Tror du det blir krig mellom RNG og BOL i nær framtid?

Blir det krig mellom BOL og RNG i nær framtid?

  • Ja!

    Stemmer: 95 58,3%
  • Nei!

    Stemmer: 39 23,9%
  • Kanskje..

    Stemmer: 29 17,8%

  • Totalt antall stemmer
    163

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Ser ut til at det er en tresidig krig de jobber for å få til. Scar sitter i kulissene og følger med på hva som blir skrevet her..og så får jeg sånne "koselige" tilbakemeldinger back-stage.. Kostelig dette her
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Det at du kan uttale at vi ikke har grunnlag for å gjøre det, det viser jo hvor mye du egentlig vet i denne saken. La oss få høre hva du har å komme med.. du er jo så godt igang med "skittentøyvasken", så hvorfor ikke ta den helt ut???? Kom igjen..så kanskje dere blir sittende totalt som svarteper til slutt likevel.. Du må ikke tro du gjør saken bedre mellom stammene david93..men det er vel ikke det som er hensikten her uansett!

Om dere fortsatt ønsker et fremtidig samarbeid med BOL, så forundrer det meg at dere må gå ut offentlig for å få støtte. Støtte fra hvem? WIC? Har dere så dårlig selvtillit for dagen at dere føler at støtte fra WIC skal gjøre v1 lettere?

Om denne "alliansen"/samarbeide er så fryktelig viktig, så skjønner ikke jeg at dere satser på å gå ut offentlig å regelrett prøve å drite oss ut, slenge dritt i mot vår retning og prøve å svartmale oss på den måten dere har gjort i det siste. BOL er den desidert største stammen, og hvis dere skal distansere dere enda lenger fra oss, så kan dere egentlig bare fortsette drittkastinga deres. Jeg snakker mest om bgm; Som oppfører seg som alliansepoliti og har stått på så mye for å holde oss sammen. Om dette samarbeidet betydde så mye for deg bgm, så viser denne "shitkastinga" på forumet det stikk motsatte.

Det er faktisk noe å tenke på. Å jeg plasserer ingen skyld, så ikke kom å begynn å sutre over det.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Vi er bare lei av å bli behandlet som dere gjør Scar.. og nå begynner dere å dra fram igjen gammel "morro" bare for å slippe mer fokus på op-saken.. Det ulmer mer enn noensinne nå Scar..så ikke akkurat noe klokt trekk av dere

bgm har gjort en fantastisk jobb..og at han prøver å redde stumpene.. det skal han ha all ære for. Eneste spiller med fornuftige tanker!
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Vi er bare lei av å bli behandlet som dere gjør Scar.. og nå begynner dere å dra fram igjen gammel "morro" bare for å slippe mer fokus på op-saken.. Det ulmer mer enn noensinne nå Scar..så ikke akkurat noe klokt trekk av dere

bgm har gjort en fantastisk jobb..og at han prøver å redde stumpene.. det skal han ha all ære for. Eneste spiller med fornuftige tanker!

Vi er rimelig drittlei av å alltid være den som må "fire" ned på våre krav, nettopp fordi du truer med krig hver gang vi foretar oss noe, så ja, den følelsen er hvertfall meget gjensidig. Ikke nekt på dette, C22, du vet godt hva du har skrevet til BOL sine medlemmer om de f.eks forsetter gråbyadling.

Han gjorde en god jobb, men han har virkelig mistet all min respekt når både du og han gikk ut her å satte oss urettmessig i gapestokken over en sak vi kunne tatt internt i stammene. En sak som egentlig er veldig liten, men takket være deres higen etter WIC sin oppmerksomhet har gjort den mye større enn den egentlig er. Istedenfor så har du og bgm en trang til å vise omverdenen at dere er de største ved å gjøre slik som dette, og det er kvamlt å se på.

Om dere fortsatt ønsker et samarbeid med BOL, så er ikke dette veien å gå. Det er mange i BOL som følger denne diskusjonen, og hvor hver gang du og bgm kommer med en uttalelse som er oversyret av løgn, så er dere nærmere at døra blir løst bak dere. Jeg håper dere faktisk ser det litt logiske i dette, og det er nemlig at situasjonen ikke blir bedre av at dere går ut offentlig å slenger dritt mot oss dere i prinsippet bare er nødt til å samarbeide med om dere skal vinne.
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Om dere fortsatt ønsker et fremtidig samarbeid med BOL, så forundrer det meg at dere må gå ut offentlig for å få støtte. Støtte fra hvem? WIC? Har dere så dårlig selvtillit for dagen at dere føler at støtte fra WIC skal gjøre v1 lettere?

