TW CHAMP - SINGLES - RUNDE TRE

BackToBack

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Da er runde to avsluttet.

Singels
Konsept:
Hvilken av spillerene er den beste TW-spilleren?
- Her settes 1 og 1 spiller blandt topp 50 på v37 mot hverandre i en tilfeldig rekkefølge.
- Man stemmer på en spiller ved å utheve spillerens navn i fet skrift.
Eksempel:

Spiller 1 vs Spiller 2
- Gjerne gi en begrunnelse på hvorfor denne spilleren burde vinne.
- Dersom du ikke har noen formening om hvilken av spillerene som vinner, hold feltet blankt (ingen uthevet skrift.)
- Dersom du mener spillerene er like gode, uthev BEGGE spillere.

DET GIS:

3 poeng for seier
1 poeng for uavgjort
0 poeng for tap
 

BackToBack

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
OPSUMMERING RUNDE TO:

Videre:
Vilfredo Pareto
Keolis
Torquemada
Miknos
Hakkespetten
Hey Hello
Lucky Luck
Coller
6ix9ine
Grunnmuren
Kreiz
Groverud
 

BackToBack

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
RUNDE TRE:

Begynner å bli få igjen, og vi får noen toppoppgjør.

Keolis
Torquemada

Coller
6ix9ine

Vilfredo Pareto
Hey Hello

Miknos
Lucky Luck

Groverud
Kreiz

Grunnmuren
Naitsirk92

LUCKY DRAW:
Hakkespetten (direkte videre)
 

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
Keolis
Torquemada
Vil begrunne her, med at Keolis har hatt fleire spillerbyadlinga, og vist seg betre fram enn Torq så langt, i forhold til fiendebya adla, og føla han har hatt meir impact i verdenen enn torq(bortsett ifra torq sin impact i forhold til %gråbyer igjen)

Coller
6ix9ine

Vilfredo Pareto
Hey Hello

Miknos
Lucky Luck

Groverud
Kreiz
Her har groverud faktisk gjort noko så langt på v37, medan Kreiz har gjort veldig minimalt, adla en del av wolfpack folka, men det e egentlig ingenting å skryte over.

Grunnmuren
Naitsirk92
 

MadCrox

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Hmm, begrunnelsen din til Keolis reflekteres og er rimelig gjensidig i kampen mellom Coller og 6ix9ine da? Eller var dette popularitetskonkurranse likevell?
 

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
Eg synes -Coller har gjort meir, men det e nok fordi han har gjort meir for meg, og eg ikkje har hatt så særlig mykje kontakt med deg, eller samarbeid med deg personlig som eg har med -Coller kontoen. Om du vil sjå på det som popularitetskonkuranse, så får det være opp til deg og bestemme.

EDIT: Uansett så synes eg det e veldig usaklig og veldig trist at du instantly prøva å dra opp popularitetskortet for og få litt synpati og kanskje en endra stemme, ser ut som du tar ditta litt for personlig og nært.
 
Sist redigert:

MadCrox

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Hehe, neida. Føler jo at du har rett i det du sier. Det at kontoen hjelper deg så mye vil jo være merkbart, men totalt sett er det også i tillegg andre faktorer som resten av spillerne kan få i lyset også. Er opp til samfunnet å bestemme såklart.
 

Kagaroo

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Keolis
Torquemada

Coller
6ix9ine

Vilfredo Pareto
Hey Hello

Miknos
Lucky Luck

Groverud
Kreiz

Grunnmuren
Naitsirk92
 

Mathilda

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Keolis
Torquemada
Vil du ha en early game impact fragger er dette fyren for deg. Keolis vs DNV (rang 4 stamme som hadde en fullstendig innringning på -Coller og Keolis), leg merke til at Keolis første 4 byar var bare DNV. Hvordan hadde verden sett ut idag hvis disse adlingene ikke skjedd?

Poeng vinner Torquemada, men da poengene har liten impact so far, og Navis timing krymper stadig, så faller det avgjørelsen.

