Trustie v/ Sondre

Dead man going

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
29
Jeg ønsker å presantere Trustie fra stammen Death is near (DN):Surprised:

Kan du fortelle oss kort om hvem du er?

Jeg heter Sondre 17år snart 18,litt under 2månder til:D
Bur i Sunndal(på fritida driver jeg med gaming/trening og soving) Har alltid likt og game litt,men vet mange spillere lol osv,har aldri likt denne sorten spill,mere som det her også spiller jeg mye ps3 og ps4 (gta spillere er vell mine favoritt spill) så fra 18.november blir det nok litt mindre tribalwars da gta v kommer på ps4 :D
Hva er din historie? Hvor lenge har du spilt Tribalwars?
Jeg startet vell på v1,kom til 34k før jeg ble adlet,så sluttet jeg ett par år før en venn kom og fortalte at han hadde funnet et nettspill som var veldig artig og da starta det for fult,så på v8 ble de vell mitt gjennombrudd på shining wolf http://no.twstats.com/no8/index.php?page=player&id=498245

Etter det har jeg vært litt innom over alt på tw,prøvde meg på v9 også,men ble fort adlet igjen så ble de v10,ble tatt inn som dual av Are(ex-con) på igglybuff:http://no.twstats.com/no10/index.php?page=player&id=516979 var der jeg bygde karrieren min,lærte meg hvordan jeg skulle angripe/fake/snipe osv så Are skal ha en liten del av æren for at jeg faktisk begynte og prestere på ett jevnt nivå.Men kicka Are etterhvert fra igglybuff og tok in r3born så havnet vi på en 8ende plass.

V11 tok til og jeg og R3born begynte på dominator(spilte dær i ett par månder leda lenge ODt (alltid vært en angreps spiller.

v12-begynte på derek morgan gikk ikke så skikkelig bra,men etterhvert fant jeg Trond,en av få som har holdt ut med meg(så da ble jeg tatt inn på rattus norvegicus) på rundt 3k så fikk han dårlig tid og jeg tok over den http://no.twstats.com/no12/index.php?page=player&id=532208 Men etterhvert ble det for mye tid og ta vare på den kontoen og jeg fant ut at det var bedre og gi den videre.:)Så tror jeg ga den videre til Chiltarc og Pål(zippy)

v13: ikke så mye og si om den,ble tatt inn på scarecrow dær Are spilt,lå i front,gikk bra i starten men da det ble aksjon mot oss så ble jeg rett og slett for dårlig og ga opp..:p

v14: Begynt på Tony stark og startet -th- en stamme som faktisk kjempa lenge om og vinne v14,vi lå lenge på topp 1,leda vell stammen i 2-3 månder før vi ble enig om og gi leder rettighetene videre og gikk inn på white death http://no.twstats.com/no14/index.php?page=player&id=545548.

v17: begynte på bumblebee ble adlet etter vi prøde og bakctime stian og joinet zaltan kontoen:http://no.twstats.com/no17/index.php?page=player&id=44696 vi lå lenge i toppen,men ble backstabba av ett par spillere på natten og da var det gjort.
Etter det tok jeg pause fra tw(helt til jeg fikk en konto på v16 (surfender) var dær ett par månder før jeg fikk taki Trond og lurte på om han trengte dual på v17(han visste ikke helt i starten(men pål/lith ga meg ja så da var jeg i gang(var vell der i 2-3 månder,først jeg gjorde var og sette i gang med adels prod og kjørt i gang aksjon(fikk vell dagens stormakt 7dager på rad..:pvi endte om på 8millioner og en 5.plass
http://no.twstats.com/no17/index.php?page=player&id=106445

v18: jeg og aslak startet lilleulven ellers lite og si.:)

V20: vi får da se hvor langt vi kommer har iaf de to beste dualene som går ann og ha Trond og Kristin(alle vet vell hvem kristin er??:)

Hva fikk deg til å starte med TribalWars, og hva liker du best med spillet?

Var en venn som fikk meg til og begynne(hva liker jeg best?) hmm vanskelig spørsmål,har alltid likt og lage litt bråk da,eller var iaf i starten likte jeg det og joine en konto,kanskje dra fra stammen og lage litt kvalme for også joine stammen igjen(men når jeg joina Are var det slutt på det) helt til jeg kicka han da(men var vell fra v11 sist jeg laget bråk(nå får tida har jeg prøvd og være litt mere skikkelig og ikke være en kvalmende spillere som alle hater. Selv om det fleste vet hvem jeg er da ;D Ellers liker jeg og adle fiende,elsker offansiven når alt går i ett(kanskje midgame er min sterkeste side(der jeg har som regels lykkest med og ta de jeg vil,hehe.)

Hvordan er din spillerstil?

Spillestillen min er og spill med åpne kort(alltid ha en plan b om plan a går i vasken. Jeg har alltid hatt sansen for offansiven så må si at jeg føler jeg bedre på den siden en deffansiven(der er jeg nok ikke like flink.)Kjører som regles 60-40 ,men i midgamen kan jeg godt finne på og kjøre 80/20 (men har jo to dualere så de bestemmer like mye som meg så får vi se hvordan vi kjører her da.

Når yter du best?

Jeg yter best når alt går bra (feks aksjoner jeg mekker) da er jeg engasjert sist på v17(da tror jeg sikkert var på 20timer hverdag uten av noen andre fikk logge på fordi jeg holdte på og adlet og nuka naboene sønder og sund(det var virkleig gøy) får også litt ekstra krefter når folk skriver om meg på forumet at de skal adle meg(så har jeg hørt at are er på fyllesamen som er på v20(hadde vært gøy og møt Are i midgame(lategame) en av de spilleren jeg virkelig har lyst til og få til en offansiv kamp mot.:) da har har lært meg opp i tw. Men skal si at jeg til tider får lyst til og gi faen i kontoen om jeg får mye incs,men bli flinkere på den siden også.

