeg er blant de to beste spillerne som har spillt på både V1 og V2.

Jeg står forøvrig ved det andre jeg sa om hvordan jeg ( siden jeg ikke er andre enn meg selv, og derfor kun vet 100 % sikkert hva jeg selv mener ) oppfatter situasjonen i denne tråden. Mister ikke noe søvn på at du er uenig med meg om det :p

Hvis det er noen trøst, er jeg nå tilbake i Norge. Med en fantastiske brunfarge ( les: mindre likbleik ) og relativt blondt hår :cool:
 

DeletedUser

Guest
Likte ikke det ene du sa der; La-oss-gangbange-Shanks .. den var .. ekkel :( Uansett! Liten vits å diskutere - viser bare at Are har et bra rykte, er en bra spiller + at han er en kjernekar. Kjiper'n at du ikke er det mikkel. moaahahahahha, neida :p (venter på en kos kommentar tilbake på den)
 
Sist redigert av en moderator:

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Må bare si en ting da... Du har nu to ganger vært i finalen på disse konkurransene, ikke syntes jeg du er en av de mest profilerte på forumet nu lenger (Etter du ga deg som Big bad mod)... Men allikavel så har du klart å få ett rykte som en av de beste forsvarspillerene på hele .no!

Ett rykte som faktisk førte til at både jeg og Hanse ikke klarte å tvinge gjennom mer enn en operasjon mot deg fordi, (Det er jo umulig å ta Grimlock da, ekke vits i å sløse nukes på han!)...

Så håper du ser min ville kryhet over at jeg tok den ene byen fra deg :p

Men rent, offansivt kjære Grim... Tsk tsk tsk... Du har noen lure triks i ermet, merka jeg når vi satt Eyoh og du sendte adelsnuket som nr to. synd vi bomma på den snipen da :D

Men slår meg litt at du klarer å snipe det meste som kommer, (Selv om du foretrekker å stacke) så hvorfor i all verden sender du ikke bittelitt tightere inntima nukes foran toga dine da?

Men nu det er sagt! To ganger andreplass er vel nesten bedre enn en førsteplass i seg selv ;)

Synes du er veldig flink jeg, men lurer på om du har vært i en like presset situasjon som f.eks Eyoh eller Chrk1? Bare ett spørsmål, ikke ment som å trekke ned dine evner som tw-spiller.
 

DeletedUser

Guest
Jeg er litt usikker på hva det er du vil fram til, men meh...

Må bare si en ting da... Du har nu to ganger vært i finalen på disse konkurransene, ikke syntes jeg du er en av de mest profilerte på forumet nu lenger (Etter du ga deg som Big bad mod)... Men allikavel så har du klart å få ett rykte som en av de beste forsvarspillerene på hele .no!

Som jeg selv sa litt tidligere i tråden, tviler jeg på at det var fortjent at jeg kom til finalen.

Ett rykte som faktisk førte til at både jeg og Hanse ikke klarte å tvinge gjennom mer enn en operasjon mot deg fordi, (Det er jo umulig å ta Grimlock da, ekke vits i å sløse nukes på han!)...

Bunch o' wimps!

Så håper du ser min ville kryhet over at jeg tok den ene byen fra deg :p

Omstendighetene tatt i betraktning... egentlig ikke :p

Men rent, offansivt kjære Grim... Tsk tsk tsk... Du har noen lure triks i ermet, merka jeg når vi satt Eyoh og du sendte adelsnuket som nr to. synd vi bomma på den snipen da :D

Det var irriterende! Jeg lot det jo til og med være ekstra god plass mellom første og andre adels så dere skulle få det lett! :(

Men slår meg litt at du klarer å snipe det meste som kommer, (Selv om du foretrekker å stacke) så hvorfor i all verden sender du ikke bittelitt tightere inntima nukes foran toga dine da?

Finesse pleier jeg å drite litt i. Det tar litt tid, og jeg syns selv man må gjøre så overdrevent mye for å ha en god mulighet til at det skal gå gjennom. Så jeg har aldri giddet å jobbe med adelstogene eller få dem noe særlig, selv om jeg av og til timet inn litt på chrk. Foretrekker heller å eliminere valgene til motspillern(e), uten at jeg gidder å gå noe mer inn på det.

Men nu det er sagt! To ganger andreplass er vel nesten bedre enn en førsteplass i seg selv ;)

Tullball!

Synes du er veldig flink jeg, men lurer på om du har vært i en like presset situasjon som f.eks Eyoh eller Chrk1? Bare ett spørsmål, ikke ment som å trekke ned dine evner som tw-spiller.

