Tror du det blir krig mellom RNG og BOL i nær framtid?

Blir det krig mellom BOL og RNG i nær framtid?

  • Ja!

    Stemmer: 95 58,3%
  • Nei!

    Stemmer: 39 23,9%
  • Kanskje..

    Stemmer: 29 17,8%

  • Totalt antall stemmer
    163

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
C22, er jo også verdt og nevne at konto søkte seg tilbake til BOL etter å ha gått over til RNG, men at BOL ikke ønsket en slik konto i stammen.

Jeg syntes du bør åpne øynene og faktisk vurdere din stammes beste oppi det hele, og ikke din personlige vandetta og dine hatske følelser for BOL. På et tidspunkt vil det være for sent og du vil ha ødelagt RNG. Og det ønsker ikke du, jeg, RNG eller BOL.

Mitt forrige svar sier det meste.. Jeg driver så absolutt ingen personlig vendetta, ei heller nærer jeg hatske følelser for BOL. Tro det eller ei! Hva BOL hetser meg for, kan jo tyde på mer hatske følelser andre veien.. Det er ikke RNG som blir ødelagt her. BOL er langt på vei..

Du har utrolig sterke meninger og følelser i denne saken til kun å ha vært i BOL i 3 uker...
 

DeletedUser

Guest
Trist

Synes det er veldig synd at det blir så mye krangling. Det er bedre å være ærlige og bare gyve løs på hverandre.

Hilsen Eurosis som ikke liker krangling.
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Mitt forrige svar sier det meste.. Jeg driver så absolutt ingen personlig vendetta, ei heller nærer jeg hatske følelser for BOL. Tro det eller ei! Hva BOL hetser meg for, kan jo tyde på mer hatske følelser andre veien.. Det er ikke RNG som blir ødelagt her. BOL er langt på vei..

Du har utrolig sterke meninger og følelser i denne saken til kun å ha vært i BOL i 3 uker...

tja, vil vel påstå at rng foregler sin skjebne veldig passivt her nå, ser jo hvordan dette vil gå.

Bol fortsetter å adle grått i nord. Ref: http://no.twstats.com/no1/index.php?page=tribe&mode=conquers&type=gain&id=8813

Bol gjør seg fete i nord. Husker hvordan de gjorde det mot ib engang i tiden, på samme måten, adlet grått i være områder, noe vi ikke fant oss i, når de i tillegg angrep oss ble det lett.

Etter en god periode med adling av grått i nord, er rng så små at de aktive der enten slutter eller joiner bol. Rng er ferdige. Enten det eller bol går til krig. Uannsett er det win win for oss i wic. jeg kriger heller med bol enn rng om ett år :D

Når jeg leser innleggene her så tror jeg ikke det blir noe krig mellom rng og bol. Men det betyr lite, rng blir slukt av bol uannsett.
 

DeletedUser

Guest
Hehe, taktisk sett er det smart for BOL å adle grått, men vet ikke hva RNG har tenkt å gjøre med det? I og med at BOL og RNG kun har inngått IAP med hverandre. Med tiden vil RNG forhåpentligvis få nok og alliere seg med WIC:eek: og fjerne BOL fra kartet:eek: JK.
 

DeletedUser

Guest
(...)og ikke din personlige vandetta og dine hatske følelser for BOL(...)

Hvis man ønsker å unngå å faktisk se på en motstander sine argumenter så slår dette meg som en usedvanlig god måte å unngå det på. Kategorisere alle påstander og meninger som at de kommer fra et følelsesmessig og irrasjonelt utgangspunkt. Jeg sier ikke at det nødvendigvis er tilfellet her, men jeg vil det kan være tilfellet.

Dersom man ønsker å komme til en slags enighet her så vil jeg tro at et greit utgangspunkt hadde vært om alle sider kunne innrømme at de har gjort noen feil. Noe jeg tror vi trygt kan si er tilfellet. Etter det gir de kranglene partene hverandre en klem, og sverger at de skal utrydde hverandre når/hvis de beseirer WIC. Det høres ikke så vanskelig ut! Dæsken, da har jeg løst V1 sine problemer.

[spoil]
l.jpg
[/spoil]
 

DeletedUser

Guest
Haha Mikkel. *I bow to the almighty bunghole*

Når det gjelder BOL og RNG tror jeg nok de aller fleste her sitter med popcorn eller annet snacks så fremt man ikke sitter i en av de respektive stammene.