Om denne "alliansen"/samarbeide er så fryktelig viktig, så skjønner ikke jeg at dere satser på å gå ut offentlig å regelrett prøve å drite oss ut, slenge dritt i mot vår retning og prøve å svartmale oss på den måten dere har gjort i det siste. BOL er den desidert største stammen, og hvis dere skal distansere dere enda lenger fra oss, så kan dere egentlig bare fortsette drittkastinga deres. Jeg snakker mest om bgm; Som oppfører seg som alliansepoliti og har stått på så mye for å holde oss sammen. Om dette samarbeidet betydde så mye for deg bgm, så viser denne "shitkastinga" på forumet det stikk motsatte.

Det er faktisk noe å tenke på. Å jeg plasserer ingen skyld, så ikke kom å begynn å sutre over det.

At dere i bol driter dere ut mot egne allierte kan jo alle se IG og på statestikken. En kjapp titt på TW stat så ser man jo hva bol bedriver, dere adler grått i nord og adler op92.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
At dere i bol driter dere ut mot egne allierte kan jo alle se IG og på statestikken. En kjapp titt på TW stat så ser man jo hva bol bedriver, dere adler grått i nord og adler op92.

At HFO måtte på død og liv blande seg i en sak som ikke engang angår dem, er ikke noe vi skal være skyldig i. HFO klarte meget fint på egenhånd å slette alliansen, og dette over en sak som ikke lå i deres område engang. Så nei, du mangler fortsatt mye info til å kunne uttale deg paal, men jeg kjenner deg såpass at uansett hvor lite info du besitter, jo hardere skal du argumentere. Bare synd folk ser ned på deg hver gang du kommer med en uttalelse - nettopp fordi du aldri pleier å ha innsikt i saken uansett.


@Scar.. du plasserer ingen skyld??? Hva er det det innlegget der er for noe da?

Om du ser at jeg plasserer skyld her, så er det ditt problem. Jeg personlig synes at saken var veldig liten, men takket være du og bgm som har gjort den om til noe stort. Ja, jeg plasserer skyld akkurat der, men hele saken har i bunn og grunn omhandlet hvem som er grunnleggende den som er skyld i hele situasjonen, og der plasserer jeg ingen skyld.
 

DeletedUser

Guest
Som oppfører seg som alliansepoliti og har stått på så mye for å holde oss sammen. Om dette samarbeidet betydde så mye for deg bgm, så viser denne "shitkastinga" på forumet det stikk motsatte.

Dere har forlatt alle skype grupper, og når det er sagt så var kanskje det like greit siden dere har vært totalt uinteressert i å finne løsninger. Eg kan med hånda på hjerte si at eg aldri før har sett dårligere ledelse en dere har utført de siste ukene. Styret setter sine egne følelser over alt annet.

Som sagt så har dette vært en veldig enkelt sak å løse vist begge parter har vist den samme viljen.

Vi hadde aldri gått på forum vist dere hadde vært voksne nok til å forsette samtalene og ikke stukket fra alt fordi dere ikke fikk viljen deres! Dere viste i 2 dager at vi ville gå på forum uten at dere gjorde noe for å stanse galskapen, Dere valgte og nuke i stede !!

Det er BOL som har tatt alle valgene i denne saken. Dere viste fra før at dette kunne ende med at dere stod aleine og dere tok likevel dette talentløse valget. Kun basert på stahet og ikke hva som er best for BOL som stamme eller alliansen.


Det er dere som igjennom et heilt år har dratt oss inn i RNG saken deres, det er ikke RNG som har gjort det. Vi har ikke spurt om å bli blandet inn heller, det er dere som har tatt kontakt hver eneste gang og bedt om hjelp.!! Eg er glad for at dere gjorde det på en måte, før vi kom inn i denne skype gruppen så hadde vi kun BOL sin side av alle konflikter og det endte så klart med at vi syns RNG oppførte seg dårlig. Men når vi fikk sitte og følge med på alt som blei sagt og gjort så var det umulig å kun støtte bol, vi har samvittighet.

Når det er sagt så er ikke alt bol sin feil, langt i fra.


