TW- Champ: Kvart finale!!!

gullungen95

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
69
Gruppene ble som følger:

Gruppe 1: Bismarck - Backtoback

Gruppe 2: Rivercity - Gullungen95

Gruppe 3: Morrow - Starboy

Gruppe 4: Ilolkoko - Elina


Lykke til og gjerne diskuter!
Ps, varer 4 døgn
 

BackToBack

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Gruppe 1: Bismarck - Backtoback - Egen kamp, tror allikevel en duell mellom Janrune og meg hadde vært kult :D

Gruppe 2: Rivercity - Gullungen95 - Tøff duell, men stemmer på River... Hadde vært en kul duell fordet ;)

Gruppe 3: Morrow - Starboy

Gruppe 4: Ilolkoko - Elina - Kjenner best til Elina.. En strålende spiller i alle ledd.
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
Gruppe 1: Bismarck - Backtoback = etter hva jeg kjenner til coolekisen fra bla. v1, så setter jeg en knapp på JanRune her

Gruppe 2: Rivercity - Gullungen95 = Mestadlende spiller av BOL på v1, mot en for meg ukjent spiller, lett valg.

Gruppe 3: Morrow - Starboy = Egen kamp, ellers ville jeg stemt meg selv :p

Gruppe 4: Ilolkoko - Elina = Beklager Iza, men tror nok Elina har litt mer rutine og erfaring her.
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Gruppe 1: Bismarck - Backtoback
Egen kamp, men kunne blitt en god kamp.

Gruppe 2: Rivercity - Gullungen95
Tror nok det fort kunne blitt enveiskjøring

Gruppe 3: Morrow - Starboy

Gruppe 4: Ilolkoko - Elina
Mest jevne kampen, og jeg tror iza hadde holdt lenge defensivt, men Elina opplever jeg er farligere offensivt
 
Sist redigert:

Faramir07

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Gruppe 1: Bismarck - Backtoback
Hadde nok blitt en jevn kamp, men tror Jan Rune tar denne .

Gruppe 2: Rivercity - Gullungen95
Gullungen blir nok overlegen her.

Gruppe 3: Morrow - Starboy
Blir en umulig oppgave for Morrow.

Gruppe 4: Ilolkoko - Elina
Er veldig usikker her, men har sett mer "positivt" fra Iza enn Elina mtp Casual 1.
 

gullungen95

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
69
Gruppe 1: Bismarck - Backtoback - tror det kunne blitt jevnt lenge, men tror nok jan rune ville trukket det lengste slaget her.

Gruppe 2: Rivercity - Gullungen95 - egenkamp

Gruppe 3: Morrow - Starboy enkleste kampen her.

Gruppe 4: Ilolkoko - Elina tror iza hadde holdt ut lenge, men tror elina ville blitt litt for mye.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Gruppe 1: Bismarck - Backtoback

Gruppe 2: Rivercity - Gullungen95

Gruppe 3: Morrow - Starboy

Gruppe 4: Ilolkoko - Elina
 

DeletedUser

Guest
Gruppe 1: Bismarck - Backtoback

Gruppe 2: Rivercity - Gullungen95

Gruppe 3: Morrow - Starboy - Velger å gå "nøytral" på den. Har ikke noe erfaring med noen av de :p

Gruppe 4: Ilolkoko - Elina
 

Zabellepuz

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Gruppe 1: Bismarck - Backtoback

Gruppe 2: Rivercity - Gullungen95 her er det vanskelig, ikke opplevd gullungen før, River har jeg opplevd, irriterende i forsvar, men ikke imponerende i angrep. så stemmer derfor på gullungen, det lille jeg har sett er jeg imponert av

Gruppe 3: Morrow - Starboy sett mye tilbegge, men 1vs1 er jeg ikke i tvil om hvem som hadde vunnet

Gruppe 4: Ilolkoko - Elina egen kamp, men for å "bedømme" går nok begge på motivasjonen i gjeldene tidspunkt for en evt 1vs1 som det er nå ville Eina vunnet uten kamp nesten X)
 

zapplin

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Gruppe 1: Bismarck - Backtoback

Gruppe 2: Rivercity - Gullungen95

Gruppe 3: Morrow - Starboy

Gruppe 4: Ilolkoko - Elina
 

The General Lee

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
The General Lee:

Gruppe 1: Bismarck - Backtoback

Gruppe 2: Rivercity - Gullungen95

Gruppe 3: Morrow - Starboy

Gruppe 4: Ilolkoko - Elina
 

nerd 1

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Gruppe 1: Bismarck - Backtoback: Bismarck tar denne ettersom er han jeg kjenner mest om. Meste er imponerende der.

Gruppe 2: Rivercity - Gullungen95: Gullungen tar denne, kjenner ikke River, men Gullungen er en stødig spiller.

Gruppe 3: Morrow - Starboy: Starboy tar denne etter nok en gang hva jeg har hørt. Starboy har gode resultater å vise til.

Gruppe 4: Ilolkoko - Elina: her kjenner jeg ingen og vet ikke hvem som hadde vunnet :/
 
Topp