TW-CHAMP v27 Diskusjonstråd

MasterSplinter

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
251
Diskusjoner skal bli tatt her og ikke i stemmetrådene.
8e41812f577f6ec2b96c7e78d664cd9c.png
 
Sist redigert:

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Jeg kan jo si et par om runde nummer en sin tøffeste kamp, nemlig roxor mot storebror.

Orginaleier på roxor hatt stor innvirkning på verden 27, slik som han alltid har på sine verdner. Denne gangen har han vært både forumtroll, gledesspreder og en viktig taktisk bidragsyter til at Collect ser ut til å vinner verdnen. roxor har bidratt med sine fantastiske foruminnlegg da propagandaen på v27 var på sitt verste. Det er kanskje ikke alltid han har rett, men jammen er det lett å bli overbevist over hans velformulerte innlegg. Innad i stammen har Joakim som sagt vært en gledesspreder som har holdt Skypechatten levende helt siden han kom inn. For meg er skypechatt kanskje noe av det viktigste med TW. Som menneske, men også som leder. Aktivitet på skype viser også aktivitet på spillet. Han har også vært et stårlende eksempel på identiteten til Project Collect, der vi har fokus på både spillet og ting "på hjemmebane". Vi har moret oss mye gjennom dette halve året! På det taktiske har Joakim som sagt vært min stabile høyre hånd. Dersom jeg har vært usikker i noen avgjørelser, har det alltid vært Joakim som har kommet med forslag om hvordan ting kan og kanskje bør gjøres. Det har hjulpet meg som leder, og jeg er slett ikke sikker på om Collect hadde vært i den posisjonen som vi befinner oss i nå uten Mr. Game and Watch. På banen har derimot ikke kontoen vært like delaktig som jeg hadde forventninger til. Det begynte greit da vi tok ut lette targets. Fine timinger og enkle byer ble plukket, det var derimot da vi endte i krig at roxorkontoen ikke ble like viktig som jeg håpte. Joakim gjorde alt for å unngå front, og selv om han ofte var med på å time inn nukes foran andre sine adelstog, ville jeg helst hatt ham frem mot fienden. Jeg måtte nærmest tvinge ham til å ta en by litt lengre sør da vi internadlet en konto. Jeg gav tilslutt opp. Utenom frontallergien og gråbyadlingene har han hatt en kjempeholdning. "Min konto er til disposisjon for Collect uansett hva det måtte være" En leders drømmespiller.

roxor fikk nye eiere i slutten av januar. Kenneth og Cleo har kommet inn og gjort en grei jobb. Fikk brynt seg litt før masseslettingen, men etter det har det vært stille. Lite aktivtet pga jobb og kjedelig verden regner jeg med er grunnen, men kontoen får hvertfall adlet litt i helgene. Kontoen fortjener virkelig å komme lengre enn første runde, dessverre møter dere V27's mest omdiskuterte konto.

Storebror har vært en klippe gjennom hele verden 27 frem til masseslettingen. Det ble en trå start med en haug tapte byer, kyssesyke på kontoeier og en hel haug av dualer man ikke klarte å holde styr på. Det ble vel en uke med kontovakt med incs, lange netter og tidligere morninger for noen av oss. Heldigvis kom Eirik tilbake, og han kom voldsomt tilbake. SDS fikk mye juling etter å ha grafset til seg en håndfull byer. Eirik hadde en voldsomt aktivitet, og var kanskje v27's beste spiller på et tidspunkt. Aktiviteten og byene steg for hver dag, og etter SDS og HBT sin siste aksjon ble det masseslett. Storebror og Eirik var avgjørende på slagmarka, og det er der verdner vinnes, derfor gikk min stemme til Storebror.
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Værste jeg har hørt - Syntes vi var flinke jeg Marius ;)
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Storebror vs LaksvatnsStoreFuckboi er denne rundens godbit.

Storebror har allerede vært i en tøff kamp mot roxor. Denne gangen møter de en helt annen motstander enn i første runde. Storebror har som sagt gjort en kjempejobb gjennom v27. Etter at Eirik forsvant til militæret har det vært andre boller. Selv om de siste dagene nå har vært produktive. På laksvatn sin side er det litt omvent. Han har ikke klart å påvirke verdnen i noe stor grad annet enn å hjulpet til på noen aksjoner mot HBT i midgame. Etter han fikk invitasjon til Collect, og fiendene gikk grå har derimot laksvant gjort en kjempejobb på å dra lasset mot disse 69% man trenger for å vinne. En av få hestekrefter i en Collect-motor som har gått på autopilot de siste måndene, og også en av de som fortsatt er aktive og har det moro i skypechatten. Jeg er veldig glad for tilstedeværelsen på og utenfor banen i disse "kjedelige" siste ukene.

Storebror
får dog min stemme for sin jobb mot fiendene på v27, som tilslutt endte med masseslett.
 

bergumsen1

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Vi hadde nokk vært mye mer nyttig om HBT ikke hadde tatt den massesletten :). Gledet meg til å adle HBT :(.
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Det er jeg rimelig sikker på! Dere hadde ikke fått invitasjon om vi ikke hadde tro på dere! :)
 

MasterSplinter

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
251
Sånn, da er det litt mer offisielt. Gratulerer til Kalou! Første post er oppdatert med fullstendig kart over rundene + vinner :)
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Jeg takker for stemmer og fine kommentarer fra v27-folket. Takk til MasterSplinter som tok på seg arbeidet, og heeelt til slutt: Takk for verden 27! :)
 
Topp