Men RNG har prøvd og sette alt gammel dritt vekk og starte på nytt for at vi sammen skal kunne hevde oss i krigen, dere har gjort det motsatte heile tiden. Dere vil ha konflikt og har bremset alle forsøk på å komme i posisjon i fellesskap.


Når det kommer til at vi ikke har noe med hva bol gjør med rng så er det et så lite gjennom tenkt utsagn at vi lar dere tenke på det engang til før vi kommenterer mer!
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Dere har forlatt alle skype grupper, og når det er sagt så var kanskje det like greit siden dere har vært totalt uinteressert i å finne løsninger. Eg kan med hånda på hjerte si at eg aldri før har sett dårligere ledelse en dere har utført de siste ukene. Styret setter sine egne følelser over alt annet.

Dere nedgraderte alliansen til en IAP. Jeg har vært en stor aktør av å finne en løsning, men du må ta deg selv i nakken bgm. Du og ktulu hadde et par samtaler, men istedenfor så brukte du de samtalene til å si hvor gode HFO er i forhold til BOL etc.. Så du er ikke så "guddommelig" som du selv tror du er. Du har gjort mye feil opp gjennom tiden du også.

Som sagt så har dette vært en veldig enkelt sak å løse vist begge parter har vist den samme viljen.

Det riktig! Men da du følte en trang for å få annerkjennelse av WIC, så gjorde du saken mye større enn den allerede er. SOm jeg sa så var dette en internsak mellom to stammer, eller tre stammer da du liker å putte nesa di inn i alt som foregår.

Vi hadde aldri gått på forum vist dere hadde vært voksne nok til å forsette samtalene og ikke stukket fra alt fordi dere ikke fikk viljen deres! Dere viste i 2 dager at vi ville gå på forum uten at dere gjorde noe for å stanse galskapen, Dere valgte og nuke i stede !!

Så med det så bruker du det offentlig forum som en trussel om du og C22 ikke får det som du vil? Herregud. Vi valgt innadling. En handling vi har all rett til å utføre.

Det er BOL som har tatt alle valgene i denne saken. Dere viste fra før at dette kunne ende med at dere stod aleine og dere tok likevel dette talentløse valget. Kun basert på stahet og ikke hva som er best for BOL som stamme eller alliansen.

Det er det, nettopp fordi denne saken egentlig skulle være en BOL-sak. Uten BOL, bgm, så står du og RNG like mye alene.

Det er dere som igjennom et heilt år har dratt oss inn i RNG saken deres, det er ikke RNG som har gjort det. Vi har ikke spurt om å bli blandet inn heller, det er dere som har tatt kontakt hver eneste gang og bedt om hjelp.!! Eg er glad for at dere gjorde det på en måte, før vi kom inn i denne skype gruppen så hadde vi kun BOL sin side av alle konflikter og det endte så klart med at vi syns RNG oppførte seg dårlig. Men når vi fikk sitte og følge med på alt som blei sagt og gjort så var det umulig å kun støtte bol, vi har samvittighet.

Vi har aldri bedt deg om å være alliansepoliti. Vi har aldri bedt deg om å være "mellommann" mellom stammene, den tittelen har du gitt deg selv uten enighet fra RNG og BOL, så det blir helt feil at du skal spille noe "offer" i denne saken.

Når det er sagt så er ikke alt bol sin feil, langt i fra.

Endelig noe vettugt blant alle de andre løgnene som er blitt servert i det siste.

Men RNG har prøvd og sette alt gammel dritt vekk og starte på nytt for at vi sammen skal kunne hevde oss i krigen, dere har gjort det motsatte heile tiden. Dere vil ha konflikt og har bremset alle forsøk på å komme i posisjon i fellesskap.

Det har vi også gjort. Men en regel er en regel, og de skal holdes.

Når det kommer til at vi ikke har noe med hva bol gjør med rng så er det et så lite gjennom tenkt utsagn at vi lar dere tenke på det engang til før vi kommenterer mer!

Det er i realiteten helt riktig. Dere har ingenting å gjøre som "mellommann" mellom RNG og BOL. hadde vi trengt hjelp så hadde vi spurt om det, og så vidt meg bekjent så har vi spurt deg én gang, og det var ang gråbyrabalderet.