Neh, trukke det. Hadde mye fiender rundt meg en del på V1 ( Hanse <3 ), men det var aldri høyt press over en lengre periode. Selvfølgelig så liker jeg å tru at grunnen til at jeg har sluppet det er fordi jeg, spesielt på V2, har planlagt ganske godt hvor jeg skulle utvikle meg. Men kan like godt være flaks :eek:
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Var igrunn ikke noe spesielt jeg ville frem til...

Det var irriterende! Jeg lot det jo til og med være ekstra god plass mellom første og andre adels så dere skulle få det lett! :(

Ikke så vanskelig å lukte lunta da, de som skal snipe godt foretrekker vel å snipe alle vognene om dem har tid :p


Finesse pleier jeg å drite litt i. Det tar litt tid, og jeg syns selv man må gjøre så overdrevent mye for å ha en god mulighet til at det skal gå gjennom. Så jeg har aldri giddet å jobbe med adelstogene eller få dem noe særlig, selv om jeg av og til timet inn litt på chrk. Foretrekker heller å eliminere valgene til motspillern(e), uten at jeg gidder å gå noe mer inn på det.

Er lett å drite i finesse når man har en relativt trygg konto da på over 4 millioner... Det sier seg jo selv. Jeg synes derimot det er gøy å vise meg frem litt da, og jeg er bombesikker på at du hadde tatt flere byer om du bare gadd å bruke de kunnskapene du har, istedenfor å være lat :p


Neh, trukke det. Hadde mye fiender rundt meg en del på V1 ( Hanse <3 ), men det var aldri høyt press over en lengre periode. Selvfølgelig så liker jeg å tru at grunnen til at jeg har sluppet det er fordi jeg, spesielt på V2, har planlagt ganske godt hvor jeg skulle utvikle meg. Men kan like godt være flaks :eek:

Plasseringen din og ryktet ditt førte vel til at du nærmest aldri fikk innkommende på v2. Langdistanse mot en som er rutinert på deff blir igrunn bare kjedelig.

Men må si det er litt artig at du trekker frem en annen Elite-spiller som en verdig kandidat her i denne konkurransen! Jeg er selv imponert over utholdenheten hans når jeg så hva han sleit med som kontovakt.

Synd vi ikke får møtes ingame dog, har mast på deg om det før. Skulle vært artig og lærerikt å krige mot deg!
 

DeletedUser

Guest
Tenkte jo uten tvil at dette ville bli en lett walk over til meg til jeg stod og mottok ære å bedømmelse men nei da, trakk denne Are guten i en av de tiderlige rundene å trur du jaggu meg ikke at han vant??

Dette lingnet som ett Irakist valg....men men ..

Nok av tullet mitt.

Hva skal jeg si om deg Are?

Har lært deg å kjenne å må si at du er en kjempe person så jeg bøyer meg i støvet å gratulerer dem så mye.
Altid noe tull fra din munn både natt og dag slik at latter er ikke langt unna, håper du kommer til trønderhovedstaden snart så skal vi lære deg en og annen tingen her...

NB: Det er fortsatt plass til deg ved sekretæren :) "Intern".

Cya

Mvh
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Var igrunn ikke noe spesielt jeg ville frem til...



Ikke så vanskelig å lukte lunta da, de som skal snipe godt foretrekker vel å snipe alle vognene om dem har tid :p

Jeg satset på at latskapen min var smittsom, eller at dere hadde dårlig tid :p

Er lett å drite i finesse når man har en relativt trygg konto da på over 4 millioner... Det sier seg jo selv. Jeg synes derimot det er gøy å vise meg frem litt da, og jeg er bombesikker på at du hadde tatt flere byer om du bare gadd å bruke de kunnskapene du har, istedenfor å være lat :p

Show-off :p

Plasseringen din og ryktet ditt førte vel til at du nærmest aldri fikk innkommende på v2. Langdistanse mot en som er rutinert på deff blir igrunn bare kjedelig.

Men må si det er litt artig at du trekker frem en annen Elite-spiller som en verdig kandidat her i denne konkurransen! Jeg er selv imponert over utholdenheten hans når jeg så hva han sleit med som kontovakt.

Synd vi ikke får møtes ingame dog, har mast på deg om det før. Skulle vært artig og lærerikt å krige mot deg!

Jeg har ikke problem med å respektere fiender som fortjener respekt, noe chrk så absolutt fortjener :)

Høres slitsomt ut å møte deg IG da... :)
 
Topp