TW - CHAMP - SINGLES - RUNDE 5

BackToBack

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Da er runde fire avsluttet.

Singels
Konsept:
Hvilken av spillerene er den beste TW-spilleren?
- Her settes 1 og 1 spiller blandt topp 50 på v37 mot hverandre i en tilfeldig rekkefølge.
- Man stemmer på en spiller ved å utheve spillerens navn i fet skrift.
Eksempel:

Spiller 1 vs Spiller 2
- Gjerne gi en begrunnelse på hvorfor denne spilleren burde vinne.
- Dersom du ikke har noen formening om hvilken av spillerene som vinner, hold feltet blankt (ingen uthevet skrift.)
- Dersom du mener spillerene er like gode, uthev BEGGE spillere.

DET GIS:

3 poeng for seier
1 poeng for uavgjort
0 poeng for tap
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Keolis vs Vilfredo Pareto

Lucky Luck vs Hakkespetten - Ganske opplagt egentlig. Det samme om man skal bruke Kenneth sitt system.
 

Madsebby

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Keolis - Den mer jevne av de to her siden begge to har gjort det sykt bra, men må velge Keolis.
vs
Vilfredo Pareto

Lucky Luck - Er det lov å fjerne lucky fra konkurransen? Det er jo ikke rettferdig med han her <3
vs
Hakkespetten
 

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
Synes det e litt morosamt, at alle i navi stemmer mot meg, sjølv om dei ikkje har klart og fått noke særlig bya av meg, visa meg berre at dei Tom og Kenneth e litt salty :D Uansett, gl

EDIT: Men går egentlig ganske fint, tar meg ikkje så veldig nær av det, tw champ visa ikkje på profilen min som vinner av v37 med Sofiero <3 så no biggie

Keolis
vs
Vilfredo Pareto

Lucky Luck
vs
Hakkespetten
 

Madsebby

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Synes det e litt morosamt, at alle i navi stemmer mot meg, sjølv om dei ikkje har klart og fått noke særlig bya av meg, visa meg berre at dei Tom og Kenneth e litt salty :D Uansett, gl

EDIT: Men går egentlig ganske fint, tar meg ikkje så veldig nær av det, tw champ visa ikkje på profilen min som vinner av v37 med Sofiero <3 så no biggie

Keolis
vs
Vilfredo Pareto

Lucky Luck
vs
Hakkespetten

Føler meg fryktelig ignorert nå. Jeg som trodde vi var venner :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Synes det e litt morosamt, at alle i navi stemmer mot meg, sjølv om dei ikkje har klart og fått noke særlig bya av meg, visa meg berre at dei Tom og Kenneth e litt salty :D Uansett, gl

Ikke har jeg bedt noen stemme, og som jeg har sagt tidligere, så er dette en poppis-contest. At jeg og Vilfredro vant i doubles er heller ikke riktig, men det bekrefter jo bare hva jeg sa i den andre tråden. Poenget mitt var at når folk ønsker å ha denne seriøs, så hjelper det svært lite at enkelte sporer helt av og kjører totalt useriøst :). Jeg er ikke salty, kunne i grunn ikke brydd meg mindre. Forumet er like dødt som antall spillere pr verden, så det er lite givende å brenne av tid på dette. Det eksisterer ikke god PnP lenger.
 

BackToBack

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Ikke har jeg bedt noen stemme, og som jeg har sagt tidligere, så er dette en poppis-contest. At jeg og Vilfredro vant i doubles er heller ikke riktig, men det bekrefter jo bare hva jeg sa i den andre tråden. Poenget mitt var at når folk ønsker å ha denne seriøs, så hjelper det svært lite at enkelte sporer helt av og kjører totalt useriøst :). Jeg er ikke salty, kunne i grunn ikke brydd meg mindre. Forumet er like dødt som antall spillere pr verden, så det er lite givende å brenne av tid på dette. Det eksisterer ikke god PnP lenger.

Enig i at det er en noe poppis-konk, men du og jeg ligger på henholdsvis rank 5 og rank 7 på v37, med ganske OK OD. Det skader naturligvis ikke å være et kjent fjes på .no, men samlet sett syntes jeg det er helt fair at vi vant doubles.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Enig i at det er en noe poppis-konk, men du og jeg ligger på henholdsvis rank 5 og rank 7 på v37, med ganske OK OD. Det skader naturligvis ikke å være et kjent fjes på .no, men samlet sett syntes jeg det er helt fair at vi vant doubles.
For å være helt ærlig mener jeg ikke det er rett at dere vant doubles, og det burde ha vært tydelig. Vi har vært inne på temaet tidligere, og vi har kommet frem til en tydelig konklusjon.
Det er ikke noen hensikt i å prøve å rasjonalisere bort det faktum at folk stemmer på nøyaktig hva de ønsker, basert på egne kriterier, uavhengig av hvor mange gode kriterier arrangøren setter opp som føringer for konkurransen.

Nå bør det understrekes at det selvsagt ikke er arrangørens feil at ting ble som det ble, folket skaper sin egen rett. Minoriteten som er uenig i reglene har ikke noe annet alternativ enn å følge dem selv, og dette er resultatet. Er selvsagt fristende å forsøke å bortforklare det som bitterhet, da det er en veldig enkel ting å anklage noen for, men dette handler om prinsipper.

Spillereglene er like for alle.
 
Topp