Så mitt poeng; om dere skal fortsette å slenge dritt og henge opp skittentøysvasken deres her på forumet, så vil et samarbeid videre med BOL trolig være totalt utelukket. Dere har også et valg akkurat nå. Enten godvilje fra WIC, som er deres hovedfiende eller å kutte ut denne offentlige drittslengingen, og heller satse på et fremtidig samarbeid når støvet har lagt seg.

mvh
Scar
Over and out
 

narne

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Så mitt poeng; om dere skal fortsette å slenge dritt og henge opp skittentøysvasken deres her på forumet, så vil et samarbeid videre med BOL trolig være totalt utelukket. Dere har også et valg akkurat nå. Enten godvilje fra WIC, som er deres hovedfiende eller å kutte ut denne offentlige drittslengingen, og heller satse på et fremtidig samarbeid når støvet har lagt seg.

mvh
Scar
Over and out

Dere har ikke rett til og gjøre internadling på spiller som ikke er lenger i deres stamme.. Han ble jo ikke adlet av da han var i BOL (?):confused: så hvorfor starte når han er i RNG ?:confused: Idiotisk.. Og hvorfor i satan skal dere adle i K34 der han er størst ? Det er bare helt uakseptabelt syns jeg.. Det hadde blitt akkurat det samme om jeg hadde adlet lars1992 duden fordi vi angrep han for noen mnd siden og si jeg har rett til det.. Eller si at vi kan angripe dannemann fordi han ikke alltid har vært i BOL
 

DeletedUser

Guest
og tilbake på saken her, hadde dåkk tatt dåkk 10 min å skrive ein post til glitter ein dag før dåkk tok inn Op hadde dette ikkje vert så stort tema, men når me ikkje høyrer nåkka, og når dåkk legger skylda på oss for å ikkje ha hørt nåkka, så motiverer det også lite til å fortsette sammarbeid, ihvertfall i mine auge! Det er nåkka med informasjon, komunikasjon om du ve, som er veldig viktig om det skal fungere å slosst side om side!

---> Til denne kan du bare ta tilbake, en av problemene som oppstod da glitter fjernet alt av regler og sammarbied med RNG..
RNG tok DESVERRE ikke 10 min for å skrive en post til glitter om overgangen, nettopp fordi at det ikke var en planlakt handling og det var noe vi ble bedt om å sende ifra op92 selv... Ikke minst så var det en ny i ledelsen som sendte invitasjon, noe jeg regner med at du har fått med deg siden du er i ledelsen som du sier? av det du sier her så viser du overhode ikke "at jeg vet mere enn du tror capitan22 " som du selv sa her på forumet tidligere idag.
Som du også sikkert vet så gjorde heller ikke BOL det til RNG, tok unna 10 min om at de tok over 2 store kontoer fra RNG..

RNG er såklart ikke "gullendes reine" på noen som helst måte, og heller har vi heller ikke sakt at vi er feilfrie ;P
Men nå diskuterer vi det brennene Teamet ang op92 som brøt regler i begge stammer men bare en stamme kan la dette gå for stammen nå som forholde er verre enn noen gang. Vi kan jo beklage at vi ikke er perfekte :(

hahaha, kor ofte er det ikkje vi har adla spellere, for så at RNG tar dem inn, og vi stopper? Det er vel litt samarbeidsvilje? Vi har nekta å ta inn spillere som har søkt seg til oss frå RNG nettopp i det håpet at det vil forbedre alliansen? Ka får vi i retur? Kjeft og smell kver gang vi legger fram ønsker om nåkka som koster dem litt... At RNG ga litt etter i den samenhengen ser eg ikkje på som ei stor bragd, for så pass synest eg dem kunne gjere.

Dette tror du ikke var begge veier? hvem som ga etter i det sammenhenget mest av partene er det ingen av oss som har fasit på men jeg kan huske at det var gasnke så likt unasett hvor vanskelig det er for deg å skjønne. Dog så var du heller ikke i BOL ledelsen i den tiden også var..
Kan nevne noen raske eksempler med en gang:
lars1992 - var under angrep av RNG da han kom til BOL og RNG Stopper kampanje og lot kontoen gå i BOL's hender
Bajsangur - også en "flykning", for spilleren var under angrep av en RNG spiller under og lenge før han kom til BOL.. RNG lot det stoppe for at BOL kunne beholde spilleren som også var langt oppe i NORD områdene til RNG.. Denne skaen gikk fint for seg etter det :)

Det er to av gangene hvor også BOL har tatt inn og dermed brutt sine allianse regler som: rek i RNG's områder uten forvarsel og ta inn flykninger...
Dette går helt sikkert begge veier men nå har jeg i hvertfall kommet med eksempler for RNG så ikke kom her å protester igjen som du prøver så hardt på samme om det er fakta....

