Tribalwars Player's Champions - Diskusjon

DeletedUser

Guest
Kommenter og diskuter! ;)

Beklager enkelte spillere ikke kom med på listen, men sånn ble den hvertfall. Er ikke lett å finne ut hvem som bør stå der osv.
 

DeletedUser

Guest
Virker som at folk har mer tro på Luxury enn meg. :eek:

Selv tror jeg det ville blitt en jevn kamp om begge hadde tid til å spille på sitt beste mot hverandre.
 

DeletedUser

Guest
beklager at jeg ikke stemte på deg, var en hardt valg og jeg måtte kjøre gjennom en beslutning (med andre ord, jeg kasta terning) :cool:
 

DeletedUser

Guest
Icekebab - Runinter allerede i første runde må jeg si var heftig, men det er vel sånn det bør være, sånn at folk ikke bare stemmer på de i stammen sin eller de man "holder med" i krigen. ;)
 

DeletedUser

Guest
da vil jeg poste min liste her med grunner, har en rar tendens til å erte på meg folk så jeg er forberedt på det:D

Kamp 1: Azull Vs Vv0lv3r1n3 av det jeg har hørt og sett så tror jeg at volvo vinner.

Kamp 2: Nattsvermeren Vs Ebbern har ikke så mye kjennskap til nattsvermeren men finner dere en spiller på 4 mill som har adla flere fiende byer en han? nei:D

Kamp 3: Icekebab Vs Runinter ice liker å holde seg "usynelig" men de som har blitt angrept av han ser hans styrke vis dere fortsatt er igjen på kartet :p

Kamp 4: Magic14 Vs Another Day har blitt angrepet av Another day og er ikke imponert så her blir det magic.

Kamp 5: Miniton Vs Pointwhore - her vet jeg ikke helt men det ble pointwhore.

Kamp 6: Ganondorf Vs Confecta har ikke hørt om canfecta så ganondorf vinner.

Kamp 7: Solmåne(originale) Vs Tomahawken tomhawken er en stor spiller som mange kommer til å merke i fremtiden.

Kamp 8: Kracked Vs Lilliana Venin kracked er en fin allround spiller som vinner lett over poenghorer.

Kamp 9: Lord Ollis Vs Luxury var litt usikker på denne siden Lord ligger så innesperret men blir deg Lux siden du har så mange adla byer av NS.

Kamp 10: Gussi(originale) Vs Neville Chamberlain blir chamberlain for er ikke så imponert over gussi.

Kamp 11: Chrk1 Vs Jakter Etter Vikinger -Chrk1 selvsagt siden han fortsatt lever og er så stor enda.

Kamp 12: Hansemann Vs Wihi - vet ikke så mye om de men hansemann tror jeg vinner her.

Kamp 13: Trooper91 Vs Geirur - trooper91 satt jeg KV for da OIM merga med oss og da ble jeg mektig imponert over oversikten og roligheten til han.

Kamp 14: Mithrandir Vs Zanmato viste ikke om du mente orginalen eller den nye? så derfor blir det zanmato.

Kamp 15: Wynja Vs RDI-rsr - wynja er en flink spiller som jeg ikke vill bli angrepet av.

Kamp 16: Fardin Vs Kriswin - har lest en del gamle tråder fra kriswin å lærte mye.

Kamp 17: Ruffiro Vs Eyoh - lederen av AriCa god spiller.

Kamp 18: Granpa Vs Vegarado - granpa tror jeg må være den mest aktive i ledelsen og vinner over mange.

Kamp 19: Glitter Vs Woia - glitter må være en god spiller og leder.

Kamp 20: Asklepios Vs HexNuts - hexnuts har jeg blitt angrept av på v3 og de angrpene var helt greie men kjenner ikke han andre så blir deg:D

Kamp 21: Torquemada Vs Sorn - ingen blir så gode til å nuke som deg 1. plass ever.

Kamp 22: Ex-Con Vs Shanks82 shanks må jo være god selv om jeg ikke kjenner til deg på kartet ha ha.

Kamp 23: Ntu Spawn Vs Tribalhugger - NTU spawn vinner kjenner ikke han andre.

Kamp 24: Gurimalla Vs Vifle - vifle vinner med sin styrke og klokskap.

Kamp 25: Black Andi Vs Rustung - black andi er en gråbyhore men kan vis han vil.

Kamp 26: Jazcan Vs Knallis - knallis har jeg snakka litt med men jazcsan vinner desverre så vitt.

Kamp 27: Syklov Vs Vabfs - vabfs vinner.

Kamp 28: Sir Pio Vs Legend Of Masters - sir pio har holdt ut lenge å adler det han vil.

Kamp 29: Mosa Vs Forskningsprosjektet - Mosa hva kan jeg si? god som kaka og hyggelig som sukker.

Kamp 30: Leenok Vs Mexicanpower - leenok skuffer på mange plan.

Kamp 31: Soulfood Vs Pinhead - solo spilleren meget god.

Kamp 32: Sir Forteske Vs Lord Sawyer - lord saywer holdt ut lenge men bra du stakk.
 

DeletedUser

Guest
sondre.94 skrev:
Kamp 8: Kracked Vs Lilliana Venin kracked er en fin allround spiller som vinner lett over poenghorer.

Hva skal jeg si? Jeg er beæret :eek:
Takk for alle som har stemt på meg btw, trodde jeg skulle ryke ut med god margin på 1. kamp uansett hvem den var mot :O
 

DeletedUser

Guest
Huff for en loddtrekning... :(

Hvordan skal vi stemme da? Stemme på den spilleren som er best? Men best i hva? Spillets helhet? Tekniske ferdigheter, eller en god statistikk å vise til?

