Tribalwars Player's Champions FINALE!

DeletedUser

Guest
Definitivt den tøffeste finalen ja, og tror det ville vært moro og sett screenshots innimellom fra de 2 skjermene...

Defansive skills alene - tror jeg kanskje jeg ville sagt gikk til Mikkel med en (bitte)liten margin (selv om han er en røver på angrepssiden også) - men siden ikke det alene vinner runden og motstanderen er en sadisistisk liten rakker (i positivt forstand her selvfølgelig - så jeg ikke pådras infraction :D) så er jeg nødt og avgi min endelige stemme til Are ;)

Ex-con vs. Vv0lv3r1n3
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ex-con vs. Vv0lv3r1n3

Are kjører en utrolig aggressiv stil i korte intervaller og læxer så helt av.

Vvolv kjører mer en slik monotom aktivitetsbølge :p

Begge to er gode, et veldig vanskelig valg. Men valget ble da altså som det ble ;)
 

DeletedUser

Guest
Ex-con vs. Vv0lv3r1n3

Begge kan alt så og si, men Are er den mest kreative spilleren jeg vet om. Men spennende blir det uansett. Hadde det vært for 3 månder siden hadde det vært et annet utfall, men Are har utviklet seg masse bare i det siste. Hvis han førtsetter slik kan vi andre legge ned.
 

DeletedUser

Guest
For å være ærlig er dette noe av det vanskeligste valget som har vært så langt fordi egentlig er begge verdige vinnere her.

Men om jeg må velge den jeg har mest tro på går jeg litt i motsatt retning av det andre har valgt. Når Are gunner på. Så vil det være rett og slett heslig å sitte i motsatt ende, og selv om han slapper av så er han alltid der om noen skulle prøve seg. Og denne råskapen han har når han angriper gjør at han får min stemme.

Ex-con vs. Vv0lv3r1n3
 

DeletedUser

Guest
Ex-con vs. Vv0lv3r1n3

Fordi jeg har spilt og spiller med Are og syns han er best:D
 

DeletedUser

Guest
Ex-con vs. Vv0lv3r1n3

Må nok skrive Are her... En jævel til å plutselig skifte mening...
 

DeletedUser

Guest
Ex-con


Are eier, Grim er for lat + jeg tror ikek du er på kontoen en gang
 
Sist redigert av en moderator:
Topp