----------------------------------------------------------
RNG har det i kjeften, og kun der! dem er gode å prate for seg, ja, men når dem får litt press mot seg så gir dem som regel fred! :p huff, merker eg begynner å bli trøtt nu, snøvler meir enn vanleg når eg skriv :p Finner du samenhengen her så er du jaggu god.. Anyways, RNG svelger ENDELIG to kameler, men synest ikkje det er nåkka stor bragd mtp. kor mange kameler vi har svelgt for dem! Og om du trur dem ga seg uten kamp? Åneidu! :p satt bersonlig kv for BM ein dag, og det var meir enn eit angerp frå RNG der gett, og dem hylte og gaulte i 3-4 uker over det :p Er ikkje nett å svelge to kameler for for alliansen, men for å redde si eiga ræv, for dem forstod tydeligvis at vi var begynt å gå mektig lei! :)

Kan jo også bite deg i rævva igjen her david:
Bowling Master hadde incs ifra RNG konto eller kontoer ja!
Men dette hadde også DU vist om du var eller er i ledelsen grunnen til?
RNG ledelsen hadde ingenting med dette å gjøre i MOTSETNING TIL DET BOL HAR MED OP92 kontoen...
For det var såklart to spillere i RNG som protusterte imot RNG ledelsen og BOL for å la de komme unna med noe så skittent mot oss.. De skjønnte ikke at vi i ledelsen lot dette gå hus forbi, derfor valgte de å faktisk sende nukse mot BM i protest.. Disse to som gjorde dette var også ekstra provisert på grunn av at BOL ødela kampanjene vi hadde sammen med de to som stakk uten forvarsel..
Dette gikk så langt at spilleren som satt på kontoen: lol123 også forlot RNG i raseri mot BOL sin oppførsel overnfor RNG og skapte egen stamme i krig mot BOL.
op92 og BM kontoen var siste dråpe og disse to spillerne spiller nå i WIC.. Begge var svært aktive og ekstremt erfarne spillere som f.eks: k2...
Dette ETT v de små mellomtingene som skjedde på grunn av BOLs Maktsyke oppførsel ovenfor sine allierte!
At k2 hadde nok respekt for RNG at han GA kontoen tilbake til oss og dro derifra er respektfullt og viser også at RNG ikke var skylden til disse angrepa etter ovegangen.

Ledelsen jobbet hardt for å stoppe alle de som gjorde opprør imot oss, fordi de mente at vi hadde lat oss tråkke på av BOL på den måten..
Dette biter deg hardt i ræva david, du vet så absolutt ingenting mer enn hva som står her på forumet du... Sett deg tilbake på Tw og fortsett den masseadlinga av grått rundt RNG slik du har holdt på i none år nå!

op92 og BW har aldri hatt nukse imot seg etter at de brutalt dro til BOL, de ble angrepet av sinte RNG medlemmer som nå er ute av stammen!
Dette viser atter en gang RNG's tålmodighet til BOL!


Vet dette ble langt og kanskje vanskelig å lese?
MEN oppfordrer alle å lese for å få mellom info i denne saken som er kun fakta.
Selv om sikkert noen vil si dette er piss eller noe så kan dere også ta kontakt med spilleren som er nevnt: ***k2***
Dette for å overbevise dere skeptikere om det sanne som skjedde rundt alt dette.
BOL sin elendige oppførsel ovenfor RNG har hatt store problemer for RNG sin ledelsen og mange av medlemmene.. ikke minst ble en av de største kampanjene ødelakt på grunn av det her.. nemlig kampanjen vi hadde imot MD i den tiden som hadde over 16k incs i en periode før de ble tatt fra oss...
kampanjen var også såvidt begynt når vi hadde holdt på i 1mnd eller noe? var det ikke MD?

