Tror du det blir krig mellom RNG og BOL i nær framtid?

Blir det krig mellom BOL og RNG i nær framtid?

  • Ja!

    Stemmer: 95 58,3%
  • Nei!

    Stemmer: 39 23,9%
  • Kanskje..

    Stemmer: 29 17,8%

  • Totalt antall stemmer
    163

DeletedUser

Guest
,.

Hehe, må gi fra meg mer lyd her.. Idiotisk at dere tar part med BOL når det blir helt feil.. OP og BM brøyt den største regelen i RNG.. En gang renegader, alltid renegader.. Derfor kan vi egentlig sette internadling på BM hvis vi vil.. Men vi gjør ikke det fordi vi klarer og holde oss rolige.. Så BOL tenk igjennom før dere gjør mer !

Er vel som normalt dette, rng er store i ord, men lite handling!
 

FylleSamen

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
Alt i alt, en makt kampen hvor jeg nå mener at den ene parten legger saken sin fram ganske trangsynt mens den andre parten legger alle kortene ut på bordet. Synes ikke ut til at de kommer frem til noe privat mellom ledelsen, noe som viser hvor svakt denne såkalte "alliansen" stilles frem i lyset. For min del synes jeg bare at BOL skal la saken ligge og la op være i fred, mens RNG tilgir og igjen retter fokuset på vår kjære WIC som boltrer seg med denne heftige striden over en spiller. Ingen har rett og ingen har feil i denne striden, saken er bare å fremstille saken på sitt beste hvor begge kan føle seg frem til et forbedret konklusjon. Denne gangen kan jo BOL gi litt etter? Siden det nevnes flere ganger at vanligvis måtte de andre gi seg og tøye reglene for BOL. Her bør folk oppføre seg voksne og håndtere saken på en moden måte fremfor en latterlig & barnslig måte.

Ut i fra hva jeg kan se, så internadler RNG også Op kontoen?
Og du sier at "denne gangen kan jo BOL gi litt etter?". Det finnes mange eksempler på at BOL har gitt etter for RNG og deres ønsker. På tide at RNG gir etter? x)


narne skrev:
Hehe, må gi fra meg mer lyd her.. Idiotisk at dere tar part med BOL når det blir helt feil.. OP og BM brøyt den største regelen i RNG.. En gang renegader, alltid renegader.. Derfor kan vi egentlig sette internadling på BM hvis vi vil.. Men vi gjør ikke det fordi vi klarer og holde oss rolige.. Så BOL tenk igjennom før dere gjør mer !

Det begynner da å bli en god stund siden det skjedde. Og grunnen til at dere ikke ber om å få interne BM, er ene og alene pga. dere ikke har det som skal til for å klare det. Om dere skal få internet den kontoen, så må nok hele RNG sette seg ned i arbeidet. Men nå er det da fult og helt en BOL-spiller som er på BM kontoen. Ingen svak "Renegader" ;)

Hehe, jeg tar snart tiltak selv om ikke de stopper..

Tviler på at de ev. tiltakene vil hjelpe noe nevneverdig.
 

narne

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Ut i fra hva jeg kan se, så internadler RNG også Op kontoen?
Og du sier at "denne gangen kan jo BOL gi litt etter?". Det finnes mange eksempler på at BOL har gitt etter for RNG og deres ønsker. På tide at RNG gir etter? x)




Det begynner da å bli en god stund siden det skjedde. Og grunnen til at dere ikke ber om å få interne BM, er ene og alene pga. dere ikke har det som skal til for å klare det. Om dere skal få internet den kontoen, så må nok hele RNG sette seg ned i arbeidet. Men nå er det da fult og helt en BOL-spiller som er på BM kontoen. Ingen svak "Renegader" ;)



Tviler på at de ev. tiltakene vil hjelpe noe nevneverdig.