Makan til graut skal man lete lenge etter. Jeg deltok selv i samtalene mellom stammene i vel 1 år før jeg mistet piffen helt, og det er helt hysterisk og se at man snakker ennå om akkurat de samme tingene som når jeg inntok diplomatiet mellom stammene. Og all erfaring tilsier at så lenge Cap og Glitter deltar i samtalene mellom stammene, så kommer ikke forholdet noen vei. Det er ikke personlig kritikk mot noen av dem, men kun et faktabasert utsagn basert på tidligere forsøk.
 

jonsnow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Setting 1:
Som alle veit så er det mye enklere å se andre sine feil enn sine egne, så ser for meg at denne diskusjonen vil pågå en stund til, før begge sider biter i det sure eplet og finner ut at: ja vi gjorde noen feil som de andre gjorde, så nå får vi si unnskyld , kysse og klemme litt så er vi alle venner inntil neste konflikt oppstår og vi kan atter en gang hakke på hverandre som vi har gjort i noen år nå.(hva jeg tror skjer)

Setting 2:
En av stammene finner ut at denne alliansen er ikke noe å videreføre da den bringer mere ubehag enn hva er ønskelig, og får så ut fingeren for å sende en krigserklæring til 1 eller 2 av de andre. (ikke en umulighet, men tvilsomt)

Setting 3:
En av partene prøver å få med WIC/Viking på å ta ut den/de andre stamen/e med en midlertidig IAP til den nye fienden er vekke(ser denne som særdeles urealistisk)
 

DeletedUser

Guest
Hadde det ikke vært grå byer på grensen mellom BOL og RNG så hadde det ikke vært noe problem i alliansen:-( Så lenge det ikke blir trukket opp en grense som begge stammer forplikter seg til så vill konflikter forsette og wic vil ta oss igjen (samlet sett) fordi vi bruker all tid på alle andre ting en dem !! Greier BOl og RNG å finne en grense så kan vi enda vinne v1.


Vist ikke så blir v1 avgjort av grå byer...
 

DeletedUser

Guest
Hadde det ikke vært grå byer på grensen mellom BOL og RNG så hadde det ikke vært noe problem i alliansen:-( Så lenge det ikke blir trukket opp en grense som begge stammer forplikter seg til så vill konflikter forsette og wic vil ta oss igjen (samlet sett) fordi vi bruker all tid på alle andre ting en dem !! Greier BOl og RNG å finne en grense så kan vi enda vinne v1.


Vist ikke så blir v1 avgjort av grå byer...

vi kunne ha kommet å tatt de gråbyene :) så hadde alliansen vært den samme
 

DeletedUser

Guest
Syntes det er på tide å si "I TOLD YOU SO!" :D

Eneste var at HFO også er med. En bonus! :D
 

DeletedUser

Guest
Hallo.. sier seg selv vettu! Han er United fan! Red Devil :awesome:
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor kommer du med slike kjedelige kommentarer som bare gjør ryktet ditt rødere?

Hvem er du til å bedømme hva folk skal få kommentere her inne?
la hat være utenfor forumet her og la heller Teamet få påpeke upassende kommentarer her inne (love)
 

DeletedUser

Guest
Hvem er du til å bedømme hva folk skal få kommentere her inne?
la hat være utenfor forumet her og la heller Teamet få påpeke upassende kommentarer her inne (love)

Det var jo bare en sær kommentar :/

Blitt smittet HUFF sin argumentasjon :hmm: stakkar.
 

DeletedUser

Guest
Vanskelig å bli smittet når man nesten aldri er inne her å lar seg smittet ;) Der ligger vell du litt mer i smittefaren enn meg.
Er i smittefaren max 1 gang i måneden jeg da kompis..
 

DeletedUser

Guest
Vanskelig å bli smittet når man nesten aldri er inne her å lar seg smittet ;) Der ligger vell du litt mer i smittefaren enn meg.
Er i smittefaren max 1 gang i måneden jeg da kompis..

Ikke du (giggle)

Mamma.. :LOL:
 

DeletedUser

Guest
njjjjn

det at du kommer å befaler hva jeg skal skrive har ingen hensikt. og det at jeg har rødt rykte spiller ingen rolle.. fordi at nesten alle ryktene mine er sendt anonymt som jeg ser som feigt på slike ting
 

DeletedUser

Guest
Feigt eller ei... de reflekterer jo en del av det du skriver og hvordan folk oppfatter det.
 
Topp