Så, Les og observer dere skeptikere..
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Heheh! ^^ Vel, som saken er nu så har eg ikkje fått beskjed av folk å sitte her og gaule, men slik som det har verdt til nu at RNG of HFO har sitti å jamra, og klagi på BOL og prøver å ta oss ner ved å gå offentlig, og blåse opp og ikkje eingang klarer å komme med fakta! :)

Forøvrig, ka du har hørt om meg driter eg passe pent i :) Det angår meg ikkje ka du har hørt frå BOL, og så vidt eg har hørt så er det ikkje alle i BOL som har nåkka imot meg heller :) Eg er ingen lett person å samarbeide med, nei, pga. temperamentet mitt i hovudsak, men imotsetning til folk i RNG så har eg ihvertfall prøvd ^^

vi klarer ikke å komme med fakta? vi har kommet med masse fakta i motsetning til det BOL har.. ingen i ledelsen har snakket for BOL her på forumet..
Det du sier her vil si at du sanekker som BOL, og det er ikke masse klokt som kommer annet enn protester.. ser ikke noen beviser på noe hller? Noe vi har kommet med..
viktig at ditt tempe


Igjen, vi prøvde å ta dette opp imellom stammane, dåkker valgte å gå ut i plenum og hakke på BOL for n'te gang, og sjølv om resten av BOL har så pass sjølvkontroll at dem klarer å la være å sitte her å krangle, så er eg som kjent ein uforbederlig hissigpropp, så eg sitt her! :) Og om du føler for å krangle på PM eller skype, så berre gi beskjed! Stiller alltid opp i ein god krangel! :)

Hele ditt syn er å krangle og ingne er interissert i å krangle...

Men i framtida, godt råd til RNG, for rekner ikkje med dette er siste gang dåkk går ut i plenum og hyler på kor fæle BOL er, neste gang, prøv å basere innlegg på det som faktisk skjedde og ikkje full fiction! :) Dåkk he ikkje mykje å klage på sånn om dåkk trekker allt sammen ned til bakkenivå , for om dåkk berre opner augo og ser litt lenger enn naso rekker, så ville dåkk kunne sjå koss dåkk har holdt på også oppigjennom :)

siste gang de går ut i plenum om BOL? hvorfor det? jeg har ikke lest ferdig de siste sisden her inne engang så kommer vell mere fakta fra meg :)
Tross alt så er jeg bare en vanlig TW spiller som har masse fakta etter min tid i ledelsen menst alt det her skjedde.. hva Ledelsen bestemmer seg for får være deres sak så venter vi spenning på det...
Du derimot kommer her og represnterer BOL's ledelse, det du kommer med er ingen fakta men bare nekting av faktaen våres?

David: "neste gang, prøv å basere innlegg på det som faktisk skjedde og ikkje full fiction! :)"
Vell vi har kommet med mye fakta med det du/BOL har kommet med er vell ikke annet enn Fiction? hvor er faktaen du skryter så mye om?
lett å si at BOL har gitt men vanskelig å bevise med din kunnskap og bilde over denne skaken kanskje? :)
 

DeletedUser

Guest
Om dere fortsatt ønsker et fremtidig samarbeid med BOL, så forundrer det meg at dere må gå ut offentlig for å få støtte. Støtte fra hvem? WIC? Har dere så dårlig selvtillit for dagen at dere føler at støtte fra WIC skal gjøre v1 lettere?

Vell, uten at jeg vet horfor og hvordan mellom ledelsene nå så skjønner jeg at de tar noe av dette på off.forumet, av erfaring så blir ting bare verre når det tas personlig..
for å ikke glemme så har jo BOL-ledelsen fjernet alle chatter og forumer :confused:


Om denne "alliansen"/samarbeide er så fryktelig viktig, så skjønner ikke jeg at dere satser på å gå ut offentlig å regelrett prøve å drite oss ut, slenge dritt i mot vår retning og prøve å svartmale oss på den måten dere har gjort i det siste. BOL er den desidert største stammen, og hvis dere skal distansere dere enda lenger fra oss, så kan dere egentlig bare fortsette drittkastinga deres. Jeg snakker mest om bgm; Som oppfører seg som alliansepoliti og har stått på så mye for å holde oss sammen. Om dette samarbeidet betydde så mye for deg bgm, så viser denne "shitkastinga" på forumet det stikk motsatte.

Liker også at du skriver her som om du er i ledelsen? hva skal v1 tro? Du snakker som at du snakker for BOL's stamme vegner? sammens med david???
du kommer å advarer folk om å snakke høyt og ærlig i denne skaken på off.forumet mens davis sitter å tenner på bål irundt det allerde store bålet -.- for en "comeback" fra BOL-ledelsen's side, syns jeg..