Hvordan er du som samarbeidspartner i stammen?

Håper og tror jeg er en bra samarbeidspartner.:p For eksempel på v8 satt jeg kv for 3/4 i 2-3månder før 120 dager var kommet,fordi når tsfs og wd var tatt ut var jff igjen og mange ikke gadd og ta den krigen mot stammen på 25mill så da måte jeg jo ta på meg ett ansvar for og adle for andre kontoer.

Fortell om en situasjon hvor du ikke gadd å høre på en spiller som faktisk hadde peiling, og utfallet ble fatalt?

Var vell på v18 da vi skulle ha aksjon på mot Pål ,men jeg ville ikke bidra med adelsnuke for jeg ville heller spare tropper,og 2-3 dager senere var jeg adlet der,da fikk jeg jo den rett i fleisen(hehe)

Hvordan takler du stress og ikke minst press?

Kommer det mye incs,skal jeg si at jeg fort kan finne på og gi opp,men prøver og holde hodet kaldt og se hvilken byer som er verd og satse på og beholde har jeg både safezone og forntzone (prøver jeg heller og deffe opp offansive byene i fronten en de deffansive byene så da er nok stor sjangs for og miste ett par byer( kan hende det er helt på bærtur,men har gjort det)Men av og til kan det jo også være litt god og få press på seg selv(vært litt gørr om du faktisk aldri har hadd mange incs(da blir de jo vanskelig og håndtere det) så for og bli bedre tw spillere trenger man både nedturer og oppturer for og få det til og stemme.

Hvilke situasjoner ser du på som de vanskeligste?

Mange adelsnukes i starten kan jo være vanskelig og mange samkjører for og adle( da kan de være lett og miste byer(så ser helst og få tog mot meg en adelsnukes) for tog kan du snipe,du kan ikke snipe ett adelsnukes.)

Hvordan er det å være medlem i DN?

Jeg ble akkurat medlem i DN,men mitt første innblikk er en fin og sammensveisa gjeng som skal kjempe til siste mann faller (okei jk vi vinner v20 skal du se) hehe vikitgeste i starten er jo og finne en stamme som du kan lykkes i og det tror jeg kommer til og skje.) Så får vi jo se om jeg tok feil eller ikke om ett par uker da.)

5 spiller som har gjort at den du er nå innen tw?

Her er det mange men skal jeg komme med 5 stykker først vil jeg skrive en liste om hvem som har bidratt for min tw karriere:

Kristin

Trond

Are

Thomas(kalou)

John(jayz)

r3born

Mumle gåsegg

Kristin: VI har hadd både krangler og artige stunder ilag på skype også fikk jeg henne på face(m!lf)Hun og jeg har alltid hadd samme hunmor og liker og skape spenning osv og skaper lykke alle konter hun er på havner høy på lista

Trond: Vi ble kjent på v10,men først v12 vi skapte et godt bånd(dær jeg ble dual med han) Også var jeg dual med han på v17 også her på v20

Are: For en spiller,han skal ha mye credz for at jeg faktiks lykkes sånn någen lunde som tw gamer! Are er ein sammarbeidspartner som bidrar mye om han gidder,men kan få inaktive perioder på flere månder dessverre(Nå er jo han Far)

Thomas: Tok meg inn Noble da jeg spilte på Camorra(mange ville ikke ha meg der) Thomas lært mekk hvordan jeg skulle sende tog og alt sånt) også heier vi på samme fotball lag:D

Mumle gåsegg: Han er rett og slett et forbilde for meg på tw hehe :D

2 spillere du ikke vil møt i front?

Mumle Gåsegg: Beste spilleren som har vært på .no,tror ikke jeg har sjangs en gang på og slå han 1 mot 1 er umulig

RatorHenrik: For denne spilleren er jo aktiv 24/7 og jeg veit han kan det som trengs,tror det skulle blitt vanskelig med en front mot han gitt,kanskje holdt ut ett par dager utn dual,men med dual kan det nok ha blitt jevnere:D

Er det noe annet du vil dele med oss?

Hmm ja(trustie skal komme på topp 3 når v20 er over(så da har jeg satt en mål som jeg skal overholde! Så gleder meg til en lang og artig verden(likte godt disse kravene til og vinne v20 jeg da.) Så gleder meg ( og igjen jeg har de to beste dualens om går ann og ha på .no kristin og trond så tror nok det skal bli vanskelig og stoppe oss i en midgame(skal heller ikke være kjepphøy) for det er så mange gode spillere på v20(veteraner og nye) mange som jeg har blitt adlet av og som har adlet meg så gleder meg til og se hvor langt vi kommer da.)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg vil takke så mye for den hyggelige praten vi hadde sammen og for ditt engasjemang Sondre
Og ikke minst vil jeg ønske deg og dualene lykke til videre i spillet!:)


Til slutt vil jeg legge ved ett dikt som Calardan Amrundir med den fantastiske gjengen fra Eplekake (EPK) , har skrevet. Nokk ett vanvittig bra intiativ! :

"Produksjonen går sakte
Tre, leire og jern, hva er det?
Det er lettere å slakte
Sende hester ut for å jakte.

Hustler ressurser dagen lang
Barbarer, dette er deres undergang
100% høyere tømmerproduksjon?
dette blir min bys konstruksjon"

Send dem gjerne en melding og takk for dette flotte diktet :)
 

Shining wolf

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
hehe ,var vell bare heldig og ble interjuva en en så god interjuver som dead man :)! ståpå videre dead men for dette blir de mye grønt av :D
 
Topp