Den andre var drøy.. Jeg vet det er gamle Igstar som sitter der.. Det driter jeg egentlig fullt opp i da vi kan sette internadling på BM på samme grunnlag dere "kan" sette OP på internadling.. Dere driter på leggen.. Gi etter for svarte.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Ut i fra hva jeg kan se, så internadler RNG også Op kontoen?
Og du sier at "denne gangen kan jo BOL gi litt etter?". Det finnes mange eksempler på at BOL har gitt etter for RNG og deres ønsker. På tide at RNG gir etter? x)




Det begynner da å bli en god stund siden det skjedde. Og grunnen til at dere ikke ber om å få interne BM, er ene og alene pga. dere ikke har det som skal til for å klare det. Om dere skal få internet den kontoen, så må nok hele RNG sette seg ned i arbeidet. Men nå er det da fult og helt en BOL-spiller som er på BM kontoen. Ingen svak "Renegader" ;)



Tviler på at de ev. tiltakene vil hjelpe noe nevneverdig.


Du snakker som en spiller som ikke har tenkt å gi seg på tørre møkka. Som resten av BOL. Vi har gitt dere vårt tilbud og en sjanse til å redde samarbeidet, men griske BOL vil ha 1/3-del av kontoen. Altså flere byern enn kontoen adlet mens den var i BOL.

Angående bowling.. kommer det så langt, så kan vi jo ta opp igjen den saken. Han fulgte ikke RNG-reglene våre han heller da han forsvant. Noe som tilsier internadling. Dog lot vi det ligge dengang fordi vi var mer enn lei alle intriger og krangel, og ville heller fokusere på WIC. Noe dere ikke klarer å se.. eller mulig dere ikke VIL se.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Og griske RNG vil ha 1700 byer av kontoen, mens BOL skal få hele 35 byer! Når kontoen også ikke kan spilles videre på så sier det seg at dette er ingenting annet enn idioti. Du later som at du ønsker å finne en løsning, for å holde et "bra" ansikt på offentlig forum, men det virker ikke som at du ønsker å få en løsning in-game. Kort sagt; du er helt ute på vidda, C22.
 

DeletedUser

Guest
Det hadde vært mye lettere for bol å få en større del av kaka vist dem ikke forlatt alle diskusjoner og i stede begynt å angripe ! Så der har bol ødelagt for egen del!
 

DeletedUser

Guest
Det som er idioti er at bol er i ferd med og kjøre sin egen stamme og 2 andre ned i grøfta pga en spiller er vel bare for oss i Wic og danse seiers dansen for ser ikke ut til at bol skjerper seg
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Og griske RNG vil ha 1700 byer av kontoen, mens BOL skal få hele 35 byer! Når kontoen også ikke kan spilles videre på så sier det seg at dette er ingenting annet enn idioti. Du later som at du ønsker å finne en løsning, for å holde et "bra" ansikt på offentlig forum, men det virker ikke som at du ønsker å få en løsning in-game. Kort sagt; du er helt ute på vidda, C22.

Tror jeg har gjentatt meg til det kjedsommelige i denne sak, men virker til at BOL har vanskelig med å se fakta. Kontoen gikk fra vår stamme, uten å følge egne stammeregler. Ergo kunne vi startet innadling da han gikk. Likevel valgte vi å la det være. Vi var MØKK lei av krangel med BOL. Vi fant det mest fornuftig å bruke energi på WIC istedet. Så får du mene og tro hva du vil om å holde et "bra" ansikt utad..
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Ja, jeg får tro hva jeg mener - og de fleste andre mener.

Her er hvor mye prosent av kontoen som har vokset i hvilken stamme:
BOL: 3.461.573 poeng = 20%
RNG: 2.114.537 + 6.001.539 + 4.440.514 = 12.566.590 poeng = 71 %
Andre stammer: ca 9%

Det vil si grunnet landsbyens totale landsbyer (1,827) før adling startet så skal BOL ha 365, RNG 1297 og "andre stammer" 167 landsbyer.

Når man i tillegg tar følgende elementer til etteretning;
  • Kontoen kom fra BOL og brøt flere regler der
  • Det ikke er RNG som "styrer" BOL og skal bestemme straffer fra BOL sin side
  • RNG selv valgte å godta op92 sin overgang til BOL
  • RNG har startet internadling av kontoen - noe som gjør at kontoen ikke lengre kan spilles på (pga regler for pushing) og at derfor må hele kontoen adles opp
Så må jeg si at det at RNG skal få 1700 landsbyer og BOL 30 landsbyer er et forslag fra RNG/C22 som er helt ute på vidda, og at ja, du prøver og holde et "bra ansikt utad", selv om du ikke prøver å få frem en fornuftig løsning in-game.
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Hvorfor skal BOL kreve å få en eneste by fra op92 da? Det var vel BOL som fjernet alliansen og skapte dette selv.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Er op92 som skapte dette, og RNG sin reaksjon som gjorde at situasjonen eskalerte til noe mye større enn nødvendig. BOL tar byer fra op92 fordi han har brutt flere regler i BOL, men BOL er villig til å inngå et kompromiss med RNG noe også RNG/C22 sier at de er villige til å gjøre. Men når C22 setter sine følelser for BOL forran sin egen stammes beste i forhandlingene så sier det seg selv at det blir et kræsj.
 