Det er faktisk noe å tenke på. Å jeg plasserer ingen skyld, så ikke kom å begynn å sutre over det.

Forferdelig at du har har mistet respekt for bgm btw... han som har jobbet så hardt for oss alle.. Men når han får samme svare imot seg som RNG har fått den siste tiden så innser vell også han hvordan BOL-ledelsen tar sine valg? bgm er jaggu klar i hode i forhold til mange av oss :)
 

DeletedUser

Guest
At HFO måtte på død og liv blande seg i en sak som ikke engang angår dem, er ikke noe vi skal være skyldig i. HFO klarte meget fint på egenhånd å slette alliansen, og dette over en sak som ikke lå i deres område engang. Så nei, du mangler fortsatt mye info til å kunne uttale deg paal.

Du sier det jo selv scar, H.F.O/Bgm var en fighter for å holde oss alle 3 stammen sammen så hvorfor skulle ikke han komme å tre inn i denne saken mellom oss også?

HFO klarte meget fint på egenhånd å slette alliansen,
Vell av det jeg leste er på forumet så var det jo BOL som fjernet allt etter at H.F.O ga de ett forslag fra H.F.O? noe som de mente BOL måtte gjøre noe med vis IKKE ville dette også få konsekvenser for deres sammarbeid? var ikke noe i den duren? Uansett så var det BOL sitt valg å faktisk skue unna prinsippene H.F.O kom med å heller fjerne alt uten å en gang snakke med dem om dette...





Om du ser at jeg plasserer skyld her, så er det ditt problem. Jeg personlig synes at saken var veldig liten, men takket være du og bgm som har gjort den om til noe stort. Ja, jeg plasserer skyld akkurat der, men hele saken har i bunn og grunn omhandlet hvem som er grunnleggende den som er skyld i hele situasjonen, og der plasserer jeg ingen skyld.

Er også enig med deg scar om at denne saken er veldig liten men som har utviklet seg til noe forferdelig tåpelig diskusjon..
 

DeletedUser

Guest
Så mitt poeng; om dere skal fortsette å slenge dritt og henge opp skittentøysvasken deres her på forumet, så vil et samarbeid videre med BOL trolig være totalt utelukket. Dere har også et valg akkurat nå. Enten godvilje fra WIC, som er deres hovedfiende eller å kutte ut denne offentlige drittslengingen, og heller satse på et fremtidig samarbeid når støvet har lagt seg.

mvh
Scar
Over and out

Synes det er litt artig, at den normalt så veldig diskusjonsglade scar, som er en blant de beste til å diskutere/kverulere på forumet, faktisk virker tom for argument og må true med totalt avslutning av samarbeid med alle hvis ikke rng svelger også denne kamelen. virkersom BOL må forstå at en allianse ikke er ett diktatur!

En lite råd til bol gjengen.
Hvis det er noe galt med alle andre, kanskje problemet ikke ligger hos dem?
 

3xx95

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
Ledelsen jobbet hardt for å stoppe alle de som gjorde opprør imot oss, fordi de mente at vi hadde lat oss tråkke på av BOL på den måten..
Dette biter deg hardt i ræva david, du vet så absolutt ingenting mer enn hva som står her på forumet du... Sett deg tilbake på Tw og fortsett den masseadlinga av grått rundt RNG slik du har holdt på i none år nå!


Hahahahahahahahaha xDxDxDxD Eg vett kanskje ikkje dåkkas versjon av historia NEI, det er fordi vi får tyn kver gang vi snakker emd dåkk omtrent :p Men eg vett laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt meir enn ka du nåkken gang vil kunne vå¨ge å tru ^^ Må ikkje tru at fordi eg holder kjeft til banleg at eg ikkje fe med meg eit par ting som foregår ^^ Veit longt over kva du kan fable om at eg gjer ^^

Ka mi gråbyadling i RNG teritorie angår, så synest eg ikkje dåkk e stammen å be meg holde fred! :) K32/31, var ikkje RNG-terriotrie før dåkk putta inn masserec av spillere der, og gråbyhoring som overgår det meste eg har sett :) Du kan like å tru ka du ve vennen, men at bol pusher gråby-grenser, det er bullshit :) Opne augo å sjå ka dåkkers medlemmer har gjort oppigjøno ^^

