Tribalwars Player's Champions - Diskusjon

DeletedUser

Guest
Konkuranse om populæritet? Rart at jeg ikke ble slått ut for lenge siden da ;)
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Kan noen gi meg en kort oppsumering om hvem og hva Ex-con har oppnådd? Komt helt til finalen så lurer litt..:eek:
 

DeletedUser

Guest
Spørs hva du mener med oppnå, men førsteplassen på ODA-lista er jo en ting.
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Spørs hva du mener med oppnå, men førsteplassen på ODA-lista er jo en ting.

Vil ha noe historie, vet ingenting om den brukeren/spilleren.. Vv0Lv3r1n3 ligger jo på en 2 plass i ODA og 1 plass ODT nå og var en av de med flest elite byer på "cv'n" sin.. Denne konkuransen skal jo være hvilken konto som er/har vært best. Ex-con eksisterer jo ikke IG mer engang..
 
Sist redigert:

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Vel, virker som de fleste her vet hvem han er så.

Vanker vel et intervju med slasken uansett innen nær framtid. Noe annet hadde vært rart. Chop chop Shanks!
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Vil ha noe historie, vet ingenting om den brukeren/spilleren.. Vv0Lv3r1n3 ligger jo på en 2 plass i ODA og 1 plass ODT nå og var en av de med flest elite byer på "cv'n" sin.. Denne konkuransen skal jo være hvilken konto som er/har vært best. Ex-con eksisterer jo ikke IG mer engang..

Jeg hadde tatt flest byer av Elite når jeg slutta. 255, for å være nøyaktig. Men hei, hvem teller? :)

For å svare deg, Bird, og eventuelt andre som lurer... Are/Ex-Con ledet LAW i en lang periode, og gjorde seg bemerket i krigen mot... OIM, mener jeg å huske, på sin originale konto. Senere hadde han en ( eller flere? ) kontoer i Elite, hvor han i perioder gjorde livet surt for Rome. Samtidig var han meget aktiv som KV på kontoer som ble angrepet i Elite. Nå for tiden sitter han på Pinhead. Hva glemte jeg?

Hanse, Shanks slutta som intervjuer for en stund siden, gjorde han ikke? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Du glemte vel å nevne at han tok en by fra deg mens han satt på Chrk1... :p

Jeg tenkte jeg skulle droppe å nevne det, siden det ikke er så imponerende å adle tomme byer når spillern sover. I tillegg så måtte jeg da nevnt hvordan jeg stoppet angrepene med en tredjedels nuke som de eneste troppene i flere timers avstand, mens angriperen lett kunne gjort i stand til å adle et halvt dusin byer :eek:
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Vel ryktene sier at det er imponerende å adle en by fra selveste Vv0lv3r1n3 uansett hvordan det foregår...

Men du har rett... Du slet jo litt med nettet noen timer, dog ikke mer enn at du klarte å snipe ett av togene... Synd jeg ikke hadde flere adels på lur :p
 

DeletedUser

Guest
Ryktene sier mye rart de :p

Tror jeg var litt heldig med den snipingen. Passet så vidt til de eneste troppene jeg hadde i området som ikke var døde eller ute som støtte et eller annet sted :eek:
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Neste gang kan du kanskje stacke opp frontbyer istedenfor å satse så mye på ferdighetene dine ;)
 

DeletedUser

Guest
Egentlig så var jeg bare lat. Hadde ikke vært noe livstegn fra'n chrk på evigheter, og jeg sendte vekk troppene som hast-støtte til en fyr i K54/K64 grensa. Som... gikk grå ikke alt for lenge senere...

Neste gang kan du prøve å bygge opp din egne konto fra grunnen av til en respektabel størrelse, i stedenfor å ta over andre sine? :p
 

DeletedUser

Guest
Ja... Fikk litt dårlig samvittighet der. Så beklager på det dypeste, og jeg håper du kan tilgi meg. Helst før jeg går å legger meg, slik at jeg kan får sove i natt. Skjønnhetssøvn og alt det der, vet du.
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Ye klart du er tilgitt :)

Er standard å servere ett ballespark når man ikke helt vet hva man skal gjøre så ;)
 
Topp