narne

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Ja, jeg får tro hva jeg mener - og de fleste andre mener.

Her er hvor mye prosent av kontoen som har vokset i hvilken stamme:
BOL: 3.461.573 poeng = 20%
RNG: 2.114.537 + 6.001.539 + 4.440.514 = 12.566.590 poeng = 71 %
Andre stammer: ca 9%

Det vil si grunnet landsbyens totale landsbyer (1,827) før adling startet så skal BOL ha 365, RNG 1297 og "andre stammer" 167 landsbyer.

Når man i tillegg tar følgende elementer til etteretning;
  • Kontoen kom fra BOL og brøt flere regler der
  • Det ikke er RNG som "styrer" BOL og skal bestemme straffer fra BOL sin side
  • RNG selv valgte å godta op92 sin overgang til BOL
  • RNG har startet internadling av kontoen - noe som gjør at kontoen ikke lengre kan spilles på (pga regler for pushing) og at derfor må hele kontoen adles opp
Så må jeg si at det at RNG skal få 1700 landsbyer og BOL 30 landsbyer er et forslag fra RNG/C22 som er helt ute på vidda, og at ja, du prøver og holde et "bra ansikt utad", selv om du ikke prøver å få frem en fornuftig løsning in-game.


HELT FEIL !!!!

Han internadlet Herman332 og de er da RNG sine byer.. Så ikke kom her du som er ny på V1 igjen og si at dere skal ha de.. Makan
 

DeletedUser

Guest
Er op92 som skapte dette, og RNG sin reaksjon som gjorde at situasjonen eskalerte til noe mye større enn nødvendig. BOL tar byer fra op92 fordi han har brutt flere regler i BOL, men BOL er villig til å inngå et kompromiss med RNG noe også RNG/C22 sier at de er villige til å gjøre. Men når C22 setter sine følelser for BOL forran sin egen stammes beste i forhandlingene så sier det seg selv at det blir et kræsj.

Når spilleren gikk over til BOL var det helt greit at RNG ikke fikk lov til å angripe eller røre kontoen? Men når op92 vender tilbake til sin gamle stamme begynner BOL å dikte opp flere tåpelige grunner til å ha en sjanse til å adle fra kontoen. Noe dummere må man lete etter veldig lenge. Det at BOL får lov til å adle 30 byer er for meg et mysterium, personlig mener jeg at de ikke burde få røre en eneste by i det hele tatt. Fint for BOL at RNG er såpass tålmodige og ikke lar seg gnikke opp av BOL. Haff
 

narne

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Når spilleren gikk over til BOL var det helt greit at RNG ikke fikk lov til å angripe eller røre kontoen? Men når op92 vender tilbake til sin gamle stamme begynner BOL å dikte opp flere tåpelige grunner til å ha en sjanse til å adle fra kontoen. Noe dummere må man lete etter veldig lenge. Det at BOL får lov til å adle 30 byer er for meg et mysterium, personlig mener jeg at de ikke burde få røre en eneste by i det hele tatt. Fint for BOL at RNG er såpass tålmodige og ikke lar seg gnikke opp av BOL. Haff

Ja, jeg syns vi er altfor tolmodige.. Skjønner ikke hvorfor de "skal" ha byer.. Idiotisk når alt var innadling i BOL OG RNG.. Herman332 ble adlet nesten 1 mio av og da har dere ikke mange byer igjen da BOL !!! Dere har ikke rett på en by engang. Han gikk over til oss og brøyt en eller flere regler. Greit.. Men vi lot det ligge da kan dere la dette ligge ta imot BOL-land byer og gi tilbake det dere ikke skal ha.. Møkka stamme er snart deres kallenavn hvis dere fortsetter.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Ja, jeg får tro hva jeg mener - og de fleste andre mener.