Altså det hjelper lite å kunne snipe 200 mseks tog, når man har mistet 200 byer. Skjønner dere?

Jeg lurer altså på hva dere vektlegger når dere stemmer?
 
Reaksjonspoeng
3
litt uklar den synes jeg ja...

Jeg er rimelig sikker på at jeg kunne tatt mosa i dag, men når jeg spilte v2 var det ikke sikkert at jeg hadde tatt han/henne.
 

andersmann

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Huff for en loddtrekning... :(

Hvordan skal vi stemme da? Stemme på den spilleren som er best? Men best i hva? Spillets helhet? Tekniske ferdigheter, eller en god statistikk å vise til?

Altså det hjelper lite å kunne snipe 200 mseks tog, når man har mistet 200 byer. Skjønner dere?

Jeg lurer altså på hva dere vektlegger når dere stemmer?

hmm, kan tenke meg at det blir en slik situasjon.

Kamp 1: Azull Vs Vv0lv3r1n3

Azull og Vv0lv3r1n3 starter med 100 byer hver, første mann som forsvinner, taper. Det blir vel noe sånt regner jeg med(skjer jo selvfølgelig ikke, men hvem tror du ville vunnet)
 

DeletedUser

Guest
Er vel den man tror ville vunnet i en 1 vs 1 kamp om man startet med samme utgangspunkt, ja.
 

DeletedUser

Guest
Jada ser den altså. Noen tilfeller er lettere enn andre. Noen spillere blir gudedyrket og får stemmer fra spillere som egentlig aldri har vært i kontakt med dem gjennom operasjoner ingame.

Uansett så er vel dette mest ment som lek? Blir jo, som i verden 1, snakk om å være mest populær. Og går man på statistikkene på spillerne, så har man jo ikke behov for en slik uhøytidelig kåring.
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Shanks: Ta dette litt mindre høytidelig.
Regner med at den som kommer til å vinne, faktisk er en av v2`s beste spillere, uansett om vedkommende er populær ingame eller ikke.
De fleste her stemmer nok etter hjertet, og hva de vet om spillernes skillz.
 

DeletedUser

Guest
Tar ikke det høytidelig altså :) Bare lurte litt på hva dere vektla tyngst når dere stemte :)
 

DeletedUser

Guest
Hvordan skal vi stemme da? Stemme på den spilleren som er best? Men best i hva? Spillets helhet? Tekniske ferdigheter, eller en god statistikk å vise til?

Hvis du ser på første topic i konkuransen så står det :
"Stem på den personen DU tror hadde vunnet om de hadde gått mot hverandre i en "one vs one"-kamp med null støtte fra andre spillere."




logisk nok med like mye poeng når de starter.
:)
 

DeletedUser

Guest
Kan Ex-con komme på banen med informasjon om hvilke kontoer han har spilt på.. Jeg kjenner ham egentlig bare som Ex-Con i LAW. Og der har han ikke så mye å vise til. Jeg vet imidlertid at han er en god spiller, men jeg tar dette høytidelig om jeg skulle tape for Ex-con-kontoen. Sorry å si det, men den var jo rævva :p
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
jeg har ingen forståelse for at du synes Ex-con var/er en elendig spiller, Shanks.
jeg tror ikke du har noen som helst grunnlag for og si at han var en dårlig spiller. men du kan jo derimot spørre mange andre som han var i nærkontakt med om det samme. jeg tror du vil bli forbauset over svarene.
og det er en av grunnene til at jeg tror du ville ha tapt en slik kamp. du undervurderer din motstander på feilt grunnlag.
du er sikkert en kjempegod kriger og sånn, men her hadde du tapt.
 

DeletedUser

Guest
jeg tror han mente at selve kontoen ikke var no bra, ikke at spilleren ikke var noe bra :0

merker også at stakkars sorn ikke har store tilliten, er vel litt for langt bak i historien til at de fleste husker ham :(
 

DeletedUser

Guest
Jeg sa ikke at han var en dårlig spiller eller noe, sa bare at Ex-Con-kontoen ikke var mye å skryte av. Jeg vet at han har spilt på mange flere kontoer i verden 2, og at han fremdeles er aktiv her.

Men akkurat Ex-Con-kontoen var ikke imponerende. Derfor er det litt kjipt at jeg må tape for den :p

Jeg vet ikke hvor mange som har hatt direkte konflikt med Ex-Con/Gunnar Gås. Men jeg har iallefall ikke grunnlag for at si om han er dårlig eller god. Alt jeg kan gjøre er å sjekke ut selve kontoen...
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
moh

Kamp 6: Ganondorf Vs Confecta - Ganondorf på sitt beste er nok en av de bedre her inne. Men Ganondorf har mistet mye i det siste, så noen topplassering til slutt tviler jeg på at han vil få.

Dette går på spillere og ikke kontoer. Kan ikke huske dere har adlet mange byer av Ganon aka Tobben mens han fremdeles spilte. Syns å huske at statsen var 104 - 0 eller noe slikt, Tobben vrs Arica.

Egentlig burde dette navnet bli gjort om til Tobben, da vi hadde en spiller på den som ikke hadde helt Tobben klasse etter at han forsvant. No offence mr F.

Tapene som har vært i den siste tiden er grunnet slaskete KV`ter som undertegnede, som du helt sikkert vet :p

Mvh
En oppklarende Hanse.
 
Topp