Coller
6ix9ine
Her får ODA og adlade spillerarbyer tala. Vhem vet om verden vær jevnere, prestasjoner nå er mindre verdt.


Vilfredo Pareto

Hey Hello
Selvfølgelig.

Miknos
Lucky Luck
Selvfølgelig.

Groverud
Kreiz

Grunnmuren
Naitsirk92
Selvfølgelig, svårslagen spiller.
 

Blue Angel

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
RUNDE TRE:

Keolis
Torquemada
Veldig enig i det Mathilda skriver om denne fighten. Keolis var helt rå første 2 ukene var det vel, og har vel i grunn fortsatt i ettertid. Skal sies at Torq har gjort det bra.

Coller
6ix9ine

Her har begge gjort det bra syns jeg. 6ix9ine har vel spilt bra hele tiden. Selv om jeg er litt uenig i at det var smart å skaffe seg byer i Ariballand. VI SKAL TA NAVI!!!! -Coller gjør veldig mye som er mindre synlig for folk utenfor stammen. Her blir det uavgjort.

Vilfredo Pareto
Hey Hello

Miknos
Lucky Luck
JERNKVINNEN!!


Groverud
Kreiz


Grunnmuren
Naitsirk92

LUCKY DRAW:
Hakkespetten
 

Sayzer

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Keolis
Torquemada

Coller
6ix9ine

Vilfredo Pareto
Hey Hello

Miknos
Lucky Luck

Groverud
Kreiz

Grunnmuren
Naitsirk92

LUCKY DRAW:
Hakkespetten (direkte videre)

Siden jeg fikk klage på å ta valgene mine via statistikken forrige gang, så tar jeg nå valgene utifra hvem som har assistert meg med utviklingen av TW siden V2 ^-^ dvs, gitt råd om hvordan man skal bruke boosters (typ flaggbonus osv), hvordan adlingen foregår, også må jeg si at jeg bare kjenner folkene i fra øl (siden vi er i stamme) og aldri hørt om noen av NaVi/Aribal gjengen som er her, så går sikkert litt på det også :p (Så, det kan være litt feilmargin i stemmene mine, men men)
 

MadCrox

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Keolis Føler jeg har sett mye mer futt i Keolis enn Torque til nå, så Keolis fortjener stemmen. Rank 1 ODA er til å sikle av :eek:
Torquemada

Coller
6ix9ine

Vilfredo Pareto Her har vi en super duo som tar mye KV til de som trenger, hjelper til godt i fronten både deffansivt og offansivt. Veldig usikker på hva Hey Hello gjør, men timing av et hjelpe nuke før readel så på tryne som han gjør fortjener ikke en stemme.:rolleyes:
Hey Hello

Miknos
Lucky Luck Ikke mye å forklare, aggressiv spiller offansivt og stålkontroll deffansivt. Easy:cool:

Groverud
Kreiz Synes Madsebby skulle ha vært her, men uansett så fortjener Kreiz en stemme for hans hjelp med adling av den nå oppløste WP gjengen. :)

Grunnmuren
Naitsirk92 Vært veldig stille fra Naitsirk i det siste. Begge to kjører på med gråbyadlinger for det meste akkurat nå. Regner med begge er gira på spillerbyer igjen såklart ;)
 

BackToBack

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Keolis
Torquemada

^Her har jeg samme begrunnelse som mange andre, nettopp at Keolis har hatt mange spilleradlinger, og har en sterk ODA

Coller
6ix9ine


Tar utifra V37, og her mener jeg begge har vært veldig jevne. Coller hjelper mye til i skypechatten, og IG, 6ix9ine er mulig litt mindre vokal, men hjelper til når det trengs.

Vilfredo Pareto
Hey Hello

Miknos
Lucky Luck
^Jernkvinnen

Groverud
Kreiz
Basert på v37 ligger Kreiz godt foran.

Grunnmuren
Naitsirk92

Til tross for at Grunnmuren har mindre poeng er han en av de større bidragsyterne i stammen, og en herlig kar å diskutere TW med. Naitsirk har vært litt på gråbyadlingen i det siste, så setter denne som uavgjort.
 
Topp