MEN tilbake tell tema :pDen beit meg ikkje i raua i heiletatt, så vidt eg ser, for var ikkje eit argument i den posten som kunne klart det ^^ Hadde du sett litt lenegr enn snyteskaftet rekker, og dåkk hadde interesert dåkk over 5 cent angåande BOL (som dåkk burde om dåkk er interesert i eit framtidig samarbeid som dåkk så passande drar fram heile tido :) ) så hadde du visst nok til å ikkje slenge ut slike ubegrunna argumenter :) Dem kan høyrest bra ut, og hadde det vert fakta at eg ikkje visste møkka, så hadde det vert brukbart, men det hender av og til at det er personer som leser forumet som faktisk har litt background info også sjø :)

Forøvrig, representerer eg ikkje BOL sin ledelse :) Longt ifrå ^^ Det eg derimot gjer er å sei mi meing som spiller, og meiner det bør være lov det også? :p Eg personlig har lov å sei det eg meiner, det kallest ytringsfriheit :D , og ka BOL velger å gjer avhenger ikkje av mine uttalelser på forum :) Hadde BOL sin ledelse sku forklart seg her, hvilket vi ikkje ser nåkka poeng i, så hadde det mest truleg vert glitter eller Ktulu som satt her og krangla :) MEG derimot, eg seier berre mi meining om saken ^^ Det har ikkje nåkka å gjere med BOL-ledelsen sitt syn og utalelser angåande saken :)
 

DeletedUser

Guest
Så mitt poeng; om dere skal fortsette å slenge dritt og henge opp skittentøysvasken deres her på forumet, så vil et samarbeid videre med BOL trolig være totalt utelukket. Dere har også et valg akkurat nå. Enten godvilje fra WIC, som er deres hovedfiende eller å kutte ut denne offentlige drittslengingen, og heller satse på et fremtidig samarbeid når støvet har lagt seg.

Vi har fått beskjed om at du ikke uttaler deg på vegne av andre en deg selv , så dette er siste gang vi kommenterer noe du sier. Poenget er borte, du har ingen innflytelse og kan eller bør ikke sette krav til noen:eek:
 

DeletedUser

Guest
Jeg kan atter en gang ikke fatte og begripe hva enkelte klarer å trykke ut her på forumet. Jeg har fått stort blått hovent øye etter å facepalme meg selv som en boss....

Scar... slik jeg ser det har vi enda allianse og har hatt det "siden tidenes morgen". Ingenting har endret seg her (enda) Tror rett og slett vi glemte den biten gitt. Grunnen til at vi gjorde dette var fordi vi ville mene at vi viste alvor.

Du går også høytflygende ut for å dra BGM ned fra alliansepoliti-hesten sin. Det kan meget godt hende at han kan kvalifiseres slik, men er det egentlig noe vondt i det? Hvor ville vi vært om vi ikke hadde holdt dere i nakkehårene? Mener du faktisk at siden vi ikke er en direkte part i akkurat denne saken, så skal ikke våres stemme telle? Hadde ikke vi brutt inn i alle tidligere krangler mellom dere (som vi ikke var en part i BTW) så hadde WIC vært seierherre for lenge siden.. Dette viser hvor lite dere setter pris på våres arbeid.

At du kan klage på at vi syter på offentlig forum er helt meningsløst. Dere valgte å fjerne dere fra samtlige forhandlinger, både via skype og fjernet alle delte forum. Hva skal vi da gjøre? sende sirk-mail til medlemmene i BOL kanskje? Man ser jo hva som skjedde da.... Igjen for å vise at vi mener alvor og for at dere skal innse at dere driter dere vannrett ut, så var det kanskje en idè å vise dere hvor mye WIC misbruker popcornposene når dramaqueens som david setter i gang. Såpass mye usammenhengende vrøvl skal man lete lenge etter *facepalm* (Skal hente ispose til øyet). Det er AKKURAT slike som deg jeg siktet til i dette innlegget. De som ikke hjelper særlig til i krigen, men er her KUN for å lage drama og kvalm.
 

DeletedUser

Guest
Deer-popcorn.gif
 

DeletedUser

Guest
Vi har fått beskjed om at du ikke uttaler deg på vegne av andre en deg selv , så dette er siste gang vi kommenterer noe du sier. Poenget er borte, du har ingen innflytelse og kan eller bør ikke sette krav til noen:eek:

eeeeh.... :eek: jeg bare måtte komme med noe likevel :D
 
Topp