Her er hvor mye prosent av kontoen som har vokset i hvilken stamme:
BOL: 3.461.573 poeng = 20%
RNG: 2.114.537 + 6.001.539 + 4.440.514 = 12.566.590 poeng = 71 %
Andre stammer: ca 9%

Det vil si grunnet landsbyens totale landsbyer (1,827) før adling startet så skal BOL ha 365, RNG 1297 og "andre stammer" 167 landsbyer.

Når man i tillegg tar følgende elementer til etteretning;
  • Kontoen kom fra BOL og brøt flere regler der
  • Det ikke er RNG som "styrer" BOL og skal bestemme straffer fra BOL sin side
  • RNG selv valgte å godta op92 sin overgang til BOL
  • RNG har startet internadling av kontoen - noe som gjør at kontoen ikke lengre kan spilles på (pga regler for pushing) og at derfor må hele kontoen adles opp
Så må jeg si at det at RNG skal få 1700 landsbyer og BOL 30 landsbyer er et forslag fra RNG/C22 som er helt ute på vidda, og at ja, du prøver og holde et "bra ansikt utad", selv om du ikke prøver å få frem en fornuftig løsning in-game.

Det er ikke meninga kontoen skal internadles. Vår adling er forsvar, da kontoen lider under lite tropper i visse områder. Hvor får BOL det fra at vi ikke ønsker spiller på kontoen. Det jobbes på spreng for ny spiller. Vi hadde også en på hånda, som trakk seg da han fikk rede på hvilken situasjon kontoen var i. Mye BOL gjør, som påvirker RNG i negativ retning.

En push-konto er en konto som blir brukt til å adle byer, som andre stammefrender adler opp igjen etterpå. Op-kontoen blir kun brukt til re-adling, ergo ingen push-konto. Dette har vi innhentet fra dakapo selv.
BOL har ikke rett på en eneste by, i lys av hvor saken står, og i lys av hva jeg har informert om tidligere.
 

FylleSamen

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
Trur dere glemmer det faktum at Op faktisk truet med å gå over til fienden sin side om han ikke fikk sine ønsker. I motsetning til RNG, så ønsker ikke BOL å ha forrædere i stammen sin, noe som RNG sitter med flere av. Og det er vell ikke så vanskelig å komme med kompromiss, når den givende parten er den eneste som tjener på de urimelige ønskene.
 

rc jr.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Trur dere glemmer det faktum at Op faktisk truet med å gå over til fienden sin side om han ikke fikk sine ønsker. I motsetning til RNG, så ønsker ikke BOL å ha forrædere i stammen sin, noe som RNG sitter med flere av. Og det er vell ikke så vanskelig å komme med kompromiss, når den givende parten er den eneste som tjener på de urimelige ønskene.

så BOL er ikke tjent med det å la konflikten ligge? de er kanskje mere tjent med å starte noe så unødvendig som en krig pga bagateler?

uansett så er spilleren som satt på kontoen og truet med å gå over borte fra kontoen og fra RNG noe som da tilsier at kontoen midlertidig er styrt av RNG (KV) som da igjen tilsier at kontoen ikke er en forræder, men at spilleren er/var en forræder!

om BOL var klar over at spilleren truet med å gå over til fienden og BOL ikke ønsker forrædere... hvorfor ble han da ikke kicka?
 

FylleSamen

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
Såvidt jeg forstod det, så begynte han å komme med truslene da BOL nektet å ta han tilbake, etter at han hadde gått til RNG. Trenger vell ikke å si mer for å svare på spørsmålet ditt.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Såvidt jeg forstod det, så begynte han å komme med truslene da BOL nektet å ta han tilbake, etter at han hadde gått til RNG. Trenger vell ikke å si mer for å svare på spørsmålet ditt.

Det ryktes at Op var i forhandlinger med BOL, og at det ikke akkurat var slik det her er framstilt. Hører blant annet at han ble nektet å komme tilbake pga at han nektet å gi fra seg pw.. Hva skal man tro?? ..og.. dette er ikke noe jeg finner på av meg selv. Jeg har blitt fortalt.. Saken har flere sider, men ikke alle har kommet fram tydeligvis.

Kanskje det er like greit å la saken ligge? Det er liten vits å krangle mer om det..
 
Topp